Een kaart weten fiksen dus ook aanwezig! 
Ga lekker alleen dus hoop nog een aantal HT'ers te spotten
1x zonder kan geen kwaad (geen blijvende schade). Je kan daar ook wegwerp-oordoppen kopen als je er echt last van krijgt, maar midden in de zaal zal dat wel meevallen.wrote:Eerste keer dat ik naar een hardstyle festival ga dus zou ik graag willen weten of het te doen is zonder oortjes als je ergens middenin staat ofzo? Kan je gehoorbeschadiging oplopen zonder oortjes? En krijg je oortjes daar van b2s zelf of niet? Zou fijn zijn als iemand dit zou kunnen beantwoorden.
Midden in de zaal gaat de muziek niet extreem hard ofzo, dus dit zou je zonder oortjes goed af gaan. Gehoorbeschadiging kun je echter altijd oplopen. Er zijn oortjes ter plaatsen te koop, volgens mij voor een tientje ofzo. Dit is echter geen petje af kwaliteit. Zelf doe ik wel altijd oortjes in, maar als ik merk dat ik totaal geen moeite hoef te doen om hard te praten en ik anderen op een flinke afstand gewoon goed kan horen doe ik ze meestal aan. Vooraan raad ik echter wel aan ze in te houden.wrote:Eerste keer dat ik naar een hardstyle festival ga dus zou ik graag willen weten of het te doen is zonder oortjes als je ergens middenin staat ofzo? Kan je gehoorbeschadiging oplopen zonder oortjes? En krijg je oortjes daar van b2s zelf of niet? Zou fijn zijn als iemand dit zou kunnen beantwoorden.
Is goed ik zal dan geen oortjes halen tenzij ik er echt last van krijg maar ik ga er vanuit van niet.wrote:1x zonder kan geen kwaad (geen blijvende schade). Je kan daar ook wegwerp-oordoppen kopen als je er echt last van krijgt, maar midden in de zaal zal dat wel meevallen.wrote:Eerste keer dat ik naar een hardstyle festival ga dus zou ik graag willen weten of het te doen is zonder oortjes als je ergens middenin staat ofzo? Kan je gehoorbeschadiging oplopen zonder oortjes? En krijg je oortjes daar van b2s zelf of niet? Zou fijn zijn als iemand dit zou kunnen beantwoorden.
Dat zou toch alleen het geval zijn als ik letterlijk elke zaterdag avond 9 uur lang zou luisteren naar hardstyle op zo'n volume, 1x kan toch geen kwaad voor gehoorbeschadiging?wrote: Gehoorbeschadiging kun je echter altijd oplopen..
Onzin. Het geluidsniveau op een hardbass komt altijd rond de 103 dB. Dat is het maximaal toegestane geluidsniveau en is al schadelijk voor het gehoor vanaf 15 minuten blootstelling. http://www.oorcheck.nl/wp-content/uploa ... elling.pdf (mocht je er meer over willen weten, hier zijn de tijden die je maximaal blootgesteld kan worden aan een geluidsniveau zonder gehoorschade op te lopen.wrote: Dat zou toch alleen het geval zijn als ik letterlijk elke zaterdag avond 9 uur lang zou luisteren naar hardstyle op zo'n volume, 1x kan toch geen kwaad voor gehoorbeschadiging?
Ik ook en ik ga ook nooit naar een feest zonder dat ik die dingen bij heb. Ik heb ze al zo'n 5 jaar en ik ben zo blij met die investering. Ik kijk nog steeds mijn ogen uit hoeveel mensen zonder bescherming rondlopen. Je hebt maar 1 set oren. Ga er zuinig mee om.wrote:
Persoonlijk draag ik, je raadt het al, altijd op maat gemaakte oordopjes. Klinkt gewoon helder en kan net zo goed genieten van de muziek.
Vertrouw het ook niet op dit moment, er staat geen beveiliging op tegen bots en de kaarten zijn echt INSANE snel weg. Denkt dat er bots actief zijnwrote:Zoek nog 2 kaartjes, ticketswap is niet te doen om door heen te komen..
Ze zijn snel weg zeker of er staat de hele tijd dat iemand bezig is met afrekenenwrote:Vertrouw het ook niet op dit moment, er staat geen beveiliging op tegen bots en de kaarten zijn echt INSANE snel weg. Denkt dat er bots actief zijnwrote:Zoek nog 2 kaartjes, ticketswap is niet te doen om door heen te komen..
Ik geloof hier weinig van.....maar we gaan het zien.wrote:Heb vernomen dat de politie in samenwerking met het OM drugshonden in zal zetten, dit omdat minister Dijkhoff nog als een doortastend politicus zijn ambtsperiode af wil sluiten. Wees gewaarschuwd!
ik probeer ook de hele middag en avond al een kaartje te scoren voor een normale prijs. alles staat steeds op "iemand is bezig met afrekenen". als je het via je telefoon via het appje van hun doet krijg je pushmeldingen zodra er iets beschikbaar komt, en een paar minuten later komt ie pas tevoorschijn bij mij op de webpage.wrote:Ze zijn snel weg zeker of er staat de hele tijd dat iemand bezig is met afrekenenwrote:Vertrouw het ook niet op dit moment, er staat geen beveiliging op tegen bots en de kaarten zijn echt INSANE snel weg. Denkt dat er bots actief zijnwrote:Zoek nog 2 kaartjes, ticketswap is niet te doen om door heen te komen..
Sourcy. Een pepsi dop voldoet duswrote:Iemand die weet welk merk water ze verkopen bij GelreDome?
Dachten we via Ticket4U 6 vip kaarten te hebben. Laten ze een aantal mensen te gelijk afrekenen en bij wie het als eerste verwerkt is heeft de kaarten..wrote:ik probeer ook de hele middag en avond al een kaartje te scoren voor een normale prijs. alles staat steeds op "iemand is bezig met afrekenen". als je het via je telefoon via het appje van hun doet krijg je pushmeldingen zodra er iets beschikbaar komt, en een paar minuten later komt ie pas tevoorschijn bij mij op de webpage.
E-Force op Facebook. Ben benieuwd.Are You With Me?? Tonight it's finally time to show you my new music #teamred #hardbass