Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
urbandesigner schreef:
Leuke foto :lol: .

Trouwens, vond het totaal niet warm in het Gelredome! Zelfs koud af en toe. Alleen bij team blue echt te warm gehad, maar dat kwam meer door mezelf :whistle:


En wie zijn dat dan op de foto? Ik vond het ook echt niet warm, op het einde beetje achteraan gestaan voor voldoende ruimte. maar daar moest je wel raggen om jezelf warm te houden :P

Die Pika Pika is een gekke Fransoos :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Voor de liefhebbers :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 16:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Jorann schreef:
Citaat:
Het zal wel aan het feit liggen dat ik 18 ben en HB12 mijn eerste grote feest was,
maar ik vond de sfeer geweldig. Heb eigenlijk de hele avond links vooraan gestaan waardoor ik niet heel veel last had van de drukte want daar was ruimte genoeg. De kwaliteit van het geluid kan ik dan ook niet echt over oordelen :P
Voor mij was het iig zeer geslaagd. Team Blue was echt sick, wat heb ik daar van genoten. Soms wat een vreemde opbouw maar het viel mij helemaal niet tegen! :)


Zo :innocent:


Typfoutje :whistle:

Jurheinen schreef:
Tsja, je eerste feest is altijd magisch. Maar als je al meer dan 30 grote feesten bezoekt wordt je op gegeven moment wat kritischer


Ja, precies. Dat geloof ik zo maar ik heb me prima vermaakt.

2basb schreef:
alleen heb ik zelf niet veel meegekregen van de sets..


En hier wat last van gehad :huh: Bij Team Blue ontnuchterd en wel :corn:


Hier was je dus juist vdk? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Volgende keer je shirt aan houden viespaap
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 17:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bitcrusher Remix ging ook heerlijk hard :) Werd aangekeken door paar lui van wtf. Aangezien ik helemaal gek werd haha. Heerlijk.

Verder top feest gehad. Werd verrast door de set van team Red en The Pitcher. En Blue had ik al van verwacht dat het knallen zou worden:) heerlijk laatste uurtje.
En feesten met knuffelbeer Gill zijn altijd gezellig :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 17:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

voor de geïnteresseerden, alvast de liveact van dbstf in hoge kwaliteit

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 17:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heb me hier goed vermaakt!! Heen en terug reis heeft wel wat voeten in de aarde gehad... Op de heenweg was het nog de vraag of we uberhaupt nog in Arnhem zouden komen omdat er in de seinkamer in Maastricht een brand was, waardoor al het trein verkeer plat lag.. Uiteindelijk goed gekomen, alleen wel erg laat binnen..

Geluid vond ik zelf nog wel meevallen, als je tenminste een beetje vooraan stond! Achteraan was het idd klote, en als je even bij de tribunes was helemaal ruk.

Overigens waren die stewards van t Gelredome echt belachelijk bezig met die trappen! We wilden even wat te eten pakken, zijn er 3 trappen naar boven 'dicht' waardoor iedereen via 1 trap naar boven moest, wat tevens bij zo'n punt zat waar de trap naar de dansvloer was.. Gevolg hiervan dat je lang moest wachten voordat je naar boven kon, en er allemaal van die doorgesnoven anabolen typjes alles en iedereen aan de kant zitten te drukken omdat ze vinden dat ze voorrang hebben...

Iig al met al goed vermaakt, ook al heb niet alle setjes even goed meegekregen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 18:10 
 
Hardtraxx Veteran

Nelisnils schreef:
Werd aangekeken door paar lui van wtf. Aangezien ik helemaal gek werd haha. Heerlijk.

Kan ik van genieten. Zowel kijken als bekeken worden zo van wow wtf doet hij xd

Haha dit heb ik ook vaak genoeg gehad.
NaarDeQlote schreef:
Hier was je dus juist vdk?

Nee niet eens :$ geen pilletje of shit gehad, gewoon lang genoeg stampen dan gaat de alcohol er vanzelf uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 18:25 
 
Hardtraxxer

Mooi al die verhalen! :)

Ik was ook op veel momenten mn groep kwijt of wist niet goed waar ze stonden, maar was er niet zo mee bezig om dat ik teveel aan het space en stampen was.

Soms had ik van die vage momenten dat ik staantafels zag en ik dacht van "Zie ik nou staantafels?" Kijk ik nog eens goed.. "Oh nee, toch geen staantafels" :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 18:59 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Oja, wat ik ook wel heel fijn vond was dat het een opbouwende avond was qua muziek (oke red ging mss wat harder dan green maarja). Was wel eens lekker om wat afwisseling te hebben op een feest, laatste tijd was het alleen maar rauw of alleen maar kaas op de feesten waar ik was. Nu was het gewoon van alles wat. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 19:07 
 
Hardtraxxer

Lekker gezellig feestje gehad, nu al weer zin in de volgende :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Afbeelding
Volgende keer je shirt aan houden viespaap

Hahaha fucking geniaal :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 19:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik zal ook maar even me woordje doen, wat ik ervan vond.

Ik vond het tegenvallen, er werd matig gedraaid. Vond ik persoonlijk.
veels te veel lange breaks. De drukte was ook echt te erg.
De enigste held voor mij was Chris One die eindelijk wat tempo erin gooide.
Ook wel een beetje genoten van Deepack die Fire in the hole draaide.
Of ik begin langzaam doof te worden, maar ik vond het geluid DRAMATISCH!!
Terwijl ik helemaal midden in de zaal stond, Ik kon gewoon mensen roepen van een afstandje, en makkelijk met mensen praten zonder de hele tijd ...HUH wat zeg je....!!
Heb van het begin tot het eind eigenlijk ongeveer op 1 plek gestaan, geen 1x naar de wc of tribune. Voor het eerst geen rondjes gelopen :D
Heb het al met al wel naar me zin gehad met de mensen om me heen, ik ging als een raket.
Afsluiting was ik echt dramatisch...na vorig jaar dacht ik dat het niet erger kon..maarja

Of ik volgend jaar naar hardbass ga weet ik nog niet, denk toch dat ik meer hardcore feestjes ga bezoeken. Het hardere werk begint mij toch echt meer te trekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 19:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Jurheinen schreef:
urbandesigner schreef:
Leuke foto :lol: .

Trouwens, vond het totaal niet warm in het Gelredome! Zelfs koud af en toe. Alleen bij team blue echt te warm gehad, maar dat kwam meer door mezelf :whistle:


En wie zijn dat dan op de foto? Ik vond het ook echt niet warm, op het einde beetje achteraan gestaan voor voldoende ruimte. maar daar moest je wel raggen om jezelf warm te houden :P

Die Pika Pika is een gekke Fransoos :P


Die zie ik regelmatig voorbij huppelen op feestjes :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 19:38 
 

Die Pika, haha wij nog naar hem schreeuwen "PIKA PIKA PIKA, IK KIES JOUW *GEZWAM*", Geniaal xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 20:58 
 
Hardtraxx Newbie

Heb me er prima vermaakt, alleen jammer als je flink staat te stampen, er nog mensen zijn die je aankijken of je wel spoort..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Red heeft mij zo positief verrast, die set was echt geniaal. Als Coone daar niet bij had gestaan maar bijvoorbeeld Alphaverb dan kon 't voor mij nog wel eens de set van de avond zijn geweest! Jammer van het slappe einde, dat dan weer wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 21:25 
 
Hardtraxxer

Ik heb me prima vermaakt. De sfeer was goed en er werd lekker gedraaid. Ik vroeg me alleen af of er in het begin iets mis was met het geluid. Want toen ik om half 12 binnen was klonk de bass heel vervormd.

Maar alsnog ben ik hele aaf flink los gegaan en heb ik genoten van bepaalde nummers. Frontliner rage mix, sorrow, Pattern 2 etc. Allemaal tracks waar ik van houd.
(Klopt het trouwens dat ik Doomsday van the R3belz heb gehoord? Durf te zweren dat ik het hele nummer heb gehoord...)

Kortom dik feest en Team BLUE heeft was mijn favoriet.

(Minpunten waren dat het soms wat te druk was en dat ik soms echt foute dingen heb gezien haha. Gasten die elkaar op elkaar wang continu zoenen, dat kan niet hor XD hahaah)

Kortom: Dik feest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 21:32 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker


Op Crump na was dit echt genieten (L) Kon helaas geen filmpje vinden van Fuck The Fake Shit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 21:42 
 
Hardtraxxer

Crashee schreef:
(Klopt het trouwens dat ik Doomsday van the R3belz heb gehoord? Durf te zweren dat ik het hele nummer heb gehoord...)


Jazeker, was heerlijk! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 21:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Oja, wat ik ook wel heel fijn vond was dat het een opbouwende avond was qua muziek (oke red ging mss wat harder dan green maarja). Was wel eens lekker om wat afwisseling te hebben op een feest, laatste tijd was het alleen maar rauw of alleen maar kaas op de feesten waar ik was. Nu was het gewoon van alles wat. :)

Daarom vond ik Red ook geen ruk aan. Ging veel te hard voor mijn wens en heb toen ook niet echt naar de muziek geluisterd en me maar op een andere manier vermaakt. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 21:47 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Pommer schreef:
Oja, wat ik ook wel heel fijn vond was dat het een opbouwende avond was qua muziek (oke red ging mss wat harder dan green maarja). Was wel eens lekker om wat afwisseling te hebben op een feest, laatste tijd was het alleen maar rauw of alleen maar kaas op de feesten waar ik was. Nu was het gewoon van alles wat. :)

Daarom vond ik Red ook geen ruk aan. Ging veel te hard voor mijn wens en heb toen ook niet echt naar de muziek geluisterd en me maar op een andere manier vermaakt. ^^

Ja ze hadden Red & Green beter kunnen omdraaien, maarja ze zijn nooit zo goed met timetables bij b2s.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 21:48 
 
Hardtraxx Elite

Ik vond het geluid meer dan prima, spijtig om te lezen dat het bij veel van jullie niet goed was.
En wat gaan die chris one platen hard zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Pommer schreef:
Oja, wat ik ook wel heel fijn vond was dat het een opbouwende avond was qua muziek (oke red ging mss wat harder dan green maarja). Was wel eens lekker om wat afwisseling te hebben op een feest, laatste tijd was het alleen maar rauw of alleen maar kaas op de feesten waar ik was. Nu was het gewoon van alles wat. :)

Daarom vond ik Red ook geen ruk aan. Ging veel te hard voor mijn wens en heb toen ook niet echt naar de muziek geluisterd en me maar op een andere manier vermaakt. ^^


Kom op zeg Christiaan :P . Je staat toch op Hard Bass? Ik was al lang blij dat hetgene wat jij zegt niet gebeurde en ze juist harder en beter draaiden dan ik had verwacht, daarom was die set ook zo lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 21:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Kon helaas geen filmpje vinden van Fuck The Fake Shit :P

Had ik nog deels gefilmd:
Vorige  1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten