Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 82  Volgende
Bericht Geplaatst op 26 sep 2011 00:50 
 
Hardtraxxer

Zeker aanwezig vorig jaar geweest voor de eerste keer vergeleken met Qlimax dat jaar moest ik huilen dat ik naar Qlimax was geweest :/

:thumbsup:
Bericht Geplaatst op 28 sep 2011 20:07 
 
Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:
Ox_Ite schreef:
Brainweavers schreef:
Ik dacht eerder aan nieuwe siliconen borsten :lol:

Waarom en sinds wanneer zie je MIJ aan voor een meisje....? >.<

haal anders ff siliconen borsten, dan zijn wij ook weer tevreden.
als je dan toch bezig bent...

Is dit nog steeds grappig ofzo ??
...Blijven ze zo doorgaan, want het werkt mij op de zenuwen gvd.

Ik wil en ik zoek geen probleem hier, maar dit gezever staat mij niet aan. Don't test me...
Bericht Geplaatst op 28 sep 2011 20:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Grappig een Wanderer, ook ooit lid geweest van de BF2 tak
Bericht Geplaatst op 28 sep 2011 21:49 
 

Ox_Ite schreef:
Is dit nog steeds grappig ofzo ??
...Blijven ze zo doorgaan, want het werkt mij op de zenuwen gvd.

Ik wil silliconen borsten en ik zoek een donateur daarvoor hier, maar dit gezever staat mij niet aan. Don't test me...
Bericht Geplaatst op 28 sep 2011 22:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
Ox_Ite schreef:
Is dit nog steeds grappig ofzo ??
...Blijven ze zo doorgaan, want het werkt mij op de zenuwen gvd.

Ik wil silliconen borsten en ik zoek een donateur daarvoor hier, maar dit gezever staat mij niet aan. Don't test me...


:x ....... xd
Bericht Geplaatst op 28 sep 2011 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet niet wat hier gaande is, maar het ziet er niet zo netjes uit. Klaar nu.
Bericht Geplaatst op 28 sep 2011 23:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand die niet tegen een grapje kan waarschijnlijk.

Maar on-topic. Ik ga m'n maten proberen over te halen er naartoe te gaan!
Bericht Geplaatst op 30 sep 2011 15:11 
 

tomac schreef:
Iemand die niet tegen een grapje kan waarschijnlijk.

Maar on-topic. Ik ga m'n maten proberen over te halen er naartoe te gaan!

Hoezo moet je ze nog overhalen xd
Bericht Geplaatst op 06 okt 2011 22:18 
 
Hardtraxxer

Iemand nog droom line ups?

Ik wil echt weer een keer donkey rollers, hoeft niet per sé op hardbass, maar wel snel :P en dan ook nieuwe nummers!
Bericht Geplaatst op 06 okt 2011 22:21 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Citaat:
GelreDome Arhnem


Ligt dat bij Nemijgen in de buurt? xd
Bericht Geplaatst op 06 okt 2011 22:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas wel, lelijke stad dat Arnhem :/ ^^
Bericht Geplaatst op 06 okt 2011 22:22 
 

DjThera schreef:
Citaat:
GelreDome Arhnem


Ligt dat bij Nemijgen in de buurt? xd

Nee, naast Amtserdam
Bericht Geplaatst op 06 okt 2011 22:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Das de stad van voetbalclub de Grafschaap.
Bericht Geplaatst op 06 okt 2011 22:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En nog iets, het geen Gelredome, maar Relredome of Gelresyndroom.
Bericht Geplaatst op 06 okt 2011 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laten we er gelijk Haar Boss van maken :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 06 okt 2011 23:11 
 
Hardtraxxer

DjThera schreef:
Citaat:
GelreDome Arhnem


Ligt dat bij Nemijgen in de buurt? xd


Als jij op deze avond nou maar gewoon Arnhem in je navigatie invult komt alles goed :)
Bericht Geplaatst op 06 okt 2011 23:25 
 
Artiest
Avatar gebruiker

:lol: ik heb in ieder geval (nog??? :woot: ) niets gehoord helaas :P
Bericht Geplaatst op 07 okt 2011 11:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Stijgt het een beetje naar je bol, Thera?? Misschien bedoelt hij wel gewoon als bezoeker en dan hoef je ook niets te horen.............. ^^ :innocent: xd
Bericht Geplaatst op 07 okt 2011 13:24 
 
Artiest
Avatar gebruiker

:lol: hahahaha klopt helemaal, ik ga echter zelden nog als bezoeker naar n feest. Ik heb zowaar niet veel vrije weekenden meer over :woot: Wat natuurlijk supervet is :D
Bericht Geplaatst op 07 okt 2011 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

thera/geck-o/catatonic overload en dan een theracords showcase :woot:
Bericht Geplaatst op 07 okt 2011 13:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
thera/geck-o/catatonic overload en dan een theracords showcase :woot:

Ze pakken met z'n alle gewoon het laatste team :drool:
Bericht Geplaatst op 07 okt 2011 14:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zou wel leuk zijn een keer voor de verandering... misschien als een team nou spontaan de griep krijgt is er een kansje ^^
Bericht Geplaatst op 07 okt 2011 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
Zou wel leuk zijn een keer voor de verandering... misschien als een team nou spontaan de griep krijgt is er een kansje ^^


en anders zorgen we er gewoon voor dat een team niet op komt dagen :evil:

thera hou die datum even vrij aub :D
Bericht Geplaatst op 07 okt 2011 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thera & Geck-O zijn nu live te boeken :D
Bericht Geplaatst op 07 okt 2011 14:41 
 

patrickjeb schreef:
Thera & Geck-O zijn nu live te boeken :D


Was al ff bekend ;)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 82  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten