haha snap ik:p ik heb alleen m'n partyflock ;pwrote:jupsdat
haha
toch maar ff de link weggehaaldniet altijd even best dat het zo direct gelinkt is aan mn HT profiel
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
G
mooie fotowrote:haha snap ik:p ik heb alleen m'n partyflock ;pwrote:jupsdat
haha
toch maar ff de link weggehaaldniet altijd even best dat het zo direct gelinkt is aan mn HT profiel
Ik zou dan ook even die post laten aanpassen
Zo ben je via je naam alsnog te vinden via google op hardtraxx 
-
G
ik was je voor
haha
ja bedankt man haha:p toch goed voor elkaar hé!wrote:mooie fotowrote:haha snap ik:p ik heb alleen m'n partyflock ;pwrote:jupsdat
haha
Dat kun je toch alwrote:Ik zou dan ook even die post laten aanpassenZo ben je via je naam alsnog te vinden via google op hardtraxx
-
G
zekerwrote:ja bedankt man haha:p toch goed voor elkaar hé!
no niet altijd. met hardbass wel, en met masters ook. voor de rest weet niet :pwrote:zekerwrote:ja bedankt man haha:p toch goed voor elkaar hé!altijd dat gezelschap bij?
wrote:no niet altijd. met hardbass wel, en met masters ook. voor de rest weet niet :pwrote:zekerwrote:ja bedankt man haha:p toch goed voor elkaar hé!altijd dat gezelschap bij?
Aanwezig op de meeting
-
G
+1wrote:Aanwezig op de meetingwrote:no niet altijd. met hardbass wel, en met masters ook. voor de rest weet niet :p
Haha dat is Jurheinen, een kameraad van me die ook nét voor binnenkomst tegen ons zei dat hij niks bij zich had qua IDwrote:Loudness december 2011 ook gecontroleerd. Kerel voor me zei 'uh ja ik ben 20 en ik heb niks bij me..'. Mocht ie ook doorlopen. Bewakers boeit het ook allemaal geen flikker.
Ik ben tot nu toe alleen naar feesten gegaan waar ik 17 of jonger was, en ben overal binnen gekomen!wrote:Ik ben zelf ook 17. Ik ga het proberen met een ID van een vriend, maar zolang ik al zijn gegevens weet kan er toch vrijwel niks foutgaan? Ik krijg nu toch wel knikkende kniëen hoor
Heeft er iemand nog een kaartje over? 
Op zoek naar 2 kaarten op de valreep, iemand? 
wrote:Op zoek naar 2 kaarten op de valreep, iemand?

Kvind ze daar niet!
Flauw..
Moet lukken!wrote:Op zoek naar 2 kaarten op de valreep, iemand?
Nu ik dat filmpje van team blue heb gezien, vind ik het 't wel een beetje jammer dat ik niet ga.
Maarja, voor 1 team heen gaan waarvan de afsluitende live act voor mij een drama is, is eigenlijk geen optie
Maarja, voor 1 team heen gaan waarvan de afsluitende live act voor mij een drama is, is eigenlijk geen optie
-
G
welk filmpje?wrote:Nu ik dat filmpje van team blue heb gezien, vind ik het 't wel een beetje jammer dat ik niet ga.
B2S television van deze week.wrote:welk filmpje?wrote:Nu ik dat filmpje van team blue heb gezien, vind ik het 't wel een beetje jammer dat ik niet ga.
-
G
deze dus:
View on YouTube
View on YouTube
Last edited by Guest on , edited 1 time in total.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 8 days ago
Idd, dat was ikwrote:Haha dat is Jurheinen, een kameraad van me die ook nét voor binnenkomst tegen ons zei dat hij niks bij zich had qua IDwrote:Loudness december 2011 ook gecontroleerd. Kerel voor me zei 'uh ja ik ben 20 en ik heb niks bij me..'. Mocht ie ook doorlopen. Bewakers boeit het ook allemaal geen flikker.
-
JHardtraxxer
- 110 posts member since 2011
- last seen Dec 2014
IK ben op zoek naar drie kaarten, maar dat wil nog niet echt lukken!wrote:Moet lukken!wrote:Op zoek naar 2 kaarten op de valreep, iemand?