Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76 ... 82  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 01:35 
 
Hardtraxx Veteran

Fusionmania schreef:
Tot hoe laat blijven jullie de radio luisteren? :P

Dat ligt voor 100% aan The Pitcher -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 01:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Makarov schreef:
Pythonmaniac schreef:
Mensen kap eens met die irritante interviews. :(


ofneit! niemand wil die intervieuws horen.. en al helemaal niet over lose my mind heen!


Welk nummer dan ook, ik schakelde net pas in en als je dan met een interview begint is dat nogal slecht. ;)

edit: lag het aan mij of was er iets niet goed gegaan daarnet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 01:37 
 
Hardtraxx Veteran

Makarov schreef:
Pythonmaniac schreef:
Mensen kap eens met die irritante interviews. :(


ofneit! niemand wil die intervieuws horen.. en al helemaal niet over lose my mind heen!


:/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 01:38 
 
Hardtraxx Addict

The Pitcher zet de juiste toon! Wat klinkt het lekker wat ie allemaal draait zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 01:39 
 
Hardtraxxer

Ben benieuwd hoe er de rest van de avond gedraaid word, just as easy en lose my mind hebben we al gehad maar die kunnen natuurlijk nog wel paar keer langs komen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 01:42 
 
Hardtraxx Veteran

Oke, Pitcher is een held. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 01:47 
 
Hardtraxxer

iMark schreef:
Oke, Pitcher is een held. :bomb:


+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 01:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ain't Nobody re-amp! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 02:04 
 
Hardtraxx Addict

Haha, wat een opening van Team Red. :oh: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 02:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke edit! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 02:08 
 
Hardtraxx Addict

Fusionmania schreef:
Tot hoe laat blijven jullie de radio luisteren? :P


Met Qlimax hield ik het tot 4 uur vol :P .

Gaat hem nu niet worden denk ik :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 02:13 
 
Hardtraxxer

pff baal toch flink dat ik niet ben gegaan. :(

Ach ja bespaar ik weer wa geld voor de carnaval ^^

(respect voor the pitcher draaide heerlijk! :worship: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 03:38 
 
Hardtraxxer

Stream ligt er weer uit...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 03:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Murcie schreef:
Stream ligt er weer uit...


Bij mij doet het het heletijd goed hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 03:55 
 
Hardtraxxer

Ligt nu aan me laptop zie ik nu, op de pc doet hij het wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 04:02 
 
Hardtraxx Addict

Wauw, wat een set van D-Block & S-Te Fan, perfect einde met Our Music en Madhouse :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 04:07 
 
Hardtraxxer

Nu doet hij het ook weer niet op mijn comp...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 04:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Team Green!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 06:43 
 
Hardtraxxer

Econz schreef:
Team Green!!


ja drama naar mijn mening pff ! maar Deepack & luna waren koning!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 07:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Setje van Team Blue:

1. Frequencerz- Bitch.
2. B-Front- Inner Creativity.
3. Zatox & The R3belz- Odissea 2011.
4. Chris One- Recruit.
5. ZazaFront- Dikke Vette Bassplaat.
6. R3belz- Armageddon.
7. Tatarola- Who's Calling (Chris One Edit).
8. B-Front & Digital Punk- For the Girls.
9. The R3belz- A State of Mind.
10. Chris One (& B-Front??)- TBA.
11. B-Front (& Zany??)- TBA (Perfection).
12. Tatanka- Doom's Day (R3belz Remix).
13. B-Front, The R3belz & Chris One- TBA.
14. Zany & DV8- Distorted (B-Front Remix).
15. The R3belz- Shade.
16. Chris One & The Machine- Never Fall Asleep.
17. The Machine- Audiobot (B-Front Remix).
18. The R3belz & Vamper- Cosmik.
19. The Beholder & Max Enforcer- Bitcrusher (Chris One Remix).
20. B-Front- Virus.
21. The R3belz- TBA.
22. Chris One- Psycho.
23. Frontliner & B-Front- Magic.
24. The R3bels- Pattern 2.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 07:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

het houd 3 min te vroeg op :0
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 07:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Setje van A² All-Stars:

1. Headhunterz, Wildstylez & Noisecontrollers- Tonight (Alpha Twins Remix).
2. Artic- Fuck The Fake Shit (Adaro Remix).
3. Ran-D & MC Villain- X.
4. E-Force & Luna- Shade.
5. Noisecontrollers- Crump (Ran-D Remix).
6. Gunz for Hire- Sorrow.
7. E-Force & Frequencerz- Attention.
8. Adaro- Haunter of the Dark.
9. Gunz for Hire- Kings of the Underground.
10.Ran-D (& Adaro??)- Fuck the Resistance.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 09:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nu in de trein man man wat een feest hulde voor team red
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 09:45 
 
Hardtraxxer

Zo en we zijn weer thuis! Wat een avond pfff... Het begon eigenlijk allemaal heel teleurstellend. Qua muziek vond ik team yellow (op een paar platen uitgezonderd) echt waardeloos. Platenkeuze liet veel te wensen over en ik moest erg wennen aan het geluid, wat me toch nog enigszins tegen viel. Wat ook niet hielp was de idiote drukte. Je kon werkelijk geen 30 seconden ergens staan zonder dat iemand langs je heen moest. Na dit tot 0100 te hebben ondergaan zijn we naar achteren gelopen, in het midden. Wat een uitkomst, vanaf dat moment sloeg de avond ook volledig om voor ons. Deepack en luna vond ik, zeker naar mate de set vorderde, erg sterk draaien. Was trouwens aangenaam verrast door de Coone's versie van Nustyle Crap. DBSTF vond ik verder ook boven verwachting lekker draaien. Op dat moment leek er veel meer sfeer in het stadion te komen. Daarna was het tijd aan Team Green. Over het algemeen lekker, vond het persoonlijk alleen een te hoog PP gehalte hebben en voor iemand die niets van PP moet hebben, is dat niet best. De liveset van Frontliner was een aanfluiting. Deed precies waar iedereen bang voor was en draaide vooral zijn album spul. Toen was het alweer de beurt aan Team Blue en die deden precies wat ik had verwacht. Werd stevig gedraaid maar de het had wat mij betreft nog best een tandje harder gemogen. Al met al een goede afsluiter. Althans, zo beschouw ik het maar want na de eerste twee platen van A2 allstars hebben we het voor gezien gehouden. Nu ik zo de tracklist van terug zie heb ik daar ook geen spijt van.

Lekker onoverzichtelijk verhaal geworden zo maarja fuck it. Heb ondanks de stroeve start toch nog een top avond gehad.

Hier gaat nu MW3 erin onder het genot van een kop thee!

Truste alvast!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 10:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

mijn verslag:

Zal kort zijn kwam pas bij team red binnen dus ook lekker overgeslagen ^^
Team green was lekker alleen pp mogen van mij apart gekicked worden xD
Team blue was gewoon top op a2 records meuk na...
CO B-F en R3 waren echt tering hard en was 100% lekker en zoals verwacht audiobot en bitcrusher waren gewoon te erg weg die rommel xd
Wat een platen :thumbsup:

Toen kwam a2 meuk zoals verwacht was het gewoon boring
Wel grappig dat mensen het tof vinden terwijl ik een kick hoor alleen niks voel dus echt slecht :thumbdown:
A2 was echt slechte afsluiter. (ik verwachte zelf die hardcore track)

Drukte wil ik niet over beginnen was gewoon te erg.
Oja ik kwam een grote buik glijder van mysteryland tegen xd die was dus compleet vdk xd

ik vond geluid eigenlijk bagger voor midden in zaal. ik voelde amper bas en moest flink zoeken voor een plek om te kunnen bewegen.
kan het geen cijfer geven vanwege team yellow en red gemist te hebben maar kwaliteit gaat hard achteruit.
Om eerlijk te zijn vind ik KO beste binnen feest van b2s jammer dat die niet door gaat
Vorige  1 ... 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76 ... 82  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten