Hardcoresjors was er toch ook, Kswoosh en Chukkels?
Team Yellow was niet echt veel aan, buiten de remix van Runnin' Late om.
The Pitcher Live was vet, die eerste track (I Just Can't Stop met een dikke anti) was suuuuper vet
Team Red was best wel aardig, die Phuture Noize - Fire In The Hole kicks waren misschien wel de beste die ik de hele avond gehoord heb! Kreeg tijdens deze set erg last van mijn rug dat ik er nu nog steeds last van heb..
DBSTF Live heb ik de eetpauze ingelast, weinig van meegekregen.
Team Green heb ik grotendeels ook nog op de tribune gezeten, was toch niet heel veel aan

Frontliner live heb ik maar soort van beluisterd, het is niet meer wat het geweest is

Team Blue vond ik het beste team v/d avond, alleen door het geluid kwamen de tracks die helemaal goed over, al wist ik wel hoe ze moesten klinken dus dat was voor mij al genoeg om helemaal los te gaan

(Ook niet gek als ik zowat 2,5 uur beetje gezeten heb

)
Helaas was Bitcrusher remix mijn laatste track v/d avond omdat mijn aanhang erdoorheen zat, heb ik mijn track moeten missen

Al met al wel een leuk feest, minder dan vorig jaar. Het was volgens mij een stuk drukker dan vorig jaar ook.. En ik had het idee dat halverwege het feest het geluid ook naar beneden werd geschroefd, op een gegeven moment ook maar mijn gehoorbescherming uit gedaan. Ook hing er een veelste Arnhemse sfeer imo, en veel bekend volk van mij waarvan ik dacht ze nooit tegen te komen op een dergelijk feest..
Ploes:
++ Klubsound
++ Team Blue
+ Team Red
+ Snelle binnenkomst
+ Mijn groep
Mien:
-- Team Yellow
-- Drukte
-- Mensen die gewoon dwars door je heen proberen te lopen, wat vaak tot confrontaties heeft geleid. Was het spuugzat op een gegeven moment
- Weer een hoop mensen die niet met drugs om kunnen gaan en lekker gaan liggen kwijlen over mijn schoenen als ik een frietje probeer te bestellen
Trouwens, best wel fijn: Een feest zonder MC

Heb DV8 alleen de eerste 2 uur op het podium gezien volgens mij