Geweldig feest
Ik vond de sfeer echt heel fijn, heb eigenlijk weinig agressief volk gezien waar ik me normaal gesproken juist aan dood kan irriteren. Maarja ik had ook iets van 50 bekenden om me heen dus dan is de sfeer sws al snel goed

Geluid mocht wel wat harder, maar we stonden ook vrij ver naar achteren.
Van de setjes viel alleen Team Green me tegen, maar omdat m'n vrienden dat allemaal wel heel lekker vonden heb ik me ook kunnen vermaken. Team Red was de grootste verassing voor mij, draaiden erg vet, zelfs Coone draaide wat hardere platen (eindelijk eens Crossing Over). Team Yellow was leuk om in te komen maar is een beetje aan me voorbij gegaan omdat ik de hele tijd aan t rondlopen was op zoek naar iemand. Team Blue was gewoon geniaal, Magic, Pattern 2 & Psycho op het einde

En daarvoor ook nog o.a. Dont Fall Asleep!
Van de liveacts vond ik The Pitcher het wel heel aardig doen, ik keek eigenlijk een beetje tegen hem op maar de meeste tracks die hij draaide kon ik wel waarderen. Dbstf is echt compleet aan me voorbij gegaan, kan me eigenlijk alleen Promises nog herinneren. Frontliner stelde niet veel voor. A2 Live vond ik best vet op KOTU na, DE platen waar ik op hoopte kwamen voorbij gelukkig: FTFS (Adaro Remix), Attention & Sorrow. Alleen geen Moonraker helaas, draai dan die ipv weer de Tonight Remix
Al met al echt een heerlijk feest gehad, vooral door dat er zoveel vrienden waren en iedereen lekker blij was en los ging binnen onze groep. Ook de 3e keer Hard Bass krijgt weer een 'geweldig' op partyflock.
