Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 49  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 15:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Denk wel dat dat het laatste nummer als MM word. Anders had er toch kunnen staan "This will be our last track tonight"? of iets dergelijks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G4H is toch ook zo vaak tijdelijk gestopt om even op de solo dingen te focussen. Als die over 2 jaar weer gaan optreden krijg je weer die hype. Minus Militia heeft zo belachelijk vaak opgetreden, het is gewoon niet meer speciaal (zelfde met G4H dus)

Lijkt me een slimme zet. Terugkomen met Act of Rage ipv Chain Reaction en het kan weer een succescombi zijn (niks tegen chain reaction, maar lijkt me toch wel logische stap)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 15:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
G4H is toch ook zo vaak tijdelijk gestopt om even op de solo dingen te focussen. Als die over 2 jaar weer gaan optreden krijg je weer die hype. Minus Militia heeft zo belachelijk vaak opgetreden, het is gewoon niet meer speciaal (zelfde met G4H dus)

Lijkt me een slimme zet. Terugkomen met Act of Rage ipv Chain Reaction en het kan weer een succescombi zijn (niks tegen chain reaction, maar lijkt me toch wel logische stap)


Act Of Rage is niet veel populairder dan CR toch? Of zie ik dat verkeerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 15:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Al met al een prima nacht gehad!

Twijfelde vooraf om te gaan, had al een ticket maar de line up sprak me maar voor 50% aan, en zag heel erg tegen team red op.

Uitendelijk toch gegaan, gezellige partybus gehad, allemaal prima verlopen. Isaac wel gemist wat ik jammer vond (ging er vanuit dat die wel wat classics zou draaien), maar daardoor wel weer het 1e halfuur van team blue gemist, wat ik ook niet heel erg vond. Prima setje voor de rest, alleen Da Tweekaz had voor mij niet gehoeven. Atmozfears kan ik altijd zeer goed waarderen, en zijn liveact stelde dan ook niet teleur.

Team green was echt 1,5u puur genieten. Tonight (Alpha2) remix weer eens gehoord op een feest, Mantra en It's an edit (Die reverze bass :love: ). Hele dikke set! Geen minuut stil gestaan.
Dan Brennan Heart, een van de dingen waar ik dus qua line up tegen op zag. En hij bewees maar weer waardoor ik er tegen op zag. Ik vond imaginary in 2013 echt een prachtplaat. Nu heb ik 'm zo vaak naar mn hoofd gesmeten gekregen dat ik er helemaal gek van wordt. Toen Jonathan Mendelson het podium op kwam zag ik mijn kans schoon om even een rondje langs de toiletten en de bar te maken. Bleek een goede keuze.

Team yellow vond ik ook erg goed. Van veel plaatjes genoten en was zeer blij toen PN paradox al draaide, met het idee dat B-front 'm daardoor niet meer hoefde te draaien en ruimte had voor andere platen. B-front was uiteraard weer fenomenaal, geweldige set.

Team red gebeurde waar ik al bang voor was: Warface en E-force die niet het tempo / sloopgehalte van rebellion bij kunnen houden en dat toch proberen. Ik heb niks met rebellion, maar Warface en E-force kan ik wel waarderen. 1,5u non-stop beukplaten trek ik simpelweg niet. Seven vond ik tof weer eens te horen, stresstest was ook erg dik en af en toe vloog er een plaat langs die ik ook vet vond. Helaas iets te veel laserkicks voorbij horen komen. Al met al energie opgespaard met het oog op minus.

Minus stelde mij niet teleur! Klinkt misschien hypocriet gezien ik hierboven vertel niets met constant gebeuk te hebben, maar ik heb het laatste album in aanloop naar Hard Bass regelmatig geluisterd. Prima setje om alle energie er nog even uit te gooien. (Ik ga er btw vanuit dat ze doelde op hun laatste plaat van de avond, zo kwam het wel op mij over iig).

Als b2s rebellion per se wou boeken hadden ze denk ik beter Rebellion een halfuur live kunnen zetten, en bijvoorbeeld crypsis in team red erbij te zetten. Dan zien die hele 2 uur er ongetwijfeld anders uit.

Al met al een vermakelijke avond gehad! Blij dat ik toch ben gegaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Rickzel schreef:
G4H is toch ook zo vaak tijdelijk gestopt om even op de solo dingen te focussen. Als die over 2 jaar weer gaan optreden krijg je weer die hype. Minus Militia heeft zo belachelijk vaak opgetreden, het is gewoon niet meer speciaal (zelfde met G4H dus)

Lijkt me een slimme zet. Terugkomen met Act of Rage ipv Chain Reaction en het kan weer een succescombi zijn (niks tegen chain reaction, maar lijkt me toch wel logische stap)


Act Of Rage is niet veel populairder dan CR toch? Of zie ik dat verkeerd.


Denk dat het niet veel scheelt, maar dat Act of Rage meer potentie/aansluiting heeft bij de nieuwe fans en dat chain reaction vooral teert op tracks van een aantal jaar terug en eigenlijk al niet suuuuper actief is.

Ik trek het ook maar uit m'n reet hoor, nergens ook maar iets over gelezen. Maar als het zou gebeuren zou het me niet verbazen zeg maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 15:34 
 
Hardtraxx Veteran

MM staat nog op Masters of Hardcore, dus dat 'gerucht' slaat nergens op
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
MM staat nog op Masters of Hardcore, dus dat 'gerucht' slaat nergens op


Als ze geen nieuwe tracks maken kan het alsnog kloppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 16:00 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
RTM93 schreef:
Ik wist niet dat hard bass op vrijdag avond werd gehouden. ;)


wat lul jij nou weer vaag :/

Als je het artikel had gelezen had je geweten dat deze man op zaterdag ochtend is opgevangen door de politie. Toen heeft Hard-Bass nog niet plaats gevonden.
Hij kwam van een hardcore feest in Arnhem dat van vrijdag op zaterdag werd gehouden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 16:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Broken Balance schreef:
RTM93 schreef:
Ik wist niet dat hard bass op vrijdag avond werd gehouden. ;)


wat lul jij nou weer vaag :/

Als je het artikel had gelezen had je geweten dat deze man op zaterdag ochtend is opgevangen door de politie. Toen heeft Hard-Bass nog niet plaats gevonden.


"Hij was eerder in de ochtend tot zijn stomme verbazing in Enschede terecht gekomen, nadat hij een dancefeest in Arnhem had bezocht. "

"De Ier was op een van de grootste hardstyle indoor feesten geweest: Hard Bass. Medereizigers waarschuwden de politie toen ze de Ier – die niet onder invloed was – met ontbloot bovenlijf zagen."

Ben je nou echt zo dom?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 16:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

In het artikel stond wel eerst zaterdagochtend. Dat is daarna aangepast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 16:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Faalhaas schreef:
In het artikel stond wel eerst zaterdagochtend. Dat is daarna aangepast.

Dan zijn er twee mensen enorm dom. Het Nu.nl virus slaat waarschijnlijk over, die gooien ook altijd alles online zonder dat er enige vorm van grammaticale of spellings controle over is gegaan. Zoals laatst dat in de titel stond dat iemand was overleden in Poortugaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 16:11 
 
Hardtraxx Veteran

Vond het een erg nette editie, toch wel boven verwachting. Team Blue vond ik niet zoveel aan. Green was al wat beter, en bij Yellow en vooral Red echt genoten (samen met de one and only TiMOTHYb). Wat ging dat er heerlijk aan toe :drool:

B-Front en Team Red toch wel de hoogtepunten.

Hier wat filmpjes: https://www.youtube.com/channel/UCXPWUL ... =0&sort=dd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 16:12 
 
Hardtraxxer

Leuke nacht Hard Bass, maar het was muzikaal gezien niet m’n beste editie. De stage was prima, geluid was goed en de show(elementen) waren super! Lasers, WOW. :)

Ik ben een grote liefhebber van euforische hardstyle maar ik vond team Blue gewoon waardeloos. Wat een onsamenhangende bedoeling en het bracht totaal geen sfeer. En Da Tweekaz... sjezus wat een kermis-“hardstyle”. :thumbdown: Waar de andere jaren het eerste team altijd wel verrassend goed uit de hoek kwam viel het dit jaar tegen. Jammer! Atmozfears live was beter, lekker setje.

Team Green was heerlijk. :) Deze mannen weten hoe je een goede set moet neerzetten en opbouwen. Klasse! Het contrast met Brennan Heart live was groot. Wat een trage hap, haalde het tempo er flink uit. Hoe plat kun je tracks platdraaien?

Team Yellow: gruwelijk! Wat een dikke set. :bomb: Ik ben niet bekend met de tracks van Phuture Noize, maar inmiddels wel. Positieve verrassing! B-Front is gewoon een koning, lekkere set.

Team Red viel niet tegen (E-Force & Warface top, Rebelion… flop!). In ieder geval beter dan de laatste twee uur van vorig jaar, die vond ik verschrikkelijk. Rebelion is niet mijn ding, zal het ook nooit worden. Te lomp allemaal. Maar ik moet zeggen; met dat geluid in de Gelredome kwam de set van team Red (en Yellow of course) wel lekker binnen. Minus Militia, goede afsluiter. Lekker tempo, ik kan het wel waarderen dat ze veel tracks in een half uurtje draaien.

Uiteindelijk was dit mijn 7e Hard Bass, vanaf 2010 iedere editie geweest op 2015 na. Maar wat mij opvalt aan de laatste twee edities (2016 en 2017): waarom moet het de laatste twee uur allemaal zo achterlijk hard/lomp/extreem raw? Ik heb er weinig mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 16:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Twanneke schreef:
dus maar even een appel voor maar liefst €1,35 gekocht.


Was het lekker?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 16:34 
 
Hardtraxx Veteran

Da Tweekaz kermis hardstyle idd. Heb daar helemaal niks mee. Frozen bootleg wel dieptepunt t feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat deze Hardbass de beste was qua show. Leek alsof alles van te voren al gemonteerd was, klopte bijna altijd met de muziek. Erg dik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 18:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Was het lekker?

Nee maadt, geen aanrader. Bietje zuur.

Broken Balance schreef:
Dan zijn er twee mensen enorm dom. Het Nu.nl virus slaat waarschijnlijk over, die gooien ook altijd alles online zonder dat er enige vorm van grammaticale of spellings controle over is gegaan. Zoals laatst dat in de titel stond dat iemand was overleden in Poortugaal.

Poortugaal is een dorp in Zuid-Holland :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 18:44 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Faalhaas schreef:
In het artikel stond wel eerst zaterdagochtend. Dat is daarna aangepast.

Dan zijn er twee mensen enorm dom. Het Nu.nl virus slaat waarschijnlijk over, die gooien ook altijd alles online zonder dat er enige vorm van grammaticale of spellings controle over is gegaan. Zoals laatst dat in de titel stond dat iemand was overleden in Poortugaal.

Ik heb alleen het artikel gelezen op rtvoost toen ik bij FC twente was. Toen stond er dat hij bij een hardcore feest was geweest en op zaterdag ochtend op station was gesignaleerd. Vandaar..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 19:44 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Twanneke schreef:
DL22 schreef:
Was het lekker?

Nee maadt, geen aanrader. Bietje zuur.

Broken Balance schreef:
Dan zijn er twee mensen enorm dom. Het Nu.nl virus slaat waarschijnlijk over, die gooien ook altijd alles online zonder dat er enige vorm van grammaticale of spellings controle over is gegaan. Zoals laatst dat in de titel stond dat iemand was overleden in Poortugaal.

Poortugaal is een dorp in Zuid-Holland :$


Lol, je leert wat elke dag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 19:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Denk dat deze Hardbass de beste was qua show. Leek alsof alles van te voren al gemonteerd was, klopte bijna altijd met de muziek. Erg dik.


Ja echt niet normaal.

Pak dat eerste filmpje in het topic van e-force stresstest. Een nieuwe plaat die zelden tot nooit ergens is gedraaid. Als je dan ziet hoe de lichten precies alle aspecten van de plaat meepakt :oh:

Geen flauw idee hoe ze dat voor elkaar krijgen...dat kan toch geen mensenwerk zijn?
Een lichtsysteem die op een of andere manier is aangesloten op de draaitafels en zo weet wat er komen gaat???

Iemand hier met meer inside informatie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
Raven schreef:
Denk dat deze Hardbass de beste was qua show. Leek alsof alles van te voren al gemonteerd was, klopte bijna altijd met de muziek. Erg dik.


Ja echt niet normaal.

Pak dat eerste filmpje in het topic van e-force stresstest. Een nieuwe plaat die zelden tot nooit ergens is gedraaid. Als je dan ziet hoe de lichten precies alle aspecten van de plaat meepakt :oh:

Geen flauw idee hoe ze dat voor elkaar krijgen...dat kan toch geen mensenwerk zijn?
Een lichtsysteem die op een of andere manier is aangesloten op de draaitafels en zo weet wat er komen gaat???

Iemand hier met meer inside informatie?


Ik meen ergens gelezen te hebben dat artiesten de tracks (die ze willen draaien in hun set) van te voren sturen naar de organisatie, zodat zij deze kunnen afstemmen op de lichtshow. Wordt dacht ik ook gedaan bij Qlimax. Nu weet ik niet of de artiesten een precies aantal tracks opsturen of heel wat tracks waarvan sommige uiteindelijk niet worden gedraaid en sommige wel. Dit weet ik niet zeker :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 20:03 
 
Hardtraxx Veteran

Scotty018 schreef:
Raven schreef:
Denk dat deze Hardbass de beste was qua show. Leek alsof alles van te voren al gemonteerd was, klopte bijna altijd met de muziek. Erg dik.


Ja echt niet normaal.

Pak dat eerste filmpje in het topic van e-force stresstest. Een nieuwe plaat die zelden tot nooit ergens is gedraaid. Als je dan ziet hoe de lichten precies alle aspecten van de plaat meepakt :oh:

Geen flauw idee hoe ze dat voor elkaar krijgen...dat kan toch geen mensenwerk zijn?
Een lichtsysteem die op een of andere manier is aangesloten op de draaitafels en zo weet wat er komen gaat???

Iemand hier met meer inside informatie?


B2s had ergens vorige week een foto op snapchat waarin ze de lichtshow aan het afstemmen waren. Bij intro's doen ze dat sowieso, en bij een anthem. Wellicht krijgen ze meerdere tracks doorgestuurd van artiesten waarop ze dit kunnen toepassen? Geen idee hoe dit precies zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

misschien dat de minder gedetailleerde dingen afgesteld worden op de waveform van een track ofzo? Daar kun je toch wel globaal wat ritmes uit halen met een computer denk ik... (ik heb geen idee waar ik het over heb, maar zoiets lijkt me nog wel logisch)

Als de volgende track dan ingeladen wordt door de dj dat het systeem dat meteen herkent en er een bepaald show element aan hangt ofzo. Qua lasers en andere lampies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 20:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Net gehoord hoe rellen in de hel vocals door de climax van the worlds beyond heen gemixt werd. Pijnlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 20:16 
 
Hardtraxx Veteran

Redman schreef:
Net gehoord hoe rellen in de hel vocals door de climax van the worlds beyond heen gemixt werd. Pijnlijk.


Rellen in de hel was ook een zwaar dieptepunt. Snap daar echt niks van. Iedereen meedoen met die vocals. Verschrikkelijk tenenkrommend.
Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten