Hahawrote:Hij gaat er geen 70 euro voor neerleggen, maar wel 58 bedoelt ie vast
Zo kan je het ook bekijken
Hahawrote:Hij gaat er geen 70 euro voor neerleggen, maar wel 58 bedoelt ie vast
Heb jij nog nooit een Hard Bass meegemaakt? Zeker doen dan.wrote: Vind de line-up matig maar twijfel toch zou graag een x Hard Bass meemaken.
Wordt mijn 3de alweerwrote:Heb jij nog nooit een Hard Bass meegemaakt? Zeker doen dan.wrote: Vind de line-up matig maar twijfel toch zou graag een x Hard Bass meemaken.
word me 6dewrote:Wordt mijn 3de alweerwrote:Heb jij nog nooit een Hard Bass meegemaakt? Zeker doen dan.wrote: Vind de line-up matig maar twijfel toch zou graag een x Hard Bass meemaken.![]()
2010 was het vetst
Nee manwrote:Heb jij nog nooit een Hard Bass meegemaakt? Zeker doen dan.wrote: Vind de line-up matig maar twijfel toch zou graag een x Hard Bass meemaken.
Dacht dat jij echt al een jaar of 2/3 overal heen ging. Zo'n indruk laat je in elk geval achter.wrote: Nee manVorig jaar mijn kaartje verkocht aan Dawasiknie
Wil het zeker een x meemaken ja, misschien dit jaar dan maar.
Serieus? Thanks?! I guesswrote:Dacht dat jij echt al een jaar of 2/3 overal heen ging. Zo'n indruk laat je in elk geval achter.wrote: Nee manVorig jaar mijn kaartje verkocht aan Dawasiknie
Watje :p Serieus altijd gegaan toen ik 17 was.. Ben ik eindelijk 18, vergeet ik mijn ID naar Q-dance present Fusion, word ik gevraagdwrote:Serieus? Thanks?! I guesswrote:Dacht dat jij echt al een jaar of 2/3 overal heen ging. Zo'n indruk laat je in elk geval achter.wrote: Nee manVorig jaar mijn kaartje verkocht aan Dawasiknie
Ben in maart 2011 pas 18 geworden en heb sindsdien wel 15 feesten gehad. Daarvoor durfde ik het risico nooit aan.
Hoe dan?wrote: Watje :p Serieus altijd gegaan toen ik 17 was.. Ben ik eindelijk 18, vergeet ik mijn ID naar Q-dance present Fusion, word ik gevraagd
Nog net naar binnen kunnen lullen, wat was dat kut hahaha
wrote:Watje :p Serieus altijd gegaan toen ik 17 was.. Ben ik eindelijk 18, vergeet ik mijn ID naar Q-dance present Fusion, word ik gevraagd
Nog net naar binnen kunnen lullen, wat was dat kut hahaha
Ik ook altijd bij de kroeg, maar op feesten niet. Had zo'n uitstraling van; ik ben lief, laat mij door (a)wrote:wrote:Watje :p Serieus altijd gegaan toen ik 17 was.. Ben ik eindelijk 18, vergeet ik mijn ID naar Q-dance present Fusion, word ik gevraagd
Nog net naar binnen kunnen lullen, wat was dat kut hahahaIk ben echt zon kleine etter ik werd altijd om me id gevraagd.
Hahaha baaswrote:Ik ook altijd bij de kroeg, maar op feesten niet. Had zo'n uitstraling van; ik ben lief, laat mij door (a)wrote:wrote:Watje :p Serieus altijd gegaan toen ik 17 was.. Ben ik eindelijk 18, vergeet ik mijn ID naar Q-dance present Fusion, word ik gevraagd
Nog net naar binnen kunnen lullen, wat was dat kut hahahaIk ben echt zon kleine etter ik werd altijd om me id gevraagd.
Hardbass 2010 zei die bewaker tegen mij; Jij bent nog geen 18 he???
Zei ik"Nee, klopt!" Mocht ik doorlopen
Haha ja nouja, ik ben zwart. Ik heb geen ID.wrote:Ik ben echt zon kleine etter ik werd altijd om me id gevraagd.
wrote:Ik ook altijd bij de kroeg, maar op feesten niet. Had zo'n uitstraling van; ik ben lief, laat mij door (a)wrote:wrote:Watje :p Serieus altijd gegaan toen ik 17 was.. Ben ik eindelijk 18, vergeet ik mijn ID naar Q-dance present Fusion, word ik gevraagd
Hardbass 2010 zei die bewaker tegen mij; Jij bent nog geen 18 he???
Zei ik"Nee, klopt!" Mocht ik doorlopen
Haha, dan sta jij toch echt op de verkeerde plekken! Ik heb echt de hele avond voluit ruimte gehad!wrote:3x op een rij is meer dan genoeg voor mij!
ook gezien die drukte van vorig jaar... niet best!
zelfs bij de merchandising kon je geen kant op! o_O
Ik verwacht het dit jaar nog voller.. dus nee.. geen hardbass meer voor mij
QD EN LOUDNESS#3!