Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2017 20:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Teering wat vet :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2017 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Kasten? Ik liep gewoon rond hoor

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2017 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Dit vond ik persoonlijk het vetste moment van Hard Bass en met uitbreiding heel de set van B-Front :clap: (L)



Pff, als ik dit filmpje zie heb ik toch echt wel spijt dat ik niet gegaan ben. Alleen B-Front is altijd al geweldig.
Volgend jaar ga ik er zeker weer heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2017 11:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Eens. Nachtfeestjes zijn gewoon een aanslag op je leven.. Vind ze wel echt vetter dan festivals though
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2017 13:43 
 
Hardtraxx Veteran

Toch wil ik nog een keer een indoor overdag mee maken. Lijkt me ook wel een geniale ervaring. Ik kan overdag niet slapen vanwege mijn biologische klok dus als ik thuis kom van feesten snachts ga ik altijd pas als het zondag avond schemert slapen.
Na een festival overdag is dat veel makkelijker en voel i me standaard minder brak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2017 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Ik kan overdag niet slapen vanwege mijn biologische klok dus als ik thuis kom van feesten snachts ga ik altijd pas als het zondag avond schemert slapen.


Damn, dat lijkt me lastig :P Ik slaap echt meteen en zet m'n wekker rond 3 uur 's middags, en dan 's avonds val ik zo weer in slaap tot m'n wekker gaat :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2017 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind snachts juist ideaal. Geen problemen met openbaar vervoer zoals je met feesten overdag wel hebt. Daarnaast voel ik me snachts actiever dan overdag en ga ik binnen meer los dan buiten
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2017 14:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

beardieroy schreef:
Ik vind snachts juist ideaal. Geen problemen met openbaar vervoer zoals je met feesten overdag wel hebt. Daarnaast voel ik me snachts actiever dan overdag en ga ik binnen meer los dan buiten


Ligt aan de eindtijd, bij feesten die tot 7 duren heb je wel OV maar er zijn er zat die tot 5 of 6 duren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2017 15:25 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
RTM93 schreef:
Ik kan overdag niet slapen vanwege mijn biologische klok dus als ik thuis kom van feesten snachts ga ik altijd pas als het zondag avond schemert slapen.


Damn, dat lijkt me lastig :P Ik slaap echt meteen en zet m'n wekker rond 3 uur 's middags, en dan 's avonds val ik zo weer in slaap tot m'n wekker gaat :lol:

Zondag middag zorg ik altijd wel dat ik wat kan doen. Het zij voetbal met pot bier. Soms val ik dan ook wel weg rond een uurtje of 3-4.
En veel eten. En anders lekker gamen. Eerst vond ik het kut maar ik ben het ondertussen gewend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2017 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb dat 1 keer gedaan, wakker blijven na een nacht feest, want ik zou en moest naar Roda. Nou voor mij niet meer hoor, ik duik thuis me bedje in, alhoewel ik daarna wel heerlijk geslapen heb. (15 uur) :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2017 15:46 
 
Hardtraxx Veteran

Ik kan met het gebruik van pep / 4-f niet eens wakker blijven de ochtend na een feest, laat staan als ik alleen aan 't pils zit :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2017 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Slapen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2017 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik doe zaterdags overigens meer nuttige dingen, als ik daarna een nachtfeest heb, dan dat ik zondag doe na een zaterdagfestival. Veel lokale winkels, zoals de bakker, zijn zondag niet eens open.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2017 19:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Ik kan met het gebruik van pep / 4-f niet eens wakker blijven de ochtend na een feest, laat staan als ik alleen aan 't pils zit :lol:


Same here, kan niet direct me bed in duiken maar rond een uur of 11-12 word ik toch wel moe. Volgend jaar Hard Bass gwn weer aanwezig. En wat gaat de tijd snel, alweer een week geleden :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2017 13:40 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Misschien is ie al gesteld, maar wat draaide Isaac zoal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2017 14:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Misschien is ie al gesteld, maar wat draaide Isaac zoal?

Toen wij binnen kwamen was het geloof ik iets na half 11, en toen draaide hij (helaas) recenter spul. Zal denk ik de eerste helft wel wat ouder spul hebben gedraaid.
Die nieuwe psy track van TNT kwam in ieder geval voorbij, en spul als Stick Em, Digital Nation etc. Heb het verder niet zo onthouden aangezien ik erg druk was met bier halen en slap ouwehoeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2017 16:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
Heb dat 1 keer gedaan, wakker blijven na een nacht feest, want ik zou en moest naar Roda. Nou voor mij niet meer hoor, ik duik thuis me bedje in, alhoewel ik daarna wel heerlijk geslapen heb. (15 uur) :sleep:


Toen ik nog voetbalde was het eigenlijk altijd feestje pakken (vaak wel iets voor het einde naar huis), even slapen en daarna 90 minuten voetballen + derde helft. Als ik daar aan terug denk is het echt bizar dat ik dat alleen maar op bier volhield
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2017 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Patjee410 schreef:
Als ik daar aan terug denk is het echt bizar dat ik dat alleen maar op bier volhield


Het is denk een grotere prestatie om dit vol te houden mét drugs. 90 minuten voetballen, na een nacht/ochtend aan de drugs, lijkt me geen aanrader xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2017 19:27 
 
Hardtraxx Veteran

Ik zal niet gauw vergeten dat ik in mijn nieuwe zaterdag team voor het eerst heb gescoord na een feestje en 0 uur slaap. Op het moment van voetballen was ik 29 uur wakker. Ik had eigenlijk afgemeld maar uiteindelijk hadden we te weinig man en besloot ik toch maar een helft mee re doen. Achteraf zou ik het niet zo weer doen. Ging tegen het randje aan met mijn lichaam. Gelukkig komt dat maar 1x in het jaar voor, feest op vrijdag met 4f. Maar de volgende keer ben ik wel toeschouwer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2017 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij ons is elke zondag het halve team nog van de kaart (inclusief trainer) en de andere helft is nog half dronken. Gelukkig spelen we thuis om 14:00, maar uit wel eens 9:30 (na Qlimax bijvoorbeeld). Bij mij gaat dat op zich wel prima, alleen aan het einde van de wedstrijd wel vaak kramp in mijn kuit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2017 22:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Liever een wedstrijd voetballen van 90 minuten dan van 9 tot 6 werken op de zondag in een supermarkt na Supremacy. Was één gevalletje een keer en nooit meer voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2017 22:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weet iemand misschien het nummer dat rond 9:30 wordt afgespeeld tijdens deze video? Heb een poging gedaan tot zoeken maar er is bij mij weinig terecht van gekomen.

Atmozfears Live @ Hard Bass 2017 (Full set, re-upload)\

Overigens heb ik me ontzettend vermaakt tijdens mijn eerste HB. Ben hiervoor alleen bij Qlimax geweest en wat kleinere feesten, maar dit is echt op hetzelfde niveau van Qlimax. Dat vuurwerk was zo fucking stoer ook gewoon tijdens bepaalde setjes, kreeg er kippenvel van. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2017 23:39 
 
Hardtraxx Crew

Spalken schreef:
Weet iemand misschien het nummer dat rond 9:30 wordt afgespeeld tijdens deze video? Heb een poging gedaan tot zoeken maar er is bij mij weinig terecht van gekomen.

Atmozfears Live @ Hard Bass 2017 (Full set, re-upload)\

Atmozfears & Demi Kanon - Come Together
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2017 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spalken schreef:
Overigens heb ik me ontzettend vermaakt tijdens mijn eerste HB. Ben hiervoor alleen bij Qlimax geweest en wat kleinere feesten, maar dit is echt op hetzelfde niveau van Qlimax. Dat vuurwerk was zo fucking stoer ook gewoon tijdens bepaalde setjes, kreeg er kippenvel van. :woot:


Haha tof om te lezen, hier gaat het uiteindelijk om. Eerste paar keren zulke avonden mee maken was voor iedereen magisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2017 15:28 
 
Hardtraxxer

yannickvk schreef:
Patjee410 schreef:
Als ik daar aan terug denk is het echt bizar dat ik dat alleen maar op bier volhield


Het is denk een grotere prestatie om dit vol te houden mét drugs. 90 minuten voetballen, na een nacht/ochtend aan de drugs, lijkt me geen aanrader xd


gewoon niet stoppen met drugs totdat je klaar bent met voetballen :lol:
Vorige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten