Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 23:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
patrickjeb schreef:
Haha de ene hangt al en de andere heb ik al aan iemand belooft :P


Aan mij? :( ik vraag het helemaal speciaal hier :cry: m'n muur is zo leeg


Afbeelding

I'm sorry :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 00:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was kwart over 10 pas wakker, maar heb een heeerlijk feestje gehad! Deze keer gekozen om goed bij de groep te blijven, heb dus ook weinig bekenden gezien. The Pitcher Live, Team Red & Team Blue waren de best vermakelijkste sets! Het bereik was weer heerlijk in het Gelredome, maar we waren als groep op een paar keer na altijd bij elkaar en heb met hun een heerlijk feestje gehad!

Top avondje :D !
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 00:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Was kwart over 10 pas wakker, maar heb een heeerlijk feestje gehad! Deze keer gekozen om goed bij de groep te blijven, heb dus ook weinig bekenden gezien. The Pitcher Live, Team Red & Team Blue waren de best vermakelijkste sets! Het bereik was weer heerlijk in het Gelredome, maar we waren als groep op een paar keer na altijd bij elkaar en heb met hun een heerlijk feestje gehad!

Top avondje :D !

Ik weet nog wel dat ik een heleboel Hardtraxxers de groeten namens jou heb gedaan. Toen ik weer wegliep nadat ik ff met je stond te praten, zag ik dat echt als een soort van opdracht omdat jij je plek niet wou verlaten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 00:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

muahahah :P ! Geweldig haha .
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 00:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo, ik ben ook weer boven water!

Was een vermakelijk feestje, maar niet meer dan dat :)!
Beste sets waren: The Pitcher live, Team Red en de grootste klapper was uiteraard Team Blue, op wat rare opbouwkeuzes van The R3belz na :P. Yellow viel wel mee, DBSTF live was leuk geprobeerd maar niet je van het, team Green was echt een schandalige hitjesparade, teveel PP meuk erin. Frontliner live viel ook wat tegen. A2 live was wel vet, jammer dat X werd gedraaid, en Tonight remix voor de 2e keer.

Sfeer vond ik wat droogjes, vond de sfeer op Qlimax veel beter. Het was ook erg druk op de vloer!
Show ging wel, maar had er meer van verwacht :). Geluid kon ook wel wat beter :P.

Ik geef dit feestje een 7,6 , met dank aan team blue!

Niet op de meeting geweest, had geen zin om te zoeken :P. Wel de volgende hardtraxxers gesproken:

- patrickjeb op het station, maar wij gingen maar omdat we de drukte voor wilden zijn.
- Een of andere aardige gast, broertje van B-front (trololol), wiens oor ik zowat afbeet toen ik wat wilde zeggen tegen hem, post hier verder nooit xd.
- Opaa , heb best lang met hem staan praten, was wel chill :P. Ook nog even dansje gedaan :)
- En Kswoosh in de trein terug, was wel relaxt gesprek :P.

Nog gewerkt na Hard Bass, ben helemaal gesloopt, verder B-front na afloop nog even gesproken, aardige gast toch maar weer :P.

En een leuk souvenirtje (Loudness poster) hangt hier nu aan de muur!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 00:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
ARNHEM - Tijdens het dancefeest Hard Bass in het GelreDome in Arnhem heeft de politie zaterdagavond en zondagochtend twaalf bezoekers aangehouden.
Zij waren allen in het bezit van meer dan een gebruikershoeveelheid harddrugs. "We hebben ons dit keer voornamelijk geconcentreerd op mogelijke handelaren", aldus een woordvoerder. De politie heeft onder meer 144 xtc-pillen en 25 milliliter GHB in beslag genomen.


