wrote:Links voor is de basiswrote:waarom niet rechts? we zijn te herkennen aan een hongaarse vlag als t goed is! moet lukken op die manier, zal er aan denken tijdens team red! hoop ik
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 21 days ago
Jammer manwrote:10 uur en 55 minuten vanaf Klooster. Heb ik nu gewonnen?
Jij staat sws al in mijn geheugen geprint als Fietsmeneer na Rebelliouswrote:Jammer manwrote:10 uur en 55 minuten vanaf Klooster. Heb ik nu gewonnen?11uur 14 min vanuit Gent, zullen we anders een fietsmeeting houden?
En nu zal ik stoppen dit topic te vervuilen.
-
ZHardtraxxer
- 107 posts member since 2017
- last seen Nov 2019
Er is geen fietspad, maar lopen kan wel! Beat this... denk dat ik maar vast vertrek

Lol ik zet een hele hype op hiero

-
S
Momenteel is het nog 21,8 km.
Vanaf maart

8316km
1690u
71 dagen lopen
Blijft leuk dit,
Wie gaat dit overtreffen?
Vanaf maart

8316km
1690u
71 dagen lopen
Blijft leuk dit,
Niemand die voor werk/studie/rondreizen in Oceanië zit? Of een DJ die toevallig in Japan moet draaien? 
Volgend jaar rond qlimax en hardbass wss in Curitiba Brazilie, maar stomme google maps kan je niet laten zwemmen 
Blackboardwrote:Momenteel is het nog 21,8 km.
Vanaf maart
8316km
1690u
71 dagen lopen
Blijft leuk dit,
wrote:
Ik verlies, wat jammer nou.

Of misschien toch niet.
Hardbass gaat mn eerste feestje worden in de GelreDome
Ik had wel iets gelezen over het Wallet systeem. Is het handig om met een groep 1 pasje te doen?
Of gewoon p.p. 1 pasje?
En de kluisjes staan buiten? Je kunt als je binnen bent zeker niet heen en weer?
Ik had wel iets gelezen over het Wallet systeem. Is het handig om met een groep 1 pasje te doen?
Of gewoon p.p. 1 pasje?
En de kluisjes staan buiten? Je kunt als je binnen bent zeker niet heen en weer?
Godver, was dit even vergeten. Moet ik ook maar eens uit gaan zoeken ja.wrote: Ik had wel iets gelezen over het Wallet systeem. Is het handig om met een groep 1 pasje te doen?
Ligt er aan hoe je het wil gaan doen. Mocht je met je groep willen potten en (ongeveer) evenveel veel/vaak gaan drinken, dan is 1 pas wel handig. Anders zou ik 1 p.p. aanhouden.wrote: Ik had wel iets gelezen over het Wallet systeem. Is het handig om met een groep 1 pasje te doen?
Of gewoon p.p. 1 pasje?
wrote:Lol ik zet een hele hype op hiero![]()
Als je niet te moeilijk doet over rondjes geven moet je gewoon je eigen pasje halen. Bij Qlimax werkte het prima. De een zou misschien 1 keer vaker gaan, maar dat was bij ons niet zo'n probleem ofzo! Maargoed dat verschilt per groep natuurlijk, en ook hoe groot de groep iswrote:Hardbass gaat mn eerste feestje worden in de GelreDome![]()
Of gewoon p.p. 1 pasje? ?
Ik heb nog een pasje van Qlimax en kan in principe nu al geld er op zetten zodat ik niet meer langs de muntenboer hoef, wat mij betreft allemal best handig
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 21 days ago
Jep heb hem ook gepersonaliseerd. Scheelt die wachtrij.wrote:Als je niet te moeilijk doet over rondjes geven moet je gewoon je eigen pasje halen. Bij Qlimax werkte het prima. De een zou misschien 1 keer vaker gaan, maar dat was bij ons niet zo'n probleem ofzo! Maargoed dat verschilt per groep natuurlijk, en ook hoe groot de groep iswrote:Hardbass gaat mn eerste feestje worden in de GelreDome![]()
Of gewoon p.p. 1 pasje? ?
Ik heb nog een pasje van Qlimax en kan in principe nu al geld er op zetten zodat ik niet meer langs de muntenboer hoef, wat mij betreft allemal best handig
Bij Qlimax ging alles snel van begin tot eind behalve het wachten om me credit op te laden.
Thanks allemaal!
En de kluisjes staan buiten de GelreDome? Kun je heen en terug? of is het begin van de avond alles erin en op het einde pas terug
En de kluisjes staan buiten de GelreDome? Kun je heen en terug? of is het begin van de avond alles erin en op het einde pas terug
In principe het laatste wat je zegt, officieel kun je tussendoor niet naar je kluisjes (die staan in tenten buiten het stadion) heb wel eens gelezen dat mensen sporadisch wel eens even heen en weer mochten van bepaalde securitys, maar dat is normaal niet de bedoeling vgm!wrote:Thanks allemaal!
Nog een tip trouwens, zorg dat je van te voren alvast een account aanmaakt op wallet.gelredome.nl
Als je dan zo'n wallet gemaakt hebt, kun je met je telefoon via die site je account koppelen aan je kaart als je er 1 gehaald hebt op de avond zelf, dan kun je gedurende de avond via je telefoon checken hoeveel er nog op staat, kun je met je telefoon geld er op zetten en kun je hem blokkeren als je hem kwijt bent (als je internet hebt).
Last edited by Rickzel on , edited 1 time in total.
Vind 1 pas gebruiken voor de hele groep toch altijd een beetje een riskant idee (hangt natuurlijk ook vanaf hoe groot de groep is). Staat dan bijvoorbeeld 200 euro op die pas en stel dat je hem kwijtraakt op het feest/gejat wordt, dan kan iemand anders eventjes jullie 200 euro op gaan drinken
Hetzelfde kan natuurlijk ook met gewoon geld/muntjes gebeuren, maar dan gaat 't vaak over toch wat mindere bedragen.
Hetzelfde kan natuurlijk ook met gewoon geld/muntjes gebeuren, maar dan gaat 't vaak over toch wat mindere bedragen.
-
KHardtraxxer
- 698 posts member since 2013
- last seen 20 days ago
Sorry, your search appears to be outside our current coverage area for walking.wrote: Blijft leuk dit,
http://imgur.com/a/UfwYY
En gewoon aanwezig hoor. Een wijs man zei ooit, bijzijn is meemaken
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 9 hours ago
Zoals vele hier ga ik wel een kijkje nemen als de kaarten op Ticketswap op 30 euro uitkomen
wrote: Een wijs man zei ooit
wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Er kan max 150 op, en je kunt opwaarderen/blokkeren met je telefoonwrote:Vind 1 pas gebruiken voor de hele groep toch altijd een beetje een riskant idee (hangt natuurlijk ook vanaf hoe groot de groep is). Staat dan bijvoorbeeld 200 euro op die pas en stel dat je hem kwijtraakt op het feest/gejat wordt, dan kan iemand anders eventjes jullie 200 euro op gaan drinken![]()