Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 82  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 22:14 
 
Hardtraxx Addict

Zodra het nieuwjaar is ga ik mijzelf is iets speciaal kopen, en dit zal wel degelijk een radicale verandering zijn aan uiterlijk, welke ik als eerste zal uitproberen op Hard Bass 2012 :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 00:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ox_Ite schreef:
Zodra het nieuwjaar is ga ik mijzelf is iets speciaal kopen, en dit zal wel degelijk een radicale verandering zijn aan uiterlijk, welke ik als eerste zal uitproberen op Hard Bass 2012 :cool:

Een lekker warm pak, met hoofd en al bedekt? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 12:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik dacht eerder aan nieuwe siliconen borsten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 12:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
Ik dacht eerder aan nieuwe siliconen borsten :lol:

:thumbsup:

Before pics..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig voor de eerste keer :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 16:20 
 

TiMOTHYb schreef:
Brainweavers schreef:
Ik dacht eerder aan nieuwe siliconen borsten :lol:

:thumbsup:

:thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 16:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nrgizer schreef:
Aanwezig voor de eerste keer :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zygoma schreef:
Nrgizer schreef:
Aanwezig voor de tweede keer :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 17:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Zygoma schreef:
Nrgizer schreef:
Aanwezig voor de derde keer :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
patrickjeb schreef:
Zygoma schreef:
Lichamelijk aanwezig voor de derde keer :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 17:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

2010: nuchter
2011: koekwaus

wat brengt 2012 bij Chukkels ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik was er niet in 2010 :(

2009: nuchter
2011: liefdevol
2012: afgevoerd? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 17:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Whahah zou wat wezen, meeting bij de E.H.B.O xd
Vorig jaar was het al 'te' erg, aangezien ik geen laser heb gezien :'( Dus 2012 toch maar pommeren :lol: not
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Whahah zou wat wezen, meeting bij de E.H.B.O xd
Vorig jaar was het al 'te' erg, aangezien ik geen laser heb gezien :'( Dus 2012 toch maar pommeren :lol: not

Die EHBO-meeting zouden we op Q-Base doen. Het had op zich best wel gekund als Jeff en ik waren gegaan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 17:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
roberttt schreef:
Whahah zou wat wezen, meeting bij de E.H.B.O xd
Vorig jaar was het al 'te' erg, aangezien ik geen laser heb gezien :'( Dus 2012 toch maar pommeren :lol: not

Die EHBO-meeting zouden we op Q-Base doen. Het had op zich best wel gekund als Jeff en ik waren gegaan xd



ja opperjunks
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Chukkels schreef:
roberttt schreef:
Whahah zou wat wezen, meeting bij de E.H.B.O xd
Vorig jaar was het al 'te' erg, aangezien ik geen laser heb gezien :'( Dus 2012 toch maar pommeren :lol: not

Die EHBO-meeting zouden we op Q-Base doen. Het had op zich best wel gekund als Jeff en ik waren gegaan xd



ja opperjunks

Nee, we waren beide lichamelijk invalide plus ik had nog een spuit in m'n rechterarm zitten :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 18:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Optie. Even line-up afwachten. Ik vond dit jaar wel leuk iig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 23:53 
 
Hardtraxx Addict

Brainweavers schreef:
Ik dacht eerder aan nieuwe siliconen borsten :lol:

Waarom en sinds wanneer zie je MIJ aan voor een meisje....? >.<

NEE het heeft op een andere manier met uiterlijk te maken, iets veel simpelder.
En NEE je bent totaal niet grappig, alleen grof in mijn ogen -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 23:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben er dit jaar waarschijnlijk wel weer bij. Tot nu toe 1 van de dikste feesten evah! :P Even kijken wat het geluid gaat doen met Qlimax :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 00:00 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nrgizer schreef:
Aanwezig voor de derde keer :thumbsup:


Elk jaar weer een reunie hierzo :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 20:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ox_Ite schreef:
Brainweavers schreef:
Ik dacht eerder aan nieuwe siliconen borsten :lol:

Waarom en sinds wanneer zie je MIJ aan voor een meisje....? >.<

NEE het heeft op een andere manier met uiterlijk te maken, iets veel simpelder.
En NEE je bent totaal niet grappig, alleen grof in mijn ogen -.-

Een bril? Gekleurde lenzen? Een hoed? Een t-shirt? Een broek? Een paar schoenen? Een horloge? Een vet koel accesoire met vet koel laser effect? Een rietje voor achter je oor alsof je een mic hebt? Een oorbel? 2 oorbellen? Een piercing? Een tattoo? Een armbandje? Oordoppen die ook bestemd zijn voor je kledingstijl? Een sticker? Een correctie aan je lichaam? Een zonnebril? Glow-in-the-dark veters? Morf suit? Een zweetbandje? Een ring (met vette kristallen die de lasers weerkaatsen)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 22:04 
 
Hardtraxx Addict

Klos schreef:
Een bril? Gekleurde lenzen? Een hoed? Een t-shirt? Een broek? Een paar schoenen? Een horloge? Een vet koel accesoire met vet koel laser effect? Een rietje voor achter je oor alsof je een mic hebt? Een oorbel? 2 oorbellen? Een piercing? Een tattoo? Een armbandje? Oordoppen die ook bestemd zijn voor je kledingstijl? Een sticker? Een correctie aan je lichaam? Een zonnebril? Glow-in-the-dark veters? Morf suit? Een zweetbandje? Een ring (met vette kristallen die de lasers weerkaatsen)?

Het zit bij een van deze antwoorden, maar het is geen gewone uitvoering ervan... Je zal het wel zien... (of niet lol)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 12:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nah, heb ik 't toch goed :D Maar oké, we zullen 't zien ;)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 13:45 
 

Ox_Ite schreef:
Brainweavers schreef:
Ik dacht eerder aan nieuwe siliconen borsten :lol:

Waarom en sinds wanneer zie je MIJ aan voor een meisje....? >.<

haal anders ff siliconen borsten, dan zijn wij ook weer tevreden.
als je dan toch bezig bent...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 14:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

afgelopen keer was mn allereerste feestje ooit (L)
Dus sowieso aanwezig dit jaar :bomb:
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 82  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten