Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 82  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
flevoboys schreef:
Persoonlijk vond ik de aflsluiting vet. Ik voelde me niet bepaald goed toen ik binnen kwam, de energie kwam pas terug bij Team Yellow. Ik had dus genoeg energie over, ik ging bij Team Yellow op vrijwel alles los.
Ook toen nog ff San Miquel gezien, aardige gast :) .

Heb jij het nou over Gangsta en andere grijsgedraaide verschrikkingen? En dat in tegenstelling tot al die ragplaten die Crypsis erop gooide.. Begrijp dat echt niet.


Gangsta kots ik zelf ook uit hoor, maar voor de rest had ik me prima vermaakt, zoals ik zei het kwam ook puur omdat ik nog energie over had, en ik moest en ik zou nog vol los gaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 15:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hard Bass, sowieso dat ik daar bij ben :) :thumbsup:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 15:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ook :D Datum komt perfect uit icm studie, heerlijk :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 17:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
Gangsta kots ik zelf ook uit hoor, maar voor de rest had ik me prima vermaakt, zoals ik zei het kwam ook puur omdat ik nog energie over had, en ik moest en ik zou nog vol los gaan!

Ik ook wel, maar het had gewoon zoveel mooier geweest als die twee teams omgedraaid waren.. ;-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
flevoboys schreef:
Gangsta kots ik zelf ook uit hoor, maar voor de rest had ik me prima vermaakt, zoals ik zei het kwam ook puur omdat ik nog energie over had, en ik moest en ik zou nog vol los gaan!

Ik ook wel, maar het had gewoon zoveel mooier geweest als die twee teams omgedraaid waren.. ;-)


Daar heb je gelijk in, ik in normale doen zou hetzelfde gevonden hebben. Tijdens Team Blue voelde ik me echt niet goed, heel slap enzo.
Wel zuur want de set van Team Blue was echt vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier zijn nog geen kaarten voor te koop toch?
via http://www.onlineticketshop.nl/hard-bas ... 3godvULKzw lijkt me niet echt normaal als ze nogniet eens via b2s site kan toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 16:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sowieso aanwezig. Helden feest afgelopen editie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een jongen uit mn klas beweert al kaarten te hebben gekocht via onlineticketshop.nl. Ik heb hem al gezegd dat het waarschijnlijk niet zo slim is om daar de kaarten nu al te kopen als ze nog niet eens via B2S site verkrijgbaar is. En op die site staan ook al kaarten voor Defqon.1 2012. Beetje heel erg ongeloofwaardig. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Een jongen uit mn klas beweert al kaarten te hebben gekocht via onlineticketshop.nl. Ik heb hem al gezegd dat het waarschijnlijk niet zo slim is om daar de kaarten nu al te kopen als ze nog niet eens via B2S site verkrijgbaar is. En op die site staan ook al kaarten voor Defqon.1 2012. Beetje heel erg ongeloofwaardig. :P

Zijn van die sites die gewoon hele partijen opkopen bij de reguliere kaartverkoop geloof ik. Daarna verkopen ze ze op hun eigen website met (natuurlijk) winstopslag dus je betaalt wel meer. Ik zou het niet doen, vertrouw zulke sites sowieso niet. Gewoon bij de officiƫle kaartverkoop kaartjes kopen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 17:28 
 

109eu voor een ticket van qountdown :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 17:34 
 

Parvuz schreef:
Hier zijn nog geen kaarten voor te koop toch?
via http://www.onlineticketshop.nl/hard-bas ... 3godvULKzw lijkt me niet echt normaal als ze nogniet eens via b2s site kan toch?

Nooit op die manier kaarten kopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

waarschijnlijk aanwezig, wordt 2e keer dus heb er zin in :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 17:51 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

wesskeej schreef:
109eu voor een ticket van qountdown :huh:

:lol:

Je bent aardig achterlijk als je daar tickets koopt, helemaal voor een feest waarvan de kaartverkoop nog niet eens begonnen is
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 18:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Of het bedrijf gaat 'failliet' en je ziet je hele kaartje nooit meer..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 19:32 
 
Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Parvuz schreef:
Hier zijn nog geen kaarten voor te koop toch?
via http://www.onlineticketshop.nl/hard-bas ... 3godvULKzw lijkt me niet echt normaal als ze nogniet eens via b2s site kan toch?

Nooit op die manier kaarten kopen


Heb dat 2 keer gedaan, niks geen gezeik mee gehad.. Had toen wel besteld toen het feest al was uitverkocht
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Een jongen uit mn klas beweert al kaarten te hebben gekocht via onlineticketshop.nl. Ik heb hem al gezegd dat het waarschijnlijk niet zo slim is om daar de kaarten nu al te kopen als ze nog niet eens via B2S site verkrijgbaar is. En op die site staan ook al kaarten voor Defqon.1 2012. Beetje heel erg ongeloofwaardig. :P


Volgens mij is het gewoon betrouwbaar, maar je bent wel een stuk duurder uit. Nogal lomp om het zo te doen voor een feest als hard bass dat niet eens snel uitverkoopt
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 01:16 
 
Hardtraxxer

Yes, weer op mijn verjaardag! Alleen nu de laatste 6 ipv de eerste 2 uur. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 15:20 
 
Hardtraxxer

pim schreef:
Yes, weer op mijn verjaardag! Alleen nu de laatste 6 ipv de eerste 2 uur. :thumbsup:

Cool, jij bent pas 12 februari om 01.00 uur jarig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 15:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ga ik heen, wordt mijn eerste feest :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 15:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Deze editie MOET ik er weer bij zijn! Nog steeds het feest van het jaar! 2010 helaas over moeten slaan :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 15:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
Deze editie MOET ik er weer bij zijn! Nog steeds het feest van het jaar! 2010 helaas over moeten slaan :(

en 2010 was zoveel beter dan 2011 :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 16:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
Deze editie MOET ik er weer bij zijn! Nog steeds het feest van het jaar! 2010 helaas over moeten slaan :(

Nu ik erover nadenk was Hard Bass inderdaad wel het beste (hardstyle) feestje van het jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 16:25 
 
Hardtraxxer

Is nog lang wachten maar sowieso aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 16:25 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Teknizion schreef:
Deze editie MOET ik er weer bij zijn! Nog steeds het feest van het jaar! 2010 helaas over moeten slaan :(

en 2010 was zoveel beter dan 2011 :love:

:yes:
Komt misschien ook omdat het mn eerste grote feestje was

Nostalgie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 17:22 
 
Hardtraxxer

HardstyleLover90 schreef:
pim schreef:
Yes, weer op mijn verjaardag! Alleen nu de laatste 6 ipv de eerste 2 uur. :thumbsup:

Cool, jij bent pas 12 februari om 01.00 uur jarig ^^


Correctie: Eerste en laatste 7, alleen maar langer mijn verjaardag..:D
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 82  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten