Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 82  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2012 21:47 
 

Ga ik daar even slapen tussen die outgaande duitsers op de tribune
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2012 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bier in de trein word zat vanavond
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2012 23:33 
 
Hardtraxxer

Hebben nog meer mensen dat B2S radio t' niet doet? :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2012 23:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

doet het gvd idd niet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2012 23:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze proberen.

Werkt wel bij mij.

http://livestream.nines.nl/hardbass

:yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2012 23:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sjonge... Nu ook overbelast volgens mij.

Krijg em niet aan de praat.. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 00:00 
 

http://www.b2s.nl dan rechtsbove GVDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD :cry: :cry: :cry: :mad: :mad:

Ik wil ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 00:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dan maar via iPhone app "Hard Radio",daar doet B2S het ook. :thumbup:

Welcome to Hard Bass everyone!

Heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 00:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jaydee !!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 00:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat het 18+ is anders was ik zeker gegaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 00:26 
 
Hardtraxx Veteran

Flink euforisch setje, maar was te verwachten.
Heb het idee dat Wildstylez enkel Noisecontrollers gaat draaien, en het onvermijdelijke lose my mind..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 00:27 
 
Hardtraxxer

Fusionmania schreef:
Jammer dat het 18+ is anders was ik zeker gegaan!



dat wil niet zeggen dat je niet binnenkomt:O>
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 00:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoe heet dit nummer?

Makarov schreef:
Fusionmania schreef:
Jammer dat het 18+ is anders was ik zeker gegaan!



dat wil niet zeggen dat je niet binnenkomt:O>

Ik neem liever het risico niet, dat ik dan geweigerd word :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 01:22 
 
Hardtraxx Veteran

Just as easy... :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 01:25 
 
Hardtraxxer

En lose my mind erachter aan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 01:26 
 
Hardtraxx Veteran

Was te verwachten als je Brennan Heart en Wildstylez in 1 act stopt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 01:27 
 
Hardtraxxer

Fusionmania schreef:
hoe heet dit nummer?

Makarov schreef:
Fusionmania schreef:
Jammer dat het 18+ is anders was ik zeker gegaan!



dat wil niet zeggen dat je niet binnenkomt:O>

Ik neem liever het risico niet, dat ik dan geweigerd word :P



daar heb je wel gelijk in. maar ik ga het toch proberen bij defqon en qlimax!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 01:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Just as easy... :list:


Dat kon je van tevoren verwachten. Daarom ben ik ook niet aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 01:29 
 
Hardtraxx Addict

Eerste keer dat ik het niet erg vind dat ze er een interview tussendoor gooien. Mooi terwijl Lose My Mind wordt gedraait :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 01:29 
 
Hardtraxx Veteran

Weet niet wie er aan het zingen is, maar hij klinkt nog slechter dan die verkrachte stem van het orgineel @ lose my mind
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 01:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Weet niet wie er aan het zingen is, maar hij klinkt nog slechter dan die verkrachte stem van het orgineel @ lose my mind

MC DV8? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 01:31 
 
Hardtraxx Veteran

Fusionmania schreef:
iMark schreef:
Weet niet wie er aan het zingen is, maar hij klinkt nog slechter dan die verkrachte stem van het orgineel @ lose my mind

MC DV8? :D

whoo, dan moet hij keeltering hebben, of hij wil gewoon lose my mind verkrachten, wat ik geen gek idee vindt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 01:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mensen kap eens met die irritante interviews. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 01:34 
 
Hardtraxxer

Pythonmaniac schreef:
Mensen kap eens met die irritante interviews. :(


ofneit! niemand wil die intervieuws horen.. en al helemaal niet over lose my mind heen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 01:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tot hoe laat blijven jullie de radio luisteren? :P
Vorige  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 82  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten