Teering wat vet 
wrote:Kasten? Ik liep gewoon rond hoor
wrote:Kasten? Ik liep gewoon rond hoor
Pff, als ik dit filmpje zie heb ik toch echt wel spijt dat ik niet gegaan ben. Alleen B-Front is altijd al geweldig.wrote:Dit vond ik persoonlijk het vetste moment van Hard Bass en met uitbreiding heel de set van B-Front![]()
View on YouTube
wrote: Ik kan overdag niet slapen vanwege mijn biologische klok dus als ik thuis kom van feesten snachts ga ik altijd pas als het zondag avond schemert slapen.
Ligt aan de eindtijd, bij feesten die tot 7 duren heb je wel OV maar er zijn er zat die tot 5 of 6 duren.wrote:Ik vind snachts juist ideaal. Geen problemen met openbaar vervoer zoals je met feesten overdag wel hebt. Daarnaast voel ik me snachts actiever dan overdag en ga ik binnen meer los dan buiten
Zondag middag zorg ik altijd wel dat ik wat kan doen. Het zij voetbal met pot bier. Soms val ik dan ook wel weg rond een uurtje of 3-4.wrote:wrote: Ik kan overdag niet slapen vanwege mijn biologische klok dus als ik thuis kom van feesten snachts ga ik altijd pas als het zondag avond schemert slapen.
Damn, dat lijkt me lastigIk slaap echt meteen en zet m'n wekker rond 3 uur 's middags, en dan 's avonds val ik zo weer in slaap tot m'n wekker gaat
Same here, kan niet direct me bed in duiken maar rond een uur of 11-12 word ik toch wel moe. Volgend jaar Hard Bass gwn weer aanwezig. En wat gaat de tijd snel, alweer een week geledenwrote:Ik kan met het gebruik van pep / 4-f niet eens wakker blijven de ochtend na een feest, laat staan als ik alleen aan 't pils zit
Toen wij binnen kwamen was het geloof ik iets na half 11, en toen draaide hij (helaas) recenter spul. Zal denk ik de eerste helft wel wat ouder spul hebben gedraaid.wrote:Misschien is ie al gesteld, maar wat draaide Isaac zoal?
Toen ik nog voetbalde was het eigenlijk altijd feestje pakken (vaak wel iets voor het einde naar huis), even slapen en daarna 90 minuten voetballen + derde helft. Als ik daar aan terug denk is het echt bizar dat ik dat alleen maar op bier volhieldwrote:Heb dat 1 keer gedaan, wakker blijven na een nacht feest, want ik zou en moest naar Roda. Nou voor mij niet meer hoor, ik duik thuis me bedje in, alhoewel ik daarna wel heerlijk geslapen heb. (15 uur)
Het is denk een grotere prestatie om dit vol te houden mét drugs. 90 minuten voetballen, na een nacht/ochtend aan de drugs, lijkt me geen aanraderwrote:Als ik daar aan terug denk is het echt bizar dat ik dat alleen maar op bier volhield
Atmozfears & Demi Kanon - Come Togetherwrote:Weet iemand misschien het nummer dat rond 9:30 wordt afgespeeld tijdens deze video? Heb een poging gedaan tot zoeken maar er is bij mij weinig terecht van gekomen.
Atmozfears Live @ Hard Bass 2017 (Full set, re-upload)\
Haha tof om te lezen, hier gaat het uiteindelijk om. Eerste paar keren zulke avonden mee maken was voor iedereen magisch.wrote: Overigens heb ik me ontzettend vermaakt tijdens mijn eerste HB. Ben hiervoor alleen bij Qlimax geweest en wat kleinere feesten, maar dit is echt op hetzelfde niveau van Qlimax. Dat vuurwerk was zo fucking stoer ook gewoon tijdens bepaalde setjes, kreeg er kippenvel van.
gewoon niet stoppen met drugs totdat je klaar bent met voetballenwrote:Het is denk een grotere prestatie om dit vol te houden mét drugs. 90 minuten voetballen, na een nacht/ochtend aan de drugs, lijkt me geen aanraderwrote:Als ik daar aan terug denk is het echt bizar dat ik dat alleen maar op bier volhield