Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 82  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 00:22 

opaa schreef:
Firetrap schreef:
het is dus een man!!!! en solo!!!

ja dat heb ik eigenlijk niet gevraagd, maar ik denk in een team van 3 acts, niet live

dat was overigens niet mijn boodschap

die was dat je wat meer open moet staan voor 'nieuwe' artiesten, voor zo ver je Thera dat kan noemen, hij is namelijk misschien wel meer Opa dan mij

Opa Drokz!

Citaat:
Ik weet welgeteld 1 artiest van de line up, want dat heeft ie me zelf verteld, en die draait nou nog niet zo heel lang mee :P Meer ga ik niet zeggen want dat vind de desbetreffende man vast niet leuk en het is ook niet dat 't wat toevoegt als je 1 van de 20 artiesten weet.

Lekker mensen blijmaken met een dooie mus
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 00:37 

Hardtraxxer

Almighty schreef:
opaa schreef:
Firetrap schreef:
het is dus een man!!!! en solo!!!

ja dat heb ik eigenlijk niet gevraagd, maar ik denk in een team van 3 acts, niet live

dat was overigens niet mijn boodschap

die was dat je wat meer open moet staan voor 'nieuwe' artiesten, voor zo ver je Thera dat kan noemen, hij is namelijk misschien wel meer Opa dan mij

Opa Drokz!

Citaat:
Ik weet welgeteld 1 artiest van de line up, want dat heeft ie me zelf verteld, en die draait nou nog niet zo heel lang mee :P Meer ga ik niet zeggen want dat vind de desbetreffende man vast niet leuk en het is ook niet dat 't wat toevoegt als je 1 van de 20 artiesten weet.

Lekker mensen blijmaken met een dooie mus

Niet te snel conclusies trekken :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 00:38 

Het is dus Opa Drokz. Voeg maar toe aan de line up
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 00:48 

Hardtraxx Veteran

Hij heeft het over dat Thera een opa (in het vak) is. Hij draait immers al wat jaartjes mee. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 00:53 

Goeiemorgen, Almighty. Excusi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 11:33 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Hij heeft het over dat Thera een opa (in het vak) is. Hij draait immers al wat jaartjes mee. ;)

Dit begreep ik dus ook ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 11:41 

Chukkels schreef:

Ja zo is The Prophet ook een opa in het vak. Dus betekent het dat die er dan ook staat? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 11:45 

devatu92 schreef:
Chukkels schreef:

Dit begreep ik dus ook ;)

Goedzo :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 11:49 

Hardtraxx Addict

Zet Titan, AVIO, iets van Theracords en wat A²-recordsspul daar neer, en ik ben erg blij. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 12:29 

Hardtraxxer

Praat ik nou echt zo ingewikkeld? :p ik bedoelde inderdaag te zeggen dat Thera al lang mee draait, maar dat ie (naar mijn mening) pas sinds korte tijd veel populariteit wint.

En niks hiervan moet uitmaken of een artiest ja of nee op hardbass staat

En het was niet thera die ik bedoelde, en ook niet drokz, drokz is veel te hard? :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 12:32 

opaa schreef:
Praat ik nou echt zo ingewikkeld? :p ik bedoelde inderdaag te zeggen dat Thera al lang mee draait, maar dat ie (naar mijn mening) pas sinds korte tijd veel populariteit wint.

En niks hiervan moet uitmaken of een artiest ja of nee op hardbass staat

En het was niet thera die ik bedoelde, en ook niet drokz, drokz is veel te hard? :p

Drokz is niet hard, is alleen snel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 12:34 

Donateur

Drokz is teringherrie die nooit in het Gelredome zal staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 12:41 

Hardtraxx Addict

opaa schreef:
Over hardbass

en als mensen vinden dat Thera als niet A artiest geld, en verwachten dat er alleen maar A artiesten komen,

je wordt teleurgesteld!

Beetje open minded zijn dus mensen! ik vind die lineup 2 pagina's terug erg vet, heel veel originele combinaties er in ;)

Ik denk trouwens dat jij Adaro bedoelt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 12:44 

Donateur

Dat denk, en hoop ik ook. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 13:33 

Artiest

Ik denk dat ze Theracords als label niet tot de A list bedoelen, hoewel ze dat misschien wel vinden. Snapt u? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 13:39 

Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:
Dat denk, en hoop ik ook. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 15:03 

Hardtraxxer

Ik ga er eigenlijk van uit dat Adaro er live staat als G4H! Hier durf ik bijna geld op in te zetten :P Helemaal mooi zou zijn als ze ook het anthem mogen maken :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 15:07 

Hardtraxxer

Brainweavers schreef:
Ik ga er eigenlijk van uit dat Adaro er live staat als G4H! Hier durf ik bijna geld op in te zetten :P Helemaal mooi zou zijn als ze ook het anthem mogen maken :innocent:

Adaro dan wel Gunz4Hire zou ik ook wel op stemmen ja :p

Maar waar voor maakt HHZ dan een album, als 1 van hun 't anthem zou doen? Ik denk dat er best een kans is aangezien Gunz4hire nu natuurlijk dikke maatjes is met b2s, maar what about headhunterz?

Qountdown krijgt geen anthem denk ik, en als het er een zou krijgen zou tie niet van HHZ zijn. Of zou 't al weer voor Black zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 15:35 

Als het voor black zou zijn zou het denk ik een beetje te vroeg zijn om het aan te kondigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 15:58 

Hardtraxxer

opaa schreef:
Brainweavers schreef:

Adaro dan wel Gunz4Hire zou ik ook wel op stemmen ja :p

Maar waar voor maakt HHZ dan een album, als 1 van hun 't anthem zou doen? Ik denk dat er best een kans is aangezien Gunz4hire nu natuurlijk dikke maatjes is met b2s, maar what about headhunterz?

Qountdown krijgt geen anthem denk ik, en als het er een zou krijgen zou tie niet van HHZ zijn. Of zou 't al weer voor Black zijn?

Al hieraan gedacht:

Headhunterz - "Hard Bass Anthem"
Headhunterz - "Hard Bass Anthem" (Gunz For Hire raw remix)

^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 16:00 

Donateur

:thumbdown: Geen raw mix.. het anthem moet gewoon hard zijn..

En gunz for hire is niet raw :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 16:11 

Hardtraxxer

vorig jaar was er ook een harde versie en een meer euforische versie, dus het zou zomaar kunnen.. Ik denk verder ook niet dat dat het wordt, maar dat was een mogelijke oplossing voor het probleem dat Opaaaa voorstelde. Dat G4H niet raw is slaat natuurlijk nergens op.. hier op het forum worden ze niet raw gevonden, maar voor een feest als Hardbass en organisator als B2S zijn ze genoeg rauw hoor..

wat ook kan:

Gunz For Hire - HardBass
Gunz For Hire - Hardbass (Headhunterz remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 16:13 

Donateur

Vorig jaar was er toch maar 1 (Wild MF's) anthem?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 16:13 

Hardtraxxer

Dat was dit jaar nog ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 16:17 

Donateur

Ohja. :yay:
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 82  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten