Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 82  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 19:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mag je lekker aan me zak snuiven :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 20:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
KSwoosh schreef:
roberttt schreef:
Zijn er ook kluisjes?

Afbeelding



Wat nou? Is toch normale vraag..


WAT?!?! zijn er geen kluisjes? :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hooli schreef:
WAT?!?! zijn er geen kluisjes? :mad:


Speakafreak schreef:
roberttt schreef:
Zijn er ook kluisjes?

Een vriend die vorig jaar erheen was geweest zei van wel ;)


Alsgoedis wel dus :)

Is er eten en drinken trouwens?
Zijn er snoepjes te koop?
Zijn er sigaretkatten?
Moet je kleren aan?
Zijn er tetten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 20:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 21:00 
 

roberttt schreef:
Wat nou? Is toch normale vraag..

Nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 21:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
roberttt schreef:
Wat nou? Is toch normale vraag..

Nee.


Nou geef gewoon is normaal antwoord :') Pff..

:thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 22:15 
 

roberttt schreef:
Nou geef gewoon is normaal antwoord :') Pff..

Meneer heeft al 58 feesten bezocht, waaronder 2x Hard Bass, 6x Gelredome. Dus hoezo stel je die vraag -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 22:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat een topic :lol:. Waarom altijd zo serieus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 22:20 
 

Lowrenz schreef:
Wat een topic :lol:. Waarom altijd zo serieus :P

gewoon niet zo triest doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 22:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Speakafreak schreef:
Ik ben 17, wordt 28 juli 18... Ik hoop echt dat ik binnenkom...
maar heb verschillende dingen gehoord, meerendeels dat de mensen onder 18 jaar binnenkwamen.
Ook dat er een ZERO-tolerance rule is... Dus als je geen 18 bent je eruit wordt gesmeten...

Ik weet echt niet hoe ik me het nu moet voorstellen, het is en blijft een risico maar zal ik het doen?


Achja, ik ben 16, word in april 17. Ik neem ID mee van een maat die over 2 weken pas 18 word. En me lengte zit ook wel goed (1.80-1.85). Dus ik vertrouw er wel op..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 23:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als je niet 18 bent zou ik ook niet gaan. Controleren echt streng. Vorig jaar werd een meisje van 17 (ze leek ouder) er echt gewoon uitgehaald en die kon omkeren naar huis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 23:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Lowrenz schreef:
Wat een topic :lol:. Waarom altijd zo serieus :P

gewoon niet zo triest doen


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 23:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kettingzaag schreef:
Als je niet 18 bent zou ik ook niet gaan. Controleren echt streng. Vorig jaar werd een meisje van 17 (ze leek ouder) er echt gewoon uitgehaald en die kon omkeren naar huis.



Buurjongetje van mij vorig jaar wel, kon mee met politie voor ID Vervalsing. Mams en paps konden hem ophalen van het bureau :lol:

Sneek -> Arnhem best eindje :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 23:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Kettingzaag schreef:
Als je niet 18 bent zou ik ook niet gaan. Controleren echt streng. Vorig jaar werd een meisje van 17 (ze leek ouder) er echt gewoon uitgehaald en die kon omkeren naar huis.



Buurjongetje van mij vorig jaar wel, kon mee met politie voor ID Vervalsing. Mams en paps konden hem ophalen van het bureau :lol:

Sneek -> Arnhem best eindje :p


Precies. Ik zou echt in mijn broek schijten als ik in de rij stond en ik was 17 ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 23:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

oeps
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 23:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Kettingzaag schreef:
Als je niet 18 bent zou ik ook niet gaan. Controleren echt streng. Vorig jaar werd een meisje van 17 (ze leek ouder) er echt gewoon uitgehaald en die kon omkeren naar huis.



Buurjongetje van mij vorig jaar wel, kon mee met politie voor ID Vervalsing. Mams en paps konden hem ophalen van het bureau :lol:

Sneek -> Arnhem best eindje :p

Nog voor wat anders ook of dat niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 23:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Kettingzaag schreef:
Als je niet 18 bent zou ik ook niet gaan. Controleren echt streng. Vorig jaar werd een meisje van 17 (ze leek ouder) er echt gewoon uitgehaald en die kon omkeren naar huis.



Buurjongetje van mij vorig jaar wel, kon mee met politie voor ID Vervalsing. Mams en paps konden hem ophalen van het bureau :lol:

Sneek -> Arnhem best eindje :p


Had hij zijn Id dan vervalst ? Of had hij id van iemand anders bij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 23:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

vervalst, op een slechte manier. xd epische faal
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 09:32 
 
Hardtraxx Newbie

Aristo schreef:
roberttt schreef:
Kettingzaag schreef:
Als je niet 18 bent zou ik ook niet gaan. Controleren echt streng. Vorig jaar werd een meisje van 17 (ze leek ouder) er echt gewoon uitgehaald en die kon omkeren naar huis.



Buurjongetje van mij vorig jaar wel, kon mee met politie voor ID Vervalsing. Mams en paps konden hem ophalen van het bureau :lol:

Sneek -> Arnhem best eindje :p


Had hij zijn Id dan vervalst ? Of had hij id van iemand anders bij?


Ook bij het tonen van iemand anders zijn ID mag je mee komen. heb het zelf meegemaakt bij HB 2009
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 10:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ben zelf ook 17. Ik ga het proberen met een ID van een vriend, maar zolang ik al zijn gegevens weet kan er toch vrijwel niks foutgaan? Ik krijg nu toch wel knikkende kniƫen hoor :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 10:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wacht gewoon tot je 18 of ouder bent, ben sowieso geen fan van 16/17 jarige op feesten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 10:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
Wacht gewoon tot je 18 of ouders bent, ben sowieso geen fan van 16/17 jarige op feesten...


Maar ik was eerst ook 17 :cry: Alleen kom volwassen over :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 11:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Maar ik was eerst ook 17 :cry: Alleen kom volwassen over :cool:

Ik wou net zeggen, en als jij om je ID gevraagd wordt bij zo'n bewaker spam jij hem gewoon helemaal de tyfus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 11:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
roberttt schreef:
Maar ik was eerst ook 17 :cry: Alleen kom volwassen over :cool:

Ik wou net zeggen, en als jij om je ID gevraagd wordt bij zo'n bewaker spam jij hem gewoon helemaal de tyfus.


Ja haha xd Bij defqon 2010 werd ik om id gevraagd :lol: Uiteindelijk na 'lang' praten kon ik gewoon doorlopen :lol:

Feel like a boss
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 12:00 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
Wacht gewoon tot je 18 of ouder bent, ben sowieso geen fan van 16/17 jarige op feesten...

Ja jij bent al een tijdje 18+, dat is makkelijk praten :P Toen ik 16 was en al mn vrienden gingen al moest ik gewoon mee
Vorige  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 82  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten