Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79 ... 82  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 20:01 

Hardtraxx Addict

Fock, nu pas wakker, eerst eten, maar goed xd

Ok nu volgt mijn verslagje, zal het niet uitgebreid houden, want moet pics uppen enzo...

We kwamen aan in het Gelredome rond kwart voor 10, ideaal dus, want ook al stond er een grote rij, iedereen kon vrij snel naar binnen. Wat was het verdomd koud op die trappen naar binnen xd
Nadat mijn vrienden eerst hadden gegeten, gingen we binnen in de dome en de opwarming was nog bezig. Wie was dit eigenlijk? Ik ben het helemaal vergeten en heb er niet op gelet >.<

Opwarming was superlekker met die early platen, er zaten ook wat Hard Trance platen bij denk ik, perfect om de spieren losser te maken :)
Dan kwam de opening van team yellow, show en al was best mooi, maar de set zelf vond ik echt geen ruk aan...
Heb een beetje staan huppelen steeds op hetzelfde plekje om warm te blijven xd
Dan kwam The Pitcher Live, we waren ondertussen al wat gaan zitten op een stoeltje en te genieten van de show, maar ik vond er nou ook niet veel aan hoor aan zijn set... Enkel op het einde was het nog doenbaar :P

Team Red kwam op en de eerst nummers waren echt een heel stuk beter. Heb veel meegestampt en we zijn ook is naar vanvoor gelopen en daar staan spacen.
Mijn maat had geen oordoppen mee, en kon dus niet al te lang blijven, hij zij dat zijn oren bijna ontploften xd
Jammer, want ik vond het net zo leuk de set van Team Red.

We zijn dus even wat gaan drinken en eten wezen halen en wat gechild op de stoeltjes. En dan kwamen DBST Live. Ik moet zeggen dat het een heel stuk beter was dan ik had verwacht, hun set liet die van Team Yellow in het niets vallen.

Daarna Team Green, ondertussen weer wat drinken, hu nset was ook nog chill, maar toch minder mijn ding, vooral de PP-tracks boeiden niet zoveel, die nieuwe track van Zatox (denk ik) was nog wel lekker. Psyko Soldier en Disrespect vond ik echt übergrappig om te horen en zien hoe dit gedraaid werd in het Gelredome xd
Frontliner was ook weer een stuk minder dan ik eigenlijk verwachtte, al die albumnummers kwamen mij de neusgaten uit >.<
Dus wat uitgerust en gewacht op Team Blue.

Team blue kwam op en ik voelde gelijk al de vibe en sfeer omdraaien. Echt geniaal moment, hun set was voor mij het meesterwerk van de avond, al vond ik hun eerste nieuwe tracks nog niet zo bijzonder :huh:
Inner Creativity, Virus, Pattern 2, Bitcrusher Remix, Magic, Never Fall Asleep, Psycho, Shade, Audiobot Remix, allemaal grandioos harde nummers om nog is compleet op af te breken :D
Deze keer geen genade met mensen die moesten passeren :evil:

Dus het was zeker een goeie avond alleen vond ik de trackkeuze van team yellow het helemaal verpesten. Dus het was niet beter dan vorig jaar naar mijn mening -.-
Voor de rest was het zeker een mooie avond!!

Dus samengevat:

+++ Set van Team Blue :thumbsup:
++ Set van Team Red
++ De show en effecten, blijft heerlijk zo spacen op strobes en lasers ;)
+ Set van DBST
+ Bus die helemaal vooraan stond en dus snel konden vertrekken nadat het voorbij was :cool:

-- Team Yellow's set
-- Running Late, ook al was het een remix, nog steeds geen *** waard vind ik
-- Meer irritante dagjesmensen dan normaal, echt constant voor mijn neus gaan staan en mijn ietsie pietsie kleine stampruimte inpikken, of stampen mij helemaal uit de weg vanuit mijn rug en zeiden geen eens sorry (de meeste toch) :x
- Drugsgebruikers die mij constant vroegen naar pillen, ik steeds reageren: Wat ben je toch een mietje, doe het gewoon zonder jonguh! :P

Jammer kon ik niet bij de meeting zijn, had het al druk genoeg met mijn matties :/

EDIT: Oh ja, was vergeten dat ik niet meer ben gebleven tot het einde en de laatste set van A² Allstars heb gemist, maar ik had al een vermoeden dat ze de set die ervoor kwam toch nooit konden overtreffen tenzij ze geen eigen nummers draaiden. En na een anderhalf uur zo vol gas had ik wel behoefte aan een beetje rust xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 20:28 

Hardtraxx Elite

Ben dus niet de enige die zich irriteerde aan bepaalde mensen..

Tegenvallende editie helaas. Team blue was top. Frontliner live ook, maar daar is ook alles mee gezegd. Geluid was niet overal hetzelfde (gelukkig was het vooraan wel goed), was veel te druk, sfeer was imo ver te zoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 20:39 

En idd, wat was het vdk gehalte hoog zeg! Grappig om te zien als je zelf nuchter bent :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 20:48 

stefaneke schreef:
En idd, wat was het vdk gehalte hoog zeg! Grappig om te zien als je zelf nuchter bent :P.

Vond je je eerste x Gelredome een beetje overweldigend? :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 21:16 

Een minpuntje van mij kant nog:
Het uren wachten bij die friettent, nondeju wat duurde dat lang xd vrouwen achter de frituurlogistiek werkt dus duidelijk niet! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 21:17 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Het uren wachten bij die friettent, nondeju wat duurde dat lang xd vrouwen achter de frituurlogistiek werkt dus duidelijk niet! xd

Moet je gewoon naar een andere lopen, bij sommige was het echt superrustig. Ik heb volgens mij echt 2 minuten staan wachten ofzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 21:20 

Hardtraxx Elite

KSwoosh schreef:

Inderdaad logistieke dingen zoals dat, en ook de trappen waren niet echt goed doordacht vond ik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 21:23 

Hardtraxxer

Vond het ook weer een goed geslaagd feestje! Vond Team Yellow niet heel erg super, maar toen Noisecontrollers - So High erin kwam, moest ik toch wel lekker keihard stampen. Alleen klonk de track in Gelredome niet zo mooi :(, geluid was wat te zacht. En voor de rest was ik weer goed VDK :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 21:26 

Hardtraxx Veteran

jRn schreef:
KSwoosh schreef:

Inderdaad logistieke dingen zoals dat, en ook de trappen waren niet echt goed doordacht vond ik!

Elke keer dat ik na 12 uur die trap op of afloop zie ik bij elke tree die ik neem mijn leven voor mijn ogen wegflitsen. Het is een wonder dat daar nog geen doden zijn gevallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 21:27 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
jRn schreef:
KSwoosh schreef:

Elke keer dat ik na 12 uur die trap op of afloop zie ik bij elke tree die ik neem mijn leven voor mijn ogen wegflitsen. Het is een wonder dat daar nog geen doden zijn gevallen.

Daarom vermijd ik die trappen ook. Ik ga er alleen af om in de zaal te kopen, ik ga niet meer uit de zaal en ga weg als het feest is afgelopen. Die trappen zijn zo glad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 21:29 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

Ik ben daar ook altijd zo bang :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 21:36 

Hardtraxxer

Was mijn kluissleutel nog kwijtgeraakt dus we moesten wachten tot het rustig bij de kluisjes werd!
moest ik een heel formulier invullen met wat erin in die kluis zit nou prima
wij 45 min later eindelijk onze jassen! :P

Kwam me ma vanmiddag me kamer in met de vraag: waarvan is deze sleutel? ooh oops :x
Ik heb echt 10x me zakken gevoeld snap het echt niet! xd

en ook nog portomonnee bijna kwijtgeraakt!
we zaten ff op de tribune en er zat wat breekbaars spul in me portomonee dus ik dacht die leg ik ff naast me!:P
toen kwam shade of the night dus ik ren naar beneden! bedenk ik mezelf halverwege de trap: me portomonee! :oh: dus ik stier als een achterlijke naar boven en gelukkig lag die er nog! :love:
geluk gehad dus! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 21:37 

Hardtraxx Veteran

Grudgie schreef:
Chukkels schreef:
jRn schreef:

Daarom vermijd ik die trappen ook. Ik ga er alleen af om in de zaal te kopen, ik ga niet meer uit de zaal en ga weg als het feest is afgelopen. Die trappen zijn zo glad.

Na 12 uur ben ik al zover op in mijn eigen wereldje, dat ik er pas halverwege de trap er achterkom dat ik die trappen niet moet gaan betreden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 21:45 

Hardtraxx Veteran

Super gezellig feest gehad, eerste 3 uur alleen echt te weinig ruimte gehad...

The Pitcher, DBSTF, Headhunterz, het team van Deepack, Luna , Coone en team Blue waren zeer nice!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 21:49 

Chukkels schreef:
jRn schreef:
KSwoosh schreef:

Zelfs nuchter heb ik daar ook moeite mee. Helemaal toen ik terug naar het veld wilde lopen en een of andere Turk van in de 30/40 RAM van de kaart mij een beuk geeft helemaal bovenaan de trap, gelukkig viel ie zelf ook bijna, iets verder. Jammer, voor mij apart kon ie kapot vallen
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 21:53 

Almighty schreef:
Zelfs nuchter heb ik daar ook moeite mee. Helemaal toen ik terug naar het veld wilde lopen en een of andere Turk van in de 30/40 RAM van de kaart mij een beuk geeft helemaal bovenaan de trap, gelukkig viel ie zelf ook bijna, iets verder. Jammer, voor mij apart kon ie kapot vallen

ik begin het idee te krijgen dat wij meer moeten meeten op feesten :P :cool: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 21:55 

Donateur

Tsja dat krijg je nou eenmaal met bijna 30.000 man in één zo'n grote hal.

De enige plekken waar het redelijk te doen was, waren links en rechts vooraan helemaal in die hoekjes of helemaal achteraan, achter de productie. Voor de rest was het overal stervensdruk. En met drukte ontstaan er nou eenmaal van alle kanten irritaties. Bij de mensen die moeten lopen omdat ze er niet doorheen kunnen, en bij de mensen die niet lopen omdat er mensen door ze heen willen lopen... Om van linksvoor naar linksachter te komen (het zijn misschien 100 meter) had je minstens een kwartier nodig. Je moest je door de meest onmogelijke mensenmassas vechten.

Als je dan ook nog eens mensen wil zoeken en ze niet kunt vinden (want ga jij maar eens die 6 mensen die je nodig hebt vinden tussen 30.000 man) dan stijgt mijn irritatie tot ongekende hoogte. Hoe vaak ik in die 3 uur dat ik wanhopig rondliep op mn schouder ben getikt of ik niet zo boos wilde kijken was niet bij te houden en ik had ook echt soms zin om bepaalde mensen neer te schoppen.

Drukte oké, ik ben na Loudness en XXlerator intussen wel wat gewend en dan probeer ik me daar een beetje op aan te passen qua loop- en dansgedrag. Maar dat zijn kleine feesten en bij zo'n groot en massaal evenement wordt het me gewoon teveel en voel ik me ook niet meer op mn gemak. Als ik naar huis had gekund, was ik om 2 uur gewoon pleite geweest.

Achteraf gezien was dit echt een kut feest ook. Een goed feest moet voldoen aan 3 eisen: goed geluid, goede muziek en goede sfeer wat gepaard gaat met genoeg ruimte. Het geluid was ondermaats, de muziek was de hele avond 50/50 (leuk/ontzettende bagger) en sfeer en ruimte waren al helemaal ver te zoeken.

Mja gelukkig hebben ze nog zoiets als drugs. En was wel gezellig met mn maatjes en de bekenden die ik van hier nog had gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 21:55 

Hardtraxx Elite

stefaneke schreef:

:lol:! Bij sommige denk ik dan echt dit als ik ze zie:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 21:59 

Eens met Daan, heb me ook kapot geïrriteerd. En dan vooral om het punt dat mensen denken dat je lucht bent ofzo. Nou ben ik wel wat gewend maar op een gegeven moment is bij mij de maat vol, asociaal gedrag. Dat bedoelde ik met een "Arnhems Sfeertje"..

Was opeens de helft van mijn groep kwijt, dus ik even op en neer naar de tribune, toen ik op de plek terugkwam waar ik de rest achter had gelaten stond er niemand van mijn groep, heb 15 min rond lopen zoeken terwijl ze 5m achter me stonden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 22:00 

Hardtraxxer

dawasiknie schreef:

De enige plekken waar het redelijk te doen was, waren links en rechts vooraan helemaal in die hoekjes of helemaal achteraan, achter de productie. Voor de rest was het overal stervensdruk. En met drukte ontstaan er nou eenmaal van alle kanten irritaties. Bij de mensen die moeten lopen omdat ze er niet doorheen kunnen, en bij de mensen die niet lopen omdat er mensen door ze heen willen lopen... Om van linksvoor naar linksachter te komen (het zijn misschien 100 meter) had je minstens een kwartier nodig. Je moest je door de meest onmogelijke mensenmassas vechten.

Als je dan ook nog eens mensen wil zoeken en ze niet kunt vinden (want ga jij maar eens die 6 mensen die je nodig hebt vinden tussen 30.000 man) dan stijgt mijn irritatie tot ongekende hoogte. Hoe vaak ik in die 3 uur dat ik wanhopig rondliep op mn schouder ben getikt of ik niet zo boos wilde kijken was niet bij te houden en ik had ook echt soms zin om bepaalde mensen neer te schoppen.

Drukte oké, ik ben na Loudness en XXlerator intussen wel wat gewend en dan probeer ik me daar een beetje op aan te passen qua loop- en dansgedrag. Maar dat zijn kleine feesten en bij zo'n groot en massaal evenement wordt het me gewoon teveel en voel ik me ook niet meer op mn gemak. Als ik naar huis had gekund, was ik om 2 uur gewoon pleite geweest.

Achteraf gezien was dit echt een kut feest ook. Een goed feest moet voldoen aan 3 eisen: goed geluid, goede muziek en goede sfeer wat gepaard gaat met genoeg ruimte. Het geluid was ondermaats, de muziek was de hele avond 50/50 (leuk/ontzettende bagger) en sfeer en ruimte waren al helemaal ver te zoeken.

Mja gelukkig hebben ze nog zoiets als drugs. En was wel gezellig met mn maatjes en de bekenden die ik van hier nog had gezien.

Rechts van het midden was het ook niet zo druk. Daar hadden redelijk veel ruimte. Alleen het nadeel was als je naar de wc's moest, was je een half uur kwijt omdat je of naar voren of naar achteren moest om de tribune op te komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 22:10 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:

Je weet dit van tevoren. Met eerdere ervaringen in de Gelredome is het niet anders geweest. Waarom doe je dan alsnog de moeite om je groepje perse ten koste van alles te willen vinden, waardoor je vergeet van het feest te genieten en de mogelijkheden die je zelf kan creëren onbenut laat? Ik heb echt kilometers gemaakt en heb vanaf 11 uur niet langer dan 15-20 minuten (gemiddeld denk ik nog geen eens 5 minuten) op één dezelfde plek gestaan. Dan loop ik weer verder en denk ik van waar zal ik nu heen gaan, waarna mijn eigen Tocht der Tochten voortgezet werd. Ik had dan altijd wel een doel om een groep of persoon te vinden, maar het was niet mijn passie. Kom ik in de tussentijd iemand anders tegen, dan daar weer even mee lopen praten en feesten. Of nou ja feesten... Ook wel een paar keer gehad dat ik bepaalde bekenden tegen ben gekomen, bleef daar even staan voor 5 minuten, op de groet na verder geen woord gesproken of wat dan ook, waarna ik weer doorliep. Gaat eigenlijk helemaal nergens over, maar toch het gevoel van saamhorigheid (dat je even met die persoon hebt gefeest) is toch een positieve beïnvloeding van je mindset, zeker als je weet dat het gevoel wederzijds is. En als dat gevoel niet wederzijds is, I don't care. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 22:12 

Ik ben eht wel en beetje met Chuk eens, mensen zoeken in Gelredome is een drama, dus gewoon zorgen dat je altijd bij minestes 1 iemand blijft :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 22:17 

Hardtraxx Elite

Of gewoon zorgt dat je een back-up plan hebt. Ik was ook al m'n maten kwijt, maar sloot zo aan bij de HT'ers en kwam m'n maten in de loop van de avond toch wel weer tegen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 22:25 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Ik ben eht wel en beetje met Chuk eens, mensen zoeken in Gelredome is een drama, dus gewoon zorgen dat je altijd bij minestes 1 iemand blijft :P

Uh, zo bedoel ik het niet. Ik ging alleen op kruisjacht en vond altijd wel een groepje of iemand om even een paar minuten bij te blijven. Je moet op zo'n feest nooit wat willen forceren. Als je je alleen focust op je main target, zie je andere interessante opties makkelijker over het hoofd. Zeker in deze menigte. Dus zolang je meerdere opties over houdt, heb je minder 'downtime' (zoektijd). Heb trouwens ook ongeveer 84 mensen kunnen afstrepen op mijn checklist die ik op FB had geplaatst. Volgens mij zelfs 2 extra, die ik na afloop bij de kluisjes tegenkwam, maar die tellen niet mee omdat het buiten de dome was :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 22:31 

Donateur

KSwoosh schreef:

Inderdaad, drama daar.. Hardbass 2011 van 00:00 tot 06:20 lopen zoeken en zoeken :') Ze mogen daar wel meeting points maken.. Of een omroeper in dienst nemen 'Wil KSwoosh zich melden onder de 2 box van rij 2' Iets in die trend, scheelt een hoop ellende!
Vorige  1 ... 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79 ... 82  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten