Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Past

Hard Bass

Time
(Sun)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Windows keyboard :yes:
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 11 days ago
MelvinFR wrote:
Chroman wrote:Nou het is Somewhere in the Netherlands dus het is in ieder geval niet Da Tweekaz of Rebelion :clap:
Verblijven gewoon in Nederland hoor. :P
Ik dacht te herinneren dat ze met die LYM-snapchat op bezoek gingen bij Rebelion in Schotland, maar ik kan me vergissen. Als er iemand is die dit moet weten ben jij het natuurlijk #raw4life
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 20 days ago
MelvinFR wrote:B-Front zal het in ieder geval niet zijn, die heeft een andere set-up. :(
Chroman wrote:Nou het is Somewhere in the Netherlands dus het is in ieder geval niet Da Tweekaz of Rebelion :clap:
Verblijven gewoon in Nederland hoor. :P
Da Tweekaz wonen in België.
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 10 hours ago
Grim wrote:Verblijven gewoon in Nederland hoor. :P
Da Tweekaz wonen in België.[/quote]

Ooh, in ieder geval wel dichterbij dan Noorwegen. :P
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 20 days ago
Als je toch elk weekend naar BE/NL moet komen wegens een boeking kun je er beter gaan wonen. En aangezien ze (destijds) veel meer boekingen hadden in BE dan NL hebben ze voor België gekozen.
Hardtraxxer
239 posts member since 2016
last seen Jul 2020
Gewoon Bfront studio opgezocht en vond deze er wel op lijken, vooral dat logo op het schermpje.

Hard Bass (04-02-2017, Gelredome, Arnhem)

Kan zijn dat ik helemaal fout zit hoor maar ik denk ik deel het even xd
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 21 days ago
NightFly013 wrote:
RTM93 wrote:Grote kans dat iemand de keyboard setup herkent dus ja denk dat ze hinten.
Meneertje de leukste thuis, ik heb het natuurlijk over de pic met die vijver op de achtergrond. -.-
Joh maar ik denk dat die hard fans eerder een studio herkennen dan een simpel vijvertje.. :aww:

Denk dat met de afbeelding die jb heeft gepost het wel duidelijk is dat het zeer aannemelijk is dat een anthem uit de B-Front Studio komt.
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 10 hours ago
JB12394 wrote:Gewoon Bfront studio opgezocht en vond deze er wel op lijken, vooral dat logo op het schermpje
Jup, je hebt gelijk. Foto die ik van B-Front zijn studio zag is een andere waar andere apparatuur stond. Op die foto van jou is het inderdaad dezelfde.
Hardtraxx Addict
1448 posts member since 2011
last seen Oct 2025
Exterkate wrote:
DonnyD wrote:Qua performance, hij is niet zo uitbundig, zal er dan gewoon niet inzitten denk ik? :D
Dit. Volgens mij is het best een introverte gast en staat inderdaad nou eenmaal nooit echt uitbundig achter de booth ^^ wekt mij nooit een arrogante indruk. Hij stond laatst wel in de discotheek in de buurt bij ons. Speciaal voor hem gegaan met wat vrienden. Uiteindelijk stond er maar 150 man of zo, sfeer was kut vanwege het feit dat het grote deel 14/15 was en toen wekte hij wel een beetje de indruk van oke, 1,5 uur draaien en then I'm out of here xd en groot gelijk heeft 'tie dan vind ik haha
Het welbekende Dieka :x
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
MelvinFR wrote:
JB12394 wrote:Gewoon Bfront studio opgezocht en vond deze er wel op lijken, vooral dat logo op het schermpje
Jup, je hebt gelijk. Foto die ik van B-Front zijn studio zag is een andere waar andere apparatuur stond. Op die foto van jou is het inderdaad dezelfde.
Idd, dat is gewoon dezelfde studio :worship: :worship:

Hopen op een Undiscovered lookalike track.
Last edited by STVK on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Addict
1448 posts member since 2011
last seen Oct 2025
Exterkate wrote:
kingxxl wrote:Het welbekende Dieka :x
Zaterdag aanwezig? Doodstamp doen bij Ran-D :P
Misschien. Dieka is kut maar kan Ran-D wel waarderen. Geen zin om thuis te zitten iig.
Hardtraxxer
306 posts member since 2016
last seen Mar 2021
Phuture Noize heeft een track gemaakt die Shallow Waters heet -> Camera crew staat voor water -> Duidelijk aangelegd meer dus dat kan niet heel diep zijn -> Phuture Noize anthem confirmed?

Noem me maar Logan 2.0.
R
Hardtraxx Veteran
last seen 21 days ago
kingxxl wrote:
Exterkate wrote:
DonnyD wrote:Qua performance, hij is niet zo uitbundig, zal er dan gewoon niet inzitten denk ik? :D
Dit. Volgens mij is het best een introverte gast en staat inderdaad nou eenmaal nooit echt uitbundig achter de booth ^^ wekt mij nooit een arrogante indruk. Hij stond laatst wel in de discotheek in de buurt bij ons. Speciaal voor hem gegaan met wat vrienden. Uiteindelijk stond er maar 150 man of zo, sfeer was kut vanwege het feit dat het grote deel 14/15 was en toen wekte hij wel een beetje de indruk van oke, 1,5 uur draaien en then I'm out of here xd en groot gelijk heeft 'tie dan vind ik haha
Het welbekende Dieka :x
Dieka.. Das lang geleden . Voor het laatst geweest toen subzeroproject nog wodka zat te drinken backstage met Deepak nog voor er überhaupt sprake was van een contract bij anarchy. Lijkt alweer eeuwen geleden. Leuke avonden gehad maar het gemiddelde volk wat er komt.. :lol:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Ja B-Front zal het zijn, degene die hem al een keer gemaakt heeft.

Twee jaar terug waren ook gewone tracks met een Hard Bass vocal er achteraf op geplakt.
Last edited by Broken Balance on , edited 1 time in total.
R
Hardtraxx Veteran
last seen 21 days ago
Exterkate wrote:
RTM93 wrote:Dieka.. Das lang geleden . Voor het laatst geweest toen subzeroproject nog wodka zat te drinken backstage met Deepak nog voor er überhaupt sprake was van een contract bij anarchy. Lijkt alweer eeuwen geleden. Leuke avonden gehad maar het gemiddelde volk wat er komt.. :lol:
Haha klopt! We kunnen wel stellen dat Deepack al heeel lang geleden erg veel vertrouwen had in SZP :) Waar ik me wel over verbaas is dat Dieka Deepack jaarlijks blijft boeken, terwijl er geen hond op af komt. Vriendendienst of zo volgens mij :lol:

Maar even OT uiteraard: B-Front anthem? :love: en nu hopen op 'gewoon' weer een anthem met de Hard Bass vocal er in! Twee jaar geleden waren het meer losse tracks dan anthems oid vond ik
Jep, dat kun je wel stellen ja. Ik weet ook niet waarom ze zovaak werden geboekt. Ik dacht eerst altijd: 'nou dan zullen ze wel uit de buurt komen' maar dit was ook niet zo.

Maar je kan wel stellen dat hij een oog had voor de toekomst want wat maken ze het nu wel waar.
En dat te bedenken dat ze ook nog elders konden tekenen, maar ik denk dat dit de beste keuze was ook achteraf gezien.
Hardtraxxer
411 posts member since 2013
last seen Jul 2019
Hopen op B-front anthem! hopen dat ie n beetje n mix van harddriver - exploration en undiscovered achtig sfeertje. Die tracks geven me wel het ultieme hardbass gevoel!
Hardtraxx Veteran
8665 posts member since 2013
last seen 12 hours ago
Twijfel zwaar over deze. Hele vriendengroep gaat wel, gezellig in een hotelletje in de omgeving van Arnhem. Vind de line-up echt heel matig maarja gezelligheid enz... :x
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
corneelwr wrote:Twijfel zwaar over deze. Hele vriendengroep gaat wel, gezellig in een hotelletje in de omgeving van Arnhem. Vind de line-up echt heel matig maarja gezelligheid enz... :x
Zie je daar x
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
yannickvk wrote:
corneelwr wrote:Twijfel zwaar over deze. Hele vriendengroep gaat wel, gezellig in een hotelletje in de omgeving van Arnhem. Vind de line-up echt heel matig maarja gezelligheid enz... :x
Zie je daar x
Hardtraxxer
745 posts member since 2011
last seen 21 days ago
NightFly013 wrote:

Misschien proberen ze te teasen dat iemand weet waar dat is. Misschien dat de anthem maker daar vandaan komt?

Vergelijkbaar? Waar zit de studio van B-Front nu eigenlijk?
Hardtraxx Addict
1115 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Wellicht aanwezig als er hetzelfde gebeurd als met de freaqshow tickets :)
Hardtraxx Veteran
8665 posts member since 2013
last seen 12 hours ago
Norther66 wrote:
yannickvk wrote:
Zie je daar x
Naja als we gezellig samen gaan hakken en zagu net als op WAH..... dan moet ik wel!
R
Hardtraxx Veteran
last seen 21 days ago
YWalen wrote:
NightFly013 wrote:

Misschien proberen ze te teasen dat iemand weet waar dat is. Misschien dat de anthem maker daar vandaan komt?

Vergelijkbaar? Waar zit de studio van B-Front nu eigenlijk?
Lijkt totaal niet en je kan denk ik beter de studio vergelijking erbij pakken.
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 12 hours ago
RTM93 wrote: Lijkt totaal niet
Lijkt juist wel.

Kijk hoe de bomen daar achter schuin aflopen en dan weer oplopen. Kijk dat heuveltje achter die rij bomen. Kijk het hekje op de voorgrond.
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 17 hours ago
Ja is zo te zien beide in Park Meerland in Eindhoven, vlakbij de Fusion studio. Studioafbeelding komt op het keyboard na ook overeen met B-Front z'n gear.