o.a en heb me middenvoetsbeentje gebrokenwrote:toch maar niet vercrackt naar stage?wrote:Helaas niet meer aanwezigKaartje is overgedragen aan de Heer Olijfboompje
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
wrote:o.a en heb me middenvoetsbeentje gebrokenwrote:toch maar niet vercrackt naar stage?wrote:Helaas niet meer aanwezigKaartje is overgedragen aan de Heer Olijfboompje
lol vandaag of al tijd geleden? xD
Afgelopen zondag al! Vandaag naar de dokter geweest omdat ik er nog steeds last van heb, bleek het gebroken te zijn haha.
wrote:Afgelopen zondag al! Vandaag naar de dokter geweest omdat ik er nog steeds last van heb, bleek het gebroken te zijn haha.
ja das fokkop:P
kga binnekort ook ff huisarts
met qountdown knie gestoten en is nog steeds beurs
-
PHardtraxx Newbie
- 17 posts member since 2011
- last seen May 2012
Pfff, tis dat stampen net als fietsen is, je verleerd het niet. Al een half jaar geen feest meer gehad dus begint echt nodig tijd te worden.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 7 days ago
Heb hier zin in!
aanwezig samen met een goeie vriendin van me 
Hier nog een! Gaan er nog meer HT'ers met PartyExpress?
-
DHardtraxx Newbie
- 12 posts member since 2012
- last seen Apr 2012
Hier ga ik heen!!!
super veel zin in 
Je bent een goede kerel.wrote:Helaas niet meer aanwezigKaartje is overgedragen aan de Heer Olijfboompje
Heb hier eigenlijk ook best wel zin in
!
Had er heel veel zin in, helaas niemand mee kunnen krijgen dus gaat het feest niet door 
Gewoon wat Hardtraxxers opzoeken?wrote:Had er heel veel zin in, helaas niemand mee kunnen krijgen dus gaat het feest niet door
Nou idd, zou het op hard bass ook wel durven om alleen te gaan.
Of gewoon op Arnhem Centraal met de HT'ers mee gaan, vorig jaar ook gedaan en in het gelredome zag ik dan wel verderwrote:Had er heel veel zin in, helaas niemand mee kunnen krijgen dus gaat het feest niet door
Die kut NS plant ff werkzaamheden tussen Den Bosch en Oss het weekend van Hard Basswrote:Of gewoon op Arnhem Centraal met de HT'ers mee gaan, vorig jaar ook gedaan en in het gelredome zag ik dan wel verderwrote:Had er heel veel zin in, helaas niemand mee kunnen krijgen dus gaat het feest niet door
-
G
Precies!wrote:Of gewoon op Arnhem Centraal met de HT'ers mee gaan, vorig jaar ook gedaan en in het gelredome zag ik dan wel verderwrote:Had er heel veel zin in, helaas niemand mee kunnen krijgen dus gaat het feest niet door
Gewoon gaan Zygoma!
vanaf waar kom je eigenlijk?
@urban: wuuuuuuuuuuut serieus?!! dat is wel echt gaar
Ja Swoosh, echt goed klote... En tussen Den Bosch en Utrecht ook al
. Dus omrijden is ook geen optie. Tja, dan maar accepteren he
. M'n ma zei nog dat ik de auto wel mee mocht hebben, maar heb weinig zin om te Bobben 
Wil hier ook heen
Hoop echt dat ik nog een kaartje kan regelen.
Hoop ik ook schatje, kunnen we samen genieten van de warm-up mixwrote:Wil hier ook heenHoop echt dat ik nog een kaartje kan regelen.
Dit was toch zo'n heeeerlijk genietmomentje vorig jaar
(dit is niet mijn video vriend)
View on YouTube
(dit is niet mijn video vriend)
View on YouTube
-
THardtraxxer
- 267 posts member since 2011
- last seen Sep 2015
11 days remaining 
nog 976,485 seconden!wrote:11 days remaining