Patrick Boelhouwer @Patrickjeb
@DBSTF Shiverz! (Of de Nosferatu edit), The Essence of Sound, Let it Go, Rock Diz, Guilty, Dreamers of Dreamz, Peace at Last, Shallow Planet
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Shiverz heeft ook mij grootste voorkeur..als ze 1 plaat moeten draaien is het die..!
Hopen dat ze die plaat eindelijk weer s erop gooien
1 van de betere platen van hun!wrote:Shiverz heeft ook mij grootste voorkeur..als ze 1 plaat moeten draaien is het die..!
Shallow Planet wordt denk ik ook wel gewaardeerd. Blijft ook een supervette plaat.
Guilty(!), Total Eclipz, Human Soul, Shiverz
En de originele Ride With Uz en Evolutionz zouden ook wel erg vet zijn. Toch een beetje mijn nummers uit het begin
En de originele Ride With Uz en Evolutionz zouden ook wel erg vet zijn. Toch een beetje mijn nummers uit het begin
Chill ik ookwrote:Ik heb MMA even voorgesteld
:'( Ik vind die wel leukwrote:wrote:Sound of the thunderneeeeeeeeeeeee
Denk dat dat hun meest afgrijselijke nummer is wat ze ooit hebben gemaakt...
Hmm, oke, jammer.. Shiverz dan en rocking ur mind 
Lijkt me wel vet eigenlijk om het hele gelredome part of the hard te horen blèren.
Als ze Sound of Thunder draaien ga ik echt huilen, meest afgrijselijke nummer ooit gemaakt.
-
MHardtraxxer
- 313 posts member since 2012
- last seen Nov 2017
We be kickin bass, Stronger, Guilty, Evolutionz, Kingdom, Keep it coming
Iemand bij toeval nog een kaartje over waar hij/zij vanaf wilt?
Keep it coming jwz!!
SotT is zo'n kaas plaat, maar toch heb die wel wat
SotT is zo'n kaas plaat, maar toch heb die wel wat
-
S
Peace at last is niet echt Hard Bass waardig toch? Is maar een test-productie als'k me niet vergis...
Komt waarschijnlijk doordat jij goede herinneringen aan dat nummer hebt van de Feestfabriek.
-
S
wrote:Peace at last is niet echt Hard Bass waardig toch? Is maar een test-productie als'k me niet vergis...
Niet Hard Bass waardig? GAST!
Kheb "Boys van Hardstyle Carnaval" aangevragen
Came Down Here // Our Way // Ride With Uz // Stronger // Guilty // Total Eclipz // Evolutionz // War Coz I'm Hard // The Human Soul // Boyz From Da Future // Peace at Last // Here it Comes // Existence // Revelation // Keep it Coming // U Will Be Dancing // We Be Kickin' Bass // Loopmachine // The Essence of Sound // Supernova // Shiverz // Sound of Goodbye
De echte kneiterz
-
S
Sorry GAST, ik heb een andere voor maar kan er niet opkomen GASTwrote:wrote:Peace at last is niet echt Hard Bass waardig toch? Is maar een test-productie als'k me niet vergis...
Niet Hard Bass waardig? GAST!
Kheb "Boys van Hardstyle Carnaval" aangevragen
Came Down Here // Our Way // Ride With Uz // Stronger // Guilty // Total Eclipz // Evolutionz // War Coz I'm Hard // The Human Soul // Boyz From Da Future // Peace at Last // Here it Comes // Existence // Revelation // Keep it Coming // U Will Be Dancing // We Be Kickin' Bass // Loopmachine // The Essence of Sound // Supernova // Shiverz // Sound of Goodbye
De echte kneiterz![]()
Maar Peace At Last is wel een
wrote:Komt waarschijnlijk doordat jij goede herinneringen aan dat nummer hebt van de Feestfabriek.
Laat het even snel 11 Februari zijn, kan ik eindelijk alle stress van school er uit trappen.
Of omdat ik op stage kan of omdat ik het niet heb gehaald en dus in ieder geval ergens nog een feestje maken.
Of omdat ik op stage kan of omdat ik het niet heb gehaald en dus in ieder geval ergens nog een feestje maken.
-
MHardtraxx Newbie
- 46 posts member since 2011
- last seen Oct 2012
wrote:Laat het even snel 11 Februari zijn
Helaas niet meer aanwezig
Kaartje is overgedragen aan de Heer Olijfboompje