TiMOTHYb schreef:
Olijfboompje schreef:
Theracords kicks gaan hard, klaar.
Luister tracks van bijvoorbeeld Catatonic Overload of Thera maar.
Onzin verkopen doe je maar ergens.
Met doffe klappen bedoelde ik in dit geval de harde kicks van Thera inderdaad. Maakte ik aan het begin van mijn post toch wel aardig duidelijk? Ik bedoelde klappen niet echt letterlijk dus (als in claps), meer de 'impact van de kick'. Ik heb genoeg Thera / CO² gehoord om te weten dat ze snoeihard gaan, het spreekt me alleen wat minder aan.
Wat betreft Crypsis gaat het mij vooral ook om de oude (Angerfist) kicks. Heerlijk.
Ah zo

Duidelijk

DjThera schreef:
Ons maakt t overigens niets uit. Muziek is smaakgerelateerd dus t is nogal logisch dat veel mensen t nix vinden. We vinden t zelf in ieder geval vet en als andere mensen t ook vet vinden, dan is dat voor ons natuurlijk alleen maar geweldig

Of je iets hard vindt of niet is naar mijn mening ook vooral smaakgebonden

Uiteraard zou ik t gigantisch vet vinden als ik of iemand van Theracords hier zou kunnen staan, maar zoals Dawasiknie ook al aangeeft, wij hebben ons A diploma nog niet gehaald

Ik ben het deels met je eens.
Muziek is inderdaad altijd smaakgerelateerd.
Er zit echter wel degelijk verschil in kicks die vol of leeg klinken of op welke manier je het dan ook in zou kunnen vullen.
Als ik kicks hoor van Degos & Re-Done - Dancing af zet tegen kicks van Noisecontrollers & Wildstylez - Stardust..
Tja, Do I need to explain more?

Het is blind als je dan iets probeert te ontkennen, ondanks dat je wel kan vinden dat een kick mooier of beter klinkt.
Alles is smaakgerelateerd, maar blind zijn(tegen beter weten iets niet willen zien/horen) is tegenwoordig hip.
Als ik tegen een steen aan loop, dan is deze hard en doet het pijn. Als een persoon dan vindt dat het minder pijn doet, dan de andere persoon, tja, dat is persoonlijke interpretatie (smaak)
Als ik tegen een lief klein konijntje aanloop, dan is deze zacht.
Als mijn trommelvliezen eruit klappen door een plaat als Degos & Re-Done Dancing tegenover Stardust.
Dan is Stardust net alsof er op mijn trommelvliezen geslopen word.