Ja, heb heel weinig met Team Bluewrote:zo laat pas?wrote:Rond een uurtje of 1 aanwezig
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Je bent dan ook wel een beste ezel als je vandaag de dag nog via marktplaats tickets koopt, maargoedwrote:Kreeg net te lezen dat ene i. Arnold op Marktplaats oplicht met tickets van evenementen. Een gewaarschuwd mens telt voor twee
-
PHardtraxx Newbie
- 21 posts member since 2016
- last seen Oct 2017
Gvd zin in!!!! Word een lange dag werken morgen
....
Weekend!
wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 21 days ago
Morgen wedstrijd met voetbal en dan pas laat de bus. Hopelijk skippen wij ook het eerste team.
-
UHardtraxxer
- 528 posts member since 2012
- last seen Mar 2023
Mochten de prijzen op ticketswap nog ver omlaag gaan, ben ik last minute waarschijnlijk ook nog aanwezig 
Haters, ik kan me zelfs over m'n tweeka haat zetten omdat ik benieuwd ben naar code black en adrenalize (en vooral Atmozfears)
-
DHardtraxxer
- 208 posts member since 2016
- last seen Oct 2023
Echt hoor zoveel: ja kom wel 1 uur ofso... Waar zijn de tijden dst iedereen gewoon van euforische tot raw geniet... Dit is een van de redenen dat ik geen hard bass meer ga. Vorig jaar merkte je pas na 3 uur snachts van we gaan beginnen... Die extreme raw soldiers maken echt de scene kapot. Eke week is er wel een feest van raw for live of raw to the bone blabla. En de euforische feestjes of een mooie lineup als qlimax zijn op 1 hand te tellen...Maar goed vraag en aanbod he
Last edited by Deanster on , edited 1 time in total.
Ik weet zeker dat het merendeel gewoon aanwezig is om 11u hoorwrote:Waar zijn de tijden dst iedereen gewoon van euforische tot raw geniet... Dit is een van de redenen det ik geen hard bass meer ga. Vorig jaar merkte je pas na 3 uur snachts van we gaan beginnen...
wrote:Die extreme raw soldiers maken echt de scene kapot. Eke week is er wel een feest van raw for live of raw to the bone blabla.
Deze ochtend nog even werken, daarna voetballen en dan door naar het Gelredome.
Wellicht tot vanavond lieve mensen xx
-
SHardtraxxer
- 96 posts member since 2016
- last seen Sep 2019
Aanwezig, herkenbaar aan een licht blauwe shirt met de tekst "Chief Denim Baramb" 
Geen schlagerfestival?wrote:Deze ochtend nog even werken, daarna voetballen en dan door naar het Gelredome.![]()
Voor de geïnteresseerden: zwarte broek, zwart shirt en een dikke 1.95 lang
Geen kaartje helaaswrote:Geen schlagerfestival?wrote:Deze ochtend nog even werken, daarna voetballen en dan door naar het Gelredome.![]()
-
SHardtraxxer
- last seen Sep 2019
Waar kun je eigelijk het beste gratis parkeren?
Apeldoornwrote:Waar kun je eigelijk het beste gratis parkeren?
Nie zeuren om die €10wrote:Waar kun je eigelijk het beste gratis parkeren?
-
SHardtraxxer
- last seen Sep 2019
kan dat dan ook contant?wrote:Nie zeuren om die €10wrote:Waar kun je eigelijk het beste gratis parkeren?
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 3 hours ago
In de wijk Kronenburg
-
KHardtraxxer
- 698 posts member since 2013
- last seen 20 days ago
Wij hebben van de week gelukkig kaartjes gekocht. Iets onder de normale ticketprijs.
Maar had echt verwacht dat de prijzen op Ticketswap stuk lager zouden zijn rond deze tijd.
Maar.....
Maar had echt verwacht dat de prijzen op Ticketswap stuk lager zouden zijn rond deze tijd.
Maar.....
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Als iemand hier nog 1 of 2 kaarten over heeft wegens wat voor reden dan ook neem ik ze graag over. 
-
GHardtraxxer
- 755 posts member since 2012
- last seen 1 day ago
Jawrote: kan dat dan ook contant?
Behoorlijk lang, B-Freqz shirt aan. Eerste die me vindt krijgt een pilsje