Vind hem toch tegenvallen... Alleen het afsluitende team is echt vet.
Achja ik ben toch wel aanwezig
Achja ik ben toch wel aanwezig
Waar zie jij 2 x live per team?wrote:2x live in 1 team?![]()
Brennan heart, PP en Zatox moeten weg (Naar mijn smaak)
Voor de rest, A2 all stars, weet niet wat ervan moet denken, R3Bels live tzelfde, B-front en Chris one is baas, Red ook wel opzich alleen dan twijfel bij DBSTF live, hopelijk wat leuke edits.
Yellow is Toneshifterz twijfel, Wildstylez en The Pitcher live dan weer wel leuk. We laten ons verrasen, aanwezig dus
Dit zijn de enige namen die me kunnen boeien helaas. Team Red wordt echt doorbijten voor mijwrote:Team yellow
Wildstylez
Team red
Luna
Team green
Headhunterz
Frontliner live
Team blue
B-Front
Chris One
The R3belz
A² All Stars live
Partyflockwrote:Waar zie jij 2 x live per team?
Voor mij juist greenwrote:Dit zijn de enige namen die me kunnen boeien helaas. Team Red wordt echt doorbijten voor mij
zoals op PF beschreven... 2x 2 live?Team Yellow
Brennan Heart
Toneshifterz
Wildstylez
Live: The Pitcher
Team Red
Coone
Deepack
Luna
Live: D-Block & S-te-Fan
Team Green
Headhunterz
Psyko Punkz
Live: Frontliner
Live: Zatox
Team Blue
B-Front
Chris One
Live: A² All Stars
Live: The R3belz
Whahahahha, enkel Team Blue dit jaar, vorig jaar was Team Yellow ook best wel rauw als je het nu vergelijkt OMFGZ.....wrote:Ik vind de line-up redelijk vergelijkbaar met die van vorig jaar, dus ik begrijp ik niet waarom deze dit jaar zo slecht is dan? Is het niet duister genoeg ofzo?
Noopwrote:Ben ik nou de enige die hier blij mee is
Zatox ook live, en A2 allstars = Alpha Twins + Eforce (twitter)wrote:Team yellow
Wildstylez
Brennan Heart
Toneshifterz
The Pitcher live
Team red
Deepack
Coone
Luna
D-Block & S-te-Fan live
Team green
Headhunterz
Psyko Punkz
Zatox
Frontliner live
Team blue
B-Front
Chris One
The R3belz
A² All Stars live
Mooi zo :p ik vind het echt een vette line upwrote:Noopwrote:Ben ik nou de enige die hier blij mee is
wrote:Mooi zo :p ik vind het echt een vette line upwrote:Noopwrote:Ben ik nou de enige die hier blij mee is
wrote:ik vind het eigenlijk best wel een leuke line-up!
minder 'hard' dan vorig jaar weliswaar, maar ik kan me hier echt wel op vermaken! zeker weten
Sowieso beter _0_ Vind dit wel vet!wrote:wrote:ik vind het eigenlijk best wel een leuke line-up!
minder 'hard' dan vorig jaar weliswaar, maar ik kan me hier echt wel op vermaken! zeker weten
iedereen ging er vanuit dat het hard zou zijn
maar werden mooi gefokt![]()
deze is duidelijk beter dan vorige jaar