Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77 ... 82  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 10:26 

Hardtraxx Veteran

effe alle teams bij langs gaan zo na het feest:
Team Yellow: was een leuke set waar vooral toneshifterz de toon zette met snelle overgangen en goede platen.
de live vocalist was een drama! vooral voor zo'n feest verwacht je dat zoiets ingestudeerd is en dan zit hij er telkens naast :lol:

Team Red:
ik heb hier eigenlijk maar 1 woord voor: Heldig! wat een set was dat(ondanks dat ik de HT groep nergens kon vinden) coone zijn platenkeuze was zelfs prima voor zo'n set!

Team Green: tjah wat ik op het feest zelf al zei, Headhunterz maakt het en zatox en psyko punks breken het, en dan vooral psyko punkz... blegh!

Team Blue: wat een set! net zo ruig(op odissea en cosmik na) we(ik en Darycka) wouden naar de wc gaan maar halverwege kwam de dikke vette bassplaat erop dus effe mee gewacht, daarna tijdens het wachten om naar boven te kunnen werd rick nog onder gekotst door een meid die blijkbaar de kant niet kon halen :lol: na de wc beurt toch nog KEIHARD los gegaan erop

Beste Liveset: The Pitcher, omdat alles gewoon naadloos op elkaar aan sloot! het klopte gewoon helemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 10:54 

Ik heb er om eerlijk te zijn allemaal niet zo op gelet. Ik werd overweldigd door het eerste keer geldredome :P.
De 1e 3 teams draaiden leker euphorisch, het 4e team achter draaide in een klap een stuk harder. Viel wat op.

Verder waren de live-acts echt dik. DBSTF hebben mij nog het meest verrast!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 10:58 

Donateur

Matig en zacht geluid (op sommige plekken haast geen bass te voelen). Drukte en massaalheid. Setjes waren totaal niet boeiend. Daarnaast ook nog eens van 12 tot 3 iedereen kwijt geraakt waar ik ongelofelijk hard de pest in had. Uiteindelijk heb ik mezelf nog wel kunnen vermaken, maar vorig jaar was om een aantal klassen beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 11:53 

Donateur

dawasiknie schreef:
Matig en zacht geluid (op sommige plekken haast geen bass te voelen). Drukte en massaalheid. Setjes waren totaal niet boeiend.

Dit had zo een review van Qlimax kunnen zijn, net zo tegenvallend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 12:25 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Setje van A² All-Stars:

1. Headhunterz, Wildstylez & Noisecontrollers- Tonight (Alpha Twins Remix).
2. Artic- Fuck The Fake Shit (Adaro Remix).
3. Ran-D & MC Villain- X.
4. E-Force & Luna- Shade.
5. Noisecontrollers- Crump (Ran-D Remix).
6. Gunz for Hire- Sorrow.
7. E-Force & Frequencerz- Attention.
8. Adaro- Haunter of the Dark.
9. Gunz for Hire- Kings of the Underground.
10.Ran-D (& Adaro??)- Fuck the Resistance.

Laatste track was A2 All Stars - The Resistance.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 12:39 

Hardtraxx Veteran

Wat een afsluiter xd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 12:41 

Hardtraxx Addict

Yellow was een geinige opener met af en toe een leuk trackje, The Pitcher deed wat hij moest doen en het bekoorde mij wel. Red was echt de bom, geen idee maar het knalde zo lekker door allemaal. DBSTF was opzich ook niet verkeerd maar ben halverwege een hapje gaan eten. Green was echt slaapverwekkend en ik vond het echt op één of andere manier triest hoe PP en HHZ telkens leip met elkaar op het podium deden. Frontliner was ook niet erg boeiend. Genoeg energie over voor Team Blue en dat was me toch een geweld. Prima zaak. Had totaal geen behoefte aan A2 meuk dus ben op de tribune gaan zitten kijken naar een leuke lichtshow.

Leuk feestje toch wel, ook door de mensen die ik tegenkwam en hoe gezellig het was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 13:27 

Hardtraxxer

Ik vond het wel een vet feest! Door file bij gouda kwamen wij pas om 12 uur aan met eventtravel... Maargoed het was team Yellow en wat ik in het half uur hoorde, was allemaal niet best. Zat totaal geen opbouw in. Heb heel de avond vooraan gestaan en daar was het helemaal niet druk en het geluid was echt heerlijk. Maar het ligt er natuurlijk aan waar je staat.

The Pitcher live was leuk om in te komen. Team red was heel erg vet... Had alleen wel het idee dat coone niet de macht had om deepack en luna qua hardheid bij te houden. Dit zorgde wel eens voor wat minpuntjes in de opbouw... The undefeated terwijl Carnage iets van 10 platen er voor is geweest... Dbstf live viel niet tegen, maar was ook niet echt sterk... Wat ik wel leuk vond, is dat ze er echt werk van hebben gemaakt en bijna alleen maar edits had. Daar kunnen de rest van de liveacts nog een puntje aanzuigen.

Green wil ik geen woorden over vuil maken... Wat was dit een slechte set... Epic bootleg is echt bizar slecht... De twee nieuwe zatox platen doen weer mee om als eerste pitchkick de maan te bereiken. Psyko Punkz was weer standaard, dus saai. Headhunterz draaide nog wel wat leuke plaatjes maar daar hield het op. Fronliner live was echt lachwekkend... Nieuwe tracks klonken in mijn gehoor helemaal nergens naar.

Team blue was echt de bom! Wat een set! Die tool waarin ze alle drie een deel hadden! Die was echt dik! Heerlijke set en ze laten hiermee zien waar hardbass nou eigenlijk om draait. Gewoon een stevige set. A2allstars live was vermakelijk, maar niet als afsluitingsset... De inbreng van E-force in deze live set was nog het beste met attention en shade of the night. De rest was allemaal voorspelbaar. En bij die laatste track waren er technical difficulties ofso omdat alleen maar de intro werd gedraaid.

Lag het aan mij of was 90% echt van de kaart... Ik heb nog nooit zoveel kwijlende, half-naakte imbecielen rond zien lopen. Het wordt echt steeds erger. Ze moeten die controles eens flink aanscherpen, want op zulke feesten kan je echt merken dat het niet de goede kant op gaat. Echt 10 mensen KO op de grond zien liggen. Iemand anders zakte nog in elkaar aan de bar. Trieste zaak.

Maargoed was een leuk avondje! Setjes van team red en blue hebben dit feest tot vet gemaakt, maar meer ook niet. Ik vond de show zelf ook maar een beetje karig eerlijk gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 13:34 

Hardtraxx Veteran

Super geamuseerd :) In het algemeen veel goeie setjes gehoord bvb Frontliner Live vondk minder
Verslag komt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 13:38 

Hardtraxx Addict

Daan zeg, ik had van jou juist een heel positief verhaal verwacht :P

Misschien omdat ik je pas in de vroege uurtjes heb gezien, maar toen leek je het goed naar je zin te hebben :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 13:46 

dawasiknie schreef:
Matig en zacht geluid (op sommige plekken haast geen bass te voelen). Drukte en massaalheid. Setjes waren totaal niet boeiend. Daarnaast ook nog eens van 12 tot 3 iedereen kwijt geraakt waar ik ongelofelijk hard de pest in had. Uiteindelijk heb ik mezelf nog wel kunnen vermaken, maar vorig jaar was om een aantal klassen beter.

Doe jezelf dit ook niet aan zeg, leuk idee maar de uitvoering is gewoon crap. Van hardbass dan, ik ga echt niet meer naar dat feest tenzij ik bulk van het geld. Right, like thats gonna happen anytime soon :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 14:03 

Hardtraxx Veteran

Vik schreef:
Gister baalde ik aardig hard dat ik niet kon gaan, maar heb vandaag niet echt het gevoel dat ik iets gemist heb gelukkig.

Zelfde hier. :) Volgend weekend misschien naar Hardclassics en daarna weer 3 weken volop feesten, dus ik maak me geen zorgen. Had me waarschijnlijk ook alleen op Team Blue kunnen vermaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 14:05 

Hardtraxx Veteran

Qua muziek baal ik alleen dat ik team blue niet heb mogen meemaken, maarja... Hard Bass opzich is sowieso gruwelijk. Toch heb ik er verstandig aan gedaan om deze te skippen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 14:19 

Hardtraxx Elite

Gister baalde ik idd ook als een stekker maar ben blij dat ik lekker m'n centjes op zak heb gehouden. Die mag ik a.s. zaterdag spenderen in de Matrixx. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 14:27 

Hardtraxxer

Heb idd ook weer een aantal verhalen gehoord die ik al verwacht had, en wat ook mijn ervaringen waren van 2009 en 2011. Blij dat ik niet gegaan ben, scheelt me weer 100 euro.

Sets ook bekeken, zijn overigens gewoon vet. Maargoed, door de rest van de omstandigheden zal t wel niet veel zijn geweest denk ik...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 14:30 

Ik wacht ook wel even op meer reacties... Degene die het snelste die reageren zijn meestal de mensen die meteen iets willen afzeiken...

Als dit hetzelfde als Qlimax was is het al helemaal kut dat ik niet ben gegaan :loving: :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 14:31 

Hardtraxx Addict

Hoor net een nieuwe van Chris One - ID Hopelijk Is Mike niet genaait want arboza heeft de vocals ook in Psyko killer !
En is het stomme pech wel jammer !
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 15:03 

Hardtraxx Newbie

Zo ik ben wakker!

Wat een feest gister!! ik heb toch wel behoorlijk genoten, het was inderdaad een gigadrukte, en ook ik was een uur aan het zoeken naar mn maten wat een beetje de pret kan doen drukken. Ik ben geen fanatieke feest ganger maar ik vond dit toch wel een topper hor! Ik miste wel een beetje de wat oudere klassiekers. De set van the Pitcher was wel heel bruut! en D-Block en S-te-fan waren ook geweldig :love: :bomb:

Ik heb totaal geen klachten over de bass! vooral bij team blue. Ik was al helemaal kapot, maar daar zaten me toch stevige harde ragkicks tussen. dus daar heb ik 't laatste beetje energie wat ik nog had verspild.

Ik ben ook behoorlijk te spreken over het volk! nergens akkefietje gezien, veel lol gehad met random mensen in de zaal. en er liep veel schòòn spulleke.

voor mij een dikke 8.5!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 15:29 

Donateur

Nazale schreef:
dawasiknie schreef:

Doe jezelf dit ook niet aan zeg, leuk idee maar de uitvoering is gewoon crap. Van hardbass dan, ik ga echt niet meer naar dat feest tenzij ik bulk van het geld. Right, like thats gonna happen anytime soon :p

De enige reden dat ik ging was omdat ik bulkte van het geld xd

Denk dat dit nu wel echt definitief de laatste keer Gelredome voor mij was...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 15:35 

Iemand filmpje nieuwe G4H en nikita?? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 15:41 

Hardtraxx Veteran

Wat draaide Ballistic allemaal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 15:54 

Bierkoning

Geweldig feest :worship:

Ik vond de sfeer echt heel fijn, heb eigenlijk weinig agressief volk gezien waar ik me normaal gesproken juist aan dood kan irriteren. Maarja ik had ook iets van 50 bekenden om me heen dus dan is de sfeer sws al snel goed :P Geluid mocht wel wat harder, maar we stonden ook vrij ver naar achteren.

Van de setjes viel alleen Team Green me tegen, maar omdat m'n vrienden dat allemaal wel heel lekker vonden heb ik me ook kunnen vermaken. Team Red was de grootste verassing voor mij, draaiden erg vet, zelfs Coone draaide wat hardere platen (eindelijk eens Crossing Over). Team Yellow was leuk om in te komen maar is een beetje aan me voorbij gegaan omdat ik de hele tijd aan t rondlopen was op zoek naar iemand. Team Blue was gewoon geniaal, Magic, Pattern 2 & Psycho op het einde :worship: En daarvoor ook nog o.a. Dont Fall Asleep!

Van de liveacts vond ik The Pitcher het wel heel aardig doen, ik keek eigenlijk een beetje tegen hem op maar de meeste tracks die hij draaide kon ik wel waarderen. Dbstf is echt compleet aan me voorbij gegaan, kan me eigenlijk alleen Promises nog herinneren. Frontliner stelde niet veel voor. A2 Live vond ik best vet op KOTU na, DE platen waar ik op hoopte kwamen voorbij gelukkig: FTFS (Adaro Remix), Attention & Sorrow. Alleen geen Moonraker helaas, draai dan die ipv weer de Tonight Remix >.<

Al met al echt een heerlijk feest gehad, vooral door dat er zoveel vrienden waren en iedereen lekker blij was en los ging binnen onze groep. Ook de 3e keer Hard Bass krijgt weer een 'geweldig' op partyflock. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 16:03 

Hardtraxx Veteran

Een gast die ik ken was er hier om 4 uur uit gezet omdat hij tegen de muren in de wc stond te pissen. Snugger. :lol:

Tracklist van Team Blue ziet er echt goed uit, had het niet verwacht dat ze zo iets op Hard Bass gingen neerzetten. Als ik dit van te voren wist had ik nog serieus overwogen om te gaan. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 16:15 

Donateur

Hoe was de show?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 16:23 

Donateur

roberttt schreef:
Hoe was de show?

Stuk minder vergeleken met vorig jaar.
Vorige  1 ... 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77 ... 82  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten