Ja en deze is ook mooi:

Was een geweldig feest! Achteraf kan ik mijn gelopen TT ongeveer maken:
23.30 - 00:00 - Early - Dr. Macabre
Rustig inkomen hier. Kwam wel compleet random Steffnov tegen toen we amper 10 minuten binnen waren.

Toen ook nog ff rondje gelopen naar de 2 herrietenten achteraan, waar het geluid van de ene tent inderdaad hoorbaar was in de andere.
00:00 - 00:30 - Main HS - Scope DJ vs A-Lusion
Tja, we kwamen aangelopen met Fit in or fuck off... Lekker wat hartjes gemaakt, mijn handen warm geklapt en met wat random gasten geouwehoerd, maar op een enkel plaatje na, was dit niet echt mijn smaak.
00.30 - 01.00 - Freestyle - Housebangerz

Stapmuziek (Wakanda, Miami, etc.) die nog slechter wordt gemaakt met jumpstylekicks. Toch best wel goed vermaakt met blij in het rond springen, maar na een half uur was het wel voldoende.
01.00 - 02:00 - Raw HS - E-Force
Acceptabel, maar niet heel bijzonder. Een aantal fijne platen. Octavius Augustus remix was wel de topper. Over het algemeen vind ik remixes van oude platen tegenvallen, maar deze klapt er zo lekker op! Minpuntje was wel dat het te druk was in die tent, dus echt losgaan lukte niet.
02:00 - 03:15 - Main HS - Zany
Vergelijkbaar met E-Force eigenlijk, behalve dan dat er hier wél genoeg ruimte was! Wat ook vergelijkbaar was, was dat Zany uiteraard ook diezelfde (zijn) remix draaide, maar nu kon ik wel maximaal losgaan.
03:15 - 04:30 - Main HS - Geck-o vs Phrantic

Heerlijke set. Geluid ging volgens mij ook in 1 keer een stuk harder. Bijna alleen maar goede platen. Kwam halverwege ook de andere bazen (Domo & Tom

) tegen en flink losgegaan met Space Jam als toppunt. Wat een feestnummer is dat zeg!
04:30 - 05.00 - Multi - The Sickest Squad
Frenchcore. Die basslines vind ik thuis altijd lekker klinken (doet mij altijd denken aan één van mijn favoriete elementen; de reversed bass), dus dat wilde ik wel een keer live meemaken. Het trilde goed door en was zeker vet, alleen jammer dat het net te vol was om goed te rammen. Wel echt dodelijke muziek, dat tempo kan ik niet volhouden.
05:00 - 06:00 - Raw HS - Wavolizer
Wat is die man een baas. Hij begon met wat rustigere hardstyleplaten, dus dat was even een stapje terug na de frenchcore. Was toen ook nog redelijk druk, dus het begin vond ik niet heel bijzonder. Maar hij gooide steeds grotere herrieplaten erop en na een minuutje of 20 was daar wel flink wat ruimte gecreëerd. De helft van het tweede gedeelte van de set met mijn ogen dicht staan genieten van de snares. Was in een halve trance geloof ik.
06:00 - 06:15 - Toch maar even pauze ofzo?
06:15 - 06:50 - Main HS - TC Live
Ja, dit was gewoon goed. Een paar lekkere TC-klappers gehoord. Die live-edits zijn ook gewoon leuk en de random samples tussendoor zorgen voor een lach. Verder was ik wel redelijk kapot, dus kon niet echt meer maximaal gaan. Iets voor het einde weggegaan en uiteindelijk een minuut of 20 in de file gestaan voor de fuik geloof ik.