Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 82  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 10:38 

patrickjeb schreef:
roberttt schreef:
Ben ik nou de enige die hier blij mee is :lol:

Noop :D

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 10:40 

en die trailer!!!!!!!!!
:worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
:worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:

1 groot kippenvel moment!! :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 10:48 

Hardtraxx Crew

Wat een kut line-up zeg. Ga echt geen 70 euro neerleggen voor alleen Blue, en dan nog afsluiten met A2 ook. Wel super vet voor Chris One & The R3belz dat ze al in het Gelredome mogen staan. Maar wat presteert die Luna dat ie er elk jaar mag staan?

Nee, ik ga niet tot half 4 uur wachten voordat ik wat leuks te horen krijg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 10:50 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Wat een kut line-up zeg. Ga echt geen 70 euro neerleggen voor alleen Blue, en dan nog afsluiten met A2 ook. Wel super vet voor Chris One & The R3belz dat ze al in het Gelredome mogen staan. Maar wat presteert die Luna dat ie er elk jaar mag staan?

Nee, ik ga niet tot half 4 uur wachten voordat ik wat leuks te horen krijg.

58 euro...
Je kan er ook ver naast zitten hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 10:51 

Hardtraxx Crew

58 dan. En de rest die er op een avond nog bij komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 10:53 

Artiest

Hij gaat er geen 70 euro voor neerleggen, maar wel 58 bedoelt ie vast xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 10:54 

Hardtraxxer

DjThera schreef:
dawasiknie schreef:
Tsja reken maar als iemand op zo'n feest Happy Face of Trespassing erin gooit dat van de 25.000 minstens 23.000 naar huis vluchten :x

Niet dat ik daardoor anders ga produceren hoor, fuck it dan maar geen Hard Bass

Uh! let op je woorden! je bent een van de weinigen die nooit negatief is hier op 't forum, hou dat er in :)

Beter plaats je vandaag een tweet met

"some EXCLUSIVE news will be announced today"

kan je helemaal lachen haha :P vond die van kleurenblind echt geniaal

ik ga btw niet in op het verwende gedrag van sommigen m.b.t. de line up, hij is inderdaad wat minder raw/hard/duister dan vorig jaar, maar frontliner en dbstf live zie je bijna nooit, en a2 heroes en pitcher live is gewoon compleet nieuw. Al deze mensen gaan stuk voor stuk ontzettend veel moeite (weken) stoppen in een half uurtje live, dus enige waardering is wel op z'n plaats zou ik zeggen.
Toneshifterz Frontliner en Headhunterz worden denk ik tevens een mooie album presentatie, dus ik ben allang blij
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 11:05 

Hardtraxx Newbie

mr_vertigo schreef:
Al met al, snap ik het geklaag niet echt. Hardbass staat toch hoogstens voor een schitterend show, met een rauw randje eraan? Echt geen Loudness ofzo? Kijk hoe mooi de avond zich gaat opbouwen, eerst staan we allemaal btje te lullen en op te warmen. Dan gaan langzaam die armpjes de lucht in. Dan gaan we tijdens de Psyko Punkz wat te eten halen. Dan begint t steeds losser te worden en beuken die beentjes non-stop. Vervolgens kun je bij B-FRONT, CHRIS ONE (!!!), A2 EN THE R3BELZ heee leee maal uit je plaat gaan.
Tis niet optimaal nee, maar ik denk dat het weer echt heel erg ziek gaat worden op 11 feb in Arnhem!

Het wordt cker ziek ja, door die snoepjes die je naar binnen werkt en die lasertjes ;) De enige reden dat ik hier naar toe ga is omdat ik nog een keer een groot indoorfeest moet meemaken wat meer op de show gericht is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 11:13 

Artiest

opaa schreef:
Uh! let op je woorden! je bent een van de weinigen die nooit negatief is hier op 't forum, hou dat er in :)

Ik vond dat alles behalve negatief haha :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 11:15 

Ik heb niks te klagen, word weer een dik feest :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 11:16 

Hardtraxx Veteran

opaa schreef:

ik ga btw niet in op het verwende gedrag van sommigen m.b.t. de line up, hij is inderdaad wat minder raw/hard/duister dan vorig jaar, maar frontliner en dbstf live zie je bijna nooit, en a2 heroes en pitcher live is gewoon compleet nieuw. Al deze mensen gaan stuk voor stuk ontzettend veel moeite (weken) stoppen in een half uurtje live, dus enige waardering is wel op z'n plaats zou ik zeggen.
Toneshifterz Frontliner en Headhunterz worden denk ik tevens een mooie album presentatie, dus ik ben allang blij

waarom moet alles tegenwoordig zoveel mogelijk raw zijn? weet iedereen nou nog niet dat grote feesten daar te commercieel voor zijn :D
als je raw wil moet je gewoon naar de wat kleinere feestjes gaan, ipv om de 5 min bleren 'ja line-up is bout want hij is niet raw genoeg'

ik heb er iig zin an :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 11:20 

Hardtraxxer

Pr0sp3ct schreef:
mr_vertigo schreef:
Al met al, snap ik het geklaag niet echt. Hardbass staat toch hoogstens voor een schitterend show, met een rauw randje eraan? Echt geen Loudness ofzo? Kijk hoe mooi de avond zich gaat opbouwen, eerst staan we allemaal btje te lullen en op te warmen. Dan gaan langzaam die armpjes de lucht in. Dan gaan we tijdens de Psyko Punkz wat te eten halen. Dan begint t steeds losser te worden en beuken die beentjes non-stop. Vervolgens kun je bij B-FRONT, CHRIS ONE (!!!), A2 EN THE R3BELZ heee leee maal uit je plaat gaan.
Tis niet optimaal nee, maar ik denk dat het weer echt heel erg ziek gaat worden op 11 feb in Arnhem!

Het wordt cker ziek ja, door die snoepjes die je naar binnen werkt en die lasertjes ;) De enige reden dat ik hier naar toe ga is omdat ik nog een keer een groot indoorfeest moet meemaken wat meer op de show gericht is.

Als je maar niet 1 grote klaagbak wordt dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 11:29 

Hardtraxx Elite

Zygoma schreef:
Gokje voor de lineup:

YELLOW:
Scope DJ
Toneshifterz
E-Force
Noisecontrollers LIVE

RED:
Wildstylez
TNT
Frequencerz
Headhunterz LIVE

GREEN:
Frontliner
Digital Punk
Zatox
Gunz For Hire LIVE

BLUE:
B-Front
Crypsis
The R3belz
Donkey Rollers LIVE

Je hebt er uiteindelijk 8 goedgegokt :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 11:30 

Organisator

Chukkels schreef:
SCHANDALIG!
Waar de neuk
waar de hell
Waar in godsnaam
We moeten het maar onder ogen zien
De scene is verneukt
overgenomen door de commercie
verleden tijd
niks
kwijt zijn geraak
Goodbye Hard Bass
.............

Begrijp me niet verkeerd, ik zal wel naar Hard Bass gaan en ik zal ook weer een geweldig feest hebben, maar....

?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 11:32 

Hardtraxx Veteran

scene verneukt??

het heeft zich alleen uitgebreid met 'raw'
en omdat dat er niet in voorkomt is alles per definitie verneukt door de commercie? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 11:45 

Hardtraxx Veteran

Team yellow (23:00-01:00)
Wildstylez: Producties zijn erg vet altijd, alleen zijn sets zijn meestal te voorspelbaar en saai.
Brennan Heart: Tja.. deze man heeft nog nooit een plaat gemaakt die ik ook maar een beetje vet vond...
Toneshifterz: Leuk voor ze dat ze er staan, weet niet wat ik hiervan moet verwachten.
The Pitcher live: Mooi dat hij er staat, pluspuntje. Kan leuk worden.

Team red (01:00-03:00)
Deepack: Draaien wisselvallig. Op Defqon waren ze echt gruwelijk vet dit jaar, terwijl ik van andere mensen hoorde dat ze op de main van The Qontinent weer heel erg tegenvallen..
Coone: Producties zijn wel leuk, kan ook wel goed draaien. Snap die kritiek niet zo.
Luna: Geen idee wat ik hiervan moet verwachten. Minus is More?
D-Block & S-te-Fan live: Weet niet wat ik hier van moet verwachten.

Team green (03:00 - 05:00)
Headhunterz: Hij is goed bezig de laatste tijd, hij staat nu vrij laat, hopelijk krijgt hij het op zijn heupen en gooit hij een paar dikke, onverwachte platen op.
Psyko Punkz: Begin 2010 waren ze mijn favoriete artiesten, maar sinds BassBoom gaat het echt verticaal bergafwaarts met ze. Verschrikkelijke popiejopie vocals en alles wat ik zo vet vond aan hun platen is er uit. Heel jammer. Pluspunt is wel dat ze best wel vaak gewoon vette platen draaien, kans acht ik hier ook best wel groot op.
Zatox: De enige artiest waar ik echt slechte zin van krijg. Er zijn wel eens sets die ik 'minder' vind, maar zijn sets vind ik gewoon irritant en verschrikkelijk. Draait alleen maar eigen platen met die verschrikkelijke afschuwelijke kick en die overused synth. Kan ik me echt aan ergeren. Zatox is echt een reden om niet naar een feest te gaan, omdat ik weet dat ik me dan een uur tandenknarsend er doorheen moet zetten.
Frontliner live: Kan wel leuk worden, verwacht er niet te veel van.

Team blue (05:00-07:00)
B-Front
Chris One
The R3belz
A² All Stars live

Team Blue zit wel snor, snappen wel hoe ze moeten afsluiten denk ik. Als ik naar de line-up kijk ben ik niet aanwezig, als er veel mensen die ik ken gaan dan ga ik ook wel denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 11:46 

Hardtraxx Veteran

Pr0sp3ct schreef:
mr_vertigo schreef:

Woehoeeee
Pillen smijten op Hard Bass! :D

Just like old times sake :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 11:48 

Hardtraxx Elite

Ook al is het niet zo'n super harde lineup. Toch ga ik gewoon. We kunnen wel gaan bitchen met zn allen over hoe kut het wel niet is. Maar blijf dan lekker thuis en besteed er verder geen aandacht aan.
3 jaar Hard Bass in t Gelredome op rij. Ik heb er zin in :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 11:49 

Aan het typen...

DjThera schreef:
opaa schreef:

Ik vond dat alles behalve negatief haha :D

Dit soort opmerkingen tekent Thera juist. :)
En hij is bijna nooit negatief, omdat hij altijd reageert op topics die over hem gaan. :evil: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 11:52 

Hardtraxx Newbie

Velocity schreef:

Als je maar niet 1 grote klaagbak wordt dan

Want anders? :P Volgens mij is een hele avond klagen met pillen op best moeilijk ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 11:54 

Hardtraxx Elite

Weet eigelijk wel zeker dat minimaal 5/10 mensen die nu zeggen; kut line-up, ik ga niet blahblah
er 11 februari gewoon bij zijn :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 11:57 

Hardtraxx Veteran

Wesz91 schreef:
Weet eigelijk wel zeker dat minimaal 5/10 mensen die nu zeggen; kut line-up, ik ga niet blahblah
er 11 februari gewoon bij zijn :thumbsup:

Denk het ook...
Vind de line-up matig maar twijfel toch zou graag een x Hard Bass meemaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 12:01 

Hardtraxx Veteran

Line up had beter gekund, maarja, de line up zou altijd beter kunnen. Ik mis wel een Theracords artiest, maar weet je wat het is: HardBass 2011 was gewoon MEGA vet, dus ik ben hier sowieso bij! Anthem door Heady? Klinkt prima... hoop dat de kick een beetje knalt live -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 12:06 

Hardtraxx Elite

Ojaa en niemand zal stil kunnen blijven staan op dit anthem waar ook flink over geklaagt word!
Het is niet echt een represent-hardbass plaat, maar vind 'm toch wel erg lekker nu ik het met een subwoofer hoor, kick is wel dik hoor :thumbsup: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 12:20 

Donateur

Het viel me vannacht eerlijk gezegd ook een beetje tegen, had het allemaal toch wel anders verwacht en hoop niet dat ze het in de afsluiter nu gaan verneuken net als dit jaar. Dat was toen wel echt een tegenvaller met de wilder moederneukers. Verder was Hard Bass toch een van de hardste feesten met als top 'Team Blue'. Ben daar echt fan geworden van Crypsis, en tracks als Under Attack klapten er zo hard op.

Weet dat het toch wel weer genieten zal worden in het Gelredome, dit is juist een van de feestjes waarbij ik geen problemen heb om er 50€ voor neer te leggen.
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 82  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten