Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 82  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 17:05 

Donateur

DjThera schreef:
Wedden dat dr genoeg mensen zijn die de kicks van PP harder vinden dan die van mij? :P

Inderdaad ^^ Dat ligt echt aan de smaak :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 17:08 

Donateur

DjThera schreef:
Wedden dat dr genoeg mensen zijn die de kicks van PP harder vinden dan die van mij? :P

Vetter, leuker, stoerder, mooier etc.

Maar elke staatsgek zou na een nummertje PP en een nummertje Thera toch wel moeten horen wel 2 van de kicks het hardste gaat. Los van of het hem/haar meer of minder aanspreekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 17:09 

Artiest

Ik zou zeggen vraag het Khadaffi xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 17:10 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Olijfboompje schreef:
Theracords kicks gaan hard, klaar.
Luister tracks van bijvoorbeeld Catatonic Overload of Thera maar.
Onzin verkopen doe je maar ergens.

Met doffe klappen bedoelde ik in dit geval de harde kicks van Thera inderdaad. Maakte ik aan het begin van mijn post toch wel aardig duidelijk? Ik bedoelde klappen niet echt letterlijk dus (als in claps), meer de 'impact van de kick'. Ik heb genoeg Thera / CO² gehoord om te weten dat ze snoeihard gaan, het spreekt me alleen wat minder aan.

Wat betreft Crypsis gaat het mij vooral ook om de oude (Angerfist) kicks. Heerlijk.

Ah zo xd
Duidelijk :P
DjThera schreef:
Ons maakt t overigens niets uit. Muziek is smaakgerelateerd dus t is nogal logisch dat veel mensen t nix vinden. We vinden t zelf in ieder geval vet en als andere mensen t ook vet vinden, dan is dat voor ons natuurlijk alleen maar geweldig :)

Of je iets hard vindt of niet is naar mijn mening ook vooral smaakgebonden :)

Uiteraard zou ik t gigantisch vet vinden als ik of iemand van Theracords hier zou kunnen staan, maar zoals Dawasiknie ook al aangeeft, wij hebben ons A diploma nog niet gehaald xd

Ik ben het deels met je eens.
Muziek is inderdaad altijd smaakgerelateerd.
Er zit echter wel degelijk verschil in kicks die vol of leeg klinken of op welke manier je het dan ook in zou kunnen vullen.

Als ik kicks hoor van Degos & Re-Done - Dancing af zet tegen kicks van Noisecontrollers & Wildstylez - Stardust..
Tja, Do I need to explain more? :P
Het is blind als je dan iets probeert te ontkennen, ondanks dat je wel kan vinden dat een kick mooier of beter klinkt.

Alles is smaakgerelateerd, maar blind zijn(tegen beter weten iets niet willen zien/horen) is tegenwoordig hip.
Als ik tegen een steen aan loop, dan is deze hard en doet het pijn. Als een persoon dan vindt dat het minder pijn doet, dan de andere persoon, tja, dat is persoonlijke interpretatie (smaak)
Als ik tegen een lief klein konijntje aanloop, dan is deze zacht.

Als mijn trommelvliezen eruit klappen door een plaat als Degos & Re-Done Dancing tegenover Stardust.
Dan is Stardust net alsof er op mijn trommelvliezen geslopen word.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 17:12 

Hardtraxx Veteran

Die niet-main-artiesten ga je hier inderdaad niet zien denk ik....

Ik hoop op Alphaverb, Slim Shore, r3belz, Deepack, Luna en Zany

Liveset van Donkey Rollers & Crypsis zou helemaal vies zijn :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 17:18 

Donateur

DjThera schreef:
Ik zou zeggen vraag het Khadaffi xd

Trouwens voor mij ben je wel een A artiest hoor (L)

Ook al vind ik Crypsis harder xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 17:20 

Artiest

Dat maakt mij niet uit hoor (L) Het feest heet Hard Bass niet Harder Bass xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 17:21 

Hardtraxx Veteran

DjThera schreef:
Dat maakt mij niet uit hoor (L) Het feest heet Hard Bass niet Harder Bass xd

xd

Bass Academy is al een copyright op :P
Daar mag jij je ding doen :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 17:32 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Het is blind als je dan iets probeert te ontkennen, ondanks dat je wel kan vinden dat een kick mooier of beter klinkt.

Alles is smaakgerelateerd, maar blind zijn(tegen beter weten iets niet willen zien/horen) is tegenwoordig hip.

Ik denk dat de term doof zijn hier beter van toepassing is dan blind :P

roberttt schreef:
DjThera schreef:

Inderdaad ^^ Dat ligt echt aan de smaak :p

Eerder aan het gebrek aan muziekkennis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 19:42 

stefaneke schreef:
mr_vertigo schreef:
Josh-T schreef:
Doe mij maar Donkey Rollers

:woot:

:thumbsup:

Juist!

wesskeej schreef:
roberttt schreef:
Hmm je zou theracord maar niet leuk vinden hier.. bijna godslastering lijkt het wel

Dan ben ik 1 van de weinige hier denk ik :P

Hier nog een hoor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 19:44 

Hardtraxx Veteran

Vind Theracords wel vet maar hoe sommige hier acteren vind ik wel beetje overdreven :P
Vind het wel super dat Thera gewoon actief is overal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 19:59 

Donateur

PierrePruuk schreef:
Vind Theracords wel vet maar hoe sommige hier acteren vind ik wel beetje overdreven :P

Dat heeft vaak niks meer met objectiviteit te maken. Alles wat van Theracords komt is voor dat soort mensen definitief goed (of vaak omschreven als 'Leuke plaat' & :thumbsup: ). Alles wat Thera doet is helemaal heilig en hij is een echte eindbaas..

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het geweldig hoe het label z'n opmars maakt en Thera is (voor zover ik weet) een hele geschikte kerel die erg slim omspringt met (social) media & zijn fans maar af en toe wordt er wel ontzettend veel gekwijld op dit forum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 20:21 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
PierrePruuk schreef:

Dat heeft vaak niks meer met objectiviteit te maken. Alles wat van Theracords komt is voor dat soort mensen definitief goed (of vaak omschreven als 'Leuke plaat' & :thumbsup: ). Alles wat Thera doet is helemaal heilig en hij is een echte eindbaas..

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het geweldig hoe het label z'n opmars maakt en Thera is (voor zover ik weet) een hele geschikte kerel die erg slim omspringt met (social) media & zijn fans maar af en toe wordt er wel ontzettend veel gekwijld op dit forum.

Amen, thera is klasse, maar het slijmen gaat soms wel erg ver ja!

ach iedereen zn smaak ook verder!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 20:34 

Hardtraxxer

fijn dan zit ik in oostenrijk :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 21:05 

Artiest

teupie schreef:
maar het slijmen gaat soms wel erg ver ja!

En ik zit elke keer ook weer helemaal onder man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 21:10 

Donateur

DjThera schreef:
teupie schreef:

Vandaar dat je altijd als een gek staat te stampen dus. Krijg je het er wel een beetje af dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 21:11 

Hardtraxx Addict

DjThera schreef:
teupie schreef:

Hallo, er zitten ook minderjarige hier he...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 21:16 

Artiest

Ook bekend met Theo Maassen dus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 23:32 

Hardtraxx Veteran

Ben nog verdeeld over mijn mening omtrent Theracords.

Degos & Redone, Phrantic en CO² vind ik erg vet, tracks van Thera en Geck-o bekoren me vaak een heel stuk minder, en soms zelfs helemaal niet. Net toch wat te apart vrees ik. Desondanks zeker een goede ontwikkeling dat dit label aan een opmars bezig is, zowel qua releases als gigs die de artiesten toegewezen krijgen!

Oja waar ging dit topic ook alweer over? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 23:38 

Donateur

Helemaal nergens over tot een maand voor een feest of tot de line-up bekend wordt. Zie het nut om zover voor een feest een topic te openen ook niet echt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 23:40 

Hardtraxxer

Over hardbass

en als mensen vinden dat Thera als niet A artiest geld, en verwachten dat er alleen maar A artiesten komen,

je wordt teleurgesteld!

Ik weet welgeteld 1 artiest van de line up, want dat heeft ie me zelf verteld, en die draait nou nog niet zo heel lang mee :P Meer ga ik niet zeggen want dat vind de desbetreffende man vast niet leuk en het is ook niet dat 't wat toevoegt als je 1 van de 20 artiesten weet.

Beetje open minded zijn dus mensen! ik vind die lineup 2 pagina's terug erg vet, heel veel originele combinaties er in ;)

TiMOTHYb schreef:
Helemaal nergens over tot een maand voor een feest of tot de line-up bekend wordt. Zie het nut om zover voor een feest een topic te openen ook niet echt..

traditiegetrouw op / rond Qlimax toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 23:41 

Hardtraxx Veteran

het is dus een man!!!! en solo!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 23:43 

Hardtraxxer

Firetrap schreef:
het is dus een man!!!! en solo!!!

ja dat heb ik eigenlijk niet gevraagd, maar ik denk in een team van 3 acts, niet live

dat was overigens niet mijn boodschap

die was dat je wat meer open moet staan voor 'nieuwe' artiesten, voor zo ver je Thera dat kan noemen, hij is namelijk misschien wel meer Opa dan mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 23:46 

Donateur

Jezus wat cryptisch dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 00:02 

Hardtraxx Veteran

mag ik een letter kopen?
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 82  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten