Ik lees opvallend weinig over Rebelion?
Slapen de haters of was het goed te doen?
Voor mij misschien wel het vetste van de hele nacht. Wat klonk dat ongelofelijk dik door het Gelredome. Ik neem al mijn woorden terug die ik erover heb uitgelaten.wrote:Ik lees opvallend weinig over Rebelion?![]()
Ik had dit al wel verwachtwrote:Voor mij misschien wel het vetste van de hele nacht. Wat klonk dat ongelofelijk dik door het Gelredome. Ik neem al mijn woorden terug die ik erover heb uitgelaten.wrote:Ik lees opvallend weinig over Rebelion?![]()
Los van de ontelbare anti's moet ik toegeven dat het er wel flink opknaltwrote:Ik lees opvallend weinig over Rebelion?![]()
Ik gok zodra ze de nieuwe nummers er uit geknipt hebben.wrote:Worden de sets nog vrijgegeven?
bedoelen ze niet gewoon dat het hunt laatste track was van die avond?wrote:Ik kan bijna voor 99% zeker zeggen dat Radical zei 'This will be our last track as the Militia', stond ook groot op de schermen. Dus die gast heeft het niet goed gehoord
HYPEwrote:bedoelen ze niet gewoon dat het hunt laatste track was van die avond?wrote:Ik kan bijna voor 99% zeker zeggen dat Radical zei 'This will be our last track as the Militia', stond ook groot op de schermen. Dus die gast heeft het niet goed gehoord
wrote:Als ik zo die filmpjes luister van team red, kan je team red onder hardcore scharen. Wat een bpm.... gaat toch nergens over. Dit noemen ze nog hardstyle in hetzelfde genre als een sound rush remix project one. De scene is zo grote grap aan het worden en de euforische hardstyle heeft in de wintertijden amper bestaansrecht. Nieuwe talenten krijgen in euforische hardstyle geneens meer kans om geboekt te worden. Als er is een euforische artiest wordt geboekt is het ren gevestigde naam.... Slechte business en de raw artiesten groeien als koolde een harder dan de ander
Okewrote:Als ik zo die filmpjes luister van team red, kan je team red onder hardcore scharen. Wat een bpm.... gaat toch nergens over. Dit noemen ze nog hardstyle in hetzelfde genre als een sound rush remix project one. De scene is zo grote grap aan het worden en de euforische hardstyle heeft in de wintertijden amper bestaansrecht. Nieuwe talenten krijgen in euforische hardstyle geneens meer kans om geboekt te worden. Als er is een euforische artiest wordt geboekt is het ren gevestigde naam.... Slechte business en de raw artiesten groeien als koolde een harder dan de ander
wrote:Als ik zo die filmpjes luister van team red, kan je team red onder hardcore scharen. Wat een bpm.... gaat toch nergens over. Dit noemen ze nog hardstyle in hetzelfde genre als een sound rush remix project one. De scene is zo grote grap aan het worden en de euforische hardstyle heeft in de wintertijden amper bestaansrecht. Nieuwe talenten krijgen in euforische hardstyle geneens meer kans om geboekt te worden. Als er is een euforische artiest wordt geboekt is het ren gevestigde naam.... Slechte business en de raw artiesten groeien als koolde een harder dan de ander
same.wrote:wrote:Als ik zo die filmpjes luister van team red, kan je team red onder hardcore scharen. Wat een bpm.... gaat toch nergens over. Dit noemen ze nog hardstyle in hetzelfde genre als een sound rush remix project one. De scene is zo grote grap aan het worden en de euforische hardstyle heeft in de wintertijden amper bestaansrecht. Nieuwe talenten krijgen in euforische hardstyle geneens meer kans om geboekt te worden. Als er is een euforische artiest wordt geboekt is het ren gevestigde naam.... Slechte business en de raw artiesten groeien als koolde een harder dan de ander
Hier kan ik me wel in vinden ja.
Same here.wrote:wrote:Als ik zo die filmpjes luister van team red, kan je team red onder hardcore scharen. Wat een bpm.... gaat toch nergens over. Dit noemen ze nog hardstyle in hetzelfde genre als een sound rush remix project one. De scene is zo grote grap aan het worden en de euforische hardstyle heeft in de wintertijden amper bestaansrecht. Nieuwe talenten krijgen in euforische hardstyle geneens meer kans om geboekt te worden. Als er is een euforische artiest wordt geboekt is het ren gevestigde naam.... Slechte business en de raw artiesten groeien als koolde een harder dan de ander
wrote:wrote:Als ik zo die filmpjes luister van team red, kan je team red onder hardcore scharen. Wat een bpm.... gaat toch nergens over. Dit noemen ze nog hardstyle in hetzelfde genre als een sound rush remix project one. De scene is zo grote grap aan het worden en de euforische hardstyle heeft in de wintertijden amper bestaansrecht. Nieuwe talenten krijgen in euforische hardstyle geneens meer kans om geboekt te worden. Als er is een euforische artiest wordt geboekt is het ren gevestigde naam.... Slechte business en de raw artiesten groeien als koolde een harder dan de ander
Dit inderdaad. Heb dit een heel stuk liever dan de zoveelste zaaddodende set van een artiest die op alle feesten geboekt staat. Goeie meet trouwens! ;-)wrote:Red was eigenlijk gewoon gruwelijkwas er bij Q-base al achter dat Rebelion live gewoon bijzonder dik is, en het leek wel alsof E-Froce en Warface zich enorm hebben aangepast aan die twee schotten. Was 1 grote mengelmoes van zieke kicks en extreem lompe herrie, goud
Die FTP remix had net zo goed een malice & rooler track kunnen zijn, maar was gewoon van E-Force
![]()
![]()
Is dit de schuld van Rebelion en co? Hier even wat van artiesten die op zo ongeveer ieder groot feest geboekt staan en per feest 2 platen variëren in hun tracklists.De scene is zo grote grap aan het worden en de euforische hardstyle heeft in de wintertijden amper bestaansrecht. Nieuwe talenten krijgen in euforische hardstyle geneens meer kans om geboekt te worden. Als er is een euforische artiest wordt geboekt is het ren gevestigde naam...