Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Ja die grap is onderhand ook al vaker gemaakt dan ik op 10 handen kan tellenwrote:wrote: Dan vertrek ik nu alvast Rico.
groot kut plaatje
He tyfus pipo hol is een anagram van jouw woonplaats
Toch wel veel zin in deze! Afgelopen twee jaar ook geweest, maar vorig jaar was toch beduidend beter dan het jaar daarvoor qua stage. Hoop dat ze dit jaar een stage van soortgelijk niveau hebben!
-
ZHardtraxxer
- 107 posts member since 2017
- last seen Nov 2019
Iemand in voor een HB hardtraxx meet up? Lijkt me lache een paar members te ontmoeten, daar we meestal maar met 2 zijn! 
Ofniet ehwrote:Wil het best 'proberen'
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 21 days ago
Links voor tijdens team red.wrote:Iemand in voor een HB hardtraxx meet up? Lijkt me lache een paar members te ontmoeten, daar we meestal maar met 2 zijn!
Linksvoor is wel een vrij ruim begrip in het Gelredome natuurlijk. Kun je iedereen langs gaan, BEN JIJ EEN HARDTRAXXER?!?!
wrote:Kun je iedereen langs gaan, BEN JIJ EEN HARDTRAXXER?!?!
Afgelopen editie van Rebirth meegemaakt. Wij zaten buiten even af te koelen en hadden één keer de term Delete laten vallen. Komt er gelijk een Hardtraxxer aanlopen om te vragen of wij ook van Hardtraxx waren
-
ZHardtraxxer
- last seen Nov 2019
-
KHardtraxxer
- 698 posts member since 2013
- last seen 20 days ago
Hoogst waarschijnlijk aanwezig!! Eerste keer zon groot (10.000+ bezoekers) in Nederland.
Maar is er ook iets van een combi ticket beschikbaar? Combi bedoel ik entree ticket samen met bus vervoer. Heb van mensen gehoord dat die voorgaande jaren wel eens was.
Maar is er ook iets van een combi ticket beschikbaar? Combi bedoel ik entree ticket samen met bus vervoer. Heb van mensen gehoord dat die voorgaande jaren wel eens was.
-
ZHardtraxxer
- last seen Nov 2019
Die is er wel! Volgens mij heb ik die op party-vervoer.nl gezien..
-
KHardtraxxer
- 698 posts member since 2013
- last seen 20 days ago
Jup. Heb je helemaal correct!
Super bedankt.
Wist eigenlijk helemaal niet dat het zo groot is/veel gedaan wordt door heel het land. Ideaal haha.
Super bedankt.
Wist eigenlijk helemaal niet dat het zo groot is/veel gedaan wordt door heel het land. Ideaal haha.
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Jezus jij woont echt in nergenswrote:Dan vertrek ik nu alvast Rico.wrote:Geen fietscombi voor jou CRO?
Niet zo aanstellen joh, valt nog mee vergeleken met mijwrote:Dan vertrek ik nu alvast Rico.wrote:Geen fietscombi voor jou CRO?

Links voor is de basiswrote:waarom niet rechts? we zijn te herkennen aan een hongaarse vlag als t goed is! moet lukken op die manier, zal er aan denken tijdens team red! hoop ik
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Tegenwoordig komt je linksbuiten toch naar binnen? Dus doe gewoon lekker in het midden.
Ik druk vaak op het knopje voor Wissel van flankwrote:Tegenwoordig komt je linksbuiten toch naar binnen? Dus doe gewoon lekker in het midden.
Hahaha dit was ik sowieso.wrote:wrote:Kun je iedereen langs gaan, BEN JIJ EEN HARDTRAXXER?!?!
Afgelopen editie van Rebirth meegemaakt. Wij zaten buiten even af te koelen en hadden één keer de term Delete laten vallen. Komt er gelijk een Hardtraxxer aanlopen om te vragen of wij ook van Hardtraxx waren
Waar de fuck wonen jullie
Zelfs vanuit België doe ik er minder lang over.

Vanaf waar ik woon is het 10u en 4 minuten 
Misschien een nieuw topic maken? 'Post hier je fietstijden naar je eerstvolgende evenement'. 
Waarschijnlijk van te voren naar het jaarlijkse Schlagerfestival in het dorp, dat duurt tot 01:00. Daarna taxi naar het Gelredome. 
10 uur en 55 minuten vanaf Klooster. Heb ik nu gewonnen?