Drukte/show impressie:

alles behalve beste manwrote:Podium ziet er beetje karig uit
chris was wel de weg kwijt, maar niet zo erg dat je em wijs kon maken dat jij sjors was hahahahawrote:Hardcoresjors was er toch ook, Kswoosh en Chukkels?
ik ergerde me juist helemaal kapot aan die mensen die niet gewoon ff mee willen veren voor de mensen die er door moesten.wrote:-- Mensen die gewoon dwars door je heen proberen te lopen, wat vaak tot confrontaties heeft geleid. Was het spuugzat op een gegeven moment![]()
iddwrote:Trouwens, best wel fijn: Een feest zonder MCHeb DV8 alleen de eerste 2 uur op het podium gezien volgens mij
Een tikje op mijn schouder (zoals ik altijd doe) is genoeg om te laten weten dat je er langs wilt, imo. Als iemand als een bulldozer erdoorheen wilt lopen dan ga ik altijd ala Pattern 2 los, ook al is het op een break of midden in een mix. En dan tja, dan heb je kans op een elleboog in je maagwrote: ik ergerde me juist helemaal kapot aan die mensen die niet gewoon ff mee willen veren voor de mensen die er door moesten.
het is al lastig zat om te navigeren door die massa, en ga dan niet zo irritant doen dat je blijft staan.
een beetje rekening houden met elkaar is ook niet fout.
en anders gewoon een muur vormen waar ze niet eens doorheen willen gaan![]()
haha, ik ben maar gewoon door de boven gang heen gelopen. Wat een drukte op het veld:Pwrote:Tsja, erdoorheen lopen is ook een bepaalde techniek voor nodig.. Wil je aan de overkant komen zonder ruzie of boze mensen
doen alsof je vdk bent scheelt soms ook nog wel eswrote:Tsja, erdoorheen lopen is ook een bepaalde techniek voor nodig.. Wil je aan de overkant komen zonder ruzie of boze mensen
Oh dat de reden waarom ik er nooit moeite mee hebwrote:doen alsof je vdk bent scheelt soms ook nog wel eswrote:Tsja, erdoorheen lopen is ook een bepaalde techniek voor nodig.. Wil je aan de overkant komen zonder ruzie of boze mensen
Die techniek pas ik toe als ik er echt niet langs komwrote:doen alsof je vdk bent scheelt soms ook nog wel eswrote:Tsja, erdoorheen lopen is ook een bepaalde techniek voor nodig.. Wil je aan de overkant komen zonder ruzie of boze mensen
Troep. Had hij nog een half uur langer van die meuk van de eerste 3 kwartier gedraaid, had ik serieus die platenspeler in z'n hol gestopt. Dan krijgt hij maar een bevalling in plaats van de vrouw van The Beholder.wrote:Wat draaide Ballistic allemaal?
Godver, het drong me eerst ook niet tot me door. Zat al zo te denken van 'Huh Sjors is toch kleiner?'wrote:Hardcoresjors was er toch ook, Kswoosh en Chukkels?