I know, maar kbedoel als afsluiter voor HB is het altijd een live actwrote:Was al ff bekendwrote:Thera & Geck-O zijn nu live te boeken
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
OHardtraxxer
- 804 posts member since 2011
- last seen 14 days ago
Ik aasde niet op line up informatie hoorwrote:ik heb in ieder geval (nog???
) niets gehoord helaas
Stel je voor. Thera & Geck-O die even het Gelredome afbreken het laatste half uurtjewrote:I know, maar kbedoel als afsluiter voor HB is het altijd een live actwrote:Was al ff bekendwrote:Thera & Geck-O zijn nu live te boeken
alsjeblief zeg.. mochten ze willen in arnhem zon mooi stadion als in doetinchemwrote:Das de stad van voetbalclub de Grafschaap.
Mwah vind Crypsis of B-Front veel harder gaan :p Persoonlijke mening.wrote:
Stel je voor. Thera & Geck-O die even het Gelredome afbreken het laatste half uurtje
-
T
+1wrote:Mwah vind Crypsis of B-Front veel harder gaan :p Persoonlijke mening.wrote:
Stel je voor. Thera & Geck-O die even het Gelredome afbreken het laatste half uurtje
-
A
He, doe is wat voorspellingenwrote:Ik aasde niet op line up informatie hoorwrote:ik heb in ieder geval (nog???
) niets gehoord helaas
Maar als bezoeker ben je inderdaad zeker welkom! En hardbass is een aanrader! maar die heb je zelf waarschijnlijk vaker meegemaakt dan ik!
wrote:+1wrote:Mwah vind Crypsis of B-Front veel harder gaan :p Persoonlijke mening.wrote:
wrote:+10000wrote:Mwah vind Crypsis of B-Front veel harder gaan :p Persoonlijke mening.wrote:
+10001wrote:Mwah vind Crypsis of B-Front veel harder gaan :p Persoonlijke mening.wrote:
De muziek kan wel harder zijn, maar of ze harder 'gaaaaaaaaaan' geen idee 
Da's wel een beetje kromwrote:ik ga als een banaan
maar wel lekker krom!wrote:Da's wel een beetje kromwrote:ik ga als een banaan
100% mee eens.wrote:Mwah vind Crypsis of B-Front veel harder gaan :p Persoonlijke mening.wrote:
wrote:Die zijn gek! Doe mij maar Thera & Geck-O
+1wrote:Die zijn gek! Doe mij maar Thera & Geck-O
Nog 1wrote:Die zijn gek! Doe mij maar Thera & Geck-O
Ik vind dat echt niet vet als afsluiting.. Heb ik liever Crypsis live ofzo..wrote:Nog 1wrote:Die zijn gek! Doe mij maar Thera & Geck-O
Aangezien thera en Geck-o toch de early sound hebben, wat ik gewoon veel minder drive vind hebben dan crypsis of b-front ofzo.