Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2013 21:00 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
PS: sorry voor de punch Alex :P weet dat ik eerder dreigde David als projectiel tegen je te gebruiken maar die was niet bewust xd

Ja wtf man, zomaar haal je me uit terwijl ik met m'n rug naar je toe sta. :mad: Gooi dan David naar me, die zie ik tenminste aankomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2013 21:08 

Hardtraxx Addict

Vond het echt ongelovelijk gruwelijk, zwaar boven verwachting! Wavolizer een te zieke set. Helaas niet tot het eind gebleven maar wat stond het geluid hard vanaf Soundwaves zeg, nog nooit zoiets gehoord op een outdoor mainstage (en misschien uberhaupt nog nooit).
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2013 21:13 

Hardtraxx Addict

Steffnov schreef:
De stage van de HC was exact dezelfde als vorig jaar (area wel anders opgezet). Main HS en raw HS kunnen, te weinig van gezien, maar de early, indu en freestyle waren ook hetzelfde als vorig jaar.

Oh oke, dan heb ik er niet goed genoeg naar gekeken denk ik, stond ook voornamelijk achter een box :P (bij de HC)
Die andere stages waren idd wel t zelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2013 21:14 

Hardtraxx Veteran

M-arijn schreef:
Vond het echt ongelovelijk gruwelijk, zwaar boven verwachting! Wavolizer een te zieke set. Helaas niet tot het eind gebleven maar wat stond het geluid hard vanaf Soundwaves zeg, nog nooit zoiets gehoord op een outdoor mainstage (en misschien uberhaupt nog nooit).

UDC heeft als een van de weinige het geluid op mainstages idd goed staan (hoewel het in het begin op de HC main wat tegenviel en achteraan helemaal). Zo was het geluid op Dance Valley ook geniaal.

Verder was dit inderdaad een topfeest! Al heb ik liever dat Ground Zero volgend jaar eerder in de zomer komt. Niet omdat het te koud was, maar omdat nachtfestivals gewoon helemaal de bom zijn. En aangezien er maar 2 zijn in Nederland en omstreken (GZ & Q-Base) is het zonde dat deze achter elkaar zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2013 21:24 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Steffnov schreef:
PS: sorry voor de punch Alex :P weet dat ik eerder dreigde David als projectiel tegen je te gebruiken maar die was niet bewust xd

Ja wtf man, zomaar haal je me uit terwijl ik met m'n rug naar je toe sta. :mad: Gooi dan David naar me, die zie ik tenminste aankomen.

Zo onnodig dit weer he :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2013 21:27 

Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
Dakpan schreef:
Steffnov schreef:

Zo onnodig dit weer he :(

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2013 21:36 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Afbeelding

Hahahahaha :lol: Sukkel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2013 21:40 

Hardtraxx Addict

Die meiden waren inderdaad wel knap irritant! Continu overal tussen doorlopen met die flugel meuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2013 21:43 

Hardtraxx Addict

Ze bleef David ook wel bijzonder lang aanstaren :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2013 21:44 

Hardtraxx Addict

Gewoon lekker terug staren :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2013 21:44 

Hardtraxx Veteran

Het fouilleren was irritant. Duurde echt een eeuwigheid. Volgens mij had die chick die mij fouilleerde het nog nooit gedaan, want ze controleerde alles echt letterlijk 3 keer. Het leek wel op een massage die ik kreeg, ze voelde zelfs IN mijn broek xd

Barpersoneel krijgt ook een onvoldoende trouwens. Wat een trage paupers waren dat zeg, jezus! >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2013 21:45 

Hardtraxx Addict

Ik haalde m'n spullen uit mn zak. Hij kijkt er ff naar, ''zo dat zijn veel spullen, loop maar door''. Uhh ja oke
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2013 21:46 

Hardtraxx Addict

Daar had ik ook last van. Ik ging via de Die Hard ingang naar binnen, met wie ik ging had een gewone ticket en was 10x eerder binnen. :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2013 21:47 

Hardtraxx Veteran

M-arijn schreef:
Ik haalde m'n spullen uit mn zak. Hij kijkt er ff naar, ''zo dat zijn veel spullen, loop maar door''. Uhh ja oke

Misschien komt dat omdat je wat later kwam of een gast had die het niet kon schelen. :P Maar ik ben serieus nog nooit zo goed gefouilleerd. Aan de ene kant ook wel goed, maar dit was wel heel erg overdreven. Schiphol en voetbalstadions zouden hier wat van kunnen leren xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2013 22:04 

Hardtraxx Veteran

M-arijn schreef:
Ze bleef David ook wel bijzonder lang aanstaren :lol:

Inderdaad :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2013 22:05 

Hardtraxxer

Ik had ook mijn handen vol spullen en vroeg "moet je deze nog controleren?", waarop ik als antwoord krijg "nee hoor, ik geloof het wel, loop maar door". Had verder geen verboden middelen bij me ofzo, maar blijkt wel dat je je op zo'n manier makkelijk daar doorheen kan bluffen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2013 22:43 

Donateur

hahaha mooi ook dit

http://www.dumpert.nl/mediabase/6560520 ... _2013.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2013 23:40 

Hardtraxx Veteran

Geniaal feest! Top geluid bij de Main en Raw Hardstyle. Setjes van de dag : Zero Sanity, Clock Kid, Geck-O & Phrantic en Theracords Live.

Hier kun je mijn verslag lezen :
https://partyflock.nl/report/12923:Grou ... tival_2013
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2013 23:53 

Hardtraxx Veteran

Mooi die polka :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 00:19 

Hardtraxx Addict

Ja en deze is ook mooi: :lol:

Afbeelding

Was een geweldig feest! Achteraf kan ik mijn gelopen TT ongeveer maken:

23.30 - 00:00 - Early - Dr. Macabre
Rustig inkomen hier. Kwam wel compleet random Steffnov tegen toen we amper 10 minuten binnen waren. :D Toen ook nog ff rondje gelopen naar de 2 herrietenten achteraan, waar het geluid van de ene tent inderdaad hoorbaar was in de andere.

00:00 - 00:30 - Main HS - Scope DJ vs A-Lusion
Tja, we kwamen aangelopen met Fit in or fuck off... Lekker wat hartjes gemaakt, mijn handen warm geklapt en met wat random gasten geouwehoerd, maar op een enkel plaatje na, was dit niet echt mijn smaak.

00.30 - 01.00 - Freestyle - Housebangerz
:lol: xd Stapmuziek (Wakanda, Miami, etc.) die nog slechter wordt gemaakt met jumpstylekicks. Toch best wel goed vermaakt met blij in het rond springen, maar na een half uur was het wel voldoende.

01.00 - 02:00 - Raw HS - E-Force
Acceptabel, maar niet heel bijzonder. Een aantal fijne platen. Octavius Augustus remix was wel de topper. Over het algemeen vind ik remixes van oude platen tegenvallen, maar deze klapt er zo lekker op! Minpuntje was wel dat het te druk was in die tent, dus echt losgaan lukte niet.

02:00 - 03:15 - Main HS - Zany
Vergelijkbaar met E-Force eigenlijk, behalve dan dat er hier wél genoeg ruimte was! Wat ook vergelijkbaar was, was dat Zany uiteraard ook diezelfde (zijn) remix draaide, maar nu kon ik wel maximaal losgaan. :yay:

03:15 - 04:30 - Main HS - Geck-o vs Phrantic
:drool: :drool: Heerlijke set. Geluid ging volgens mij ook in 1 keer een stuk harder. Bijna alleen maar goede platen. Kwam halverwege ook de andere bazen (Domo & Tom :beer: ) tegen en flink losgegaan met Space Jam als toppunt. Wat een feestnummer is dat zeg! :love:

04:30 - 05.00 - Multi - The Sickest Squad
Frenchcore. Die basslines vind ik thuis altijd lekker klinken (doet mij altijd denken aan één van mijn favoriete elementen; de reversed bass), dus dat wilde ik wel een keer live meemaken. Het trilde goed door en was zeker vet, alleen jammer dat het net te vol was om goed te rammen. Wel echt dodelijke muziek, dat tempo kan ik niet volhouden.

05:00 - 06:00 - Raw HS - Wavolizer
Wat is die man een baas. Hij begon met wat rustigere hardstyleplaten, dus dat was even een stapje terug na de frenchcore. Was toen ook nog redelijk druk, dus het begin vond ik niet heel bijzonder. Maar hij gooide steeds grotere herrieplaten erop en na een minuutje of 20 was daar wel flink wat ruimte gecreëerd. De helft van het tweede gedeelte van de set met mijn ogen dicht staan genieten van de snares. Was in een halve trance geloof ik. :lol:

06:00 - 06:15 - Toch maar even pauze ofzo?

06:15 - 06:50 - Main HS - TC Live
Ja, dit was gewoon goed. Een paar lekkere TC-klappers gehoord. Die live-edits zijn ook gewoon leuk en de random samples tussendoor zorgen voor een lach. Verder was ik wel redelijk kapot, dus kon niet echt meer maximaal gaan. Iets voor het einde weggegaan en uiteindelijk een minuut of 20 in de file gestaan voor de fuik geloof ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 09:02 

Hardtraxx Addict

Leuke "review"! Die gast op de snelweg is wel helemaal gestoord :lol:

Hoe zit dat trouwens met de fuik? Ik dacht dat elke auto die er langskwam een blaastest moest doen, maar ik mocht gewoon doorrijden? :huh: Was natuurlijk 100% nuchter, maar wel vaag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 10:13 

Hardtraxx Veteran

Basss27 schreef:
:huh: Was natuurlijk 100% nuchter, maar wel vaag.

Wat had je op dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 14:10 

Hardtraxx Veteran

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 14:27 

Hardtraxx Elite

Hahahah
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 15:24 

Hardtraxx Veteran

:lol:
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten