Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 49  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 17:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja, dan doet Q-dance het stukken beter met Qlimax. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 18:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Ja ik vind b2s hun facebook posts ook echt mateloos irritant :lol: Heb het idee dat Hard Bass een stuk minder leeft als voorgaande jaren.


Idd, die gesponsorde advertenties zie je om de haverklap. Erg irritant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NightFly013 schreef:
Ja, dan doet Q-dance het stukken beter met Qlimax. :cool:


Precies. Tijd om je avatar te veranderen :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 00:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Lijkt wel of de oude marketing manager van Lose Your Mind is overgestapt naar b2s.


Ze zijn op andere vlakken wel actiever met marketing. Zo geven ze sinds een paar maanden persaccreditaties. Ook waren ze met een magazine gekomen i.s.m. DJ Mag. Maar het is blijkbaar niet genoeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 01:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb eigenlijk vooral zin om weer naar het Gelredome te gaan (Qlimax niet geweest). Freaqshow heeft voor mij ook weer bewezen dat een dikke line-up niet noodzakelijk is om een leuke avond te hebben.

Wel ontzettend benieuwd naar B-Front live trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 01:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toch wel erg zin in de B-front live inderdaad.
Tevens erg benieuwd naar hoe Phuture Noize het gaat doen. :drool:
En ook benieuwd hoe de Rebelion kicks klinken in het magische Gelredome.
Kijk wel uit naar dit feestje. Helaas de 2016 editie moeten missen, omdat ik het verkeerde weekend had vrij genomen op werk en helaas niet kon ruilen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2017 14:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik snap gewoon niet waarom ze niet iets loslaten over het Anthem? Je wilt toch juist een hype creƫren zodat op het moment dat het Anthem wordt gedropt de hele Gelredome mee kan stampen/dansen.....

Dat is juist het mooie van een Anthem, dat op het moment van het feest iedereen die al kent.

Zouden ze echt vaste datums hebben zo van, nu zeggen we dit, dan zeggen we dat....bla bla bla.
Altijd dat geheimzinnige gedoe hierover.

En qua hype rondom Hardbass kunnen ze het wel gebruiken denk ik zo.
Ja, week van te voren zeggen ze opeens dat het bijna uitverkocht is, net als vorig jaar.....en dat idee had ik totaal niet overigens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2017 14:56 
 
Hardtraxxer

Hardbass - is het het waard om uit Budapest hiervoor te komen? :huh: - een van de feesten waar je geweest MOET zijn? Wat denken jullie? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2017 15:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ztiwef schreef:
Hardbass - is het het waard om uit Budapest hiervoor te komen? :huh: - een van de feesten waar je geweest MOET zijn? Wat denken jullie? :whistle:


wel een uniek feest, totaal niet vergelijkbaar met qlimax. Als je gaat, moet je voor de muziek gaan, en niet voor de show. Dus als de line-up je trekt, is het wel een unieke ervaring denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2017 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ztiwef schreef:
Hardbass - is het het waard om uit Budapest hiervoor te komen? :huh: - een van de feesten waar je geweest MOET zijn? Wat denken jullie? :whistle:


Het is wel een gaaf feest en het concept is geweldig. Het is niet voor de stage/show maar voor de muziek..
Alleen moet je wel wachten op een goeie lineup, niet zoals dit jaar..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2017 15:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ztiwef schreef:
Hardbass - is het het waard om uit Budapest hiervoor te komen? :huh: - een van de feesten waar je geweest MOET zijn? Wat denken jullie? :whistle:


Ligt er maar net aan of de line-up je ligt denk ik. Ik ben nu 3 keer geweest en 2016 vond ik veruit de dikste editie. Meteen na die editie had ik al van: volgend jaar ga ik sowieso weer. En toen kwam Qlimax dat ik 10 keer vetter vond dit jaar. En daarna ook nog eens deze line-up (niet mijn ding). Dus als je nog nooit in het Gelredome bent geweest voor een feest zou ik eerder voor Qlimax gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2017 15:14 
 
Hardtraxxer

De line up ligt me wel en niet.. Ik ben niet vies van het hardere/raw werk! Het werk van team blue en green vind ik maar mehhh over het algemeen. B- front live lijkt me wel wat! Ben ook benieuwd wel naar Noisecontrollers in een betere omgeving, heb hem een keer mee mogen maken in een kleinere discotheek in Oostenrijk en daar vond ik eigenlijk maar bar weinig aan - goede muziek maar qua performance?? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2017 15:15 
 
Hardtraxxer

ztiwef schreef:
De line up ligt me wel en niet.. Ik ben niet vies van het hardere/raw werk! Het werk van team blue en green vind ik maar mehhh over het algemeen. B- front live lijkt me wel wat! Ben ook benieuwd wel naar Noisecontrollers in een betere omgeving, heb hem een keer mee mogen maken in een kleinere discotheek in Oostenrijk en daar vond ik eigenlijk maar bar weinig aan - goede muziek maar qua performance?? :oh:


Lijkt er op dat het al voor me besloten is, vriendin heeft net haar shift hiervoor omgedraaid xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2017 16:11 
 
Hardtraxxer

In dit geval de interactie met het publiek, op wat voor manier dan ook.. Hij kwam, draaide zn plaatjes, en ging weer zonder ook maar iets gezegd te hebben, dat vond ik vreemd voor de hoofdact van een klein hardstyle feestje. Kwam op mij over als - ik ben hier om mn centjes te verdienen en ben weer weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2017 19:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoe zit het eigenlijk met de ruimte die je hebt op HardBass, verschilt ten opzichte van Qlimax of vergelijkbaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2017 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JB12394 schreef:
Hoe zit het eigenlijk met de ruimte die je hebt op HardBass, verschilt ten opzichte van Qlimax of vergelijkbaar?


Ze hebben bij de vorige editie aangekondigd minder kaarten te verkopen. Ik heb afgelopen editie constant genoeg ruimte gehad. Dus iets beter dan Qlimax denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2017 21:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Last minute maar een kaartje kopen via Ticketswap. Vind het zonde om de feesten in het Gelredome voorbij te laten schieten: Qlimax en HB al 5 jaar op rij aanwezig. Gelredome heeft toch wel iets speciaals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2017 22:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

StevenvanKuijk schreef:
Last minute maar een kaartje kopen via Ticketswap. Vind het zonde om de feesten in het Gelredome voorbij te laten schieten: Qlimax en HB al 5 jaar op rij aanwezig. Gelredome heeft toch wel iets speciaals.


Ik dacht dat alleen Thunderdome iets heel speciaals had. #Flabberbuitenbeeld :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2017 10:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ztiwef schreef:
In dit geval de interactie met het publiek, op wat voor manier dan ook.. Hij kwam, draaide zn plaatjes, en ging weer zonder ook maar iets gezegd te hebben, dat vond ik vreemd voor de hoofdact van een klein hardstyle feestje. Kwam op mij over als - ik ben hier om mn centjes te verdienen en ben weer weg.


Zo 'ken' ik hem juist helemaal niet. Al best vaak een praatje met hem gemaakt en nam er ook echt de tijd voor! Qua performance, hij is niet zo uitbundig, zal er dan gewoon niet inzitten denk ik? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2017 18:03 
 
Hardtraxx Newbie

En b2s doet het weer, zoon mooi nietszeggend bericht op snapchat over de anthem
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2017 18:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding

Afbeelding

Misschien proberen ze te teasen dat iemand weet waar dat is. Misschien dat de anthem maker daar vandaan komt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2017 19:06 
 
Hardtraxx Veteran

Grote kans dat iemand de keyboard setup herkent dus ja denk dat ze hinten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2017 19:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Grote kans dat iemand de keyboard setup herkent dus ja denk dat ze hinten.


Meneertje de leukste thuis, ik heb het natuurlijk over de pic met die vijver op de achtergrond. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2017 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou het is Somewhere in the Netherlands dus het is in ieder geval niet Da Tweekaz of Rebelion :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2017 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front zal het in ieder geval niet zijn, die heeft een andere set-up. :(

Chroman schreef:
Nou het is Somewhere in the Netherlands dus het is in ieder geval niet Da Tweekaz of Rebelion :clap:


Verblijven gewoon in Nederland hoor. :P
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten