Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2013 19:10 

Hardtraxx Addict

Steffnov schreef:
Nemesyz schreef:
Twijfel nog over TOA, maar volgende week draaien ze ook 2 uur op Q-Base met fatsoenlijk geluid.

Hoe kom je hierbij? Sowieso draaien ze op Q-Base als Eye-D & Hidden, niet als TOA (dus een andere stijl) en hoe je aan die 2 uur komt ben ik wel heel benieuwd naar

Oh kut je hebt helemaal gelijk :x
Nou godver, toch maar kijkje nemon dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2013 19:15 

Hardtraxx Veteran

Tot straks! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2013 19:15 

Hardtraxx Veteran

TOA hoor je sowieso niet te missen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2013 19:57 

Hardtraxx Newbie

Zin in :yay: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2013 19:59 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
TOA hoef je sowieso niet bij te zijn :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2013 20:29 

Hardtraxx Veteran

Iemand nog een goedkoop kaartje nodig? Heb er per ongelijk 2 :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2013 20:33 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:

Last minute eentje gewonnen? :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2013 20:42 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:

Check uw inbox :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2013 20:58 

Hardtraxx Veteran

Qz. schreef:
Chukkels schreef:

Last minute eentje gewonnen? :thumbup:

Nee, vergeten dat ik er een paar maanden geleden 1 gekocht had. Stond niet op mijn Paylogic account xD

Ticket nog steeds te koop btw
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2013 06:44 

Hardtraxxer

Helaas niet kunnen gaan, omdat ik al een tijdje ziek ben. Nu toch nog een stukje mee kunnen genieten, terwijl ik zo'n 15 kilometer verderop ben. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2013 07:26 

Hardtraxx Veteran

Die TOA set :worship:

Verdient een post voor zichzelf, rest komt morgen wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2013 09:37 

Hardtraxx Veteran

Leuk feestje gehad, The Dark Project & Wars Industry draaide echt heerlijk net zoals Drokz en Tita. Zeker vermaakt, jalleen ammer van die Ajax Hooligans, dat de muntprijs behoorlijk hoog lag en dat er 0,0 sfeer hing bij de main hardcore.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2013 11:46 

Hardtraxx Veteran

Zany :worship: :worship:

Theracords Live :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2013 14:13 

Hardtraxx Addict

MC Tha Watcher :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :x :x :x :x :x :x

Verder goed feestje, Wavolizer :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2013 16:47 

Hardtraxx Veteran

Haha Tha Watcher was echt belachelijk ja..

Verder heerlijk feest gehad. TC Live was echt super :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2013 17:48 

Hardtraxx Veteran

Wooooooow :worship:
Tieum & Unexist! :loving:
Die albums van hun worden echt ziek! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2013 18:04 

wat een feest, echt niet normaal _O_
Chrono & DD, Radium, Promo, TSS, Drokz, Noisekick (L) en Unexist
wat een gruwelijk dik feest!
en de leukste mensen weer tegengekomen natuurlijk! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2013 18:32 

Hardtraxx Addict

Heb me goed vermaakt! :D Maar wat liepen er onmundig veel gabbers rond zeg :lol:

edit: hoor net van Steffnov dat het van origine een HC feest is, vandaar dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2013 18:44 

Hardtraxx Addict

Heeft vorig jaar dik overtroffen! Weer heerlijk geluid, veel ruimte, mooiere stages/show, grotere raw area. Hing ook een prima sfeer bij de meeste area's vond ik, alleen op de main hardcore was t wat dood.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2013 18:51 

Hardtraxx Veteran

Richardd schreef:
Heeft vorig jaar dik overtroffen! Weer heerlijk geluid, veel ruimte, mooiere stages/show, grotere raw area. Hing ook een prima sfeer bij de meeste area's vond ik, alleen op de main hardcore was t wat dood.

Het waren precies dezelfde stages :lol: wel cheap zo.

Maar goed, was mooi feestje. TOA duidelijk eindbazen van de dag :worship: verder meer tijd op de early door gebracht dan ik van tevoren had verwacht, bij Dr. Macabre, Ruffneck en Laurent Ho, was vet. Uiteindelijk maar 5 minuten HS meegepakt, om te realiseren dat het best wel kut was :P dus weer weg. Stages stonden wel te dicht op elkaar, overal kon je wel de muziek van andere stages horen als je een beetje pech had, wat vooral bij de industrial met blazende pitchcoremeuk ernaast irritant was.

Overigens mag Ophidian in vervolg wel gewoon weer DJ sets neerzetten, het is dat zijn platen echt goud zijn, maar verder was het niet bijzonder en het piano spel kwam nou niet echt lekker uit de verf.

PS: sorry voor de punch Alex :P weet dat ik eerder dreigde David als projectiel tegen je te gebruiken maar die was niet bewust xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2013 19:05 

Hardtraxxer

Zo, tijd voor een review van mijn kant, ik ben namelijk net wakker, dus nu is het nog vers!

Wat een pauperfeest, nooit meer heen. >.<

Nee, dat viel heel erg mee.. sterker nog, het was echt supervet! :woot:

Mijn eerste nachtfestival (tevens mijn eerste Ground Zero) mocht ik als BOB een deel van onze groep taxen voor een ritje van ongeveer anderhalf uur.
Nadat we (nouja, ik, stomme TomTom) in eerste instantie verkeerd waren gereden kwamen we uiteindelijk aan en begon de avond bij Mindustries. Vond het op zich wel een lekker klinken, ben alleen totaal niet bekend met hun nummers maar evengoed wel een leuk opwarmertje. Ohja, ze draaide wel Industrial Overkill van Lowroller, dat was wel even genieten. :)

Daarna verder gegaan naar een half uurtje Blackburn, die een prima setje neerzette, het was alleen wat kort. O.a. Hunt Down, Stay Alert, The Future met P&D en Virus gehoord!

Vervolgens het begin meegepakt van Clock Kid, prima gemixt zoals altijd en hij draaide o.a. Scary Noises, Welcome, Sexual Thrill, Goddamn. Had de set graag af willen luisteren, maar we konden niet al te lang blijven omdat we snel naar The Outside Agency moesten, 2 uurtjes lang.

Allejezus, wat een tempo zat er in die set, ik heb bijna geen breaks gehoord. Ook ben ik niet heel bekend met de discography van TOA, m.u.v. hun laatste album en wat losse EP's, dus ik kon er niet altijd wat mee. xd
Wel N-Vtiral - Kombat Aktion, TOA - The Strangers, Meander - Endless Blackless en Raging In The Dancehall (TOA Remix) gehoord. Verder voornamelijk veel eigen werk en een aantal nieuwe platen.

Snel wat gegeten (pizza slice met kip was heerlijk!) en teruggegaan naar de RAW om op tijd te zijn voor Titan. Draaide lekker gevarieerd. Aantal eigen tracks (Remember Me, Born To Fight, Necropsy), wat Spoontech platen (Syndrome, Formula 2012 Edit) en nog wat Theracords platen ook! (D&R - Dancing, This Mind). Al met al een hele lekkere set!

Toen uitgebreide plas-eet-en-drink pauze gehad zodat we niks zouden missen van Ophidian LIVE. Maar god o god, wat viel mij dit enorm tegen. Het geluid was gewoonweg ruk en het kwam ook totaal niet door. Helaas een gemiste kans! Wel even kippenvel toen hij opende met Forgotten Moments.

Snel weer terug naar de RAW om geen seconde te missen van Wavolizer. Nadat ik hem had meegemaakt op de afgelopen Loudness wilde ik dit voor geen goud missen. En jazeker, hij maakte alle verwachtingen weer waar! Wat een heerlijke set. Af en toe IETS te snel doorgemixt maar de platenkeuze was weer om te smullen. Quietly (Thera Remix), Debt of Blood, Done (Fancy Edit), The Chief, Sympho, Nothing Remix, een nieuwe plaat van hem, AHA van Geck-O, een nieuwe track van Thera (weet niet of ik mag spoileren van Pieter hoe die heet dus dat zal ik niet doen xd), Times Like These van DJ Hidden, Einstein, Flux Capitator als toegift. Echt elke seconde van genoten!

Na een laatste eetdrinkpiespoeppillenpauze snel doorgegaan naar de main voor Theracords Live. Dat was gewoon genieten. Ben blij dat ze met een grote groep waren (3 artiesten en collabs, dus dat maakt het assortiment wel iets groter). Is misschien ook wel de reden dat ik Donkey Rollers Live altijd zo vind tegenvallen, omdat het altijd hetzelfde is. Niks tegen DR trouwens. Hoe dan ook, het was genieten. Celebrate, Stay Alert, Soundwaves, The Future, The Battle, Sexual Thrill Thera Core Mix, een of andere Polka Tool, Sloopvergunning en Trespassing! (en nog veel meer!). Supergeslaagde afsluiter van een geslaagd feest.

Plus-punten

+++ Groep waar ik mee was.
++ 90% van het overige volk.
++ TOA.
++ Wavolizer.
++ Theracords Live.
++ Titan.
+ Pizza slice met kip.
+ Snelle service bij de balie.
+ Thera, die altijd wel een praatje wil maken
+ Geen Dikke Vette Bassplaat gehoord

Min-punten

- Prijs van muntjes, wordt echt elk jaar erger.
- Irritante wappies die aan je zitten.
- Ophidian LIVE, ondanks dat hij er zelf niks aan kon doen, baalde ik toch wel enorm.
- Wegkomen van het parkeerterrein. Is het zo moeilijk om rechts te lopen, zodat auto's weg kunnen komen?
- MC Tha Watcher, probeer alsjeblieft ook eens niets te zeggen, in plaats van 63 keer hetzelfde, dan ben je veel leuker.

TL:DR Vet feestje, voor herhaling vatbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2013 19:20 

Hardtraxx Veteran

Top feestje gehad

Die MC Tha Watcher mag in het vervolg inderdaad wel opdonderen, from the left to the right from the front to the back x100 xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2013 20:35 

Hardtraxx Addict

Steffnov schreef:
Richardd schreef:

Pardon? De main hardstyle had dit jaar een veel groter arsenaal aan ledverlichting. Er hingen nu geen lasers aan de zijkanten zoals vorig jaar maar gewoon voorin. De Raw hardstyle stage was minstens 2x zo groot met een verbeterd geluidsysteem erbij en de hardcore stage van dit jaar was ook gewoon groter.
Zelfde materiaal en t zelfde soort stages ben ik hoogstens met je eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2013 20:37 

Hardtraxx Addict

Het geluid was btw echt episch :worship: Zo heb ik het nog nooit gehoord op een feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2013 20:45 

Hardtraxx Veteran

Richardd schreef:
Steffnov schreef:
Richardd schreef:

Pardon? De main hardstyle had dit jaar een veel groter arsenaal aan ledverlichting. Er hingen nu geen lasers aan de zijkanten zoals vorig jaar maar gewoon voorin. De Raw hardstyle stage was minstens 2x zo groot met een verbeterd geluidsysteem erbij en de hardcore stage van dit jaar was ook gewoon groter.
Zelfde materiaal en t zelfde soort stages ben ik hoogstens met je eens.

De stage van de HC was exact dezelfde als vorig jaar (area wel anders opgezet). Main HS en raw HS kunnen, te weinig van gezien, maar de early, indu en freestyle waren ook hetzelfde als vorig jaar.
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten