mijn verslag:
Zal kort zijn kwam pas bij team red binnen dus ook lekker overgeslagen

Team green was lekker alleen pp mogen van mij apart gekicked worden xD
Team blue was gewoon top op a2 records meuk na...
CO B-F en R3 waren echt tering hard en was 100% lekker en zoals verwacht audiobot en bitcrusher waren gewoon te erg weg die rommel
Wat een platen
Toen kwam a2 meuk zoals verwacht was het gewoon boring
Wel grappig dat mensen het tof vinden terwijl ik een kick hoor alleen niks voel dus echt slecht
A2 was echt slechte afsluiter. (ik verwachte zelf die hardcore track)
Drukte wil ik niet over beginnen was gewoon te erg.
Oja ik kwam een grote buik glijder van mysteryland tegen

die was dus compleet vdk

ik vond geluid eigenlijk bagger voor midden in zaal. ik voelde amper bas en moest flink zoeken voor een plek om te kunnen bewegen.
kan het geen cijfer geven vanwege team yellow en red gemist te hebben maar kwaliteit gaat hard achteruit.
Om eerlijk te zijn vind ik KO beste binnen feest van b2s jammer dat die niet door gaat