Als je nog een kaartje weet te regelen, let me know! Ik ga wel mee dan.wrote:wrote:Hoop ik ook schatje, kunnen we samen genieten van de warm-up mixwrote:Wil hier ook heenHoop echt dat ik nog een kaartje kan regelen.
We moeten hier echt heen!
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Gezelligheidwrote:Als je nog een kaartje weet te regelen, let me know! Ik ga wel mee dan.wrote:wrote: Hoop ik ook schatje, kunnen we samen genieten van de warm-up mixWe moeten hier echt heen!
Serieus?? Fuck hey! Wat is dat toch iedere keer met de NS, ze plannen werkzaamheden altijd op het slechtst denkbare moment..wrote:Die kut NS plant ff werkzaamheden tussen Den Bosch en Oss het weekend van Hard Basswrote:Of gewoon op Arnhem Centraal met de HT'ers mee gaan, vorig jaar ook gedaan en in het gelredome zag ik dan wel verderwrote:Had er heel veel zin in, helaas niemand mee kunnen krijgen dus gaat het feest niet door. Moeten we dat stuk met de NS bus ;').
-
S
Yes, ik heb m'n leraar overgehaald. Ik mag naar Hard Bass voor CKV
.
Haha, ik ben 2 jaar geleden ook naar Fantasy Island geweest voor CKVwrote:Yes, ik heb m'n leraar overgehaald. Ik mag naar Hard Bass voor CKV.
Vorige week presentatie voor engels gedaan over hard bass leverde mooi een 9 op 
ik vorig jaar een presentatie over Q-Dance voor Engelswrote:Vorige week presentatie voor engels gedaan over hard bass leverde mooi een 9 op
Nog 2 kaartjes weten te bemachtigen 
cijfer?wrote:ik vorig jaar een presentatie over Q-Dance voor Engelswrote:Vorige week presentatie voor engels gedaan over hard bass leverde mooi een 9 op
mooie is ook dat toch (bijna) niemand in de klas er verstand van heeft en als je dus even iets vergeten bent verzin je gewoon getallen of artiesten
-
G
2010 was idd zwaar vet, 2011 vond ik een stuk minder, maar ik denk dat het dit jaar wel weer goed zit
-
G
maar het wordt dit jaar niet minder 
het wordt dit jaar epic
het wordt dit jaar epic
-
G
de lineup en het anthemwrote:Waarop baseer je dat Swoosh?
Hopelijk is de ingang net als qlimax zo doorlopen
Ik verwacht er niks van dit jaar. Verwachtingen zijn in ieder geval net zoals het weer. Dik onder het nulpunt.wrote:maar het wordt dit jaar niet minder
het wordt dit jaar epic
Des te mooier word het feest zelfwrote:Ik verwacht er niks van dit jaar. Verwachtingen zijn in ieder geval net zoals het weer. Dik onder het nulpunt.
kwa licht show en geluid verwacht ik er juist weer heel erg veel van... HB 2011 was kwa die punten een dikke verbetering van 2010 een aangezien Qlimax 2011 zo goed was op die 3 punten, kan Hard bass niet achter blijven!! Ook vanwege de vele nieuwe muziek en de vele artiesten (dus meer variatie dan een gemiddeld feest) verwacht ik veel.wrote:Ik verwacht er niks van dit jaar. Verwachtingen zijn in ieder geval net zoals het weer. Dik onder het nulpunt.wrote:maar het wordt dit jaar niet minder
het wordt dit jaar epic