wrote:Aan mij?wrote:Haha de ene hangt al en de andere heb ik al aan iemand belooftik vraag het helemaal speciaal hier
m'n muur is zo leeg

I'm sorry
wrote:Aan mij?wrote:Haha de ene hangt al en de andere heb ik al aan iemand belooftik vraag het helemaal speciaal hier
m'n muur is zo leeg

Ik weet nog wel dat ik een heleboel Hardtraxxers de groeten namens jou heb gedaan. Toen ik weer wegliep nadat ik ff met je stond te praten, zag ik dat echt als een soort van opdracht omdat jij je plek niet wou verlatenwrote:Was kwart over 10 pas wakker, maar heb een heeerlijk feestje gehad! Deze keer gekozen om goed bij de groep te blijven, heb dus ook weinig bekenden gezien. The Pitcher Live, Team Red & Team Blue waren de best vermakelijkste sets! Het bereik was weer heerlijk in het Gelredome, maar we waren als groep op een paar keer na altijd bij elkaar en heb met hun een heerlijk feestje gehad!
Top avondje!
En zo kom je als organisatie en gemeente eens positief in het nieuws. Relatief laag aantal opgepakte, minder schijn dat er veeeeeeel drugs wordt gebruikt en minder problemen door uitzetting en mogelijke onderkoelingsverschijnselen nadien. Top geregeld dit, justitie kan gelukkig nog wel eens in dienst van de normale burger werken.ARNHEM - Tijdens het dancefeest Hard Bass in het GelreDome in Arnhem heeft de politie zaterdagavond en zondagochtend twaalf bezoekers aangehouden.
Zij waren allen in het bezit van meer dan een gebruikershoeveelheid harddrugs. "We hebben ons dit keer voornamelijk geconcentreerd op mogelijke handelaren", aldus een woordvoerder. De politie heeft onder meer 144 xtc-pillen en 25 milliliter GHB in beslag genomen.
Ik weet wie vannacht niet in slaap kan komenwrote:Was kwart over 10 pas wakker, maar heb een heeerlijk feestje gehad! Deze keer gekozen om goed bij de groep te blijven, heb dus ook weinig bekenden gezien. The Pitcher Live, Team Red & Team Blue waren de best vermakelijkste sets! Het bereik was weer heerlijk in het Gelredome, maar we waren als groep op een paar keer na altijd bij elkaar en heb met hun een heerlijk feestje gehad!
Top avondje!
Daar heb ik sowieso al last van als ik wel bereik hebwrote:Absurd inderdaad dat mensen kwijtraken. Ik heb gewoon 1000 berichten in mijn telefoon die een beetje gaan als:
''Waar ben je???????''
''yooooooooooooo''
''wij staan onder de 2e box van rij 2''
''blijf waar je bent nu, kom er nu aan''
''kan je niet vinden, waar sta je''
''steek je hand de lucht in''
''blijf daar staan''
En dan zit je in de bus naar huis toe komen er ineens nog 30 berichten van 6 uur daarvoor aan.
ik geef em groot gelijk, want ik had daar dus ook geen zin inwrote:Ik weet nog wel dat ik een heleboel Hardtraxxers de groeten namens jou heb gedaan. Toen ik weer wegliep nadat ik ff met je stond te praten, zag ik dat echt als een soort van opdracht omdat jij je plek niet wou verlatenwrote:Was kwart over 10 pas wakker, maar heb een heeerlijk feestje gehad! Deze keer gekozen om goed bij de groep te blijven, heb dus ook weinig bekenden gezien. The Pitcher Live, Team Red & Team Blue waren de best vermakelijkste sets! Het bereik was weer heerlijk in het Gelredome, maar we waren als groep op een paar keer na altijd bij elkaar en heb met hun een heerlijk feestje gehad!
Top avondje!
wrote:Ik weet wie vannacht niet in slaap kan komenwrote:Was kwart over 10 pas wakker, maar heb een heeerlijk feestje gehad! Deze keer gekozen om goed bij de groep te blijven, heb dus ook weinig bekenden gezien. The Pitcher Live, Team Red & Team Blue waren de best vermakelijkste sets! Het bereik was weer heerlijk in het Gelredome, maar we waren als groep op een paar keer na altijd bij elkaar en heb met hun een heerlijk feestje gehad!
Top avondje!
ZoHet zal wel aan het feit liggen dat ik 18 ben en HB12 mijn eerste grote feest was,
maar ik vond de sfeer geweldig. Heb eigenlijk de hele avond links vooraan gestaan waardoor ik niet heel veel last had van de drukte want daar was ruimte genoeg. De kwaliteit van het geluid kan ik dan ook niet echt over oordelen![]()
Voor mij was het iig zeer geslaagd. Team Blue was echt sick, wat heb ik daar van genoten. Soms wat een vreemde opbouw maar het viel mij helemaal niet tegen!
Tsja, je eerste feest is altijd magisch. Maar als je al meer dan 30 grote feesten bezoekt wordt je op gegeven moment wat kritischerwrote:Het zal wel aan het feit liggen dat ik 17 ben en HB12 mijn eerste grote feest was,
maar ik vond de sfeer geweldig. Heb eigenlijk de hele avond rechts vooraan gestaan waardoor ik niet heel veel last had van de drukte want daar was ruimte genoeg. De kwaliteit van het geluid kan ik dan ook niet echt over oordelen![]()
Voor mij was het iig zeer geslaagd. Team Blue was echt sick, wat heb ik daar van genoten. Soms wat een vreemde opbouw maar het viel mij helemaal niet tegen!
Zou er ook nog een mee nemen, maar had geen zin om de zaal door te lopen om 1 te halen en constant bij me te dragen had die vlag ook al bij me.wrote:Ik heb 2 Loudness posterswrote:Iemand nog een poster kunnen bemachtigen?![]()
Ik had om 5 uur er al 1 bemachtigd, en toen ik met Mrlellebel wegging om iets voor 7 hingen er 2 naast elkaar, dus beide maar 1 mee genomen
wrote: de Headhunterz
Klopt opzich toch wel aangezien het er 2 zijn. Net als de Noisecontrollers?wrote:wrote: de Headhunterz
Ja alleen draaide "de Headhunterz" op Hard Bass met zijn 3.wrote:Klopt opzich toch wel aangezien het er 2 zijn. Net als de Noisecontrollers?wrote:wrote: de Headhunterz
Typfoutjewrote:ZoHet zal wel aan het feit liggen dat ik 18 ben en HB12 mijn eerste grote feest was,
maar ik vond de sfeer geweldig. Heb eigenlijk de hele avond links vooraan gestaan waardoor ik niet heel veel last had van de drukte want daar was ruimte genoeg. De kwaliteit van het geluid kan ik dan ook niet echt over oordelen![]()
Ja, precies. Dat geloof ik zo maar ik heb me prima vermaakt.wrote:Tsja, je eerste feest is altijd magisch. Maar als je al meer dan 30 grote feesten bezoekt wordt je op gegeven moment wat kritischer
En hier wat last van gehadwrote:alleen heb ik zelf niet veel meegekregen van de sets..
En wie zijn dat dan op de foto? Ik vond het ook echt niet warm, op het einde beetje achteraan gestaan voor voldoende ruimte. maar daar moest je wel raggen om jezelf warm te houdenwrote:Leuke foto.
Trouwens, vond het totaal niet warm in het Gelredome! Zelfs koud af en toe. Alleen bij team blue echt te warm gehad, maar dat kwam meer door mezelf