Dat was me niet eens opgevallen eigenlijk, dat 'de bar' vond ik mooier.wrote:'kklijer kom naar de bar'
Van je vrienden moet je het hebben
Haha nee peco daar kan ik me niks van herinneren, maar jou heb ik wel op loudness gezien toch?
Dat was me niet eens opgevallen eigenlijk, dat 'de bar' vond ik mooier.wrote:'kklijer kom naar de bar'
De bar jawrote:Dat was me niet eens opgevallen eigenlijk, dat 'de bar' vond ik mooier.wrote:'kklijer kom naar de bar'
Haha nee peco daar kan ik me niks van herinneren, maar jou heb ik wel op loudness gezien toch?
Gewoon de hele tijd bijgevuld, was ijskoud water op de toilettenwrote:Linksvoor was trouwens op een gegeven moment het water op, dat is ook echt 1 van de meest trieste fenomenen op een feest waar het zo warm is en zoveel mensen op elkaar staan.
Haha, mooi toch!wrote:hahaha welkom in den haagwrote:'kklijer kom naar de bar'
Hoezo? Het anthem is sowieso beter dan vorig jaar, echt helemaal niks mis meewrote:Vette aftermovie, jammer van het anthem
Ik zat te denken aan Be amazed en Protect and Servewrote:Hoezo? Het anthem is sowieso beter dan vorig jaar, echt helemaal niks mis meewrote:Vette aftermovie, jammer van het anthem
Over het filmpje:
Hmm... daar stond ik ook de hele tijdwrote:Heb zo'n beetje de hele avond in de buurt gestaan van de bar rechtsvoor
Ik had nog wel het gevoel dat ik je zag lopen, liep een stukje in de richting dat ik je zag, maar zo'n 10 seconden later wist ik al niet meer waar ik moest zoeken. Heb dit overigens met meer mensen gehad.wrote:Hmm... daar stond ik ook de hele tijdwrote:Heb zo'n beetje de hele avond in de buurt gestaan van de bar rechtsvoor
Wat had je opwrote:Ik had nog wel het gevoel dat ik je zag lopen, liep een stukje in de richting dat ik je zag, maar zo'n 10 seconden later wist ik al niet meer waar ik moest zoeken. Heb dit overigens met meer mensen gehad.wrote:Hmm... daar stond ik ook de hele tijdwrote:Heb zo'n beetje de hele avond in de buurt gestaan van de bar rechtsvoor
Een zonnebrilwrote:Wat had je opwrote:Ik had nog wel het gevoel dat ik je zag lopen, liep een stukje in de richting dat ik je zag, maar zo'n 10 seconden later wist ik al niet meer waar ik moest zoeken. Heb dit overigens met meer mensen gehad.?
Had daar met wel meer vrienden afgesproken, maar helemaal wanneer ze iets kleiner zijn alsnog onmogelijk om te vinden. Ben zelf gelukkig redelijk lang en een andere jongen uit ons groepje is ook tegen de 2m dus als ik ff op mn tenen ging staan had ik iedereen zo terug gevondenwrote:Hmm... daar stond ik ook de hele tijdwrote:Heb zo'n beetje de hele avond in de buurt gestaan van de bar rechtsvoor
Eerste uren wel, had een Defqon shirt aanwrote:Vond dit echt een prachtig feestje, heb meer veel harder vermaakt dan vorig jaar!
Vooral tijdens team Red wist ik niet waar ik het moest zoeken, had het niet verwacht dat het zo mooi zou gaan. Team Blue was ook prachtig, maar dat had ik van tevoren al verwacht. Wel heerlijk om Psycho en Bitcrusher Remix een keer Live te horen en Pattern 2 blijft natuurlijk ook genieten.
Ik stond de hele avond linksvooraan ongeveer ten hoogte van de voorste bar, nog meer mensen die daar rondhingen?
Eerst rechtsvoor en toen begin team green tot einde linksvoor gestaan!wrote:Vond dit echt een prachtig feestje, heb meer veel harder vermaakt dan vorig jaar!
Vooral tijdens team Red wist ik niet waar ik het moest zoeken, had het niet verwacht dat het zo mooi zou gaan. Team Blue was ook prachtig, maar dat had ik van tevoren al verwacht. Wel heerlijk om Psycho en Bitcrusher Remix een keer Live te horen en Pattern 2 blijft natuurlijk ook genieten.
Ik stond de hele avond linksvooraan ongeveer ten hoogte van de voorste bar, nog meer mensen die daar rondhingen?