En zo kom je als organisatie en gemeente eens positief in het nieuws. Relatief laag aantal opgepakte, minder schijn dat er veeeeeeel drugs wordt gebruikt en minder problemen door uitzetting en mogelijke onderkoelingsverschijnselen nadien. Top geregeld dit, justitie kan gelukkig nog wel eens in dienst van de normale burger werken. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 00:41 
 

G1LL schreef:
Was kwart over 10 pas wakker, maar heb een heeerlijk feestje gehad! Deze keer gekozen om goed bij de groep te blijven, heb dus ook weinig bekenden gezien. The Pitcher Live, Team Red & Team Blue waren de best vermakelijkste sets! Het bereik was weer heerlijk in het Gelredome, maar we waren als groep op een paar keer na altijd bij elkaar en heb met hun een heerlijk feestje gehad!

Top avondje :D !

Ik weet wie vannacht niet in slaap kan komen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 01:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kettingzaag schreef:
Absurd inderdaad dat mensen kwijtraken. Ik heb gewoon 1000 berichten in mijn telefoon die een beetje gaan als:

''Waar ben je???????''
''yooooooooooooo''
''wij staan onder de 2e box van rij 2''
''blijf waar je bent nu, kom er nu aan''
''kan je niet vinden, waar sta je''
''steek je hand de lucht in''
''blijf daar staan''

En dan zit je in de bus naar huis toe komen er ineens nog 30 berichten van 6 uur daarvoor aan. :yawn:


Daar heb ik sowieso al last van als ik wel bereik heb xd .
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 02:01 
 

Oja: toen ik het Gelredome uit liep naar de kluisjes, de lucht was ze dicht als soep als je inademde xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 09:06 
 

Chukkels schreef:
G1LL schreef:
Was kwart over 10 pas wakker, maar heb een heeerlijk feestje gehad! Deze keer gekozen om goed bij de groep te blijven, heb dus ook weinig bekenden gezien. The Pitcher Live, Team Red & Team Blue waren de best vermakelijkste sets! Het bereik was weer heerlijk in het Gelredome, maar we waren als groep op een paar keer na altijd bij elkaar en heb met hun een heerlijk feestje gehad!

Top avondje :D !

Ik weet nog wel dat ik een heleboel Hardtraxxers de groeten namens jou heb gedaan. Toen ik weer wegliep nadat ik ff met je stond te praten, zag ik dat echt als een soort van opdracht omdat jij je plek niet wou verlaten :lol:

ik geef em groot gelijk, want ik had daar dus ook geen zin in xd ik bleef mooi staan bij de groep waar ik bij was :P
en nog bedankt voor de groeten he G1LL :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 09:32 
 
Hardtraxx Newbie

Almighty schreef:
G1LL schreef:
Was kwart over 10 pas wakker, maar heb een heeerlijk feestje gehad! Deze keer gekozen om goed bij de groep te blijven, heb dus ook weinig bekenden gezien. The Pitcher Live, Team Red & Team Blue waren de best vermakelijkste sets! Het bereik was weer heerlijk in het Gelredome, maar we waren als groep op een paar keer na altijd bij elkaar en heb met hun een heerlijk feestje gehad!

Top avondje :D !

Ik weet wie vannacht niet in slaap kan komen xd



slapen was er voor mij ook niet echt bij ook al wilde ik heel graag xD
heb me zeer zeker erg vermaakt op hardbass. veel leuke mensen tegen gekomen,
haha ik kocht 3 rollen dextro heb er geen een zelf op (waren genoeg mensen die ze beter konden gebruiken :lol: )

verder nog mooie opmerking van de beveiliging zat een sigaretje te roken op de tribune komt die gozer naar me toe zegt ie wil je hier niet roken. ik zeg oke maar waar moet ik dan roke zegt ie ja of onder de tribune of buite of in de zaal want daar kom ik je toch niet achterna xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 09:45 
 
Hardtraxx Veteran

Het zal wel aan het feit liggen dat ik 17 ben en HB12 mijn eerste grote feest was,
maar ik vond de sfeer geweldig. Heb eigenlijk de hele avond rechts vooraan gestaan waardoor ik niet heel veel last had van de drukte want daar was ruimte genoeg. De kwaliteit van het geluid kan ik dan ook niet echt over oordelen :P
Voor mij was het iig zeer geslaagd. Team Blue was echt sick, wat heb ik daar van genoten. Soms wat een vreemde opbouw maar het viel mij helemaal niet tegen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 11:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
Het zal wel aan het feit liggen dat ik 18 ben en HB12 mijn eerste grote feest was,
maar ik vond de sfeer geweldig. Heb eigenlijk de hele avond links vooraan gestaan waardoor ik niet heel veel last had van de drukte want daar was ruimte genoeg. De kwaliteit van het geluid kan ik dan ook niet echt over oordelen :P
Voor mij was het iig zeer geslaagd. Team Blue was echt sick, wat heb ik daar van genoten. Soms wat een vreemde opbouw maar het viel mij helemaal niet tegen! :)


Zo :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 11:57 
 
Hardtraxx Veteran

JVDM schreef:
Het zal wel aan het feit liggen dat ik 17 ben en HB12 mijn eerste grote feest was,
maar ik vond de sfeer geweldig. Heb eigenlijk de hele avond rechts vooraan gestaan waardoor ik niet heel veel last had van de drukte want daar was ruimte genoeg. De kwaliteit van het geluid kan ik dan ook niet echt over oordelen :P
Voor mij was het iig zeer geslaagd. Team Blue was echt sick, wat heb ik daar van genoten. Soms wat een vreemde opbouw maar het viel mij helemaal niet tegen! :)


Tsja, je eerste feest is altijd magisch. Maar als je al meer dan 30 grote feesten bezoekt wordt je op gegeven moment wat kritischer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 12:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Team Blue was echt geniaal, na Psyscho weggegaan.. goede timing achteraf dus..
Helaas had ik het de laatste liveset opzich wel willen horen maar dan voordat het muzikale geweld van Team Blue aan de gang ging.
Verder vond ik de Headhunterz ook wel lekker draaien. Prima feest alleen de platenkeuze van ong. 75% van het feest viel me toch een beetje tegen. Veel nummers niet gehoord die ik toch wel had verwacht, maar dit heeft de pret niet minder gemaakt.
Voor de rest vond ik het veels te druk, ik kwam binnen bij E en daar naar beneden was het 1 grote chaos. Vechten om een plekje zowat.. gelukkig in de loop van de avond toch maar meer naar achteren gelopen waar er wel af en toe ruimte was.
Dus toch nog heerlijk los kunnen gaan! :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 12:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Rawbin schreef:
Iemand nog een poster kunnen bemachtigen? :P


Ik heb 2 Loudness posters :yay:
Ik had om 5 uur er al 1 bemachtigd, en toen ik met Mrlellebel wegging om iets voor 7 hingen er 2 naast elkaar, dus beide maar 1 mee genomen :P

Zou er ook nog een mee nemen, maar had geen zin om de zaal door te lopen om 1 te halen en constant bij me te dragen had die vlag ook al bij me.
Op het eind was hoofd prio naar de wc gaan (Wat naar de trein gaan werd om daar te gaan pissen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 12:26 
 
Hardtraxx Veteran

Conflict schreef:
de Headhunterz


:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 12:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Conflict schreef:
de Headhunterz


:huh:

Klopt opzich toch wel aangezien het er 2 zijn. Net als de Noisecontrollers?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 12:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Jurheinen schreef:
Conflict schreef:
de Headhunterz


:huh:

Klopt opzich toch wel aangezien het er 2 zijn. Net als de Noisecontrollers?

Ja alleen draaide "de Headhunterz" op Hard Bass met zijn 3.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 13:16 
 
Hardtraxxer

Team Blue was imo het beste team. vooral dat stukje van B-front Chris one en the r3belz :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 13:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een feestje, alleen heb ik zelf niet veel meegekregen van de sets.. maar heb me zeker wel vermaakt!
Na een tijdje dus mijn vrienden kwijt geraakt ook al wist ik waar ze stonden was ik het kwijt :') maar goed
dan maar even ouderwets rondjes gelopen nou wat heb ik een mensen ontmoet! nu alle namen kwijt (het spijt me) maar was geniaal! nog met veel dames lopen ouwehoeren en knuffels en kusjes mogen ontvangen soms met minder lieve vriendjes van hun achter me aan haha. Aangezien ik een aardig lange kerel ben voor veel kortere mensen foto's en filmpjes gemaakt en op mijn schouders laten zitten. Uiteindelijk stond ik helemaal voorin wat me wel extra zin gaf om te bewegen (meer dan achterin iig)

Toen kwam ik wat bekenden tegen en onbekende mensen die me aanspraken of mij eerder hadden gezien, en uiteindelijk kwam ik clock kid tegen waar ik aardig lang heb mee lopen feesten en gepraat was iig gezellig net als zijn vrienden.

daarna maar weer eens naar mijn maten lopen zoeken, die stonden na uren nog steeds op de zelfde plek alleen stonden er hekken tussen... tenminste dat dacht ik toen :') met een omweg via trappen omhoog en tussen de stoelen door te klauteren naar hun toe gekomen om daar de laatste uurtjes door te feesten!

Geluid vond ik wel minder, heb maar een paar nummers gehad waar ik mezelf toch forceerde om lekker los te gaan maar rest volgde ik soms niet eens was meer met mensen om me heen bezig :$
vervolgens was de tijd zo om en was de muziek afgelopen opeens.. toen snel naar boven gegaan gedag gezegd tegen alles en iedereen.. ik zou en moest een poster meenemen van loudness! helaas werd onderweg de laatste weg gejat door gekke buitenlanders :'( dus heb ik nu een poster van hardstyle rockers waar ik ook aardig blij mee ben :)

+ punten
decoratie
shows
gezellige mensen

- punten
drukte (vooral op het begin)
geluid
trappen (130 mini hartaanvallen gehad)
mijn eigen doofheid als iemand iets geprobeerde te vertellen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 16:05 
 
Hardtraxx Veteran

Jorann schreef:
Citaat:
Het zal wel aan het feit liggen dat ik 18 ben en HB12 mijn eerste grote feest was,
maar ik vond de sfeer geweldig. Heb eigenlijk de hele avond links vooraan gestaan waardoor ik niet heel veel last had van de drukte want daar was ruimte genoeg. De kwaliteit van het geluid kan ik dan ook niet echt over oordelen :P
Voor mij was het iig zeer geslaagd. Team Blue was echt sick, wat heb ik daar van genoten. Soms wat een vreemde opbouw maar het viel mij helemaal niet tegen! :)


Zo :innocent:


Typfoutje :whistle:

Jurheinen schreef:
Tsja, je eerste feest is altijd magisch. Maar als je al meer dan 30 grote feesten bezoekt wordt je op gegeven moment wat kritischer


Ja, precies. Dat geloof ik zo maar ik heb me prima vermaakt.

2basb schreef:
alleen heb ik zelf niet veel meegekregen van de sets..


En hier wat last van gehad :huh: Bij Team Blue ontnuchterd en wel :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 16:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wat een top avond

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke foto :lol: .

Trouwens, vond het totaal niet warm in het Gelredome! Zelfs koud af en toe. Alleen bij team blue echt te warm gehad, maar dat kwam meer door mezelf :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 16:27 
 
Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Leuke foto :lol: .

Trouwens, vond het totaal niet warm in het Gelredome! Zelfs koud af en toe. Alleen bij team blue echt te warm gehad, maar dat kwam meer door mezelf :whistle:


En wie zijn dat dan op de foto? Ik vond het ook echt niet warm, op het einde beetje achteraan gestaan voor voldoende ruimte. maar daar moest je wel raggen om jezelf warm te houden :P
Vorige  1 ... 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten