Ik ben tevreden! Beetje vergelijkbaar met vorig jaar imo...
Team Red:
Coone heb ik nauwelijks gehoord live, maar zijn producties kunnen me wel boeien. Tis wel heel soft, maar hey, de avond moet goed worden opgebouwd.
Deepack & Luna gaan er denk ik wel een feestje van maken, staat jaren ervaring, die weten heus wel wat ze doen.
D&S: Live, ben benieuwd, hoop dat ze in de VS een hoop hebben geleerd. Over het algemeen raken ze me niet heel erg.
Team Green:
HHZ kijk ik wel naar uit, is flink gestegen bij mij de laatste tijd. Misschien wel gevaarlijk dat hij ook op Qlimax staat en ik tegen de tijd van HB 't minder vet vind.
Psyko Punkz...
Frontliner: Live, ben ik zeker naar benieuwd. Kan zijn melo's altijd wel waarderen. Denk ook dat hij voor een soepelere overgang gaat zorgen naar de rest vd avond.
Zatox: Live, hmmmm, weet niet zo goed wat ik hiervan moet denken. Hij is zo ziek voorspelbaar geweest iedere keer. Maargoed, Italiaanse kicks dreunen altijd wel lekker

Verwacht niet zo veel hiervan...
Team Yellow:
Brennan Heart: dat betekent dat 'Running Late' wordt gedraait!

woohooo
Toneshifterz, die zorgen altijd wel voor een energieke set.
Wildstylez, als iemand me heeft overtuigd is hij het wel. Na Decibel zeer gestegen in de gradatie! Ik verwacht een sfeervolle dome.
the Pitcher: Live, ben benieuwd wat hij kan. Vind hem vaak een beetje kleurloos.
Team Blue:
B-Front en Chris One, hier verwacht ik een monster set. Denk echt dat het op Hardbass heeee leee maal los gaat. Goede producties, goede show, mixen goed... Dit wordt ziek!
A2 allstars: Live, is altijd goed, hopelijk tegen die tijd weer wat nieuwe platen erbij

The R3belz: Live, ben on de indruk van de producties, maar dj-wise schiet er nog een hoop te kort. Dit wordt wss beslissend voor de avond... damnit. Hij heeft nog ff tijd om te gaan oefenen

Al met al, snap ik het geklaag niet echt. Hardbass staat toch hoogstens voor een schitterend show, met een rauw randje eraan? Echt geen Loudness ofzo? Kijk hoe mooi de avond zich gaat opbouwen, eerst staan we allemaal btje te lullen en op te warmen. Dan gaan langzaam die armpjes de lucht in. Dan gaan we tijdens de Psyko Punkz wat te eten halen. Dan begint t steeds losser te worden en beuken die beentjes non-stop. Vervolgens kun je bij B-FRONT, CHRIS ONE (!!!), A2 EN THE R3BELZ heee leee maal uit je plaat gaan.
Tis niet optimaal nee, maar ik denk dat het weer echt heel erg ziek gaat worden op 11 feb in Arnhem!