Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 49  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2017 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een kaart weten fiksen dus ook aanwezig! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2017 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg veel zin in ondertussen :thumbsup:

Ga lekker alleen dus hoop nog een aantal HT'ers te spotten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2017 19:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zin innnnnnn :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2017 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Te herkennen aan kleine opdonder, samen met een lange jan (stevenvankuijk).
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2017 19:33 
 
Hardtraxx Addict

Eerste keer dat ik naar een hardstyle festival ga dus zou ik graag willen weten of het te doen is zonder oortjes als je ergens middenin staat ofzo? Kan je gehoorbeschadiging oplopen zonder oortjes? En krijg je oortjes daar van b2s zelf of niet? Zou fijn zijn als iemand dit zou kunnen beantwoorden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2017 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pandemonium schreef:
Eerste keer dat ik naar een hardstyle festival ga dus zou ik graag willen weten of het te doen is zonder oortjes als je ergens middenin staat ofzo? Kan je gehoorbeschadiging oplopen zonder oortjes? En krijg je oortjes daar van b2s zelf of niet? Zou fijn zijn als iemand dit zou kunnen beantwoorden.

1x zonder kan geen kwaad (geen blijvende schade). Je kan daar ook wegwerp-oordoppen kopen als je er echt last van krijgt, maar midden in de zaal zal dat wel meevallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2017 19:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pandemonium schreef:
Eerste keer dat ik naar een hardstyle festival ga dus zou ik graag willen weten of het te doen is zonder oortjes als je ergens middenin staat ofzo? Kan je gehoorbeschadiging oplopen zonder oortjes? En krijg je oortjes daar van b2s zelf of niet? Zou fijn zijn als iemand dit zou kunnen beantwoorden.


Midden in de zaal gaat de muziek niet extreem hard ofzo, dus dit zou je zonder oortjes goed af gaan. Gehoorbeschadiging kun je echter altijd oplopen. Er zijn oortjes ter plaatsen te koop, volgens mij voor een tientje ofzo. Dit is echter geen petje af kwaliteit. Zelf doe ik wel altijd oortjes in, maar als ik merk dat ik totaal geen moeite hoef te doen om hard te praten en ik anderen op een flinke afstand gewoon goed kan horen doe ik ze meestal aan. Vooraan raad ik echter wel aan ze in te houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2017 19:38 
 
Hardtraxx Addict

Chroman schreef:
Pandemonium schreef:
Eerste keer dat ik naar een hardstyle festival ga dus zou ik graag willen weten of het te doen is zonder oortjes als je ergens middenin staat ofzo? Kan je gehoorbeschadiging oplopen zonder oortjes? En krijg je oortjes daar van b2s zelf of niet? Zou fijn zijn als iemand dit zou kunnen beantwoorden.

1x zonder kan geen kwaad (geen blijvende schade). Je kan daar ook wegwerp-oordoppen kopen als je er echt last van krijgt, maar midden in de zaal zal dat wel meevallen.


Is goed ik zal dan geen oortjes halen tenzij ik er echt last van krijg maar ik ga er vanuit van niet.

Bedankt voor je reactie.

StevenvanKuijk schreef:
Gehoorbeschadiging kun je echter altijd oplopen..

Dat zou toch alleen het geval zijn als ik letterlijk elke zaterdag avond 9 uur lang zou luisteren naar hardstyle op zo'n volume, 1x kan toch geen kwaad voor gehoorbeschadiging?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2017 19:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Draag gewoon oordoppen als je er om geeft. Zo niet, loop je beschadiging op (ook op één avond). simple as.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2017 19:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

@Pandemonium Nee dat is dus niet zo. Je loopt schade op zonder dat je er erg in hebt, tot dat het te laat is. Voorkomen is dus altijd beter. Een vriend van me liep het op toen hij oortjes in had tijdens het fitnessen, met een laag volume. De een kan gewoon meer hebben dan de ander gok ik, maar ben verder geen oorexpert ^^

Als je ze op het begin van de avond in doet merk je na een tijdje niet eens meer dat je ze in hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2017 19:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pandemonium schreef:
Dat zou toch alleen het geval zijn als ik letterlijk elke zaterdag avond 9 uur lang zou luisteren naar hardstyle op zo'n volume, 1x kan toch geen kwaad voor gehoorbeschadiging?


Onzin. Het geluidsniveau op een hardbass komt altijd rond de 103 dB. Dat is het maximaal toegestane geluidsniveau en is al schadelijk voor het gehoor vanaf 15 minuten blootstelling. http://www.oorcheck.nl/wp-content/uploa ... elling.pdf (mocht je er meer over willen weten, hier zijn de tijden die je maximaal blootgesteld kan worden aan een geluidsniveau zonder gehoorschade op te lopen.

"Een keer kan geen kwaad" slaat dus helemaal nergens op. Nu zul je na een avond geen bescherming dragen geen significant verschil merken, maar dit verlies herstelt ook nooit meer. Ik zie het altijd zo: je gehoor is alsof je een toblerone in je leven op mag eten. Eet je een stukje, hou je minder over. Zelfde met gehoor: heb je schade, komt dat nooit meer terug.

Persoonlijk draag ik, je raadt het al, altijd op maat gemaakte oordopjes. Klinkt gewoon helder en kan net zo goed genieten van de muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2017 20:02 
 
Hardtraxxer

Geen gehoorbescherming dragen is gewoon dom, doe je oordoppen in net voordat je gefouilleerd wordt en je zult niet eens merken dat je ze in hebt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2017 20:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pandemonium schreef:

Persoonlijk draag ik, je raadt het al, altijd op maat gemaakte oordopjes. Klinkt gewoon helder en kan net zo goed genieten van de muziek.


Ik ook en ik ga ook nooit naar een feest zonder dat ik die dingen bij heb. Ik heb ze al zo'n 5 jaar en ik ben zo blij met die investering. Ik kijk nog steeds mijn ogen uit hoeveel mensen zonder bescherming rondlopen. Je hebt maar 1 set oren. Ga er zuinig mee om.

Oh ja. Los daarvan: aanwezig door het volledig ontbreken van een ruggengraat. Te herkennen aan mijn avatar. De bus vertrekt al over een klein half uur, dus ik ga zo maar eens weg. Daaaaag
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2017 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Have fun iedereen! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2017 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb vernomen dat de politie in samenwerking met het OM drugshonden in zal zetten, dit omdat minister Dijkhoff nog als een doortastend politicus zijn ambtsperiode af wil sluiten. Wees gewaarschuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2017 20:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zoek nog 2 kaartjes, ticketswap is niet te doen om door heen te komen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2017 20:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ivey Jones schreef:
Zoek nog 2 kaartjes, ticketswap is niet te doen om door heen te komen..

Vertrouw het ook niet op dit moment, er staat geen beveiliging op tegen bots en de kaarten zijn echt INSANE snel weg. Denkt dat er bots actief zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2017 20:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
Ivey Jones schreef:
Zoek nog 2 kaartjes, ticketswap is niet te doen om door heen te komen..

Vertrouw het ook niet op dit moment, er staat geen beveiliging op tegen bots en de kaarten zijn echt INSANE snel weg. Denkt dat er bots actief zijn

Ze zijn snel weg zeker of er staat de hele tijd dat iemand bezig is met afrekenen :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2017 20:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Heb vernomen dat de politie in samenwerking met het OM drugshonden in zal zetten, dit omdat minister Dijkhoff nog als een doortastend politicus zijn ambtsperiode af wil sluiten. Wees gewaarschuwd!


Ik geloof hier weinig van.....maar we gaan het zien. :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2017 21:16 
 
Hardtraxxer

Ivey Jones schreef:
tommeh schreef:
Ivey Jones schreef:
Zoek nog 2 kaartjes, ticketswap is niet te doen om door heen te komen..

Vertrouw het ook niet op dit moment, er staat geen beveiliging op tegen bots en de kaarten zijn echt INSANE snel weg. Denkt dat er bots actief zijn

Ze zijn snel weg zeker of er staat de hele tijd dat iemand bezig is met afrekenen :huh:


ik probeer ook de hele middag en avond al een kaartje te scoren voor een normale prijs. alles staat steeds op "iemand is bezig met afrekenen". als je het via je telefoon via het appje van hun doet krijg je pushmeldingen zodra er iets beschikbaar komt, en een paar minuten later komt ie pas tevoorschijn bij mij op de webpage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2017 21:17 
 
Hardtraxx Newbie

Iemand die weet welk merk water ze verkopen bij GelreDome?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2017 21:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

supremed schreef:
Iemand die weet welk merk water ze verkopen bij GelreDome?


Sourcy. Een pepsi dop voldoet dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2017 21:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ultraterrorloudsound schreef:
ik probeer ook de hele middag en avond al een kaartje te scoren voor een normale prijs. alles staat steeds op "iemand is bezig met afrekenen". als je het via je telefoon via het appje van hun doet krijg je pushmeldingen zodra er iets beschikbaar komt, en een paar minuten later komt ie pas tevoorschijn bij mij op de webpage.


Dachten we via Ticket4U 6 vip kaarten te hebben. Laten ze een aantal mensen te gelijk afrekenen en bij wie het als eerste verwerkt is heeft de kaarten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2017 22:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Are You With Me?? Tonight it's finally time to show you my new music #teamred #hardbass


E-Force op Facebook. Ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2017 23:08 
 
Hardtraxxer

Is het nog live op b2s radio? En als zo is hoe laat?
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten