Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 82  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
jRn schreef:
Hoe is die ingang Q bij het Gelredome dan? Is er dan nog wat te ontwijken qua snuffel?


Een keer bij Qlimax kwam er een hond de trap af stuiteren, dus je weet het nooit.

Ah, niet te peilen! Dacht ik al.


Begin wel echt de feestkriebels te krijgen nu, onwijs veel zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
urbandesigner schreef:
Cool! Heb hier nog een filmpje van Hard Bass 2010, de overgang van Who wants this naar The new God :drool:


Hoezo film jij tijdens Who wants this? :list:

Wist toen nog niet dat ie zo vet was, was toen nog een beetje dagjesmens :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Jurheinen schreef:
jRn schreef:
Hoe is die ingang Q bij het Gelredome dan? Is er dan nog wat te ontwijken qua snuffel?


Een keer bij Qlimax kwam er een hond de trap af stuiteren, dus je weet het nooit.

Ah, niet te peilen! Dacht ik al.


Begin wel echt de feestkriebels te krijgen nu, onwijs veel zin in!


Wees niet bang :P ze pakken je toch niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
jRn schreef:
Hoe is die ingang Q bij het Gelredome dan? Is er dan nog wat te ontwijken qua snuffel?


Een keer bij Qlimax kwam er een hond de trap af stuiteren, dus je weet het nooit.


Van de trap als in de trappen IN het gelredome :oh: ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hond lekker aan het stampen op het veld!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pfff.... Al die zenuwen hier om het hondje :). Gewoon niks meenemen, ist auch verboten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Pfff.... Al die zenuwen hier om het hondje :). Gewoon niks meenemen, ist auch verboten!

Jah inderdaad, of gewoon niet aanstellen :')_
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Niks aan de hand.

Wanneer komt dat anthem nou eens uit in HD, wil hem nog wel eens goed horen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:50 
 

Jeroen_n schreef:
Jurheinen schreef:
jRn schreef:
Hoe is die ingang Q bij het Gelredome dan? Is er dan nog wat te ontwijken qua snuffel?


Een keer bij Qlimax kwam er een hond de trap af stuiteren, dus je weet het nooit.


Van de trap als in de trappen IN het gelredome :oh: ?

Nein, de trappenverbinding tussen binnen en buiten
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 22:11 
 
Hardtraxxer

Gelukkig toch nog vrij eenvoudig kaarten kunnen fixen :thumbsup:

Begin er zo langzamerhand erg veel zin in te krijgen. Heb sinds qlimax 2006 de grote feesten in stadia laten lopen in verband met de achterlijke drukte maar ik geef het maar weer eens een kans!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Madbone schreef:
Gelukkig toch nog vrij eenvoudig kaarten kunnen fixen :thumbsup:

Begin er zo langzamerhand erg veel zin in te krijgen. Heb sinds qlimax 2006 de grote feesten in stadia laten lopen in verband met de achterlijke drukte maar ik geef het maar weer eens een kans!

Valt best mee, afgelopen Qlimax genoeg ruimte gehad :). En bij het naar binnengaan om de rij heen lopen :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 22:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Je moet het gewoon in het Gelredome sowieso even de kans geven, rond 1 uur is er meer dan genoeg ruimte. Vooral linksvoor is er vaak meer dan genoeg plek. Naar mate het later wordt heb je sowieso meer ruimte daar aangezien veel mensen het leuk vinden om op de tribune te gaan zitten spacen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 22:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Hoe is die ingang Q bij het Gelredome dan? Is er dan nog wat te ontwijken qua snuffel?


hoorde als je vlak van te voren redelijk wat aluminium folie er om heen doet dat ze dan niks ruiken :P maar kan natuurlijk onzin zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 23:19 
 
Hardtraxx Veteran

Bjorn schreef:
jRn schreef:
Hoe is die ingang Q bij het Gelredome dan? Is er dan nog wat te ontwijken qua snuffel?


hoorde als je vlak van te voren redelijk wat aluminium folie er om heen doet dat ze dan niks ruiken :P maar kan natuurlijk onzin zijn :P


Ja of in een zakje met koffie stoppen, of met plakband dichttapen, of in een condoom stoppen en die dichtknuppen... Er zijn zoveel manieren
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 23:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of niks gebruiken -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 23:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Bjorn schreef:
jRn schreef:
Hoe is die ingang Q bij het Gelredome dan? Is er dan nog wat te ontwijken qua snuffel?


hoorde als je vlak van te voren redelijk wat aluminium folie er om heen doet dat ze dan niks ruiken :P maar kan natuurlijk onzin zijn :P


Ja of in een zakje met koffie stoppen, of met plakband dichttapen, of in een condoom stoppen en die dichtknuppen... Er zijn zoveel manieren


Knuppel meenemen en het hondje neer knuppelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 21:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoop trouwens wel dat ze net als Qlimax weer van die grote plateaus aan bijde zijkanten op de tribune neerzetten. Minder ruimte om te zitten en meer om flink gas te geven ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 22:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
DBSTF D-Block & S-te-Fan
We're working on the live act for #HB12 @officialb2s Wich track do you wanna hear from us in our live act? Let us know!


Ik zou zeggen, sla je slag! Misschien krijgen we het voor elkaar dat er minimaal 1 oude track wordt gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 23:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb MMA even voorgesteld :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 23:02 
 

SOTT!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 23:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb gevraagd om Anger & Shiverz :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Guilty!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 23:16 
 

pecola-tje schreef:
Shiverz

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 23:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ikzelf ben gegaan voor Ride With Uz & Human Soul.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 23:17 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Heb geen twitter, maar ik zou graag natuurlijk Shiverz willen horen :D
The Human Soul of Essence of Sound zou ook wel vet zijn.
Vorige  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 82  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten