Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 82  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 02:02 

Hardtraxx Elite

Ik moest even slikken na het zien van de line-up..
DBSTF live.. hmm wat moet ik hiervan verwachten.
Maar heb het even laten bezinken en zie toch een aardig leuke line-up,
inderdaad vooral vergeleken met 2010, wat desondanks ook een geweldig feest was :loving:
Heb er de volle vertrouwen in dat ook deze x weer een groot succes word!
Vooral Blue zal niet teleur gaan stellen :bomb:
Trailer is trouwens wel gruwelijk gemaakt, de anthem luisteren we morgen verder ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 02:09 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Waar kan ik me inschrijven voor bovengenoemde optie!?

als de datum/kaartverkoop bekent is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 02:11 

Hardtraxx Veteran

Bah, baal hier echt van. Wat een zaad line-up zeg.. Op Team blue na echt totaal niet interessant. En dat anthem is echt het toppunt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 02:11 

Donateur

The Anim0l schreef:
Jeff3rd schreef:

haha idd xd

Nou aangezien er maar weinif gaan van hier, maar kleine meeting haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 02:12 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
The Anim0l schreef:
Jeff3rd schreef:

haha idd xd

Nou aangezien er maar weinif gaan van hier, maar kleine meeting haha

is ook gezellig:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 02:13 

Bierkoning

2e box van links 2e box van voor :cool: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 02:14 

Donateur

G1LL schreef:
Bah, baal hier echt van. Wat een zaad line-up zeg.. Op Team blue na echt totaal niet interessant. En dat anthem is echt het toppunt..

Sluit me hier bij aan.. valt niet veel meer te zeggen. Dat anthem kan echt niet bij een feest genaamd HARD BASS
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 02:15 

Donateur

ja hahaha en dan na 10 min de weg kwijt raken
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 02:15 

Hardtraxxer

Ga er alleen voor de laatste 2 teams heen...

en wat is het anthem kut zeg, wat een gebrek aan inspiratie...
dacht ff doomed te horen in de trailer van hardbass, maar bleek het anthem te zijn :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 02:17 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

als t na de meeting gebeurt

geen problem toch? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 02:18 

Donateur

The Anim0l schreef:
roberttt schreef:

als t na de meeting gebeurt

geen problem toch? :D

gebeurde in 2011 tijdens muahahah
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 02:26 

Hardtraxx Addict

Ik ben tevreden! Beetje vergelijkbaar met vorig jaar imo...

Team Red:

Coone heb ik nauwelijks gehoord live, maar zijn producties kunnen me wel boeien. Tis wel heel soft, maar hey, de avond moet goed worden opgebouwd.
Deepack & Luna gaan er denk ik wel een feestje van maken, staat jaren ervaring, die weten heus wel wat ze doen.
D&S: Live, ben benieuwd, hoop dat ze in de VS een hoop hebben geleerd. Over het algemeen raken ze me niet heel erg.

Team Green:

HHZ kijk ik wel naar uit, is flink gestegen bij mij de laatste tijd. Misschien wel gevaarlijk dat hij ook op Qlimax staat en ik tegen de tijd van HB 't minder vet vind.
Psyko Punkz... :thumbdown:
Frontliner: Live, ben ik zeker naar benieuwd. Kan zijn melo's altijd wel waarderen. Denk ook dat hij voor een soepelere overgang gaat zorgen naar de rest vd avond.
Zatox: Live, hmmmm, weet niet zo goed wat ik hiervan moet denken. Hij is zo ziek voorspelbaar geweest iedere keer. Maargoed, Italiaanse kicks dreunen altijd wel lekker :D Verwacht niet zo veel hiervan...

Team Yellow:

Brennan Heart: dat betekent dat 'Running Late' wordt gedraait! :D woohooo
Toneshifterz, die zorgen altijd wel voor een energieke set.
Wildstylez, als iemand me heeft overtuigd is hij het wel. Na Decibel zeer gestegen in de gradatie! Ik verwacht een sfeervolle dome.
the Pitcher: Live, ben benieuwd wat hij kan. Vind hem vaak een beetje kleurloos.

Team Blue:

B-Front en Chris One, hier verwacht ik een monster set. Denk echt dat het op Hardbass heeee leee maal los gaat. Goede producties, goede show, mixen goed... Dit wordt ziek!
A2 allstars: Live, is altijd goed, hopelijk tegen die tijd weer wat nieuwe platen erbij :)
The R3belz: Live, ben on de indruk van de producties, maar dj-wise schiet er nog een hoop te kort. Dit wordt wss beslissend voor de avond... damnit. Hij heeft nog ff tijd om te gaan oefenen :P

Al met al, snap ik het geklaag niet echt. Hardbass staat toch hoogstens voor een schitterend show, met een rauw randje eraan? Echt geen Loudness ofzo? Kijk hoe mooi de avond zich gaat opbouwen, eerst staan we allemaal btje te lullen en op te warmen. Dan gaan langzaam die armpjes de lucht in. Dan gaan we tijdens de Psyko Punkz wat te eten halen. Dan begint t steeds losser te worden en beuken die beentjes non-stop. Vervolgens kun je bij B-FRONT, CHRIS ONE (!!!), A2 EN THE R3BELZ heee leee maal uit je plaat gaan.
Tis niet optimaal nee, maar ik denk dat het weer echt heel erg ziek gaat worden op 11 feb in Arnhem!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 02:36 

Hardtraxx Elite

mr_vertigo schreef:
Al met al, snap ik het geklaag niet echt. Hardbass staat toch hoogstens voor een schitterend show, met een rauw randje eraan? Echt geen Loudness ofzo? Kijk hoe mooi de avond zich gaat opbouwen, eerst staan we allemaal btje te lullen en op te warmen. Dan gaan langzaam die armpjes de lucht in. Dan gaan we tijdens de Psyko Punkz wat te eten halen. Dan begint t steeds losser te worden en beuken die beentjes non-stop. Vervolgens kun je bij B-FRONT, CHRIS ONE (!!!), A2 EN THE R3BELZ heee leee maal uit je plaat gaan.
Tis niet optimaal nee, maar ik denk dat het weer echt heel erg ziek gaat worden op 11 feb in Arnhem!

Aardig goed verwoord :thumbup:
Alleen draaien Zatox en The R3belz als het goed is niet live men.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 02:40 

Hardtraxx Veteran

Wesz91 schreef:
mr_vertigo schreef:

Aardig goed verwoord :thumbup:

en draai je als team en niet alleen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 02:41 

Hardtraxx Veteran

mr_vertigo schreef:
verhaal

Ik wist niet dat we het zo oneens met elkaar konden zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 02:45 

Hardtraxx Addict

Wesz91 schreef:

Ah ok, nja kep gewoon PF gevolgd... Maar t maakt wel sense :P
en @Anim0l, ja dat weet ik. Tijdens PP eten wordt dus lastig, maar ik moest ff een bash uitdelen...

b-ram schreef:
mr_vertigo schreef:
verhaal

Ik wist niet dat we het zo oneens met elkaar konden zijn :P

Vertel... Wat had je verwacht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 02:49 

Hardtraxx Veteran

Verwachte line up en anthem, 3keer niks dus :/

Hardbass is een weg in geslagen die mij niet trekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 02:49 

Hardtraxx Veteran

mr_vertigo schreef:
Wesz91 schreef:

Ah ok, nja kep gewoon PF gevolgd... Maar t maakt wel sense :P
en @Anim0l, ja dat weet ik. Tijdens PP eten wordt dus lastig, maar ik moest ff een bash uitdelen...

noem ze dan niet :D
dan maak je er ook geen woorden aan vuil :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 08:08 

Donateur

dawasiknie schreef:
Tsja reken maar als iemand op zo'n feest Happy Face of Trespassing erin gooit dat van de 25.000 minstens 23.000 naar huis vluchten :x

Dat is niet helemaal waar vind ik, het publiek kan het juist wel waarderen, alléén de organisaties "durven" het niet aan ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 08:09 

Donateur

Pommer schreef:
DjThera schreef:
dawasiknie schreef:
Tsja reken maar als iemand op zo'n feest Happy Face of Trespassing erin gooit dat van de 25.000 minstens 23.000 naar huis vluchten :x

Niet dat ik daardoor anders ga produceren hoor, fuck it dan maar geen Hard Bass

Toch lijkt het me wel een keer geniaal om zo'n typische Theracords track te horen in het Gelredome op zo'n commercieel feest :P

Of één van de Crypsis samenwerkingen, of degene met Pavo. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 09:21 

Hardtraxx Veteran

Hehe, dit wordt dus een feestje waarbij je wederom compleet van het padje kan gaan.
Trés bien.

Wordt dus Hard Bass 2010 2.0
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 09:33 

Hardtraxx Veteran

HAHA wat een line-up zeg. Dramatisch. Enigste wat nog leuk is zijn The Pitcher en Frontliner LIVE en Team Blue op A2 All Stars na, want die gaan sowieso niet kei en keihard afsluiten. Dan had B-Front LIVE beter geweest als afsluiter. Team Yellow vind ik verder schandalig, heb helemaal niets met BH en TS en Wildstylez kan me ook niet meer boeien. Green is wel een klein beetje grappig op Psyko Punkz na en Red hoef ik niet eens over te beginnen. Coone gaat die hele set opfocken als Deepack en Luna al een beetje redelijk gaan draaien. DBSTF LIVE... :x Dus nee, wordt hem niet voor mij. Ik ga geen 50+ euro neerleggen om me tot 5 uur te ergeren en daarna anderhalf/2 uur los te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 09:46 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Zatox:

Citaat:
Zatox is one of the masters of Italian hardstyle – with his name becoming synonymous with the darker side of the genre, he is not afraid to stand out and test the crowd with his raw and brutal sounds.

Juist :lol:

Zulke beschrijvingen kan ik me dus helemaal dood aan ergeren he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 10:07 

Donateur

Dakpan schreef:
Chukkels schreef:
Zatox:

Citaat:
Zatox is one of the masters of Italian hardstyle – with his name becoming synonymous with the darker side of the genre, he is not afraid to stand out and test the crowd with his raw and brutal sounds.

Juist :lol:

Zulke beschrijvingen kan ik me dus helemaal dood aan ergeren he.

Vooral zijn meest recente release was erg Raw and Brutal.... :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 10:09 

Hardtraxx Veteran

Afwezig :)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 82  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten