Nopewrote:Is het nog live op b2s radio? En als zo is hoe laat?
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 21 days ago
Kan wel merken dat Minus Militia afsluit. Wat een merchandising zie ik om me heen.
Linksachter place to be. Verder overal stroboscopen in je bakkes
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 21 days ago
Rebelion is misschien niet zo populaire hier maar man wats da tweekaz ruk. Je kakt al in voor je überhaupt drugs hebt gehad. Gelukkig nog geen badeend gehoord. Dat het maar gauw Atmozfears live mag zijn.
Toch nog 3 vip tickets kunnen scoren!
Heeft iemand een mooi timetabletje voor op de achtergrond phone?
Heeft iemand een mooi timetabletje voor op de achtergrond phone?
Zeg, is er nou wel of niet een Hard Bass livestream?
Nopewrote:Zeg, is er nou wel of niet een Hard Bass livestream?
Ik vind die stage er dik uit zien. Ziet er vol en compleet uit. Iedereen die aanwezig, veel plezier 
-
THardtraxx Addict
- 1542 posts member since 2016
- last seen Oct 2023
Die Atmozfears had paar tracks met dikke raw kicks ertussen, ik vermaak me prima hier 
Uitspraakje hoor....wrote:Je kakt al in voor je überhaupt drugs hebt gehad.
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 21 days ago
Nog eentje dan:wrote:Uitspraakje hoor....wrote:Je kakt al in voor je überhaupt drugs hebt gehad.
Mocht je nog afvragen of je vruchtbaar bent, dan ben je zojuist al je vruchtbaarheid verloren tijdens brennan heart. Wat een zaaddodende set zo na NC WZ en BM.
Jij lijkt je goed te vermaken zo te zien.wrote:Nog eentje dan:wrote:Uitspraakje hoor....wrote:Je kakt al in voor je überhaupt drugs hebt gehad.
Mocht je nog afvragen of je vruchtbaar bent, dan ben je zojuist al je vruchtbaarheid verloren tijdens brennan heart. Wat een zaaddodende set zo na NC WZ en BM.
Tijdens een event op Hardtraxx verschijnen... duidelijk hoe men de prioriteiten stelt...
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 21 days ago
Ghehehe, ja hoor, vermaak me prima. Ook genoeg goede dingen om over praten maar ik moest de tijd volmaken dus liet ik mijn frustratie ventileren op hardtraxx.nl.
PS.
Die FTP remix
PS.
Die FTP remix
Echt... Brennan Heart. Je was al kaas, maar hard bass sloeg echt alles...
Wake up
Lose my mind
Imagianary
Follow the light
Just as easy
Standje maximaal
En dat staat dan op hard bass primetime!!
Wake up
Lose my mind
Imagianary
Follow the light
Just as easy
Standje maximaal
En dat staat dan op hard bass primetime!!
Team Yellow
Wat heeft deze set mij blij gemaakt zeg! Before You Go!
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 21 days ago
Team Yellow met als uitschieter B-Front het meest van genoten.
Wel jammer dat er na een track van Phuture Noize rellen werd gedraaid. Wat een contrast..
Het was uiteraard reuze gezellig met alle bekenden en een geslaagde nacht.
+++ overal snel geholpen bij de bar. Liep soepel.
+++ show en stage. Leuk ook het vuurwerk toegepast.
++ Atmozfears. Lekker live setje
++ BM, WZ en NC team
---- Brenna heart. Wat liet hij zich weer kennen. Uiteraard zal het gros het Slikken als zoete koek maar ik kon er niks mee. Is natuurlijk een smaak kwestie.
--minus Militia, dachten laten we even kijken hoeveel Tracks we in half uur kunnen proppen.
-- het geluid tijdens Minus Militia? Stond raar afgesteld ofzo?
Stond in het midden en de kicks kwamen met moeite door. En de bass leek verdwenen te zijn.
-- de wandel vierdaagse was vervroegd in Arnhem dit jaar ofzo?
Wel jammer dat er na een track van Phuture Noize rellen werd gedraaid. Wat een contrast..
Het was uiteraard reuze gezellig met alle bekenden en een geslaagde nacht.
+++ overal snel geholpen bij de bar. Liep soepel.
+++ show en stage. Leuk ook het vuurwerk toegepast.
++ Atmozfears. Lekker live setje
++ BM, WZ en NC team
---- Brenna heart. Wat liet hij zich weer kennen. Uiteraard zal het gros het Slikken als zoete koek maar ik kon er niks mee. Is natuurlijk een smaak kwestie.
--minus Militia, dachten laten we even kijken hoeveel Tracks we in half uur kunnen proppen.
-- het geluid tijdens Minus Militia? Stond raar afgesteld ofzo?
Stond in het midden en de kicks kwamen met moeite door. En de bass leek verdwenen te zijn.
-- de wandel vierdaagse was vervroegd in Arnhem dit jaar ofzo?
Beste Brennan Heart, ik denk dat het beter is om je koptelefoon aan de wilgen te hangen. Wat een afgang....
Speciale vermelding voor de E-Force & Delete collab
jezus wat een kicks zaten daar in zeg!!

Waaaaaat, hoe heb ik deze gemist?wrote:Speciale vermelding voor de E-Force & Delete collabjezus wat een kicks zaten daar in zeg!!
![]()
Toch wel benieuwd welke platen er bij B-Front Live voorbij zijn gekomen. 
-
KHardtraxxer
- 698 posts member since 2013
- last seen 20 days ago
Traantjes gelaten tijdens B-Front - Beyond Reality. Bedankt Bob! 
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 21 days ago
Anthem, Undiscovered, collab met Andy, die vette plaat met die drie kwarts maat, mysteria, EVPwrote:Toch wel benieuwd welke platen er bij B-Front Live voorbij zijn gekomen.
View on YouTube
Weet iemand welke track dit is? Lijkt me van Phuture Noize zijn nieuwe album.
Wat. Een. Ongelooflijk. Dikke. Plaat!!!
Weet iemand welke track dit is? Lijkt me van Phuture Noize zijn nieuwe album.
Wat. Een. Ongelooflijk. Dikke. Plaat!!!
Dat is Myst - Before You Go. Was een aangename verassing dat deze gedraaid werd (volgens mij door Adaro?), ik had het wel gehoopt maar niet verwacht. Wat een geweldige plaat.wrote: Weet iemand welke track dit is? Lijkt me van Phuture Noize zijn nieuwe album.
Silent Scream, Lost, Dark Moon, Blackness, Beyond Reality en Pandemonium zijn ook gedraaid.wrote:Anthem, Undiscovered, collab met Andy, die vette plaat met die drie kwarts maat, mysteria, EVPwrote:Toch wel benieuwd welke platen er bij B-Front Live voorbij zijn gekomen.