Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78 ... 82  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 16:40 
 
Hardtraxx Newbie

Drukte/show impressie:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 16:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het was zeker wel een vet feest. Wel een half uur kapot geƫrgerd omdat ik wat mensen kwijt was en ook op amper kon terugvinden. Nadat we die gevonden hadden konden we echt los gaan. Veel lekkere wijven gesproken (en chukkels nog dacht ik) maar heb er helaas niks mee gedaan. Verder was het gewoon een tof feest. Goede sfeer, muziek was goed, geluid vooraan (waar ik stond) best te doen en verder hebben we allemaal goed staan knallen. De show was inderdaad minder dan vorig jaar, maarja dat hele showtje maakt me weinig uit eerlijk gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 17:22 
 

Zwaaaaaaaaaar vet feest!!
Heerlijk van begin tot einde, niet normaal!
en veel gezellige mensen tegen gekomen daar ook :D [pecolatje, jrn, patrickjeb, jurheinen, mikeee, berenburg, timothyb, hooli, dawasiknie (sorry voor die 100 meeting fotos achter elkaar, maar die vent had er dus uiteindelijk maar 3 gemaakt xd hij snapte er niks van volges mij :P ), jelle, pommer, mrlellebel, en niet te vergeten urbandesigner in de trein terug :D en ohja, Radical Redemption ook nog eventjes gesproken over Loudness :) ]
meeting foto komt er aan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 17:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vond het echt een top feest! Ik heb niet heel veel meegekregen dankzij mijn status daar maar het was geweldig volgens mij! Lekker na genieten nu!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk feest gehad, weer aardig wat bekende gezien en goed gezellig gehad met een aantal waar we de hele avond mee hebben gestaan. :)

Plaats vanavond wel wat langers :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 17:45 
 

Afbeelding

Afbeelding

en ook maar een panoramatje gemaakt :
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 17:51 
 
Hardtraxx Addict

Podium ziet er beetje karig uit :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 17:53 
 

Ritsurt schreef:
Podium ziet er beetje karig uit :huh:

alles behalve beste man :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 17:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vind het juist uber gaaf eruit zien :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 17:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Stel mijn mening iets bij.. Het was echt gewoon geniaal. Had me al ingesteld op niet de meest harde of verrassende setjes maar het viel echt alles mee. Team blue maakte sowieso voor mij veel goed alleen had ik het idee dat het voor veel mensen in het stadion te hard was ofzo. Voor mij persoonlijk was het heerlijk in ieder geval. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 18:06 
 

Hardcoresjors was er toch ook, Kswoosh en Chukkels?



Team Yellow was niet echt veel aan, buiten de remix van Runnin' Late om.
The Pitcher Live was vet, die eerste track (I Just Can't Stop met een dikke anti) was suuuuper vet :worship:

Team Red was best wel aardig, die Phuture Noize - Fire In The Hole kicks waren misschien wel de beste die ik de hele avond gehoord heb! Kreeg tijdens deze set erg last van mijn rug dat ik er nu nog steeds last van heb..
DBSTF Live heb ik de eetpauze ingelast, weinig van meegekregen.

Team Green heb ik grotendeels ook nog op de tribune gezeten, was toch niet heel veel aan :P
Frontliner live heb ik maar soort van beluisterd, het is niet meer wat het geweest is :(

Team Blue vond ik het beste team v/d avond, alleen door het geluid kwamen de tracks die helemaal goed over, al wist ik wel hoe ze moesten klinken dus dat was voor mij al genoeg om helemaal los te gaan :P (Ook niet gek als ik zowat 2,5 uur beetje gezeten heb xd)

Helaas was Bitcrusher remix mijn laatste track v/d avond omdat mijn aanhang erdoorheen zat, heb ik mijn track moeten missen :(

Al met al wel een leuk feest, minder dan vorig jaar. Het was volgens mij een stuk drukker dan vorig jaar ook.. En ik had het idee dat halverwege het feest het geluid ook naar beneden werd geschroefd, op een gegeven moment ook maar mijn gehoorbescherming uit gedaan. Ook hing er een veelste Arnhemse sfeer imo, en veel bekend volk van mij waarvan ik dacht ze nooit tegen te komen op een dergelijk feest..


Ploes:
++ Klubsound
++ Team Blue
+ Team Red
+ Snelle binnenkomst
+ Mijn groep

Mien:
-- Team Yellow
-- Drukte
-- Mensen die gewoon dwars door je heen proberen te lopen, wat vaak tot confrontaties heeft geleid. Was het spuugzat op een gegeven moment :yawn:
- Weer een hoop mensen die niet met drugs om kunnen gaan en lekker gaan liggen kwijlen over mijn schoenen als ik een frietje probeer te bestellen


Trouwens, best wel fijn: Een feest zonder MC :P Heb DV8 alleen de eerste 2 uur op het podium gezien volgens mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 18:15 
 

Almighty schreef:
Hardcoresjors was er toch ook, Kswoosh en Chukkels?

chris was wel de weg kwijt, maar niet zo erg dat je em wijs kon maken dat jij sjors was hahahaha

Almighty schreef:
-- Mensen die gewoon dwars door je heen proberen te lopen, wat vaak tot confrontaties heeft geleid. Was het spuugzat op een gegeven moment :yawn:

ik ergerde me juist helemaal kapot aan die mensen die niet gewoon ff mee willen veren voor de mensen die er door moesten.
het is al lastig zat om te navigeren door die massa, en ga dan niet zo irritant doen dat je blijft staan.
een beetje rekening houden met elkaar is ook niet fout.
en anders gewoon een muur vormen waar ze niet eens doorheen willen gaan :P

Almighty schreef:
Trouwens, best wel fijn: Een feest zonder MC :P Heb DV8 alleen de eerste 2 uur op het podium gezien volgens mij

idd :D en op het einde Da Syndrome :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 18:19 
 

KSwoosh schreef:
ik ergerde me juist helemaal kapot aan die mensen die niet gewoon ff mee willen veren voor de mensen die er door moesten.
het is al lastig zat om te navigeren door die massa, en ga dan niet zo irritant doen dat je blijft staan.
een beetje rekening houden met elkaar is ook niet fout.
en anders gewoon een muur vormen waar ze niet eens doorheen willen gaan :P

Een tikje op mijn schouder (zoals ik altijd doe) is genoeg om te laten weten dat je er langs wilt, imo. Als iemand als een bulldozer erdoorheen wilt lopen dan ga ik altijd ala Pattern 2 los, ook al is het op een break of midden in een mix. En dan tja, dan heb je kans op een elleboog in je maag xd Verdiende loon, paupers
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 18:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Tsja, erdoorheen lopen is ook een bepaalde techniek voor nodig.. Wil je aan de overkant komen zonder ruzie of boze mensen
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 18:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Tsja, erdoorheen lopen is ook een bepaalde techniek voor nodig.. Wil je aan de overkant komen zonder ruzie of boze mensen


haha, ik ben maar gewoon door de boven gang heen gelopen. Wat een drukte op het veld:P

Voor de rest prima feest gehad, kon alleen me maten niet vinden wat erg jammer was. Geluid was naar mijn mening beter op de tribune dan op het veld maar even goed hard los kunnen gaan.
Wat is die Never fall asleep een rag plaat zeg! :love: HEERLIJK!

Hoor trouwens net van een maat dat een vriend van hem in de wc's is overvallen, werd omsingeld en moest alles afgeven.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 18:35 
 

roberttt schreef:
Tsja, erdoorheen lopen is ook een bepaalde techniek voor nodig.. Wil je aan de overkant komen zonder ruzie of boze mensen

doen alsof je vdk bent scheelt soms ook nog wel es xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 18:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
roberttt schreef:
Tsja, erdoorheen lopen is ook een bepaalde techniek voor nodig.. Wil je aan de overkant komen zonder ruzie of boze mensen

doen alsof je vdk bent scheelt soms ook nog wel es xd


Oh dat de reden waarom ik er nooit moeite mee heb :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 18:38 
 

KSwoosh schreef:
roberttt schreef:
Tsja, erdoorheen lopen is ook een bepaalde techniek voor nodig.. Wil je aan de overkant komen zonder ruzie of boze mensen

doen alsof je vdk bent scheelt soms ook nog wel es xd

Die techniek pas ik toe als ik er echt niet langs kom
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 18:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een feest zeg! Heerlijk

Bij team blue echt non stop lopen raggen, wat was dat een lekker setje zeg met oa psycho, magic, pattern 2 enz

vond het alleen erg druk in het begin :thumbdown: bij team green en blue werd de drukte waar ik stond(linksvoor ) gelukkig wat minder!

eigenlijk vond ik geen 1 set echt slecht ofzo, heb me echt prima vermaakt! :thumbsup:
ook lekker veel mooie vrouwtjes gesproken! :love:

Hardbass is voor mij net als vorig jaar zeker geslaagd! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik had een franse tegen der enkel gekicked xd was aan het stampen aan het begin van team blue en toen gleed mijn voet door naar achteren door een flesje, pok tegen de enkel aan Oeps! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 18:44 
 

Dat gebeurd mij echt 10x op een feest xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Wat draaide Ballistic allemaal?

Troep. Had hij nog een half uur langer van die meuk van de eerste 3 kwartier gedraaid, had ik serieus die platenspeler in z'n hol gestopt. Dan krijgt hij maar een bevalling in plaats van de vrouw van The Beholder.

Almighty schreef:
Hardcoresjors was er toch ook, Kswoosh en Chukkels?

Godver, het drong me eerst ook niet tot me door. Zat al zo te denken van 'Huh Sjors is toch kleiner?' xd Maar goed, daarna kwam Kasper als reddende engel waardoor het tot me door kon dringen voordat ik helemaal de HT-faal van het jaar had begaan. Ik snap trouwens sowieso niet waarom ik juist op dat moment door de zaal ging lopen. Dat was echt het kutste moment in mijn periodieke ontwikkeling van de avond en statistisch gezien was het ook qua infrastructuur het meest kutte moment om van A naar B te komen (om over terug maar niet te spreken).

Maar goed was gezellig, heb me optimaal vermaakt. 2 dingen die mij toch echt bij zijn gebleven van deze avond:

1. De allereerste keer dat ik Just As Easy op een feest hoor en er geen instant kotsneigingen van kreeg. Kreeg nog net niet de drang om mee te zingen, maar ik vond het wel tof om het nummer te horen.
2. Wake Up is NIET gedraaid! Brennan Heart is hierdoor echt reputatiepunten gestegen. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 19:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja wij stonden de laatste helft van het feest achteraan, heb toen ook mn oordoppen uitgedaan want het sloeg gewoon helemaal nergens meer op. Kicks kwamen totaal niet door in dat stadion en het galmde maar wat weg. Vorig jaar was het geluid toch echt stukken harder en zuiverder.

En Balistic was vet :D Beholder - In My Brain (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 19:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geweldig feestje! Heb alleen heel team green niet meegekregen maar als ik de reacties zo lees is dat meer een pluspunt. Wel jammer dat die plaat van A2 allstars (de laatste) uitviel door technische problemen maar daar doe je niks aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 20:00 
 
Hardtraxx Veteran

Zoo, ik ben ook weer sinds een half uurtje uit mijn slaap ontwaakt. Vond het feest best tegenvallen eerlijk gezegd.

Team Yellow: Was wel oke, alleen kwam echt niet 1 nummer echt bij me binnen (Behalve Running Late! (L) ) The Pitcher was echt heel vet, echt supervet al die edit's. En de nummers liepen echt perfect op elkaar aan.

Team Red: Deepack :worship: Luna :worship: Coone :thumbdown: Echt ze hadden zo lekker het gas erop zitten totdat Coone er weer een plaat oplegde, die haalde echt de totale energie uit deze set, erg jammer. DBST was echt heldig gewoon :worship: zo hoort een liveset te zijn, echt alleen maar edit's wat echt supervet was!

Team Green: Headhunterz :worship: Psyko Punkz :thumbdown: Zatox :thumbdown: ik wil godverdomme geen Lets Get Ill horen, En ook geen Disrepect. Je disrespecteert het publiek als je met zulke meuk aan komt zetten. Zatox zijn nieuwe nummers waren echt afgrijselijk, zoals mr lellebel al zei tegen me. De pitckicks vliegen de gelredome uit. Frontliner ga ik geen woorden aan vuil maken, behalve dat de Rage RMX echt vet is. Rest was alleen maar meuk met een beetje kaas eroverheen

Team Blue: Dit moest dan de set van de avond worden van me, en dat is hij geworden! :yay: Wat een geweld, echt plaat na plaat wie allemaal dik waren. Wist echt niet meer waar ik het zoeken moest, heb mijn flesje water op gegeven moment maar weggegooid want ik moest en zou kneiterhard losgaan op elke plaat :love: Enigste minpuntje is dat ze de 2e climax van Never Fall Asleep niet draaiden :( kon wel janken op dat moment. Ik had er van te voren al een zwaar hoofd in met A2 Allstars als aflsuiter, maar dit was toch wel erg triest. Het haalde het niveau gewoon niet van Team Blue, en dat was erg jammer. Enigste lekkere was Sorrow en Attention. En KOTU als afsluiter, je had kunnen zien aankomen maar toch hoopte je op wat anders. En die plaat erna beschouw ik geen eens als aflsuiter want dat was alleen een slap aftreksel van Under Attack.

Al met al een leuk feestje gehad, maar dat kwam voornamelijk door de gezellige mensen waar ik mee was. Als het aan de muziek had gelegen was ik jankend naar huis gelopen.
Vorige  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78 ... 82  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten