Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 49  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2017 18:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik lees opvallend weinig over Rebelion? :P
Slapen de haters of was het goed te doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2017 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Ik lees opvallend weinig over Rebelion? :P
Slapen de haters of was het goed te doen?


Voor mij misschien wel het vetste van de hele nacht. Wat klonk dat ongelofelijk dik door het Gelredome. Ik neem al mijn woorden terug die ik erover heb uitgelaten. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2017 18:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
DL22 schreef:
Ik lees opvallend weinig over Rebelion? :P
Slapen de haters of was het goed te doen?


Voor mij misschien wel het vetste van de hele nacht. Wat klonk dat ongelofelijk dik door het Gelredome. Ik neem al mijn woorden terug die ik erover heb uitgelaten. :P


Ik had dit al wel verwacht :lol: Live vind ik de act echt super vet :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2017 18:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Ik lees opvallend weinig over Rebelion? :P
Slapen de haters of was het goed te doen?


Los van de ontelbare anti's moet ik toegeven dat het er wel flink opknalt ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2017 18:59 
 
Hardtraxx Veteran

Worden de sets nog vrijgegeven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2017 19:04 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Worden de sets nog vrijgegeven?

Ik gok zodra ze de nieuwe nummers er uit geknipt hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2017 19:06 
 
Hardtraxx Veteran

Ah ja ofcourse, echt alleen in de hardstyle scene gebeurt dat. Bij zulke feesten horen ze die juist erin te laten. Defqon, Decibek, Hardbass & Qlimax. Ben benieuwd wat iedereen heeft gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2017 19:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vond Team Blue weinig bijzonders. Paar fijne nummers van Adrenalize, maar voornamelijk de platenkeuze van Da Tweekaz kon me weinig boeien. Lekker van The Project naar Frozen overgaan. :thumbdown: Atmozfears prima set, niet veel op aan te merken.

Team Green ook veel fijne tracks gehoord, met onder andere de nieuwen van Project One. Brennan Heart was echt om te janken, tijd dat die man eens tot de orde geroepen wordt.

Yellow heb ik me goed op vermaakt. Was van te voren een beetje bang voor de trackkeuze en opbouw van de set, maar dat viel erg mee. Before You Go was echt goud. :worship: B-Front vanzelfsprekend briljant. Paar andere tracks gedraaid ten opzichte van zijn set op Qlimax, maar was al lang blijk om EVP en Silent Scream te horen. :loving:

Tenslotte met Red eigenlijk ook weinig op aan te merken. Ging er regelmatig echt goed tegenaan en live klinkt het allemaal toch net wat vetter dan op je pc. Minus Militia ben ik nu wel op uitgekeken. Ze waren niet zozeer slecht, maar echt een waardige afsluiting vond ik het niet. Was van te voren ook lichtelijk teleurgesteld dat B2S wederom hun aan de line-up had toegevoegd.

Leek overigens alsof het veel te druk was op momenten. Bij Qlimax had ik voor mijn gevoel veel meer beweegruimte dan ik gisteren had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2017 20:20 
 
Hardtraxxer

Basshunterzz schreef:
Redman schreef:


Ik kan bijna voor 99% zeker zeggen dat Radical zei 'This will be our last track as the Militia', stond ook groot op de schermen. Dus die gast heeft het niet goed gehoord


bedoelen ze niet gewoon dat het hunt laatste track was van die avond?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2017 20:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vond de drukte in vergelijking met qlimax eigenlijk wel meevallen.
Om 1 uur naar de tribunes verhuist omdat het toen idd wel erg vol was op de vloer, maar vanaf 3 uur was er ruimte genoeg overal.

Geluid vond ik btw wel veel beter als op Qlimax. Vooral tussen 3 en 6 was t genieten! Na 6en leek het volume iets terug te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2017 20:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Peterpinguin schreef:
zombie wat een plaat :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2017 20:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ultraterrorloudsound schreef:
Basshunterzz schreef:
Redman schreef:


Ik kan bijna voor 99% zeker zeggen dat Radical zei 'This will be our last track as the Militia', stond ook groot op de schermen. Dus die gast heeft het niet goed gehoord


bedoelen ze niet gewoon dat het hunt laatste track was van die avond?


HYPE
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2017 21:21 
 
Hardtraxxer

Als ik zo die filmpjes luister van team red, kan je team red onder hardcore scharen. Wat een bpm.... gaat toch nergens over. Dit noemen ze nog hardstyle in hetzelfde genre als een sound rush remix project one. De scene is zo grote grap aan het worden en de euforische hardstyle heeft in de wintertijden amper bestaansrecht. Nieuwe talenten krijgen in euforische hardstyle geneens meer kans om geboekt te worden. Als er is een euforische artiest wordt geboekt is het ren gevestigde naam.... Slechte business en de raw artiesten groeien als kool :sick: de een harder dan de ander
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2017 21:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Deanster schreef:
Als ik zo die filmpjes luister van team red, kan je team red onder hardcore scharen. Wat een bpm.... gaat toch nergens over. Dit noemen ze nog hardstyle in hetzelfde genre als een sound rush remix project one. De scene is zo grote grap aan het worden en de euforische hardstyle heeft in de wintertijden amper bestaansrecht. Nieuwe talenten krijgen in euforische hardstyle geneens meer kans om geboekt te worden. Als er is een euforische artiest wordt geboekt is het ren gevestigde naam.... Slechte business en de raw artiesten groeien als kool :sick: de een harder dan de ander


:aww: Gaat het?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2017 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deanster schreef:
Als ik zo die filmpjes luister van team red, kan je team red onder hardcore scharen. Wat een bpm.... gaat toch nergens over. Dit noemen ze nog hardstyle in hetzelfde genre als een sound rush remix project one. De scene is zo grote grap aan het worden en de euforische hardstyle heeft in de wintertijden amper bestaansrecht. Nieuwe talenten krijgen in euforische hardstyle geneens meer kans om geboekt te worden. Als er is een euforische artiest wordt geboekt is het ren gevestigde naam.... Slechte business en de raw artiesten groeien als kool :sick: de een harder dan de ander

Oke
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2017 21:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Who's the hardest motherfucker (yes I am!)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2017 21:48 
 
Hardtraxx Veteran

Minderwaardigheidscomplexje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2017 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goed vermaakt gister, even een stop van 3 maanden doet een mens goed. Team red was heel erg dik, mede mogelijk gemaakt door E-Force die ik eigenlijk niet kon betrappen op een kut plaat. Heb van hem echt een aantal fantastische platen gehoord :love: . Ook Rebelion viel mij mee, zo nu en dan was 't wel kut, maar niet zo erg als dat ik had verwacht. Warface ging wel, paar nieuwe platen van hem vond ik eigenlijk weinig boeiends. Ik stoorde me tijdens die set vooral aan het extreem hoge BPM en het snelle doormixen.

Andere teams waren wel ok. Bij zowel blue & green een paar prachtige tracks gehoord, maar euforisch is helaas voor mij niet de muziek wat mij energie geeft. Hier dus ook zo nu en dan vermakelijk staan luisteren.

Team Yellow was wat half om half. B-Front live was een heerlijk half uurtje, de rest was met zijn ups en downs. Had mij erg verheugd op Phuture Noize, maar op 1 of andere manier kwam zijn muziek er niet echt bovenuit.

Al met al best vermaakt! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2017 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deanster schreef:
Als ik zo die filmpjes luister van team red, kan je team red onder hardcore scharen. Wat een bpm.... gaat toch nergens over. Dit noemen ze nog hardstyle in hetzelfde genre als een sound rush remix project one. De scene is zo grote grap aan het worden en de euforische hardstyle heeft in de wintertijden amper bestaansrecht. Nieuwe talenten krijgen in euforische hardstyle geneens meer kans om geboekt te worden. Als er is een euforische artiest wordt geboekt is het ren gevestigde naam.... Slechte business en de raw artiesten groeien als kool :sick: de een harder dan de ander



Hier kan ik me wel in vinden ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2017 22:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Deanster schreef:
Als ik zo die filmpjes luister van team red, kan je team red onder hardcore scharen. Wat een bpm.... gaat toch nergens over. Dit noemen ze nog hardstyle in hetzelfde genre als een sound rush remix project one. De scene is zo grote grap aan het worden en de euforische hardstyle heeft in de wintertijden amper bestaansrecht. Nieuwe talenten krijgen in euforische hardstyle geneens meer kans om geboekt te worden. Als er is een euforische artiest wordt geboekt is het ren gevestigde naam.... Slechte business en de raw artiesten groeien als kool :sick: de een harder dan de ander



Hier kan ik me wel in vinden ja.


same.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2017 22:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Deanster schreef:
Als ik zo die filmpjes luister van team red, kan je team red onder hardcore scharen. Wat een bpm.... gaat toch nergens over. Dit noemen ze nog hardstyle in hetzelfde genre als een sound rush remix project one. De scene is zo grote grap aan het worden en de euforische hardstyle heeft in de wintertijden amper bestaansrecht. Nieuwe talenten krijgen in euforische hardstyle geneens meer kans om geboekt te worden. Als er is een euforische artiest wordt geboekt is het ren gevestigde naam.... Slechte business en de raw artiesten groeien als kool :sick: de een harder dan de ander



Hier kan ik me wel in vinden ja.

Same here.

Het is lachwekkend dat een Rebelion geboekt word op een gevestigd feest zoals HardBass.
De hele scene is kapot. Nu ben ik er ook van overtuigd dat mensen zoals Brennan Heart en Zatox hier ook niet positief aan meewerken maar dat de euforische kant vd hardstyle wordt ondergesneeuwd is wel duidelijk.
De raw is zo simpel tegenwoordig. Een kick, screech en een lekkere trommelkick met een beetje dood en verderf erbij, en hup, weer een nummer klaar.

Andere kant begrijp ik b2s ook wel natuurlijk. Rebelion doet het goed voor de mondkapjes en de militantjes is het een populaire act, zet er een Warface/Minus Militia bij naast en je verkoopt gewoon uit.

Ik ben afgelopen 2 jaar HardBass geweest maar toch blij dat ik deze editie heb overgeslagen. Lineup van vorig jaar was 300% beter.

En ja, over smaak valt niet te twisten. Dat de raw populairder is dan euphoric geloof ik wel, maar ik irriteer me gewoon aan alles de laatste tijd.

Zo, dat moest ik even kwijt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2017 22:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op een paar tracks na vond ik team blue geen ene reet aan. Heb echt geprobeerd tweekaz een eerlijke kans te geven, maar frozen remix? Serieus? Leek wel een fucking kinderdisco. Ik weet weer waarom ik die lui voortaan maximaal moet ontwijken >.< Atmozfears live was wel top tho! Die wat hardere tracks van 'm zijn echt gruwelijk

Verschil met team green was ook zo gigantisch, wat een drive wat een kwaliteit, SPIRIT OF HARDSTYLE <3 die mid jezusssss. Yellow spreekt voor zich, EVP live, Phuture Noize baas, digital punk en adaro hadden een paar leuke tracks en een paar mindere, prima setje verder.

Red was eigenlijk gewoon gruwelijk :lol: was er bij Q-base al achter dat Rebelion live gewoon bijzonder dik is, en het leek wel alsof E-Froce en Warface zich enorm hebben aangepast aan die twee schotten. Was 1 grote mengelmoes van zieke kicks en extreem lompe herrie, goud :lol: Die FTP remix had net zo goed een malice & rooler track kunnen zijn, maar was gewoon van E-Force :lol: :thumbsup:

Minus Militia was eigenlijk ook nog wel leuker dan ik dacht, veel tracks, maar toen de eerste 200 BPM remix van een oude plaat weer aan de beurt was na 20 minutenz ijn we weg gegaan. Daar heb ik niks mee.

Oprecht veel leuke mensen leren kennen, vond de sfeer waar wij waren verrassend goed. Weinig mondkap raw boys gezien (stonden zeker bij het hek). Zelfs paar keer enorm goed verrast door de track keuze, Protest of Indignation/Myst track.

Ik vond het top :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2017 22:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Deanster schreef:
Als ik zo die filmpjes luister van team red, kan je team red onder hardcore scharen. Wat een bpm.... gaat toch nergens over. Dit noemen ze nog hardstyle in hetzelfde genre als een sound rush remix project one. De scene is zo grote grap aan het worden en de euforische hardstyle heeft in de wintertijden amper bestaansrecht. Nieuwe talenten krijgen in euforische hardstyle geneens meer kans om geboekt te worden. Als er is een euforische artiest wordt geboekt is het ren gevestigde naam.... Slechte business en de raw artiesten groeien als kool :sick: de een harder dan de ander



Hier kan ik me wel in vinden ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2017 22:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe was de sfeer eigenlijk eerste 4 uur, maar ook later?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2017 23:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Red was eigenlijk gewoon gruwelijk :lol: was er bij Q-base al achter dat Rebelion live gewoon bijzonder dik is, en het leek wel alsof E-Froce en Warface zich enorm hebben aangepast aan die twee schotten. Was 1 grote mengelmoes van zieke kicks en extreem lompe herrie, goud :lol: Die FTP remix had net zo goed een malice & rooler track kunnen zijn, maar was gewoon van E-Force :lol: :thumbsup:


Dit inderdaad. Heb dit een heel stuk liever dan de zoveelste zaaddodende set van een artiest die op alle feesten geboekt staat. Goeie meet trouwens! ;-)

Citaat:
De scene is zo grote grap aan het worden en de euforische hardstyle heeft in de wintertijden amper bestaansrecht. Nieuwe talenten krijgen in euforische hardstyle geneens meer kans om geboekt te worden. Als er is een euforische artiest wordt geboekt is het ren gevestigde naam...

Is dit de schuld van Rebelion en co? Hier even wat van artiesten die op zo ongeveer ieder groot feest geboekt staan en per feest 2 platen variƫren in hun tracklists.

Atmozfears
Brennan Heart
Code Black
Frontliner
Zatox

Zet er wat mij betreft dan maar lekker iets nieuws zoals Rebelion of Partyraiser achteraan. Valt er in ieder geval weer eens een bak nieuwe muziek op een mooi geluidssysteem te horen. Onbegrijpelijk hoe je je zo pro-euforisch op kunt stellen na zo'n wanprestatie van BH of 'Da Tweekaz'. Het verasssings-element is al jaren iets waar artiesten niet aan mee (willen) werken. Dwing het wmb dan maar gewoon af door wat nieuw bloed in een line-up.
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten