Fock, nu pas wakker, eerst eten, maar goed
Ok nu volgt mijn verslagje, zal het niet uitgebreid houden, want moet pics uppen enzo...
We kwamen aan in het Gelredome rond kwart voor 10, ideaal dus, want ook al stond er een grote rij, iedereen kon vrij snel naar binnen. Wat was het verdomd koud op die trappen naar binnen
Nadat mijn vrienden eerst hadden gegeten, gingen we binnen in de dome en de opwarming was nog bezig. Wie was dit eigenlijk? Ik ben het helemaal vergeten en heb er niet op gelet
Opwarming was superlekker met die early platen, er zaten ook wat Hard Trance platen bij denk ik, perfect om de spieren losser te maken
Dan kwam de opening van team yellow, show en al was best mooi, maar de set zelf vond ik echt geen ruk aan...
Heb een beetje staan huppelen steeds op hetzelfde plekje om warm te blijven
Dan kwam The Pitcher Live, we waren ondertussen al wat gaan zitten op een stoeltje en te genieten van de show, maar ik vond er nou ook niet veel aan hoor aan zijn set... Enkel op het einde was het nog doenbaar
Team Red kwam op en de eerst nummers waren echt een heel stuk beter. Heb veel meegestampt en we zijn ook is naar vanvoor gelopen en daar staan spacen.
Mijn maat had geen oordoppen mee, en kon dus niet al te lang blijven, hij zij dat zijn oren bijna ontploften
Jammer, want ik vond het net zo leuk de set van Team Red.
We zijn dus even wat gaan drinken en eten wezen halen en wat gechild op de stoeltjes. En dan kwamen DBST Live. Ik moet zeggen dat het een heel stuk beter was dan ik had verwacht, hun set liet die van Team Yellow in het niets vallen.
Daarna Team Green, ondertussen weer wat drinken, hu nset was ook nog chill, maar toch minder mijn ding, vooral de PP-tracks boeiden niet zoveel, die nieuwe track van Zatox (denk ik) was nog wel lekker. Psyko Soldier en Disrespect vond ik echt übergrappig om te horen en zien hoe dit gedraaid werd in het Gelredome

Frontliner was ook weer een stuk minder dan ik eigenlijk verwachtte, al die albumnummers kwamen mij de neusgaten uit
Dus wat uitgerust en gewacht op Team Blue.
Team blue kwam op en ik voelde gelijk al de vibe en sfeer omdraaien. Echt geniaal moment, hun set was voor mij het meesterwerk van de avond, al vond ik hun eerste nieuwe tracks nog niet zo bijzonder
Inner Creativity, Virus, Pattern 2, Bitcrusher Remix, Magic, Never Fall Asleep, Psycho, Shade, Audiobot Remix, allemaal grandioos harde nummers om nog is compleet op af te breken
Deze keer geen genade met mensen die moesten passeren
Dus het was zeker een goeie avond alleen vond ik de trackkeuze van team yellow het helemaal verpesten. Dus het was niet beter dan vorig jaar naar mijn mening
Voor de rest was het zeker een mooie avond!!
Dus samengevat:
+++ Set van Team Blue
++ Set van Team Red
++ De show en effecten, blijft heerlijk zo spacen op strobes en lasers
+ Set van DBST
+ Bus die helemaal vooraan stond en dus snel konden vertrekken nadat het voorbij was

-- Team Yellow's set
-- Running Late, ook al was het een remix, nog steeds geen *** waard vind ik
-- Meer irritante dagjesmensen dan normaal, echt constant voor mijn neus gaan staan en mijn ietsie pietsie kleine stampruimte inpikken, of stampen mij helemaal uit de weg vanuit mijn rug en zeiden geen eens sorry (de meeste toch)
- Drugsgebruikers die mij constant vroegen naar pillen, ik steeds reageren: Wat ben je toch een mietje, doe het gewoon zonder jonguh!
Jammer kon ik niet bij de meeting zijn, had het al druk genoeg met mijn matties

EDIT: Oh ja, was vergeten dat ik niet meer ben gebleven tot het einde en de laatste set van A² Allstars heb gemist, maar ik had al een vermoeden dat ze de set die ervoor kwam toch nooit konden overtreffen tenzij ze geen eigen nummers draaiden. En na een anderhalf uur zo vol gas had ik wel behoefte aan een beetje rust
