Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 82  Volgende
Bericht Geplaatst op 14 jan 2012 14:07 

Hardtraxx Elite

de kaarten worden er niet goedkoper op in nederland zijn de feesten nu eenmaal duur
Bericht Geplaatst op 14 jan 2012 15:33 

Donateur

mandy schreef:
hdhessel schreef:
de kaarten worden er niet goedkoper op in nederland zijn de feesten nu eenmaal duur

ja i know, ik bedoel eigenlijk te duur ivm de line-up
ga dan liever naar paar kleinere feestjes waarvan ik de line-up leuker vind dan dit.

Als we nou een goed doel oprichten : Steun stichting "Mandy wil naar Hardbass". En we halen genoeg geld op voor je, ga je dan wel (A)
Bericht Geplaatst op 14 jan 2012 23:30 

Hardtraxxer

Nog 1 maandje! zin in! :yay:
Bericht Geplaatst op 15 jan 2012 13:54 

Hardtraxx Addict

Niet echt problemen met line-up, eht concept van teams maakt het tijdens de uren weer interressanter dan verwacht. Enkel een aantal artiesten zullen voor mij roet in het eten gooien en de sfeer er een beetje mee overhoop helpen.
Maar het goede is dan weer dat de meeste teams wel artiesten in zitten die ik wel echt nog goed vind. Deepack en HHZ blijven nog steeds geniaal, dus het zal nog is een vrij normaal feest worden, maar wel met een dikke eindklapper :D
Bericht Geplaatst op 15 jan 2012 16:21 

na het horen van HHZ op Euphoria gister, kan ik alleen maar zeggen: dit wordt uber epic!!
aaaaaaaaaaaaaaaaah ik heb dr zin in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bericht Geplaatst op 15 jan 2012 16:30 

Bierkoning

Haha :P
Ook al was ik niet bij Euphoria, ik heb ook wel het gevoel dat dit een heerlijk feestje gaat worden. Ik heb alleen m'n twijfels of A2R Live wel zo goed gaat afsluiten (alhoewel erger dan vorig jaar niet kan). Als ze in de 1,5 uur daarvoor platen als Magic, Psycho, Pattern 2 etc. gaan draaien gaat het lastig worden :P
Bericht Geplaatst op 15 jan 2012 17:27 

Hardtraxxer

Ik ben inderdaad ook bang dat ze met team blue beter met de live act kunnen gaan beginnen. B-front, Chris one en the rebelz gaan hopelijk echt knallen :yay:
Bericht Geplaatst op 15 jan 2012 18:28 

Donateur

Pommer schreef:
Ook al was ik niet bij Euphoria, ik heb ook wel het gevoel dat dit een heerlijk feestje gaat worden. Ik heb alleen m'n twijfels of A2R Live wel zo goed gaat afsluiten (alhoewel erger dan vorig jaar niet kan). Als ze in de 1,5 uur daarvoor platen als Magic, Psycho, Pattern 2 etc. gaan draaien gaat het lastig worden :P

Met de weg kwijt :love: Ze hebben genoeg harde platen :D
Bericht Geplaatst op 15 jan 2012 21:31 

Hardtraxxer

roberttt schreef:
Pommer schreef:

Met de weg kwijt :love: Ze hebben genoeg harde platen :D

Het probleem is alleen dat E-Force er ook bij zit, hij wil natuurlijk ook zijn eigen platen draaien en als zoals Pommer zegt, zijn kicks na die van Magic komen... dat wordt gewoon een anti climax
Bericht Geplaatst op 15 jan 2012 21:37 

Donateur

Mwah, valt denk ik wel mee :) Twitter hem wel even :evil:
Bericht Geplaatst op 15 jan 2012 22:14 

Hardtraxx Addict

Die track met die harry potter vocal gaat anders wel hard live, maarja na magic, psycho en pattern 2 is weinig harder wat er in de line up staat.
Bericht Geplaatst op 15 jan 2012 22:17 

Hardtraxx Veteran

En chris one zal die can wasted pinguinz ook nog wel moeten draairn. En nummers als fuck the hype. Dan nog the r3belz mrt fasther and further en left with the wrong xd.
Bericht Geplaatst op 15 jan 2012 22:18 

Donateur

Hooli schreef:
Die track met die harry potter vocal gaat anders wel hard live, maarja na magic, psycho en pattern 2 is weinig harder wat er in de line up staat.

Tijdens Luna klappen er ook wel harde tracks in xd xd Dus tsja
Bericht Geplaatst op 15 jan 2012 22:22 

Hardtraxx Veteran

Ennn deepack! Jammer dat coone in dat team zit!
Bericht Geplaatst op 15 jan 2012 22:37 

Donateur

Ben trouwens benieuwd wat DBSTF gaan neer zetten.. Vast een live edit van MMA xd
Bericht Geplaatst op 15 jan 2012 22:37 

Hardtraxx Addict

!!!IK HEB HIER ZO ONGEKEND VEEL ZIN IN!!! :woot:
Bericht Geplaatst op 15 jan 2012 23:20 

Hardtraxx Addict

roberttt schreef:
Ben trouwens benieuwd wat DBSTF gaan neer zetten.. Vast een live edit van MMA xd

Serieus ik hoop zo hard op wat ouder spul.

En pleasee geen Music Made Addict, dan hang ik mezelf op in de WC daar.
Bericht Geplaatst op 15 jan 2012 23:23 

Donateur

Kettingzaag schreef:
roberttt schreef:

Serieus ik hoop zo hard op wat ouder spul.

En pleasee geen Music Made Addict, dan hang ik mezelf op in de WC daar.

Neem wel touw voor je mee, je mag ook op mijn schouders als je het doet :) Ren ik gewoon onder je weg, hebben we ook geen krukje nodig :D

Maareh.. Ik denk het wel, aangezien er meer dagjes mensen zijn dan tsja ooitttt
Bericht Geplaatst op 15 jan 2012 23:25 

Hardtraxx Veteran

Als DBSTF een setje wegzetten met Loopmachine, Anger, Madhouse, Revelation en Shiverz kan het nog best leuk worden :)
Bericht Geplaatst op 15 jan 2012 23:25 

Donateur

Shiverz :k
Bericht Geplaatst op 16 jan 2012 00:21 

Donateur

* Droomt van een set met Guilty, We Be Kickin Bass, Keep It Coming, Total Eclipz, Shiverz :cool:
Bericht Geplaatst op 16 jan 2012 00:22 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
* Droomt van een set met Guilty, We Be Kickin Bass, Keep It Coming, Total Eclipz, Shiverz :cool:

Total Eclipz :worship:
The Pitcher live verwacht ik btw minder van dan van DBSTF live :P
Bericht Geplaatst op 16 jan 2012 00:24 

Donateur

Did you know the time is now!
Bericht Geplaatst op 16 jan 2012 00:29 

Bierkoning

Nog altijd liever MMA dan Rockin Ur Mind of TSOT
Bericht Geplaatst op 16 jan 2012 00:39 

Hardtraxx Addict

Keep it Coming :loving:
Vorige  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 82  Volgende