Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 5 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Past

Hard Bass

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Elite
2474 posts member since 2009
last seen Apr 2016
de kaarten worden er niet goedkoper op in nederland zijn de feesten nu eenmaal duur
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
mandy wrote:
hdhessel wrote:de kaarten worden er niet goedkoper op in nederland zijn de feesten nu eenmaal duur
ja i know, ik bedoel eigenlijk te duur ivm de line-up
ga dan liever naar paar kleinere feestjes waarvan ik de line-up leuker vind dan dit.

Als we nou een goed doel oprichten : Steun stichting "Mandy wil naar Hardbass". En we halen genoeg geld op voor je, ga je dan wel (A)
Hardtraxxer
713 posts member since 2010
last seen Jul 2013
Nog 1 maandje! zin in! :yay:
O
Hardtraxx Addict
1337 posts member since 2011
last seen May 2016
Niet echt problemen met line-up, eht concept van teams maakt het tijdens de uren weer interressanter dan verwacht. Enkel een aantal artiesten zullen voor mij roet in het eten gooien en de sfeer er een beetje mee overhoop helpen.
Maar het goede is dan weer dat de meeste teams wel artiesten in zitten die ik wel echt nog goed vind. Deepack en HHZ blijven nog steeds geniaal, dus het zal nog is een vrij normaal feest worden, maar wel met een dikke eindklapper :D
G
na het horen van HHZ op Euphoria gister, kan ik alleen maar zeggen: dit wordt uber epic!!
aaaaaaaaaaaaaaaaah ik heb dr zin in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Haha :P
Ook al was ik niet bij Euphoria, ik heb ook wel het gevoel dat dit een heerlijk feestje gaat worden. Ik heb alleen m'n twijfels of A2R Live wel zo goed gaat afsluiten (alhoewel erger dan vorig jaar niet kan). Als ze in de 1,5 uur daarvoor platen als Magic, Psycho, Pattern 2 etc. gaan draaien gaat het lastig worden :P
Hardtraxxer
798 posts member since 2011
Ik ben inderdaad ook bang dat ze met team blue beter met de live act kunnen gaan beginnen. B-front, Chris one en the rebelz gaan hopelijk echt knallen :yay:
Donateur
last seen Sep 2014
Pommer wrote:Haha :P
Ook al was ik niet bij Euphoria, ik heb ook wel het gevoel dat dit een heerlijk feestje gaat worden. Ik heb alleen m'n twijfels of A2R Live wel zo goed gaat afsluiten (alhoewel erger dan vorig jaar niet kan). Als ze in de 1,5 uur daarvoor platen als Magic, Psycho, Pattern 2 etc. gaan draaien gaat het lastig worden :P

Met de weg kwijt :love: Ze hebben genoeg harde platen :D
Hardtraxxer
161 posts member since 2011
last seen Dec 2025
roberttt wrote:
Pommer wrote:Haha :P

Met de weg kwijt :love: Ze hebben genoeg harde platen :D
Het probleem is alleen dat E-Force er ook bij zit, hij wil natuurlijk ook zijn eigen platen draaien en als zoals Pommer zegt, zijn kicks na die van Magic komen... dat wordt gewoon een anti climax
Donateur
last seen Sep 2014
Mwah, valt denk ik wel mee :) Twitter hem wel even :evil:
Hardtraxx Addict
1335 posts member since 2010
last seen Feb 2020
Die track met die harry potter vocal gaat anders wel hard live, maarja na magic, psycho en pattern 2 is weinig harder wat er in de line up staat.
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 20 days ago
En chris one zal die can wasted pinguinz ook nog wel moeten draairn. En nummers als fuck the hype. Dan nog the r3belz mrt fasther and further en left with the wrong xd.
Donateur
last seen Sep 2014
Hooli wrote:Die track met die harry potter vocal gaat anders wel hard live, maarja na magic, psycho en pattern 2 is weinig harder wat er in de line up staat.
Tijdens Luna klappen er ook wel harde tracks in xd xd Dus tsja
Hardtraxx Veteran
last seen 20 days ago
Ennn deepack! Jammer dat coone in dat team zit!
Donateur
last seen Sep 2014
Ben trouwens benieuwd wat DBSTF gaan neer zetten.. Vast een live edit van MMA xd
Hardtraxx Addict
1745 posts member since 2011
last seen Jul 2025
!!!IK HEB HIER ZO ONGEKEND VEEL ZIN IN!!! :woot:
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
roberttt wrote:Ben trouwens benieuwd wat DBSTF gaan neer zetten.. Vast een live edit van MMA xd
Serieus ik hoop zo hard op wat ouder spul.

En pleasee geen Music Made Addict, dan hang ik mezelf op in de WC daar.
Donateur
last seen Sep 2014
Kettingzaag wrote:
roberttt wrote:Ben trouwens benieuwd wat DBSTF gaan neer zetten.. Vast een live edit van MMA xd
Serieus ik hoop zo hard op wat ouder spul.

En pleasee geen Music Made Addict, dan hang ik mezelf op in de WC daar.
Neem wel touw voor je mee, je mag ook op mijn schouders als je het doet :) Ren ik gewoon onder je weg, hebben we ook geen krukje nodig :D

Maareh.. Ik denk het wel, aangezien er meer dagjes mensen zijn dan tsja ooitttt
Hardtraxx Veteran
last seen 20 days ago
Als DBSTF een setje wegzetten met Loopmachine, Anger, Madhouse, Revelation en Shiverz kan het nog best leuk worden :)
Donateur
last seen Sep 2014
Shiverz :k
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
* Droomt van een set met Guilty, We Be Kickin Bass, Keep It Coming, Total Eclipz, Shiverz :cool:
Hardtraxx Veteran
last seen 20 days ago
dawasiknie wrote:* Droomt van een set met Guilty, We Be Kickin Bass, Keep It Coming, Total Eclipz, Shiverz :cool:
Total Eclipz :worship:
The Pitcher live verwacht ik btw minder van dan van DBSTF live :P
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Did you know the time is now!
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Nog altijd liever MMA dan Rockin Ur Mind of TSOT
Hardtraxx Addict
1335 posts member since 2010