B-Front vet als afsluiter? Nee, doe maar niet. Zeker niet op Hard Bass. Hij knalt net niet hard genoeg door met z'n tracks om er een waardige afsluiter van te maken. Daarentegen hebben Geck-o en vooral Thera heel goed bewezen dat ze een feest waardig af kunnen sluiten. Maar die zie ik dan weer liever niet in een afsluitende team op Hard Bass. Tenzij je allemaal of meerdere Theracords artiesten in een team hebt, maar dat zal dan wel weer niet gebeuren. De overgang van Theracords platen naar de wat minder rauwe platen en vice versa is voor mijn gevoel gewoon te groot. Dan krijg je waarschijnlijk weer zo'n aanfluiting als het vorige afsluitende team op Hard Bass. Het laatste team en de daarbij horende liveact moeten gewoon keihard gaan knallen.wrote:Ik vind dat echt niet vet als afsluiting.. Heb ik liever Crypsis live ofzo..wrote:Nog 1wrote:Die zijn gek! Doe mij maar Thera & Geck-O
Aangezien thera en Geck-o toch de early sound hebben, wat ik gewoon veel minder drive vind hebben dan crypsis of b-front ofzo.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hmm ach ja dat is kwa mening, ik vind b-front wel vet. Liefst heb ik hardcore maarja
B-Front is ook supervet! Genoten van z'n liveact op Loudness en The Qontinent. Maar beide, en in acht nemend van z'n huidige repertoire, is het niet echt wat voor een afsluiting. Crypsis daarentegen...wrote:Hmm ach ja dat is kwa mening, ik vind b-front wel vet. Liefst heb ik hardcore maarja
Jouw mening verandert elke 3 maand en aangezien Hardbass pas over 4 maand is, kun je beter even wachten met je uitspraken.wrote:Hmm ach ja dat is kwa mening, ik vind b-front wel vet. Liefst heb ik hardcore maarja
Zullen we gaan speculeren?!?!?!?!
De teams waar ik op hoop en wat nog redelijk realistisch is:
Team Yellow:
Pavo
TnT
Max Enforcer
Live: Headhunterz (setje a la 2006 + wat promo's van zn album)
Team Red:
E-Force
Zany
Noisecontrollers
Live: Frontliner (album showcase)
Team Green:
Alpha Twins
B-Front
Wildstylez
Live: Gunz For Hire
Team Blue:
Solutio & The I's
Titan
Chris One
Live: MIM Showcase
De teams waar ik op hoop en wat nog redelijk realistisch is:
Team Yellow:
Pavo
TnT
Max Enforcer
Live: Headhunterz (setje a la 2006 + wat promo's van zn album)
Team Red:
E-Force
Zany
Noisecontrollers
Live: Frontliner (album showcase)
Team Green:
Alpha Twins
B-Front
Wildstylez
Live: Gunz For Hire
Team Blue:
Solutio & The I's
Titan
Chris One
Live: MIM Showcase
Van mij hoeven ze ook niet per see.. maar ik denk dat je er niet onderuit kunt.. Ik heb ook al Psyko Punkz geprobeerd weg te moffelen
Maar op dat tijdstip tracks als Universe was born vind ik wel vet hoor!
Hahah oh ja ik zie het. Creatief time-tabelen..
Die track zou inderdaad niet onaardig zijn rond dat tijdstip, ben alleen bang dat ze voor de rest het hele team naar beneden zouden trekken. Zit nu echt niet meer te wachten op AA, Crump en dat gekke anthem.
Die track zou inderdaad niet onaardig zijn rond dat tijdstip, ben alleen bang dat ze voor de rest het hele team naar beneden zouden trekken. Zit nu echt niet meer te wachten op AA, Crump en dat gekke anthem.
Zou best kunnen kloppen voor een groot deel, al heb ik het idee dat Zatox & Digital Punk er zullen staan, maar Solutio & THe I's, Titan & Chris One niet.(iig niet allemaal).
Als DBSTF en Brennan Heart maar thuisblijven
Als DBSTF en Brennan Heart maar thuisblijven
Daar heb je wel gelijk in! Hou me wel weer stil :pwrote:Jouw mening verandert elke 3 maand en aangezien Hardbass pas over 4 maand is, kun je beter even wachten met je uitspraken.wrote:Hmm ach ja dat is kwa mening, ik vind b-front wel vet. Liefst heb ik hardcore maarja
Waarom denkt iedereen dat er van die megaharde (met alle respect) B-artiesten komen op een giga-feest als Hardbass? Kom nou eens op zeg...
Ja inderdaad, Thera & Geck-O ook echt. Moet je voor de gein maar eens de reacties op bijvoorbeeld PF lezen als het om Theracords artiesten gaat. De grote menigte vind er helemaal niks aan en zal er ook nooit wat aan gaan vinden ben ik bang.wrote:Waarom denkt iedereen dat er van die megaharde (met alle respect) B-artiesten komen op een giga-feest als Hardbass? Kom nou eens op zeg...
Omdat hun ook gewoon kaartjes mogen kopenwrote:Waarom denkt iedereen dat er van die megaharde (met alle respect) B-artiesten komen op een giga-feest als Hardbass? Kom nou eens op zeg...
ik vind persoonlijk (dikgedrukt voordat er alleen maar zeikreacties komen) B-Front z'n tracks harder dan die van Thera en Geck-O hoor
Ik weet niet of ik ze harder vind maar ze spreken mij (en die van MiM ook) meer aan dat het merendeel van Theracords. Ik hou meer van een wat vollere, of in het geval van Crypsis een ubervolle en overstuurde vieze kicks dan die doffe klappen.wrote:ik vind persoonlijk (dikgedrukt voordat er alleen maar zeikreacties komen) B-Front z'n tracks harder dan die van Thera en Geck-O hoor
Merk trouwens inderdaad dat het op HT ineens not-done is om niet blindelings met theracords mee te marcheren.
Theracords is juist alles behalve klapjes. Niet dat ik zeg dat je je mening niet mag hebben, want als je van overstuurde kicks houdt moet je sws niet bij Theracords zijn... maar klapjes zijn t echt nietwrote:Ik weet niet of ik ze harder vind maar ze spreken mij (en die van MiM ook) meer aan dat het merendeel van Theracords. Ik hou meer van een wat vollere, of in het geval van Crypsis een ubervolle en overstuurde vieze kicks dan die doffe klappen.wrote:ik vind persoonlijk (dikgedrukt voordat er alleen maar zeikreacties komen) B-Front z'n tracks harder dan die van Thera en Geck-O hoor
Merk trouwens inderdaad dat het op HT ineens not-done is om niet blindelings met theracords mee te marcheren.
Vind Crypsis z'n oude kicks (lees: Angerfist's kicks) erg vet, maar de laatste tijd veel minder. Ofwel erg tokkerig, ofwel van die lelijke poingkicks.
Theracords kicks gaan hard, klaar.wrote:Theracords is juist alles behalve klapjes. Niet dat ik zeg dat je je mening niet mag hebben, want als je van overstuurde kicks houdt moet je sws niet bij Theracords zijn... maar klapjes zijn t echt nietwrote:Ik weet niet of ik ze harder vind maar ze spreken mij (en die van MiM ook) meer aan dat het merendeel van Theracords. Ik hou meer van een wat vollere, of in het geval van Crypsis een ubervolle en overstuurde vieze kicks dan die doffe klappen.wrote:ik vind persoonlijk (dikgedrukt voordat er alleen maar zeikreacties komen) B-Front z'n tracks harder dan die van Thera en Geck-O hoor
Vind Crypsis z'n oude kicks (lees: Angerfist's kicks) erg vet, maar de laatste tijd veel minder. Ofwel erg tokkerig, ofwel van die lelijke poingkicks.
Luister tracks van bijvoorbeeld Catatonic Overload of Thera maar.
Onzin verkopen doe je maar ergens.
Ik bedoel dat ik het trouwens met je eens ben PNXRMX
Hmm je zou theracord maar niet leuk vinden hier.. bijna godslastering lijkt het wel
-
T
Dan ben ik 1 van de weinige hier denk ikwrote:Hmm je zou theracord maar niet leuk vinden hier.. bijna godslastering lijkt het wel
-
S
wrote:wrote:Doe mij maar Donkey Rollers
Geck-O en/of DJ Thera hoef ik hier niet te zien. Hun sound vind ik gewoon niet bij Hardbass passen
Last edited by stefaneke on , edited 1 time in total.
wrote:wrote:wrote:Doe mij maar Donkey Rollers
Met doffe klappen bedoelde ik in dit geval de harde kicks van Thera inderdaad. Maakte ik aan het begin van mijn post toch wel aardig duidelijk? Ik bedoelde klappen niet echt letterlijk dus (als in claps), meer de 'impact van de kick'. Ik heb genoeg Thera / CO² gehoord om te weten dat ze snoeihard gaan, het spreekt me alleen wat minder aan.wrote: Theracords kicks gaan hard, klaar.
Luister tracks van bijvoorbeeld Catatonic Overload of Thera maar.
Onzin verkopen doe je maar ergens.
Wat betreft Crypsis gaat het mij vooral ook om de oude (Angerfist) kicks. Heerlijk.
Ons maakt t overigens niets uit. Muziek is smaakgerelateerd dus t is nogal logisch dat veel mensen t nix vinden. We vinden t zelf in ieder geval vet en als andere mensen t ook vet vinden, dan is dat voor ons natuurlijk alleen maar geweldigwrote:Hmm je zou theracord maar niet leuk vinden hier.. bijna godslastering lijkt het wel
Of je iets hard vindt of niet is naar mijn mening ook vooral smaakgebonden
Uiteraard zou ik t gigantisch vet vinden als ik of iemand van Theracords hier zou kunnen staan, maar zoals Dawasiknie ook al aangeeft, wij hebben ons A diploma nog niet gehaald
Qua kicks lijkt me dit toch wel vrij zwart-wit..wrote: Of je iets hard vindt of niet is naar mijn mening ook vooral smaakgebonden![]()
Zachte kick -> PP
Harde kick -> Thera