Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 49  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2017 23:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ronzz schreef:
Indy schreef:
Deanster schreef:
Als ik zo die filmpjes luister van team red, kan je team red onder hardcore scharen. Wat een bpm.... gaat toch nergens over. Dit noemen ze nog hardstyle in hetzelfde genre als een sound rush remix project one. De scene is zo grote grap aan het worden en de euforische hardstyle heeft in de wintertijden amper bestaansrecht. Nieuwe talenten krijgen in euforische hardstyle geneens meer kans om geboekt te worden. Als er is een euforische artiest wordt geboekt is het ren gevestigde naam.... Slechte business en de raw artiesten groeien als kool :sick: de een harder dan de ander



Hier kan ik me wel in vinden ja.

Same here.

Het is lachwekkend dat een Rebelion geboekt word op een gevestigd feest zoals HardBass.
De hele scene is kapot. Nu ben ik er ook van overtuigd dat mensen zoals Brennan Heart en Zatox hier ook niet positief aan meewerken maar dat de euforische kant vd hardstyle wordt ondergesneeuwd is wel duidelijk.
De raw is zo simpel tegenwoordig. Een kick, screech en een lekkere trommelkick met een beetje dood en verderf erbij, en hup, weer een nummer klaar.

Andere kant begrijp ik b2s ook wel natuurlijk. Rebelion doet het goed voor de mondkapjes en de militantjes is het een populaire act, zet er een Warface/Minus Militia bij naast en je verkoopt gewoon uit.

Ik ben afgelopen 2 jaar HardBass geweest maar toch blij dat ik deze editie heb overgeslagen. Lineup van vorig jaar was 300% beter.

En ja, over smaak valt niet te twisten. Dat de raw populairder is dan euphoric geloof ik wel, maar ik irriteer me gewoon aan alles de laatste tijd.

Zo, dat moest ik even kwijt.


Helemaal mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2017 23:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Goeie meet trouwens! ;-)


Haha ja we waren met z'n 2en grootste deel van de avond, en we werden echt alle kanten op gebeukt >.< stonden op het laatst flink wat meters naar achter dan waar we in eerste instantie waren gaan staan. Sowieso al m'n pogingen mislukt om bekenden te vinden haha. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 00:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:

Atmozfears
Brennan Heart
Code Black
Frontliner
Zatox

BH of 'Da Tweekaz'.



Nu noem je ook precies alle artiesten (behalve Atmozfears) die de euphorische kant slaapverwekkend maken.
Verder zijn er zoveel top artiesten die elke keer weer fantastische nummers maken en goeie sets wegzetten (BM, NC, Wildstylez, Devin Wild, Demi Kanon, Adrenalize, Audiotricz, Cyber, Ecstatic, Aeros/Blackburn etcetera )

Luister eens lekker naar deze lijst en dan heb je een perfect voorbeeld hoe heerlijk euphorisch kan zijn. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 01:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Atmozfears live was wel top tho! Die wat hardere tracks van 'm zijn echt gruwelijk.


Welke hardere tracks heeft hij gedraaid? Erg benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 01:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:

Zet er wat mij betreft dan maar lekker iets nieuws zoals Rebelion of Partyraiser achteraan. Valt er in ieder geval weer eens een bak nieuwe muziek op een mooi geluidssysteem te horen. Onbegrijpelijk hoe je je zo pro-euforisch op kunt stellen na zo'n wanprestatie van BH of 'Da Tweekaz'. Het verasssings-element is al jaren iets waar artiesten niet aan mee (willen) werken. Dwing het wmb dan maar gewoon af door wat nieuw bloed in een line-up.


Eens. Dat lijstje is wel gelijk het meest zaaddodende spectrum van euforisch, maar dat terzijde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 01:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Indy schreef:
Deanster schreef:
Als ik zo die filmpjes luister van team red, kan je team red onder hardcore scharen. Wat een bpm.... gaat toch nergens over. Dit noemen ze nog hardstyle in hetzelfde genre als een sound rush remix project one. De scene is zo grote grap aan het worden en de euforische hardstyle heeft in de wintertijden amper bestaansrecht. Nieuwe talenten krijgen in euforische hardstyle geneens meer kans om geboekt te worden. Als er is een euforische artiest wordt geboekt is het ren gevestigde naam.... Slechte business en de raw artiesten groeien als kool :sick: de een harder dan de ander



Hier kan ik me wel in vinden ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 01:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Luister eens lekker naar deze lijst en dan heb je een perfect voorbeeld hoe heerlijk euphorisch kan zijn. :loving:

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 10:19 
 
Hardtraxx Veteran

Ultraterrorloudsound schreef:
Basshunterzz schreef:
Redman schreef:


Ik kan bijna voor 99% zeker zeggen dat Radical zei 'This will be our last track as the Militia', stond ook groot op de schermen. Dus die gast heeft het niet goed gehoord


bedoelen ze niet gewoon dat het hunt laatste track was van die avond?


Daar doel ik ook op :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 10:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ah thanks, vond het al wazig xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RadicelArmy schreef:
Rickzel schreef:
Atmozfears live was wel top tho! Die wat hardere tracks van 'm zijn echt gruwelijk.


Welke hardere tracks heeft hij gedraaid? Erg benieuwd.


"hardere" ik vind z'n nieuwe EP bijvoorbeeld al wel wat harder dan normaal. Dat stijltje vind ik echt heel vet. Heb verder niet erg veel mee gekregen hoe al die tracks heten, maar vond het in ieder geval een leuke opbouw in een klein half uurtje. Kan me goed voorstellen dat zijn set met SZP op Qapital leuk gaat worden voor de afwisseling en totaal niet zou misstaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 11:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een heerlijke avond heb ik gehad..

Dit was mijn eerste Hardbass nog maar, na zoveel keer Qlimax.
Gelukkig bij een vriendin van ons kunnen overnachten in Velp, daarom eerst daar een paar drankjes gedaan en heeft ons gebracht en gehaald (ideaal). Rond half 12 waren we binnen, alles verliep redelijk soepeltjes, behalve het aanschaffen van de Wallet (waar ik overigs behoorlijk positief over ben) één van de pin automaten deed helemaal niets, in andere rij moeten gaan staan, echter duurde dit ook weer een behoorlijke tijd. Afijn;

Team Blue;
Eerst een normaal plekje proberen te bemachtigen op de vloer, maar de tering.. wat was het daar druk!!
Kon m'n kont amper keren. Zodoende de verhuizing gemaakt naar de tribune decks, ideaal en erg veel ruimte.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik team Blue net iets te blije muziek vond. De tracks pakten met niet allemaal.
Atmozfears daarentegen vond ik wel erg lekker live, de combi tussen zijn euforische werk en hardere werk pakt me wel. Die nieuwe track met Demi Kanon deed t erg goed en de fabric of creation, handz up.. heerlijk!

Team Green was 75% :loving: wat een heerlijke tracks maken BM, Wildstylez en Noisecontrollers toch. Echt 1,5 uur genoten.. Spirit of Hardstyle als grote uitschieter.. wat een toptrack.. moest er bijna van janken.. maar daarna... wat een complete afgang die Brennan Heart. Met zo'n liveset kun je in dezer dagen tijd niet meer den tonele verschijnen. Dit moet hij zelf ook wel een beetje snappen. Manmanman. Ondertussen toch nog een aantal keer geprobeerd om het veld te betreden, echter de drukte was toen nog niet te harden.

Team Yellow draaide de gashendel beetje bij beetje open, daarbij merkte ik dat ik het wedstrijd van s'middags toch behoorlijk ging voelen.Vooral de Phuture Noize platen in het Gelredoe oeiii.. Charged Up en Suicidal Superstar vind ik echt moddervette platen. B-front :loving: :love: :woot: :drool: Held!! Dit Half uur was veel en veel te kort.. EVP halloo....

Tijdens het laatste team zakte mij de moed in de schoenen, last van m'n rechterkuit en ben lekker plaats gaan nemen op de tribune.. Kon niet zo veel met de pingpong kicks van Rebellion. Dus mooi lopen ouwehoeren, daarbij een obsessie gekregen voor één van de vrouwelijke werknemers die alleen maar controleerde op het roken op de tribune, dit leverde prachtige taferelen op.

Minus Militia gemist doordat we ongeveer een uurtje eerder weg zijn gegaan. Dikke prima en thuis nog leuk aftertje gehad. Dik feest gehad, dikke show, lasers :love: ,leuk gezelschap en het geluid was prima... alleen de drukte viel me enigszins tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima gezellige avond gehad, vond dit echter wel een van de mindere edities van Hard Bass.
Drama begon al toen onze buschauffeur tot 2 keer toe verkeerd reed, waardoor we Isaac en de openingsshow gemist hebben.
Team Blue was gewoon lekker inkomen, kan de tracks van alle drie de acts wel waarderen. Die Psy Edit van Pandora kwam ook wel erg lekker door overigens. Atmozfears Live was dik in orde, leuke edits gehoord, maar wellicht wel wat hard voor het tijdstip.
Team Green was genieten, Noisecontrollers, Bass Modulators en Wildstylez laten maar weer eens horen waarom ze al een aantal jaar aan de top van de euforische hardstyle staan. Brennan Heart Live is het meeste inmiddels wel al over gezegd. Leuk dat je Jonathan Mendelsohn meeneemt voor je live aspect, maar vul je lijstje asjeblieft gewoon eens ff anders in of kom met meer edits aanzetten.
Over Yellow had ik in eerste instantie m'n bedenkingen, maar bleek het beste team van de avond te zijn. Nieuwe Phuture Noize platen zijn geniaal en de trackkeuze van Adaro en Digital Punk was ook dik in orde. Props voor AK47 en die nieuwe Myst plaat :thumbsup:
Bij Red had ik redelijk hoge verwachtingen van Warface en E-Force, maar die hebben zich toch weten te verleiden tot het afzakken naar het niveau van Rebelion. Nieuwe tracks van E-Force waren erg dik maar werden te snel doorgemixt (en hoe kun je Attack nou 2x teasen en hem dan niet draaien :( ). Minus Militia was voor mijn gevoel nagenoeg identiek aan 3 jaar geleden, waardoor ik toch met een licht teleurgesteld gevoel naar huis ging, ondanks dat het wel heel gezellig was.

EDIT: Hoe kan ik B-Front nou vergeten te benoemen :$ dit was ongekend goed, legend :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://djmag.nl/comin/02062017-1046/%E2%80%98politie-enschede-helpt-verdwaalde-ier-zonder-shirt-en-geld-weer-op-weg%E2%80%99

Ier is na Hard Bass de weg kwijt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 12:23 
 
Hardtraxxer

Iemand nog de collab van NC, BM en WSZ waar ze voor hardbass mee bezig waren gehoord?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 12:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit was een heerlijke editie van Hard Bass :D

Team blue: oké.. zat weinig drive in imo

volgend jaar Cyber, Sound Rush & Devin Wild en het is al stukken beter imo :)

Team Green: +1 wat was dat genieten :loving: :worship: stuk voor stuk werden er wereldplaten gedraaid :D

ik had alleen Brennan Heart live omgedraaid met Atmozfears live en het was stukken beter geweest kwa opbouw.. nu was het toch wel een beetje inkakken

Team Yellow: heerlijk :) weinig op aan te merken, B-Front :worship:

Team Red: Redelijk :) E-Force top :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 12:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:


Citaat:
Zonder een cent op zak en met ontbloot bovenlijf.


Lekker rauwen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 12:51 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
klapstoel schreef:


Citaat:
Zonder een cent op zak en met ontbloot bovenlijf.


Lekker rauwen

Ik wist niet dat hard bass op vrijdag avond werd gehouden. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 13:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kun je op verschillende manieren opvatten, of ze sluiten hardbass af met het laatste nummer of het produceren als minus militia is bij deze ten einde?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Natuurlijk stoppen ze niet met MM, dat is de meest succesvolle liveact ooit. Volgend jaar weer een album uitbrengen met 14 dezelfde tracks, paar keer op play drukken tijdens een boeking, paar shirts en vlaggen verkopen en ze zijn weer binnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 13:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Marks schreef:
Kun je op verschillende manieren opvatten, of ze sluiten hardbass af met het laatste nummer of het produceren als minus militia is bij deze ten einde?

Sloten ze niet uberhaupt af met een non-Militia plaat of wat is die 'mop mop gas erop'-track die ze draaiden? Dat zou wel een interessante live-act ontwikkeling zijn trouwens, verplicht afsluiten met een Sjammienators track bietje hakkuh
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 13:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Ik wist niet dat hard bass op vrijdag avond werd gehouden. ;)


wat lul jij nou weer vaag :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
RTM93 schreef:
Ik wist niet dat hard bass op vrijdag avond werd gehouden. ;)


wat lul jij nou weer vaag :/

'Maandagdip'
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 14:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Broken Balance schreef:
RTM93 schreef:
Ik wist niet dat hard bass op vrijdag avond werd gehouden. ;)


wat lul jij nou weer vaag :/

'Maandagdip'


Enorm relevant dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 14:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was nog maar mijn eerste keer Hard Bass, maar een prima avond gehad. Weet niet of ik er nog een keer heen zou gaan, ik zou dan liever naar 2 andere feesten gaan die de helft goedkoper zijn denk ik.
Team Blue was gewoon even inkomen maar niks bijzonders, enige nummer dat ik wilde horen was Wherever The Light Ends. Uiteraard heb ik die gemist omdat ik was pissen :whistle:. Atmozfears was vet, kan zijn muziek erg waarderen. Ondertussen hadden we ons ergens anders gepositioneerd want we hadden erg veel last van loopvolk. Team Green was puur genieten, ook leuk dat er een aantal Project One platen voorbij kwamen. Brennan Heart viel inderdaad tegen dus maar even een appel voor maar liefst €1,35 gekocht.

Van Team Yellow verwachtte ik eigenlijk vrijwel niks (op PN en B-Front na uiteraard) maar ik moet toegeven dat het erg gaaf was. Goeie trackkeuze van andere artiesten met Before You Go, Zombie, AK47 en The Unknown die me zo te binnen schieten. Die platen van Phuture Noize zijn zo goed he :love: Minpunt was wel om een prachtig nummer als The Worlds Beyond te vervolgen met Rellen In De Hel. B-Front was wel een voorspelbaar setje maar gvd tyfus vet.

Aangezien het feit dat ik van 8:30 tot 16:00 had gewerkt, daarna 90 minuten had gevoetbald en o.a. bij B-Front volledig uit mijn panfluit ben gegaan, kregen mijn benen het er helaas ook wat moeilijker mee.

Team Red had ik uiteindelijk meer van verwacht, maar toch wel van genoten. Af en toe kicks die voorbij kwamen joh :bomb:. FTP remix van E-Force ook erg dik. Kan aan mij liggen, maar ik had het idee dat vooral Rebelion aan het draaien was?
En ohja, er zijn zo ontzettend veel vette nummers op dit moment, die gast is bezig met een album, en dan draait ie Seven :sick: (Seven staat bij mij in de categorie Rebel To The Grave en Rellen In De Hel). Minus Militia heb ik werkelijk waar niks mee, dus het laatste half uurtje maar het beste ervan gemaakt.
Na afloop dacht ik dat ik op de vloer van het Gelredome moest gaan overnachten, echter het was me toch gelukt om nog die lange trap te overwinnen :lol:
Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten