PNXRMX schreef:
Op team red na best een goede lineup. Vind m wel wat minder dan vorig jaar, maar die vond ik dan ook erg goed. Anthem klinkt ook niet verkeerd. Sowieso 2 kaartjes halen dus

Red kan wat mij betreft een verrassing worden, Deepack KAN heel gaaf draaien, Luna zit altijd wel goed en Coone moet ik voor in de stemming zijn.. DBSTF Live: beniewd, lijkt me op te krabbelen de laatste tijd.
Sowieso erg leuk voor The Pitcher, zijn momentje van fame!
A2R live zie ik ook wel als prima afsluiter, gewoon doen wat ze deden op The Qontinent, dan komt het wel goed!
Chukkels schreef:
Ok, maar even rustig bekomen en de line-up analyseren.
Line-up op zich. Prima, op een paar namen na, niks mis mee.
Dan de line-up met betrekking tot het feest:
SCHANDALIG!
Waar de neuk zijn de artiesten van Minus is More, waar de hell zijn de live-acts die op Hard Bass zo knallend horen te zijn en de grote finale van elk team moeten representeren? Waar in godsnaam is het gezonde verstand gebleven bij de mensen van B2S?
We moeten het maar onder ogen zien. De scene is verneukt en alle grote feesten zijn nu definitief overgenomen door de commercie. Want alles waar 'Hard' in Hard Bass voor staat is allang verleden tijd. Kijk naar het anthem. Het is geen verkeerd nummer, maar het heeft niks met Hard Bass te maken. Met Qlimax weten we al een tijd dat we een duister feest kwijt zijn geraakt aan massa en dat is nu dus ook het geval met Hard Bass. Goodbye Hard Bass, welcome Qlimax II.
Begrijp me niet verkeerd, ik zal wel naar Hard Bass gaan en ik zal ook weer een geweldig feest hebben, maar dit is niet van wat ik van een Hard Bass feest verwacht of verlang.
Je spreekt jezelf tegen. Line-up is niet goed, maar je gaat wel een geweldig feest tegemoet? Luna is geen MiM?
Ik vind The Pitcher LIVE wel tof, primeurtje, DBSTF live is tweede keer, op IQ vond ik het niet super, maar wie weet. A2R live was op The Qontinent gewoon echt prima en Frontliner weet ik niet goed.
En de laatste twee uur wordt prima gas gegeven gok ik zo met die 3 heren achter de tafels.
Headhunterz, Zatox kunnen de laatste tijd ook best wat harder draaien.
Ik denk dat misschien je teleurstelling ligt in de bekendheid van de namen, maar qua hardheid hoe ze nu produceren zit het allemaal eigenlijk best strak in elkaar. Een Zany zou voor mij natuurlijk een enorme bonus izjn, maar goed, je kan niet alles hebben.