Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 21:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Ik meen ergens gelezen te hebben dat artiesten de tracks (die ze willen draaien in hun set) van te voren sturen naar de organisatie, zodat zij deze kunnen afstemmen op de lichtshow. Wordt dacht ik ook gedaan bij Qlimax. Nu weet ik niet of de artiesten een precies aantal tracks opsturen of heel wat tracks waarvan sommige uiteindelijk niet worden gedraaid en sommige wel. Dit weet ik niet zeker :innocent:


Als dit waar is dan hadden deze mensen die de lichtshow afstemmen beter tegen Brennan Heart kunnen zeggen dat het misschien slimmer is om voor andere tracks te kiezen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 21:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lijkt mij geen timecode. Gewoon enkele gasten achter de tafels die weten wat ze doen. Beetje OT maargoed: De lasers stuur ik aan in de volgende video. Beetje kennis van de muziek en je komt al een heel eind. :thumbup:



Wat betreft hard bass, ondanks de matige lineup toch goed vermaakt. Drukte was wel een minpunt, deze leek erger dan de voorgaande editie. Qua show: belachelijk dik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 22:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Redman schreef:
Net gehoord hoe rellen in de hel vocals door de climax van the worlds beyond heen gemixt werd. Pijnlijk.


Vreselijk idd :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 23:19 
 
Hardtraxxer

Minus Militia op Facebook

Citaat:
WE ARE HERE TO STAY!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Zoals laatst dat in de titel stond dat iemand was overleden in Poortugaal.

Haha hey m'n dorp. Het relevante artikel weet je zeker niet meer? :P

Edit: Oh zie nu dat je dacht dat het een spelfout was, classic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2017 00:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
G4H is toch ook zo vaak tijdelijk gestopt om even op de solo dingen te focussen. Als die over 2 jaar weer gaan optreden krijg je weer die hype. Minus Militia heeft zo belachelijk vaak opgetreden, het is gewoon niet meer speciaal (zelfde met G4H dus)

Lijkt me een slimme zet. Terugkomen met Act of Rage ipv Chain Reaction en het kan weer een succescombi zijn (niks tegen chain reaction, maar lijkt me toch wel logische stap)


Chain Reaction heeft al gezegd dat het de laatste track van de avond betekende op FB
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2017 00:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zelf bij elk setje goed vermaakt, behalve bij Brennan Heart. (Terwijl ik Brennan weer heel tof vond op Qlimax...)
Blue was tegen mijn verwachtingen in erg tof.

Vetste setjes vond ik Blue en Red.
Groen het minst, ookal was die ook gewoon top.

Gewoon een super Hard Bass gehad :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2017 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Redman schreef:
Net gehoord hoe rellen in de hel vocals door de climax van the worlds beyond heen gemixt werd. Pijnlijk.


Rellen in de hel was ook een zwaar dieptepunt. Snap daar echt niks van. Iedereen meedoen met die vocals. Verschrikkelijk tenenkrommend.


Ik vind het op de vocals na echt gewoon een prima plaat voor op de dansvloer, zit gewoon weer de drive in die ik gewend ben van Adaro. Ik denk dat we maar wat meer moeten gaan wennen aan teksten die naar drugs refereren, of dat iets goeds is laat ik even in het midden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2017 11:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

BakfietsBel schreef:
Zelf bij elk setje goed vermaakt, behalve bij Brennan Heart. (Terwijl ik Brennan weer heel tof vond op Qlimax...):


Ik denk dat dat vooral te danken is aan het half uurtje Blademasterz op Qlimax xd in ieder geval bij mij wel :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2017 12:56 
 
Hardtraxxer

klapstoel schreef:
Scotty018 schreef:
Raven schreef:
Denk dat deze Hardbass de beste was qua show. Leek alsof alles van te voren al gemonteerd was, klopte bijna altijd met de muziek. Erg dik.


Ja echt niet normaal.

Pak dat eerste filmpje in het topic van e-force stresstest. Een nieuwe plaat die zelden tot nooit ergens is gedraaid. Als je dan ziet hoe de lichten precies alle aspecten van de plaat meepakt :oh:

Geen flauw idee hoe ze dat voor elkaar krijgen...dat kan toch geen mensenwerk zijn?
Een lichtsysteem die op een of andere manier is aangesloten op de draaitafels en zo weet wat er komen gaat???

Iemand hier met meer inside informatie?


Ik meen ergens gelezen te hebben dat artiesten de tracks (die ze willen draaien in hun set) van te voren sturen naar de organisatie, zodat zij deze kunnen afstemmen op de lichtshow. Wordt dacht ik ook gedaan bij Qlimax. Nu weet ik niet of de artiesten een precies aantal tracks opsturen of heel wat tracks waarvan sommige uiteindelijk niet worden gedraaid en sommige wel. Dit weet ik niet zeker :innocent:

Armin van Buuren heeft daar ooit een video over online gezet.. Werkt met timecode; de VJs kunnen aan de hand daarvan precies zien waar in de track de DJ zit, en daarop kunnen ze dus vantevoren al hun show (LED scherm, lichten, vuurwerk, etc.) afstellen.
Armin werkt daarnaast met een chat programma om aan te geven welke track hij hierna gaat draaien, zodat de VJ's de preset voor de show klaar kunnen zetten

Zullen ze ongetwijfeld niet met alle tracks doen, maar met de populairste tracks is dat best te doen denk ik.
https://www.youtube.com/watch?v=m96MbRMzdHQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2017 14:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Duruz schreef:
Redman schreef:
Net gehoord hoe rellen in de hel vocals door de climax van the worlds beyond heen gemixt werd. Pijnlijk.


Rellen in de hel was ook een zwaar dieptepunt. Snap daar echt niks van. Iedereen meedoen met die vocals. Verschrikkelijk tenenkrommend.


Ik vind het op de vocals na echt gewoon een prima plaat voor op de dansvloer, zit gewoon weer de drive in die ik gewend ben van Adaro. Ik denk dat we maar wat meer moeten gaan wennen aan teksten die naar drugs refereren, of dat iets goeds is laat ik even in het midden :P


Precies! Die screech in het begin is echt heerlijk :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2017 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb wat video's gezien op het internet van Hardbass maar wat zag de show er goed uit. Vorig jaar wel geweest, dit jaar over geslagen in verband met de kosten. Lees wel goeie verhalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2017 18:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Man, ik was zo graag naar Hard Bass gegaan, maar vond de line-up echt te matig voor dat geld en ik weet van mezelf dat bij mij een feestje valt of staat met wie, wat en hoe er gedraaid wordt, dus bewust voor gekozen om deze editie over te slaan. Wat filmpjes voorbij zien komen en godverdomme man, die lasers (L) Voor mij één van de redenen waarom ik indoor zoveel vetter vind dan outdoor en Hard Bass spant (samen met Qlimax) daarin natuurlijk wel de kroon. :love: Hopelijk volgend jaar een betere line-up, dan ga ik het dubbel en dwars inhalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2017 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Datum voor de volgende editie staat al vast, 27 januari 2018.

https://www.facebook.com/events/886851688123394/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2017 00:14 
 
Hardtraxx Newbie

Sarabande schreef:
godverdomme man, die lasers (L).


Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2017 00:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lasershow was echt dik in orde dit jaar wat ik uit de filmpjes kan opmerken. Helemaal mooi, in 2016 vond ik de lichtshow echt tegenvallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2017 10:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Datum voor de volgende editie staat al vast, 27 januari 2018.

https://www.facebook.com/events/886851688123394/

Haha, thanks!

klimgeit schreef:
Sarabande schreef:
godverdomme man, die lasers (L).



:love: :love: :love: :love:

TSFH schreef:
Lasershow was echt dik in orde dit jaar wat ik uit de filmpjes kan opmerken. Helemaal mooi, in 2016 vond ik de lichtshow echt tegenvallen.

Ik vond het vorig jaar ook best goed eigenlijk. Kan me nog steeds een moment herinneren ergens tijdens team Red dat ze wit, groen, rode lasers hadden en daar een soort waas van rook overheen hing. Man, wat was dat genieten :loving: Normaal sta ik eigenlijk aan één stuk door te beuken bij raw, maar hier ben ik echt even voor gaan stilstaan :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2017 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga dit volgend jaar ook zeker inhalen! Heb wat gemist.. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2017 11:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

klimgeit schreef:
Sarabande schreef:
godverdomme man, die lasers (L).



Dik zeg :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2017 15:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Een van de dikkere lasershows op hardbass idd. Enkel is het jammer dat het grid RGB-lasers zo dicht bij elkaar hangt. Een gelijkmatigere verspreiding over de stage geeft een veel mooier effect bij dit soort setups De green-only kasten die in de dynamische cirkels hingen waren wel weer erg vet gedaan.

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2017 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rick B schreef:
Een van de dikkere lasershows op hardbass idd. Enkel is het jammer dat het grid RGB-lasers zo dicht bij elkaar hangt. Een gelijkmatigere verspreiding over de stage geeft een veel mooier effect bij dit soort setups De green-only kasten die in de dynamische cirkels hingen waren wel weer erg vet gedaan.

NL plz
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2017 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Rick B schreef:
Een van de dikkere lasershows op hardbass idd. Enkel is het jammer dat het grid RGB-lasers zo dicht bij elkaar hangt. Een gelijkmatigere verspreiding over de stage geeft een veel mooier effect bij dit soort setups De green-only kasten die in de dynamische cirkels hingen waren wel weer erg vet gedaan.

NL plz


RGB-Lasers = Red Green Blue lasers > Je kunt er bijna alle kleuren mee maken
Green-Only = Alleen groen
Dynamisiche Cirkels = Die ronde dingen die bewogen met die lasers erop..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2017 19:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kasten? Ik liep gewoon rond hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2017 19:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit vond ik persoonlijk het vetste moment van Hard Bass en met uitbreiding heel de set van B-Front :clap: (L)

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2017 20:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

yowan schreef:
NL plz


Dat is waar! Hier krijg je natuurlijk vrij snel commentaar als je iets niet in Jip en Janneke taal uitlegt.

RGB lasers doen straaltjes geven in alle kleurtjes (zonder piew piew geluiden)
Green only lasers zijn lasers die enkel rode output geven. Alle andere kleuren zijn ten strengste verboden.
Dynamische cirkels hebben de mogelijkheid om diverse vormen aan te nemen. Zo kunnen ze na het gebruik van enkele geestverruimende middelen diverse geometrische vormen aannemen, cool eh.
Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten