Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 77, 78, 79, 80, 81, 82  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 22:05 
 
Hardtraxxer

Millard Fillmore schreef:
Ik vond het geluid meer dan prima, spijtig om te lezen dat het bij veel van jullie niet goed was.
En wat gaan die chris one platen hard zeg!


Ik had wel echt het idee dat het geluid vorig jaar veel beter, én harder was. Maar kan ook aan mijn oortjes liggen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 22:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geluid was zeker dramatisch behalve voorin was het aardig te doen.

Ik heb trouwens heel de set van a2 opgenomen vanaf de tribune xd is kijken of ik die kan posten
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 22:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rossieking schreef:
Geluid was zeker dramatisch behalve voorin was het aardig te doen.

Ik heb trouwens heel de set van a2 opgenomen vanaf de tribune xd is kijken of ik die kan posten

lol helemaal had je niks beters te doen? Ik na paar minuten filmen altijd echt geen zin meer om camera in de lucht/vast te houden
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 22:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
Rossieking schreef:
Geluid was zeker dramatisch behalve voorin was het aardig te doen.

Ik heb trouwens heel de set van a2 opgenomen vanaf de tribune xd is kijken of ik die kan posten

lol helemaal had je niks beters te doen? Ik na paar minuten filmen altijd echt geen zin meer om camera in de lucht/vast te houden


Ik was op een gegeven moment van het padje af en had me mob op stoeltje gezet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Oja, wat ik ook wel heel fijn vond was dat het een opbouwende avond was qua muziek (oke red ging mss wat harder dan green maarja). Was wel eens lekker om wat afwisseling te hebben op een feest, laatste tijd was het alleen maar rauw of alleen maar kaas op de feesten waar ik was. Nu was het gewoon van alles wat. :)

Wel jammer dat Who wants this niet werd gedraaid :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 23:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Move 2 thiz bij green knalde er ook zo hard op hé!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 23:25 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
Pommer schreef:
Kon helaas geen filmpje vinden van Fuck The Fake Shit :P

Had ik nog deels gefilmd:

Waarom ging je niet als een malle los, die plaat is episch :P

Rossieking schreef:

Ik heb trouwens heel de set van a2 opgenomen vanaf de tribune xd is kijken of ik die kan posten


Doe maar als de kwaliteit een beetje goed is ^^

urbandesigner schreef:
Pommer schreef:
Oja, wat ik ook wel heel fijn vond was dat het een opbouwende avond was qua muziek (oke red ging mss wat harder dan green maarja). Was wel eens lekker om wat afwisseling te hebben op een feest, laatste tijd was het alleen maar rauw of alleen maar kaas op de feesten waar ik was. Nu was het gewoon van alles wat. :)

Wel jammer dat Who wants this niet werd gedraaid :P


Je kan niet alles hebben :P Heb hem ook niet gemist hoor haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 23:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Waarom ging je niet als een malle los, die plaat is episch :P

Ja, was op het eind helemaal gaar. Kan me ook niet meer herinneren of ik deze heb gefilmd of me maat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 23:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Chukkels schreef:
Pommer schreef:
Oja, wat ik ook wel heel fijn vond was dat het een opbouwende avond was qua muziek (oke red ging mss wat harder dan green maarja). Was wel eens lekker om wat afwisseling te hebben op een feest, laatste tijd was het alleen maar rauw of alleen maar kaas op de feesten waar ik was. Nu was het gewoon van alles wat. :)

Daarom vond ik Red ook geen ruk aan. Ging veel te hard voor mijn wens en heb toen ook niet echt naar de muziek geluisterd en me maar op een andere manier vermaakt. ^^


Kom op zeg Christian(!) :P . Je staat toch op Hard Bass? Ik was al lang blij dat hetgene wat jij zegt niet gebeurde en ze juist harder en beter draaiden dan ik had verwacht, daarom was die set ook zo lekker!

Ik had juist zin in melodietjes. Ik hoopte dat Chris One ook nog Melanchonia en Music Made Addict erop gooide, maar jammer genoeg niet. Kon toch niet losgaan, dus dan wil je meer zweven van geluk. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 23:51 
 
Hardtraxx Addict

urbandesigner schreef:

Voor de liefhebbers :P.

3 keer gehoord op de heenweg in de bus en live was hij kneiterhard, enkel de kicks vond ik beetje vreemd klinken, maar ik stond aan de rechterkant op dat stenen pad. Had je genoeg ruimte om alles af te breken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 23:57 
 

Afbeelding

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 23:58 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Epic :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 23:58 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hahahah die linkse is echt smerig zo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 00:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Linksachter bij de bar ook, daar optimaal vermaakt bij team blue!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 00:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

B-Front, The R3belz & Chris One waren erg lekker bezig.
De rest vond ik qua draaien redelijk matig. Wel een erg gezellig feestje gehad.
Had me voorgenomen niet al te kritisch te zijn op d enummers die gedraaid werden. Maar af en toe is het echt om te janken gewoon :innocent: .

Hoe dan ook, hardbass was voor mij zeker geslaagd.
(Alleen de HT meeting gemist. Wist niet meer waar die zou zijn en had geen bereik. Volgende keer beter) ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 00:38 
 

stefaneke schreef:
Afbeelding

:lol:

Sakkerloot...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 05:22 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Die Pika, haha wij nog naar hem schreeuwen "PIKA PIKA PIKA, IK KIES JOUW *GEZWAM*", Geniaal xd


Haha ik ook heb hem ook nog 2x voorbij zien huppelen @ Hardbass! :thumbsup:

2e Keer Hard Bass en ik heb me echt geweldig vermaakt! Vond dit zelfs het mooiste feest dat ik heb gehad in het Gelredome.. Ondanks dat het geluid inderdaad best zacht stond. Toen het begon en back 2 basics eruit knalde gelijk 1 meter kippenvel! Ook heb ik van alle setjes wel genoten :love: , is ook niet altijd zo.. Frontliner Live ook helemaal geweldig! Maargoed ik denk dat het allemaal ook een beetje ligt aan de stemming waar je in bent.. Verder ook niet echt last gehad van de drukte en het was inderdaad ook niet heel warm.. Vond ik juist fijner aangezien je dan niet elke keer bijna van je sokken gaat door de hitte ^^. Einde viel me wel een heel klein beetje tegen, ik had niet eens door dat het echt was afgelopen.. :huh: Maargoed, ik ben volgend jaar zeker weer aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 11:07 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

lol, ik dacht dat jij hardstyleking was. Ik snapte ook al niets van je reactie. Handig die zelfde avatars xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 16:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wederom (net als in 2011) 1 grote chaos van opstoppingen, mensen die de weg kwijt (zowel letterlijk als figuurlijk) waren en vooral veel vervelende buitenlanders. Vond het tot een uur of 3 ronduit irritant, vooral vooraan was het niet te doen dus zijn we maar ergens in het midden van de zaal gaan staan. Daar was het heel wat dragelijker, en toen het groepje een beetje op hetzelfde niveau als de rest van het stadion zat toch maar besloten om naar voren te gaan.

Vanaf 3 uur gewoon weer een ouderwets gezellig feestje gehad, continu met een man of 15 bekenden gestaan en niet meer van die plek afgeweken. Er is me weinig bijgebleven, alleen dat ik het geluid dusdanig zacht vond staan dat het veel te makkelijk was om met elkaar te praten. Ook mistte ik Under Attack toch echt, wil daarvan de reden tot niet draaien wel eens horen.

Na het feestje snel naar de bus gerend, om alvast de ontdekking voor 2012 gedaan te hebben. Net voor vertrek nog het laatste halfje erin bonjouren en op de terugweg genieten van alle lichtjes onderweg. Helemaal geweldig. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 16:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zondagmiddag rond een uur 4 trouwens weer eens m'n iPhone aangeslingerd, resultaat:

Afbeelding

Ohja, hardtraxxers:

KSwoosh nogmaals gezien, ik zei al zo zie ik je nooit zo zie ik je elke week. Geniale vent! Ook mikeee eens gezien (in 't rode shirt volgens mij) en inderdaad staat me ook iets bij dat ik Jurheinen tegen ben gekomen maar ik heb geen flauw idee meer hoe of wat. Chukkels wel nog een aantal keer voorbij zien stuiteren, dus in elk geval ook van die lijst af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 16:24 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

'kklijer kom naar de bar'

Van je vrienden moet je het hebben :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ohja, hardtraxxers:

KSwoosh nogmaals gezien, ik zei al zo zie ik je nooit zo zie ik je elke week. Geniale vent! Ook mikeee eens gezien (in 't rode shirt volgens mij) en inderdaad staat me ook iets bij dat ik Jurheinen tegen ben gekomen maar ik heb geen flauw idee meer hoe of wat. Chukkels wel nog een aantal keer voorbij zien stuiteren, dus in elk geval ook van die lijst af.


En mij ook! Of weet je dat al niet meer :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 16:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
'kklijer kom naar de bar'

Van je vrienden moet je het hebben :lol:


hahaha welkom in den haag
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hooli schreef:
Pommer schreef:
'kklijer kom naar de bar'

Van je vrienden moet je het hebben :lol:


hahaha welkom in den haag

Gebeurt ook genoeg buiten den haag hoor :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 17:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ongetwijfeld :D
Vorige  1 ... 77, 78, 79, 80, 81, 82  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten