Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 82  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 13:30 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
PNXRMX schreef:
Mol schreef:
Die zijn gek! Doe mij maar Thera & Geck-O :yay:

Nog 1

Ik vind dat echt niet vet als afsluiting.. Heb ik liever Crypsis live ofzo..

Aangezien thera en Geck-o toch de early sound hebben, wat ik gewoon veel minder drive vind hebben dan crypsis of b-front ofzo.

B-Front vet als afsluiter? Nee, doe maar niet. Zeker niet op Hard Bass. Hij knalt net niet hard genoeg door met z'n tracks om er een waardige afsluiter van te maken. Daarentegen hebben Geck-o en vooral Thera heel goed bewezen dat ze een feest waardig af kunnen sluiten. Maar die zie ik dan weer liever niet in een afsluitende team op Hard Bass. Tenzij je allemaal of meerdere Theracords artiesten in een team hebt, maar dat zal dan wel weer niet gebeuren. De overgang van Theracords platen naar de wat minder rauwe platen en vice versa is voor mijn gevoel gewoon te groot. Dan krijg je waarschijnlijk weer zo'n aanfluiting als het vorige afsluitende team op Hard Bass. Het laatste team en de daarbij horende liveact moeten gewoon keihard gaan knallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 13:31 

Donateur

Hmm ach ja dat is kwa mening, ik vind b-front wel vet. Liefst heb ik hardcore maarja
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 13:43 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Hmm ach ja dat is kwa mening, ik vind b-front wel vet. Liefst heb ik hardcore maarja

B-Front is ook supervet! Genoten van z'n liveact op Loudness en The Qontinent. Maar beide, en in acht nemend van z'n huidige repertoire, is het niet echt wat voor een afsluiting. Crypsis daarentegen... :drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 13:47 

Aan het typen...

roberttt schreef:

Jouw mening verandert elke 3 maand en aangezien Hardbass pas over 4 maand is, kun je beter even wachten met je uitspraken. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 13:49 

Hardtraxxer

Zullen we gaan speculeren?!?!?!?! :woot:

De teams waar ik op hoop en wat nog redelijk realistisch is:

Team Yellow:
Pavo
TnT
Max Enforcer
Live: Headhunterz (setje a la 2006 + wat promo's van zn album)

Team Red:
E-Force
Zany
Noisecontrollers
Live: Frontliner (album showcase)

Team Green:
Alpha Twins
B-Front
Wildstylez
Live: Gunz For Hire

Team Blue:
Solutio & The I's
Titan
Chris One
Live: MIM Showcase
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 13:57 

Donateur

Ga je weg met je Noisecontrollers. Bah
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 13:59 

Hardtraxxer

Van mij hoeven ze ook niet per see.. maar ik denk dat je er niet onderuit kunt.. Ik heb ook al Psyko Punkz geprobeerd weg te moffelen :P Maar op dat tijdstip tracks als Universe was born vind ik wel vet hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 14:01 

Donateur

Hahah oh ja ik zie het. Creatief time-tabelen..

Die track zou inderdaad niet onaardig zijn rond dat tijdstip, ben alleen bang dat ze voor de rest het hele team naar beneden zouden trekken. Zit nu echt niet meer te wachten op AA, Crump en dat gekke anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 14:06 

Hardtraxx Elite

Zou best kunnen kloppen voor een groot deel, al heb ik het idee dat Zatox & Digital Punk er zullen staan, maar Solutio & THe I's, Titan & Chris One niet.(iig niet allemaal).

Als DBSTF en Brennan Heart maar thuisblijven :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 14:15 

Donateur

Lyst schreef:
roberttt schreef:

Jouw mening verandert elke 3 maand en aangezien Hardbass pas over 4 maand is, kun je beter even wachten met je uitspraken. :P

Daar heb je wel gelijk in! Hou me wel weer stil :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 14:42 

Donateur

Waarom denkt iedereen dat er van die megaharde (met alle respect) B-artiesten komen op een giga-feest als Hardbass? Kom nou eens op zeg...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 14:46 

Donateur

dawasiknie schreef:
Waarom denkt iedereen dat er van die megaharde (met alle respect) B-artiesten komen op een giga-feest als Hardbass? Kom nou eens op zeg...

Ja inderdaad, Thera & Geck-O ook echt. Moet je voor de gein maar eens de reacties op bijvoorbeeld PF lezen als het om Theracords artiesten gaat. De grote menigte vind er helemaal niks aan en zal er ook nooit wat aan gaan vinden ben ik bang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 15:31 

Hardtraxxer

dawasiknie schreef:

Omdat hun ook gewoon kaartjes mogen kopen ^^ :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 16:01 

Hardtraxx Veteran

ik vind persoonlijk (dikgedrukt voordat er alleen maar zeikreacties komen) B-Front z'n tracks harder dan die van Thera en Geck-O hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 16:04 

Donateur

Josh-T schreef:
ik vind persoonlijk (dikgedrukt voordat er alleen maar zeikreacties komen) B-Front z'n tracks harder dan die van Thera en Geck-O hoor

Ik weet niet of ik ze harder vind maar ze spreken mij (en die van MiM ook) meer aan dat het merendeel van Theracords. Ik hou meer van een wat vollere, of in het geval van Crypsis een ubervolle en overstuurde vieze kicks dan die doffe klappen.

Merk trouwens inderdaad dat het op HT ineens not-done is om niet blindelings met theracords mee te marcheren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 16:24 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Josh-T schreef:

Ik weet niet of ik ze harder vind maar ze spreken mij (en die van MiM ook) meer aan dat het merendeel van Theracords. Ik hou meer van een wat vollere, of in het geval van Crypsis een ubervolle en overstuurde vieze kicks dan die doffe klappen.

Merk trouwens inderdaad dat het op HT ineens not-done is om niet blindelings met theracords mee te marcheren.

Theracords is juist alles behalve klapjes. Niet dat ik zeg dat je je mening niet mag hebben, want als je van overstuurde kicks houdt moet je sws niet bij Theracords zijn... maar klapjes zijn t echt niet :P

Vind Crypsis z'n oude kicks (lees: Angerfist's kicks) erg vet, maar de laatste tijd veel minder. Ofwel erg tokkerig, ofwel van die lelijke poingkicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 16:30 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
TiMOTHYb schreef:
Josh-T schreef:

Theracords is juist alles behalve klapjes. Niet dat ik zeg dat je je mening niet mag hebben, want als je van overstuurde kicks houdt moet je sws niet bij Theracords zijn... maar klapjes zijn t echt niet :P

Vind Crypsis z'n oude kicks (lees: Angerfist's kicks) erg vet, maar de laatste tijd veel minder. Ofwel erg tokkerig, ofwel van die lelijke poingkicks.

Theracords kicks gaan hard, klaar.
Luister tracks van bijvoorbeeld Catatonic Overload of Thera maar.
Onzin verkopen doe je maar ergens.

Ik bedoel dat ik het trouwens met je eens ben PNXRMX xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 16:44 

Donateur

Hmm je zou theracord maar niet leuk vinden hier.. bijna godslastering lijkt het wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 16:45 

roberttt schreef:
Hmm je zou theracord maar niet leuk vinden hier.. bijna godslastering lijkt het wel

Dan ben ik 1 van de weinige hier denk ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 16:48 

mr_vertigo schreef:
Josh-T schreef:
Doe mij maar Donkey Rollers

:woot:

:thumbsup:

Geck-O en/of DJ Thera hoef ik hier niet te zien. Hun sound vind ik gewoon niet bij Hardbass passen ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 16:48 

Hardtraxx Elite

stefaneke schreef:
mr_vertigo schreef:
Josh-T schreef:
Doe mij maar Donkey Rollers

:woot:

:thumbsup:

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 16:52 

Donateur

Olijfboompje schreef:
Theracords kicks gaan hard, klaar.
Luister tracks van bijvoorbeeld Catatonic Overload of Thera maar.
Onzin verkopen doe je maar ergens.

Met doffe klappen bedoelde ik in dit geval de harde kicks van Thera inderdaad. Maakte ik aan het begin van mijn post toch wel aardig duidelijk? Ik bedoelde klappen niet echt letterlijk dus (als in claps), meer de 'impact van de kick'. Ik heb genoeg Thera / CO² gehoord om te weten dat ze snoeihard gaan, het spreekt me alleen wat minder aan.

Wat betreft Crypsis gaat het mij vooral ook om de oude (Angerfist) kicks. Heerlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 17:00 

Artiest

roberttt schreef:

Ons maakt t overigens niets uit. Muziek is smaakgerelateerd dus t is nogal logisch dat veel mensen t nix vinden. We vinden t zelf in ieder geval vet en als andere mensen t ook vet vinden, dan is dat voor ons natuurlijk alleen maar geweldig :)

Of je iets hard vindt of niet is naar mijn mening ook vooral smaakgebonden :)

Uiteraard zou ik t gigantisch vet vinden als ik of iemand van Theracords hier zou kunnen staan, maar zoals Dawasiknie ook al aangeeft, wij hebben ons A diploma nog niet gehaald xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 17:02 

Donateur

DjThera schreef:
Of je iets hard vindt of niet is naar mijn mening ook vooral smaakgebonden :)

Qua kicks lijkt me dit toch wel vrij zwart-wit..

Zachte kick -> PP
Harde kick -> Thera
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 17:04 

Artiest

Wedden dat dr genoeg mensen zijn die de kicks van PP harder vinden dan die van mij? :P
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 82  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten