Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2017 22:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:

Atmozfears & Demi Kanon - Come Together


Thanks man

Rickzel schreef:
Spalken schreef:
Overigens heb ik me ontzettend vermaakt tijdens mijn eerste HB. Ben hiervoor alleen bij Qlimax geweest en wat kleinere feesten, maar dit is echt op hetzelfde niveau van Qlimax. Dat vuurwerk was zo fucking stoer ook gewoon tijdens bepaalde setjes, kreeg er kippenvel van. :woot:


Haha tof om te lezen, hier gaat het uiteindelijk om. Eerste paar keren zulke avonden mee maken was voor iedereen magisch.


Mijn verwachtingen waren vrij laag toen ik er heen ging. Ik zag HB als een soort van 'poor man's Qlimax', maar het was inderdaad een hele mooie avond/nacht. Ik vond alleen wel Brennan Heart nogal tegenvallen. Je hebt maar 30 minuten om te draaien, ga dan alsjeblieft niet voor de 100.000e keer Imaginary of Just as Easy draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2017 23:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Spalken schreef:
Ik vond alleen wel Brennan Heart nogal tegenvallen. Je hebt maar 30 minuten om te draaien, ga dan alsjeblieft niet voor de 100.000e keer Imaginary of Just as Easy draaien.


True, heb dit ook tegen de beste man gezegd. Kreeg als reactie dat ik voortaan maar een plaspauze in moest plannen of iets moest gaan eten. Fair enough, maar hij snapt er blijkbaar niet heel veel van. Als je zulke vette platen hebt liggen als Blademasterz-zijnde, en dan met dit aan komt zetten op een feest van het formaat als HB... Dan sla je wat mij betreft de plank volledig mis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2017 23:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap dat hij geen Blademasterz platen draait op Hard Bass. Weet wel dat 90% van het publiek die waarschijnlijk niet kent. Maar dan nog had hij een creatievere set kunnen draaien inderdaad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2017 23:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik denk dat Brennan Heart zijn koptelefoon maar aan de wilgen moet hangen, helemaal met zo'n misselijke instelling. Hij heeft ook gewoon schijt aan waar hij draait, ik heb verhalen gehoord dat hij nummers zoals 'Gaan met die Banaan' op Tijdmachine gedraaid heeft. Het zijn dat soort kleine dingetjes waardoor ik echt een afkeer voor die vent begin te krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2017 10:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Serieus? Iemand die dit kan bevestigen? :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2017 10:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Kijk in de Tijdmachine topics zou ik zeggen, volgens mij is het algemeen bekend dat hij dat deed.

Snap ook niet zo goed waar hij nou op mikt, op al het dagjes volk dat alleen zijn hitjes wil horen. Dat zou ook verklaren waarom hij alleen maar HS remixes van bekende platen draaide op Qlimax.

Hij had een album met een aantal prima platen waar hij eigenlijk alleen It's My Style van draait en als Blademasterz ook een goede reeks maar dat geheel was dus blijkbaar van korte duur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2017 11:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Serieus? Iemand die dit kan bevestigen? :thumbdown:


Tijdmachine heb ik dit niet gehoord. Hij heeft d'n Banoan remix echter wel tijdens zijn 'classics' set op Fantasy Island gedraaid afgelopen jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2017 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben heel benieuwd wat er dan in zijn hoofd omgaat. Zou die serieus denken dat er mensen zijn die behoefte hebben aan dat nummer op zo'n stage? Of zou die het zelf gewoon leuk vinden om hem te draaien, ongeacht het concept?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2017 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Zamble schreef:
Serieus? Iemand die dit kan bevestigen? :thumbdown:


Tijdmachine heb ik dit niet gehoord. Hij heeft d'n Banoan remix echter wel tijdens zijn 'classics' set op Fantasy Island gedraaid afgelopen jaar.


En Sandstorm remix op z'n "classics" set bij Superbash
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2017 12:32 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Sandstorm remix
Hoe haal je het in je hoofd om deze track te draaien op een classic stage :lol: :lol: Brennan heart is doorgaans gewoon mega kut terwijl Blademasterz grandioos is. Het verschil tussen deze twee acts is gigantisch groot.. Vroeger wist BH nog wel eens een leuk setje neer te zetten met verrassende tracks maar dat lijkt verleden tijd :thumbdown:

StevenvanKuijk schreef:
Kreeg als reactie dat ik voortaan maar een plaspauze in moest plannen of iets moest gaan eten.
Precies wat ik gedaan heb tijdens zijn set op Hard Bass :P Toch vreemd dat je dit als artiest communiceert naar je 'fans'
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2017 12:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat terwijl hij echt meer dan voldoende prima werk heeft voor op die classic stages. Zou die dan denken van joh Sandstorm is ook een oude plaat dus dat hoort hier wel thuis ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2017 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op Tijdmachine concepten snapt hij het ook niet helemaal. 1000x LMM draaien maar bijvoorbeeld een Audiometric of Faith in Your DJ draait hij nooit :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2017 13:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ivo024 schreef:
StevenvanKuijk schreef:
Kreeg als reactie dat ik voortaan maar een plaspauze in moest plannen of iets moest gaan eten.
Precies wat ik gedaan heb tijdens zijn set op Hard Bass :P Toch vreemd dat je dit als artiest communiceert naar je 'fans'


Ik denk juist dat er meer mensen zijn die dat juist wél willen horen of van hem verwachten dat hij die tracks draait (als je naar de sfeer in de zaal kijkt), dan die enkelingen die zich hieraan irriteren. Dus ik snap die reactie wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2017 14:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Sjorz schreef:
ivo024 schreef:
StevenvanKuijk schreef:
Kreeg als reactie dat ik voortaan maar een plaspauze in moest plannen of iets moest gaan eten.
Precies wat ik gedaan heb tijdens zijn set op Hard Bass :P Toch vreemd dat je dit als artiest communiceert naar je 'fans'


Ik denk juist dat er meer mensen zijn die dat juist wél willen horen of van hem verwachten dat hij die tracks draait (als je naar de sfeer in de zaal kijkt), dan die enkelingen die zich hieraan irriteren. Dus ik snap die reactie wel.


Ik denk dat er weinig zijn die dat per se willen horen. Ik denk dat het grootste deel geen fuck geeft.
Als je "fan" bent van BH dan ben je wel fan van meer dan zijn 3 hitjes (Lose My Mind, Wake Up, Just As Easy). Als je zogenaamd naar Hard Bass komt voor Brennan Heart om die drie nummers te horen dan ben je imo ook niet echt fan van hardstyle, maar kom je gewoon voor het feest. Dit doen is de kern van het voorbeeld van dagjesvolk.

Als DJ moet je toch wel wat meer te bieden hebben dan de gemiddelde kroeg dj ook biedt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2017 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo gaat het nou eenmaal tegenwoordig, lijsten zoals deze zie je nog maar zelden;

1. Jones & B-Front - Lunatick (Raw Mix)
2. Dozer - The Legacy
3. The Pitcher - Strange Love
4. Noisecontrollers - Promises
5. Brennan Heart - Can't Kill Us
6. Donkey Rollers - Atrocity (B-Front Remix)
7. B-Front & Frontliner - Become The Sky
8. Toneshifterz - Sahara
9. Deepack vs D-Block & S-Te-Fan - In Other Wordz
10. Donkey Rollers - Followers (original mix)
11. Brennan Heart - One Blade (Noisecontrollers Remix)
12. Noisecontrollers - Astral
13. The Vision & Pulse - Pandorum
14. Hyperdrive - The Punishment
15. Dark Oscillators - Trapped (Solaio Mix)
16. B-Front - Development
17. Frontliner vs B-Front - 1.000.000 Stars
18. 2-Sidez - God
19. Psyko Punkz - Overclipping
20. Noisecontrollers - Surge Of Power
21. The Vision - Worlds Of Space
22. Blademasterz - Audiometric (2009 Album Mix)
23. Alpha Twins - Fragile
24. Bass Modulators - NRGizer
25. Southstylers - Nok Joe Douwn
26. Noisecontrollers - Yellow Minute
27. Ran-D & Adaro - Under Attack
28. Solutio & The I's - City Of Chaos
29. Donkey Rollers - The Fusion Of Sound
30. Alpha Twins - Unleashed
31. Troubleboy - Mash Up (Dawn & Sinnerz)
32. Noisecontrollers - Unbroken
33. Low-E Vs. Alter Egosz - W.T.F.

(Is van B-Front op Q-Base 2009)

Wat betreft BH: die speelt gewoon op safe. Precies wat je zou verwachten en dus een typische Brennan Heart set. Leuk als je 3x per jaar naar een hardstylefeest gaat maar ik hoef dit ook niet meer te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2017 14:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Lijst


Poah
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2017 15:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als je die lijst nu draait heb je de set van het jaar :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2017 16:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lijst is echt steengoed ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2017 17:08 
 
Hardtraxxer

Wat een lijst :love: Toch jammer dat zelfs op classic feesten zulke setjes niet meer worden gedraaid.. Vooral de bekende namen grijpen vaak naar de hitjes en daarnaast zijn het vaak 90% eigen tracks :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2017 17:12 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Ik denk dat er weinig zijn die dat per se willen horen. Ik denk dat het grootste deel geen fuck geeft.
Als je "fan" bent van BH dan ben je wel fan van meer dan zijn 3 hitjes (Lose My Mind, Wake Up, Just As Easy). Als je zogenaamd naar Hard Bass komt voor Brennan Heart om die drie nummers te horen dan ben je imo ook niet echt fan van hardstyle, maar kom je gewoon voor het feest. Dit doen is de kern van het voorbeeld van dagjesvolk.

Als DJ moet je toch wel wat meer te bieden hebben dan de gemiddelde kroeg dj ook biedt.


Dit.
Al moet ik wel zeggen, dat is ook het enige positieve, dat Standje Maximaal er toch wel lekker opklapte :whistle: hahah
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2017 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raven schreef:
B-Front op Q-Base 2009


Gelijk aangezet :drool:

http://www80.zippyshare.com/v/uzL7va0D/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2017 18:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Als DJ moet je toch wel wat meer te bieden hebben dan de gemiddelde kroeg dj ook biedt.

Vooral dat ja.
Raven schreef:
lijst

:drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2017 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2017 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aftermovie Teasers, ALSJEBLIEFT ZEG xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2017 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Aftermovie Teasers, ALSJEBLIEFT ZEG xd


Wat moet je in godsnaam nou met een aftermovie teaser ja xd
Vorige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten