Mag je lekker aan me zak snuiven 
WAT?!?! zijn er geen kluisjes?wrote:wrote:wrote:Zijn er ook kluisjes?
Wat nou? Is toch normale vraag..
WAT?!?! zijn er geen kluisjes?wrote:wrote:wrote:Zijn er ook kluisjes?
Wat nou? Is toch normale vraag..
wrote:WAT?!?! zijn er geen kluisjes?
Alsgoedis wel duswrote:Een vriend die vorig jaar erheen was geweest zei van welwrote:Zijn er ook kluisjes?
Nee.wrote:Wat nou? Is toch normale vraag..
Nou geef gewoon is normaal antwoord :') Pff..wrote:Nee.wrote:Wat nou? Is toch normale vraag..
Meneer heeft al 58 feesten bezocht, waaronder 2x Hard Bass, 6x Gelredome. Dus hoezo stel je die vraagwrote:Nou geef gewoon is normaal antwoord :') Pff..
gewoon niet zo triest doenwrote:Wat een topic. Waarom altijd zo serieus
Achja, ik ben 16, word in april 17. Ik neem ID mee van een maat die over 2 weken pas 18 word. En me lengte zit ook wel goed (1.80-1.85). Dus ik vertrouw er wel op..wrote:Ik ben 17, wordt 28 juli 18... Ik hoop echt dat ik binnenkom...
maar heb verschillende dingen gehoord, meerendeels dat de mensen onder 18 jaar binnenkwamen.
Ook dat er een ZERO-tolerance rule is... Dus als je geen 18 bent je eruit wordt gesmeten...
Ik weet echt niet hoe ik me het nu moet voorstellen, het is en blijft een risico maar zal ik het doen?
wrote:gewoon niet zo triest doenwrote:Wat een topic. Waarom altijd zo serieus

wrote:Als je niet 18 bent zou ik ook niet gaan. Controleren echt streng. Vorig jaar werd een meisje van 17 (ze leek ouder) er echt gewoon uitgehaald en die kon omkeren naar huis.
Precies. Ik zou echt in mijn broek schijten als ik in de rij stond en ik was 17 ..wrote:wrote:Als je niet 18 bent zou ik ook niet gaan. Controleren echt streng. Vorig jaar werd een meisje van 17 (ze leek ouder) er echt gewoon uitgehaald en die kon omkeren naar huis.
Buurjongetje van mij vorig jaar wel, kon mee met politie voor ID Vervalsing. Mams en paps konden hem ophalen van het bureau![]()
Sneek -> Arnhem best eindje :p
Nog voor wat anders ook of dat niet?wrote:wrote:Als je niet 18 bent zou ik ook niet gaan. Controleren echt streng. Vorig jaar werd een meisje van 17 (ze leek ouder) er echt gewoon uitgehaald en die kon omkeren naar huis.
Buurjongetje van mij vorig jaar wel, kon mee met politie voor ID Vervalsing. Mams en paps konden hem ophalen van het bureau![]()
Had hij zijn Id dan vervalst ? Of had hij id van iemand anders bij?wrote:wrote:Als je niet 18 bent zou ik ook niet gaan. Controleren echt streng. Vorig jaar werd een meisje van 17 (ze leek ouder) er echt gewoon uitgehaald en die kon omkeren naar huis.
Ook bij het tonen van iemand anders zijn ID mag je mee komen. heb het zelf meegemaakt bij HB 2009wrote:Had hij zijn Id dan vervalst ? Of had hij id van iemand anders bij?wrote:wrote:Als je niet 18 bent zou ik ook niet gaan. Controleren echt streng. Vorig jaar werd een meisje van 17 (ze leek ouder) er echt gewoon uitgehaald en die kon omkeren naar huis.
Maar ik was eerst ook 17wrote:Wacht gewoon tot je 18 of ouders bent, ben sowieso geen fan van 16/17 jarige op feesten...
Ik wou net zeggen, en als jij om je ID gevraagd wordt bij zo'n bewaker spam jij hem gewoon helemaal de tyfus.wrote:Maar ik was eerst ook 17Alleen kom volwassen over
Ja hahawrote:Ik wou net zeggen, en als jij om je ID gevraagd wordt bij zo'n bewaker spam jij hem gewoon helemaal de tyfus.wrote:Maar ik was eerst ook 17Alleen kom volwassen over