Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 8 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Past

Hard Bass

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Pommer wrote:
mr_vertigo wrote:Wacht gewoon tot je 18 of ouder bent, ben sowieso geen fan van 16/17 jarige op feesten...
Ja jij bent al een tijdje 18+, dat is makkelijk praten :P Toen ik 16 was en al mn vrienden gingen al moest ik gewoon mee
Ja kut is dat he.. :thumbdown: Had hetzelfde probleem :(
Hardtraxx Elite
2055 posts member since 2011
last seen Apr 2015
Pff, bij Qlimax liep ik ook te stressen maar niks aan de hand. id lenen van iemand, extra pasje mee en ze geboortegegevens leren en je loopt zo door. Neem ook altijd een muntje mee die ik in het gaasje stop, van bijvoorbeeld een ander 18+ feest.
Hardtraxxer
99 posts member since 2011
last seen May 2014
roberttt wrote:
Pommer wrote:
mr_vertigo wrote:Wacht gewoon tot je 18 of ouder bent, ben sowieso geen fan van 16/17 jarige op feesten...
Ja jij bent al een tijdje 18+, dat is makkelijk praten :P Toen ik 16 was en al mn vrienden gingen al moest ik gewoon mee
Ja kut is dat he.. :thumbdown: Had hetzelfde probleem :(

ik ben 17 en ga naar genoeg 18+ feesten. zie er ook ouder uit dus dat scheelt al.
ben nog nooit gecontroleerd op een feest op m'n ID.
Hardtraxxer
last seen May 2014
jRn wrote:Pff, bij Qlimax liep ik ook te stressen maar niks aan de hand. id lenen van iemand, extra pasje mee en ze geboortegegevens leren en je loopt zo door. Neem ook altijd een muntje mee die ik in het gaasje stop, van bijvoorbeeld een ander 18+ feest.
Helemaal hetzeflde hier. iedereen altijd: ja Qlimax super controle dit dat. nou ik heb nog nooit zo'n slechte controle meegemaakt.
ik had m'n portomonee al klaar om op tafel te leggen. hij zei: ja is goed loop maar door? ik dacht van: ohja zal wel..
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 20 days ago
Ze controleren toch niet, behalve op Kloontjes feesten :).
Hardtraxx Addict
1745 posts member since 2011
last seen Jul 2025
T gaat mij er meer om dat ik geen zin heb in een kinderfeestje, dus ik hoop dat alle 16/17 jarige naar huis worden gestuurd by Hardbass :p
G
urbandesigner wrote:Ze controleren toch niet, behalve op Kloontjes feesten :).
zelfs daar heb ik het nog niet meegemaakt
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
mr_vertigo wrote:T gaat mij er meer om dat ik geen zin heb in een kinderfeestje, dus ik hoop dat alle 16/17 jarige naar huis worden gestuurd by Hardbass :p
Ach het valt amper op daar, ik ben bijna nooit last van 'te jong volk'. Ja bij Rebirth 2 jaar geleden misschien, maar bij de grote feesten zeker niet. En mits ze zich een beetje volwassen gedragen heb ik liever hun dan die annabolenslikkers die er in overvloed rondlopen (letterlijk).
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
Ken ook wat ''anabolen slikkers'' maar zijn wel chille gasten hoor. Maarja misschien komt het omdat ik zelf ook train. Ik erger me eerder aan 16 jarige kut mannetjes..
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Bedoel ook niet dat ze allemaal vervelend zijn, maar het stereotype zeg maar. Ik ken dr ook wel een paar die er zo bij lopen maar wel gewoon chill zijn.
Hardtraxxer
798 posts member since 2011
Zo lang iedereen zich wat normaal gedraagt anabolenslikkers, 16 jarigen, anderen dan vind ik het allemaal wel prima.
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Loudness december 2011 ook gecontroleerd. Kerel voor me zei 'uh ja ik ben 20 en ik heb niks bij me..'. Mocht ie ook doorlopen :P. Bewakers boeit het ook allemaal geen flikker.
Hardtraxx Addict
1986 posts member since 2010
last seen Jul 2016
PierrePruuk wrote:Loudness december 2011 ook gecontroleerd. Kerel voor me zei 'uh ja ik ben 20 en ik heb niks bij me..'. Mocht ie ook doorlopen :P. Bewakers boeit het ook allemaal geen flikker.
ja wat zou het eigenlijk uitmaken. als je nou is per gene die je er uit haalt extra geld krijgt, zou ik ook direct bewaker worden. xd
Hardtraxxer
last seen May 2014
KSwoosh wrote:
urbandesigner wrote:Ze controleren toch niet, behalve op Kloontjes feesten :).
zelfs daar heb ik het nog niet meegemaakt
nop ik ook niet.. ben nog nooit gecontroleerd
Hardtraxxer
798 posts member since 2011
Als er iemand van 16/17 knockout gaat van de drank/drugs heeft de tent waar het feest gehouden wordt wel een probleem. Idem voor het bedrijf waar de bewakers voor werken aangezien die er voor verantwoordelijk zijn dat er geen mensen onder de 18 binnen komen.
Hardtraxxer
last seen May 2014
Berenburg wrote:Als er iemand van 16/17 knockout gaat van de drank/drugs heeft de tent waar het feest gehouden wordt wel een probleem. Idem voor het bedrijf waar de bewakers voor werken aangezien die er voor verantwoordelijk zijn dat er geen mensen onder de 18 binnen komen.
ja dat zeggen ze op elk feest :thumbdown:
P
Hardtraxxer
530 posts member since 2011
last seen Nov 2017
Als ik maar niet moet wachten tot ik 18 ben om 12 uur xd .
G
koenvenray wrote:
kom jij toevallig uit venray? en heet je koen? xd
Hardtraxxer
last seen May 2014
KSwoosh wrote:
koenvenray wrote:
kom jij toevallig uit venray? en heet je koen? xd
Ja man, wow hoe weet jij dat :woot: :woot:

:lol:
G
koenvenray wrote:Ja man, wow hoe weet jij dat :woot: :woot:
Hard Bass (11-02-2012, GelreDome Arnhem)
Hardtraxx Elite
2055 posts member since 2011
last seen Apr 2015
Heb het bij Loudness wel heet onder de voeten gehad, vriend voor me werd gecontroleerd dus begon aardig te schrikken. Ach, 100 Kerr gaat het goed, een keer fout..
Hardtraxxer
last seen May 2014
KSwoosh wrote:
koenvenray wrote:Ja man, wow hoe weet jij dat :woot: :woot:
Hard Bass (11-02-2012, GelreDome Arnhem)
sick man echt niet normaal.. en jij heet zeker K en komt uit swoosh?
G
koenvenray wrote:sick man echt niet normaal.. en jij heet zeker K en komt uit swoosh?
Bijna ja :P
maar 1 kijkje op mn profiel en je had het ook wel geweten :lol:
Hardtraxxer
last seen May 2014
KSwoosh wrote:
koenvenray wrote:sick man echt niet normaal.. en jij heet zeker K en komt uit swoosh?
Bijna ja :P
maar 1 kijkje op mn profiel en je had het ook wel geweten :lol:
had gekund haha :p
Last edited by koenvenray on , edited 1 time in total.
G
jups :P dat xd haha
toch maar ff de link weggehaald :P niet altijd even best dat het zo direct gelinkt is aan mn HT profiel :P