Zo, tijd voor een review van mijn kant, ik ben namelijk net wakker, dus nu is het nog vers!
Wat een pauperfeest, nooit meer heen.
Nee, dat viel heel erg mee.. sterker nog, het was echt supervet!
Mijn eerste nachtfestival (tevens mijn eerste Ground Zero) mocht ik als BOB een deel van onze groep taxen voor een ritje van ongeveer anderhalf uur.
Nadat we (nouja, ik, stomme TomTom) in eerste instantie verkeerd waren gereden kwamen we uiteindelijk aan en begon de avond bij
Mindustries. Vond het op zich wel een lekker klinken, ben alleen totaal niet bekend met hun nummers maar evengoed wel een leuk opwarmertje. Ohja, ze draaide wel
Industrial Overkill van Lowroller, dat was wel even genieten.
Daarna verder gegaan naar een half uurtje
Blackburn, die een prima setje neerzette, het was alleen wat kort. O.a.
Hunt Down, Stay Alert, The Future met P&D en Virus gehoord!
Vervolgens het begin meegepakt van
Clock Kid, prima gemixt zoals altijd en hij draaide o.a.
Scary Noises, Welcome, Sexual Thrill, Goddamn. Had de set graag af willen luisteren, maar we konden niet al te lang blijven omdat we snel naar
The Outside Agency moesten, 2 uurtjes lang.
Allejezus, wat een tempo zat er in die set, ik heb bijna geen breaks gehoord. Ook ben ik niet heel bekend met de discography van TOA, m.u.v. hun laatste album en wat losse EP's, dus ik kon er niet altijd wat mee.
Wel
N-Vtiral - Kombat Aktion, TOA - The Strangers, Meander - Endless Blackless en Raging In The Dancehall (TOA Remix) gehoord. Verder voornamelijk veel eigen werk en een aantal nieuwe platen.
Snel wat gegeten (pizza slice met kip was heerlijk!) en teruggegaan naar de RAW om op tijd te zijn voor
Titan. Draaide lekker gevarieerd. Aantal eigen tracks (
Remember Me, Born To Fight, Necropsy), wat Spoontech platen (
Syndrome, Formula 2012 Edit) en nog wat Theracords platen ook!
(D&R - Dancing, This Mind). Al met al een hele lekkere set!
Toen uitgebreide plas-eet-en-drink pauze gehad zodat we niks zouden missen van
Ophidian LIVE. Maar god o god, wat viel mij dit enorm tegen. Het geluid was gewoonweg ruk en het kwam ook totaal niet door. Helaas een gemiste kans! Wel even kippenvel toen hij opende met
Forgotten Moments.
Snel weer terug naar de RAW om geen seconde te missen van
Wavolizer. Nadat ik hem had meegemaakt op de afgelopen Loudness wilde ik dit voor geen goud missen. En jazeker, hij maakte alle verwachtingen weer waar! Wat een heerlijke set. Af en toe IETS te snel doorgemixt maar de platenkeuze was weer om te smullen.
Quietly (Thera Remix), Debt of Blood, Done (Fancy Edit), The Chief, Sympho, Nothing Remix, een nieuwe plaat van hem, AHA van Geck-O, een nieuwe track van Thera (weet niet of ik mag spoileren van Pieter hoe die heet dus dat zal ik niet doen
), Times Like These van DJ Hidden, Einstein, Flux Capitator als toegift. Echt elke seconde van genoten!
Na een laatste eetdrinkpiespoeppillenpauze snel doorgegaan naar de main voor Theracords Live. Dat was gewoon genieten. Ben blij dat ze met een grote groep waren (3 artiesten en collabs, dus dat maakt het assortiment wel iets groter). Is misschien ook wel de reden dat ik Donkey Rollers Live altijd zo vind tegenvallen, omdat het altijd hetzelfde is. Niks tegen DR trouwens. Hoe dan ook, het was genieten.
Celebrate, Stay Alert, Soundwaves, The Future, The Battle, Sexual Thrill Thera Core Mix, een of andere Polka Tool, Sloopvergunning en Trespassing! (en nog veel meer!). Supergeslaagde afsluiter van een geslaagd feest.
Plus-punten+++ Groep waar ik mee was.
++ 90% van het overige volk.
++ TOA.
++ Wavolizer.
++ Theracords Live.
++ Titan.
+ Pizza slice met kip.
+ Snelle service bij de balie.
+ Thera, die altijd wel een praatje wil maken
+ Geen Dikke Vette Bassplaat gehoord
Min-punten- Prijs van muntjes, wordt echt elk jaar erger.
- Irritante wappies die aan je zitten.
- Ophidian LIVE, ondanks dat hij er zelf niks aan kon doen, baalde ik toch wel enorm.
- Wegkomen van het parkeerterrein. Is het zo moeilijk om rechts te lopen, zodat auto's weg kunnen komen?
- MC Tha Watcher, probeer alsjeblieft ook eens niets te zeggen, in plaats van 63 keer hetzelfde, dan ben je veel leuker.
TL:DR Vet feestje, voor herhaling vatbaar.