Ik zal de volgende keer een bril op doenwrote:Lijkt juist wel.wrote: Lijkt totaal niet
Kijk hoe de bomen daar achter schuin aflopen en dan weer oplopen. Kijk dat heuveltje achter die rij bomen. Kijk het hekje op de voorgrond.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 21 days ago
Dit keer is de line-up daar wat minder geschikt voor, maar we gaan ons best doen. Anders maar rondjes lopen a la Randy.wrote:Naja als we gezellig samen gaan hakken en zagu net als op WAH..... dan moet ik wel!wrote:wrote:Zie je daar x
Lijkt me overduidelijk dat het een B-Front anthem wordt dan, kan niet anders dan vet worden!!
Leuke subtiele hints trouwens van b2s en props voor de mensen die de oplossing hebben weten te achterhalen!
Leuke subtiele hints trouwens van b2s en props voor de mensen die de oplossing hebben weten te achterhalen!
wrote:Zie je daar xwrote:Twijfel zwaar over deze. Hele vriendengroep gaat wel, gezellig in een hotelletje in de omgeving van Arnhem. Vind de line-up echt heel matig maarja gezelligheid enz...
-
SHardtraxxer
- 96 posts member since 2016
- last seen Sep 2019
wrote:wrote:Zie je daar xwrote:Twijfel zwaar over deze. Hele vriendengroep gaat wel, gezellig in een hotelletje in de omgeving van Arnhem. Vind de line-up echt heel matig maarja gezelligheid enz...
Ik mis ook nog een sleutel van mijn sleutelbos, wie weet waar die ligtwrote:Wat een detective werk![]()
Wat een speurwerk hier
Hahah wat een helden
B-Front anthem
Het enige waar Hard Bass Qlimax mee kan overtreffen!
B-Front anthem
Het enige waar Hard Bass Qlimax mee kan overtreffen!
wrote: B-Front anthem![]()
![]()
Prachtig inderdaad.wrote:Wat een detective werk![]()
En:
B-Front anthem![]()
![]()
B-Front anthem kan niet fout gaan. Erg benieuwd wat hij weer neer gaat zetten 
Die B-Front studio zit (of zat destijds) toch gewoon op het Fusion compound. Zou het dus ook een van de andere artiesten kunnen zijn die aldaar zitten?
Is trouwens al ergens aangegeven dat het een enkel anthem (ipv 4 OSTs) gaat worden? Zou wel tof zijn
Is trouwens al ergens aangegeven dat het een enkel anthem (ipv 4 OSTs) gaat worden? Zou wel tof zijn
Voor zover ik weet zit daar niemand meer die ook op line-up staat?wrote:Zou het dus ook een van de andere artiesten kunnen zijn die aldaar zitten?
Een DV8 Rocks! anthem, als dat geen feest wordt...wrote:Behalve DV8
De prijzen op Ticketswap beginnen al te dalen naar 58
Mss nog ff lastminute een kaartje scoren vlak voor t feest
Mss nog ff lastminute een kaartje scoren vlak voor t feest
Ik heb zo'n gevoel dat we morgen iets te horen krijgen over het Anthem 
Als de prijzen dalen richting de Freaqshow prijzen dan ga ik wel even gluren hier.
Mochten de prijzen dalen naar circa 30 euro dan wellicht wel aanwezig met de fietscombi.
wrote:Mochten de prijzen dalen naar circa 30 euro dan wellicht wel aanwezig
Dan vertrek ik nu alvast Rico.wrote:Geen fietscombi voor jou CRO?

nou ja je hebt wel genoeg lichaamsbeweging