Tickets maar even aangeschaft voordat het te laat is!
Nog zo ver weg helaas
Nog zo ver weg helaas
Gaat de kaartverkoop zo hard dan?wrote:Tickets maar even aangeschaft voordat het te laat is!
Nog zo ver weg helaas
ik ook eigenlijk, al moet ik zeggen dat het anthem wel veel beter is als vorig jaarwrote:Gaat de kaartverkoop zo hard dan?wrote:Tickets maar even aangeschaft voordat het te laat is!
Nog zo ver weg helaasVorig jaar was het pas week vantevoren uitverkocht, ik vannacht niet veel anders dit jaar
Nouja, de VIP's waren er iig erg snel uit, sneller dan normaal volgens mij...wrote: Gaat de kaartverkoop zo hard dan?Vorig jaar was het pas week vantevoren uitverkocht, ik vannacht niet veel anders dit jaar
Ja ik kijk dan meer naar Thrillogy niet uitverkocht, Qlimax waar heel het internet nog volstond met kaarten, ik denk toch dat mensen goedkopere feesten gaan pakken zoals Pussy Lounge.wrote:Nouja, de VIP's waren er iig erg snel uit, sneller dan normaal volgens mij...wrote: Gaat de kaartverkoop zo hard dan?Vorig jaar was het pas week vantevoren uitverkocht, ik vannacht niet veel anders dit jaar
Verwacht wel dat het sneller zal zijn dan afgelopen jaar, maar idd ook nog wel tijd zat.
Maar Pussy Lounge bijv is zowaar opeens uitverkocht, die zag ik niet zo snel aankomen.. (al is dat natuurlijk niet echt met elkaar te vergelijken) maar dan hebben we ze maar vast, niemand ontneemt die tickets
Ik verdenk Q dance er van dat ze de zwarthandelaren eindelijk een hak wisten te zettenwrote:Qlimax waar heel het internet nog volstond met kaarten, .wrote:Nouja, de VIP's waren er iig erg snel uit, sneller dan normaal volgens mij...wrote: Gaat de kaartverkoop zo hard dan?Vorig jaar was het pas week vantevoren uitverkocht, ik vannacht niet veel anders dit jaar
Verwacht wel dat het sneller zal zijn dan afgelopen jaar, maar idd ook nog wel tijd zat.
Maar Pussy Lounge bijv is zowaar opeens uitverkocht, die zag ik niet zo snel aankomen.. (al is dat natuurlijk niet echt met elkaar te vergelijken) maar dan hebben we ze maar vast, niemand ontneemt die tickets
wel echt schitterendwrote:Ik verdenk Q dance er van dat ze de zwarthandelaren eindelijk een hak wisten te zetten
Als je zag op forums met wat voor k*t smoesjes mensen aankwamen dat ze opeens niet meer naar qlimax konden![]()
die zullen het volgend jaar wel laten om massaal kaarten te kopen
jammere was wel dat eerlijke verkopers ook bijna hun kaartjes niet verkocht kregen..wrote:wel echt schitterendwrote:Ik verdenk Q dance er van dat ze de zwarthandelaren eindelijk een hak wisten te zetten
Als je zag op forums met wat voor k*t smoesjes mensen aankwamen dat ze opeens niet meer naar qlimax konden![]()
jij had ze na een week al kwijt gekentwrote:jammere was wel dat eerlijke verkopers ook bijna hun kaartjes niet verkocht kregen..wrote:wel echt schitterendwrote:Ik verdenk Q dance er van dat ze de zwarthandelaren eindelijk een hak wisten te zetten
Iddwrote:Ergens voor kerst maar eens kaarten scoren hiervoor
Jep, stufi!wrote:Ergens voor kerst maar eens kaarten scoren hiervoor
Ja iddwrote:Jep, stufi!wrote:Ergens voor kerst maar eens kaarten scoren hiervoor
Nee heel jammer! maarja, loudness maken we 't weer goed... En op HB ook sowieso. Alleen wel 'n btje lastig de the Domewrote:Ja iddwrote:Jep, stufi!wrote:Ergens voor kerst maar eens kaarten scoren hiervoor.
Heb je trouwens niet eens gezien op Qlimax
Op Loudness niet denk ik, HB wss welwrote:Ja is best, dat gaat wel goedkomen.
Weer een Son of Torture shirt aan dan?
Bij mij ook hoor, er gaan 2 bussen uit mn dorp, met allemaal mensen die nog (bijna) nooit zijn geweestwrote:Mensen zet je schrap voor meer dagjes mensen
Opeens gaan er veel mensen om me heen ook naar hardbass![]()
teminste ik heb er geen problemen mee zijn gezellige mensen