Hopelijkwrote:
Lekker met eventtravel
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hmm, dat is natuurlijk ook nog een goede optie. 
Die terror tenttt
:
Voor herhaling vatbaar dit feestje
Voor herhaling vatbaar dit feestje
Ben je ook van de partij gekkie?wrote:Jou moet ik gewoon een keer gemeet hebben, als DP dan ook komt heb ik 2 vliegen in 1 klap!wrote:Net even overlegd, 99.9% dabei
Het feest waar ik vorig jaar een paar koningen heb ontmoet trouwens 
ov is zwaar kutwrote:wrote:
Lekker met het OV
Redelijk kort in de buurt.wrote:ov is zwaar kutwrote:wrote:
Lekker met het OVmet trein naar apeldoorn en dan met de pendel bus
Ik ben overigens benieuwd naar de line up, op basis daarvan beslis ik.
Jammer dat het geen nachtelijk festival meer is, zo een concept had ik graag eens willen meemaken. Onlangs dat, is dit een zeer goede optie voor mij. 
Q-Base is ook snachtswrote:Jammer dat het geen nachtelijk festival meer is, zo een concept had ik graag eens willen meemaken. Onlangs dat, is dit een zeer goede optie voor mij.
Nu je het zegtwrote:Q-Base is ook snachtswrote:Jammer dat het geen nachtelijk festival meer is, zo een concept had ik graag eens willen meemaken. Onlangs dat, is dit een zeer goede optie voor mij.
Maar op Q-Base heb je een veel mindere line-up dan hier..
Intussen wel ja. Vroeger kon je op Q-base best veel internationale verrassingen zien, das tegenwoordig niet meer jammer genoeg 
naar dit feest kijk ik gewoon het meeste uit 
Ik dacht dat jij meer van de nustyle was?wrote:naar dit feest kijk ik gewoon het meeste uit
Dat ligt aan je persoonlijke smaak. Q-base heeft voor mij wel een hoger "och dan hier maar even kijken" gehalte. Als ik beide line-ups van vorig jaar vergelijk vind ik die van q-base beter.wrote:Maar op Q-Base heb je een veel mindere line-up dan hier..
Wow, is het alweer zo lang geleden toen we jou ontmoette?wrote:Het feest waar ik vorig jaar een paar koningen heb ontmoet trouwens
FTW!!
Half jaartje maar... lijkt eigenlijk een hoop langerwrote:Wow, is het alweer zo lang geleden toen we jou ontmoette?wrote:Het feest waar ik vorig jaar een paar koningen heb ontmoet trouwens
FTW!!
Maar de locatie van Q-Basewrote:Intussen wel ja. Vroeger kon je op Q-base best veel internationale verrassingen zien, das tegenwoordig niet meer jammer genoeg
Wat is nu beter dan feesten op de main stage en vervolgens vliegtuigen over je heen laten komen? Bovendien biedt de line up van Q-Base zeker wel internationale namen, misschien meer bekende namen maar ook onbekende namen.
Zeker in de eerste bunker van de RAW, wat ging het daar los! Vanaf Zatox ging de beuk er echt goed in!
Zeker in de eerste bunker van de RAW, wat ging het daar los! Vanaf Zatox ging de beuk er echt goed in!
Alsof Mondello, JTS, Activator, Balistic, Beholder SSM, Kai Tracid, Scot Project geen internationale namen zijn.. Om maar even een kleine greep uit de line-up van vorig jaar te doen..wrote:Wat is nu beter dan feesten op de main stage en vervolgens vliegtuigen over je heen laten komen? Bovendien biedt de line up van Q-Base zeker wel internationale namen, misschien meer bekende namen maar ook onbekende namen.
Ja maar Sinds 10 years qlubtempowrote:Ik dacht dat jij meer van de nustyle was?wrote:naar dit feest kijk ik gewoon het meeste uit
Op het gebied van bekende stijlen is Q-base net zo'n eeinheidsworst als alle andere Q-feesten geworden. Wat dat betreft geef ik Erwin wel gelijk, op Ground Zero staan misschien niet de meest populaire namen, maar wel een hele diverse greep uit internationale artiesten. Natuurlijk ook deels noodgedwongen omdat UDC niet groots mag shoppen bij Platinum.wrote:Wat is nu beter dan feesten op de main stage en vervolgens vliegtuigen over je heen laten komen? Bovendien biedt de line up van Q-Base zeker wel internationale namen, misschien meer bekende namen maar ook onbekende namen.
Bekijk de line-up van GZ vorig jaar maar... zo hoort het eigenlijk op meer festivals te zijn en het is doodzonde dat Ground Zero zowat het enige overgebleven feest is dat zoiets doet. Niemand die meer het lef heeft om een onbekende, internationale naam ergens neer te zetten...
Ik denk trouwens dat de kans groot is dat The Machine hier dit jaar staat. 
Lijkt me wel!wrote:Ben je ook van de partij gekkie?wrote:Jou moet ik gewoon een keer gemeet hebben, als DP dan ook komt heb ik 2 vliegen in 1 klap!wrote:Net even overlegd, 99.9% dabei
Vorige keer op Ground Zero intens goed vermaakt