Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 16:59 

Hardtraxx Veteran

Wat een bazenfeest was het weer zeg!

22.00 - 23.00 Rondjes lopen/Cellrock

Was rond 22.15 binnen. Terwijl een deel van de groep munten ging halen, gingen wij alvast een kijkje nemen bij Cellrock, die o.a. Digital Playground, Why Can't We See en Rage :loving: draaide. Het geluid was net zoals vorig jaar echt geweldig op de mainstage. Vervolgens even een kijkje genomen bij de andere stages. Bij de Raw nog precies Hit The Floor meegekregen :D. Wat me opviel tijdens het rondje lopen was de Hardcore stages op dat moment relatief gezien veel voller stonden dan de Hardstyle stages.

Draaide best aardig, wel redelijk hoog hitjesgehalte, maar dan wel de hitjes waar ik me nog steeds op kan vermaken (This Is Who We Are, Break Down Low en The Record Breaking). Voor het eerst ook de remix van Zany & DV8 - Vision gehoord. Gelukkig heeft hij niet teveel veranderd aan het origineel, want dat vind ik echt een bazenplaat.

Uiteindelijk iets na half 12 bij Blackburn aangekomen, maar wel precies op tijd voor Stay Alert , die ik al een tijdje live wilde horen. Daarnaast ook redelijk wat eigen plaatjes van Blackburn gehoord :). Absoluut hoogtepunt van de set was echter X2X (Deepack Remix) :worship:

Scope DJ vs A-Lusion was niet heel erg boeiend, meeste platen deden me vrij weinig. Wel leuk dat The Power Of Music en Robot voorbij kwamen :).

Van 01.00 - 02.00 een beetje rondjes gelopen en bij Audiofreq gestaan, die wat leuke eigen plaatjes draaide zoals Speekaz Kikk en Welcome To The Future, aangevuld met platen als GDD (Noisecontrollers Remix) en XY.

Om 02.00 was het tijd voor Zany, die de ene keer briljant draait en de andere keer nogal matig. Dit keer was het gelukkig weer briljant. Opende met het Rattlebrain deel van de Dikke Vette Zaadplaat, gevolgd door Crystal :love: . Zany mixte lekker vlot door, heb ook Bitch Remix, Revolution Edit, Quakers, Pounding Senses Edit, Oldskool, Midnight :D , Magic, Inner Creativity, Octavius Augustus Remix, Firepower, Dark Force, Rockstar, Redeeming Light en Annihilating gehoord.

Titan ging daarna verder waar Zany mee gestopt was; Het neerzetten van een briljante set. Heel veel dikke platen gehoord, maar de uitschieter was voor mij toch Dark Symphony. Tering, wat gaat die hard zeg :worship: .

Na Titan weer terug gegaan naar de mainstage voor een stukje Geck-O & Phrantic. Kwam bij 2-1 aanlopen, wat natuurlijk altijd een lekkere sfeermaker is. Trackkeuze van Geck-O vond ik alleen veel beter dan die van Phrantic. Zal ook wel komen doordat ik vrij weinig heb met de laatste release van Phrantic.

Tijdens DR Live even wat gegeten en nog 10 minuutjes meegepakt van Ophidian LIVE. Was wel vermakelijk, maar niet meer dan dat. Nadat we even langs de kluisjes waren gegaan hebben we nog even bij Wavolizer gekeken. Hoorde o.a. Sympho langs komen en nog een plaat die op 't gehoor van Wavolizer was. Ze knalden er wel behoorlijk op, maar moet zeggen dat ik er verder niet zo veel mee heb.

Vervolgens nog even bij Deepack gekeken. Was ook wel vermakelijk met o.a. Get Hit en Thrill Of The Kill.

De afsluiter van Theracords Live was gewoonweg geniaal. Had wel het idee dat het geluid tijdens Soundwaves ineens flink opgeschroeft werd. Die Polka HC plaat was ook genieten, net als de Thera's Core Live Mix van The Sexual Thrill.

Al met al dus een heel dik feest gehad. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 18:12 

Hardtraxx Veteran

Qz. schreef:
Wel echt dodelijke muziek, dat tempo kan ik niet volhouden.

Watje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 19:21 

Hardtraxx Addict

Wat een waardeloos feest was dit, gelukkig was ik er voor werk :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 19:28 

Hardtraxx Addict

Riichard schreef:

Verklaar je nader
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 20:04 

Hardtraxx Elite

Heeeeerlijk feest weer, super gezellig gehad met ons groepje. Kwamen binnen toen Clock Kid net ging afsluiten, helaas te laat aangekomen dus gemist verder. Door met E-Force die draaide wat je gewent was, lekker spul. Even half uurtje bij TOA gekeken, genieten van de muziek maar na een half uurtje toch wel zat. Terug naar P&D, ook een heerlijk half uur van meegekregen, hun tracklist zegt genoeg. Even naar de hardcore main geweest, zou niet eens weten wie er draaide, wou der zo snel mogelijk weer weg maar vrienden wouden even kijken. Snel naar de main voor Geck-o en Phrantic die een superdik gevarieerd setje neerzette, van alles kwam langs! Daarna bij de Donkey's gebleven, toch altijd wel weer 1 groot feest hun sets, maar wel erg standaard (wel vet dat Motherfuck langskwam). Wavolizer was ook weer een held, eigenlijk geen mindere plaat gehoord daar, keihard knalle met genoeg ruimte vooraan. En alsof dat al niet genoeg was afsluiten met TC live, denk wel het setje van de avond, wat een knalplaten stuk voor stuk :worship: Al met al weer een geweldig feest met over het algemeen goed geluid overal, dit keer ook in de raw! Jammer dat de muntjes weer duurder waren (maar was hier vorig jaar volgens mij ookal) en wat ook erg irritant was, was dat er bij de main vooraan gewoon brandbare vloeistof uit de lucht kwam zetten als die oow zo leuke vlammenwerpers aangingen. Dit vond ik echt niet kunnen en heb ik ook echt nog niet eerder last van gehad op een feest... Mocht verder de pret niet drukken, maar toch wel een kwalijke zaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 20:18 

Aan het typen...

Live TV? :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 20:28 

Hardtraxx Elite

Lyst schreef:
Live TV? :woot:

Don't know what you're talking about :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 23:18 

Hardtraxx Addict

M-arijn schreef:
Riichard schreef:

Verklaar je nader

Slechte organisatie, alles vaag geregeld. Hele nacht vergast worden door rook en zeer negatief volk bij Hardcore (erger dan ik gewend ben)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten