Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 34  Volgende
Bericht Geplaatst op 17 mei 2011 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Boxer is het beste ja, maar hier zijn 3 drugstopics voor :P
Bericht Geplaatst op 17 mei 2011 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Boxer is het beste ja, maar hier zijn 3 drugstopics voor :P

haha ja srry :P ...kzal het nu verder daar bespreken ;)
Bericht Geplaatst op 17 mei 2011 17:34 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik ben ook aanwezig ^^
Bericht Geplaatst op 17 mei 2011 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik ben ook aanwezig ^^

:thumbsup:
Bericht Geplaatst op 17 mei 2011 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik ben ook aanwezig ^^
Bericht Geplaatst op 17 mei 2011 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
Lyst schreef:
Ik ben ook aanwezig ^^
Bericht Geplaatst op 17 mei 2011 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
_dp_ schreef:
Lyst schreef:
Ik ben ook aanwezig ^^
Bericht Geplaatst op 17 mei 2011 21:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ben ook aanwezig en dat gaan jullie weten ook :woot:
Bericht Geplaatst op 17 mei 2011 23:13 
 
Artiest
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ik ben ook aanwezig en dat gaan jullie weten ook :woot:
Bericht Geplaatst op 18 mei 2011 08:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
dawasiknie schreef:
Ik ben ook aanwezig en dat gaan jullie weten ook :woot:
Bericht Geplaatst op 18 mei 2011 09:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
DjThera schreef:
dawasiknie schreef:
Ik ben niet aanwezig en dat gaan jullie weten ook :woot:
Bericht Geplaatst op 18 mei 2011 11:43 
 

ik ben ook aanwezig,, :woot: maar komt er nog een meeting met HT'ers die er heen gaan? zoja,, wachten we dan op de TT voor we tijd en plaats afspreken? ik ken helemaal geen HT'er namelijk en wil graag wel eens kennismaken en lekker hard stampen met z'n alle :D
Bericht Geplaatst op 18 mei 2011 11:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DarkestSymphony schreef:
ik ben ook aanwezig,, :woot: maar komt er nog een meeting met HT'ers die er heen gaan? zoja,, wachten we dan op de TT voor we tijd en plaats afspreken? ik ken helemaal geen HT'er namelijk en wil graag wel eens kennismaken en lekker hard stampen met z'n alle :D

wil jou ook wel is ontmoeten
Bericht Geplaatst op 18 mei 2011 11:51 
 

roberttt schreef:
DarkestSymphony schreef:
ik ben ook aanwezig,, :woot: maar komt er nog een meeting met HT'ers die er heen gaan? zoja,, wachten we dan op de TT voor we tijd en plaats afspreken? ik ken helemaal geen HT'er namelijk en wil graag wel eens kennismaken en lekker hard stampen met z'n alle :D

wil jou ook wel is ontmoeten

sarcasme ofwat? xd
Bericht Geplaatst op 18 mei 2011 11:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

In je schoenen is 1 van de domste dingen die er is.
Bericht Geplaatst op 18 mei 2011 12:19 
 

Mol schreef:
In je schoenen is 1 van de domste dingen die er is.

huh?
Bericht Geplaatst op 18 mei 2011 12:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DarkestSymphony schreef:
roberttt schreef:
DarkestSymphony schreef:
ik ben ook aanwezig,, :woot: maar komt er nog een meeting met HT'ers die er heen gaan? zoja,, wachten we dan op de TT voor we tijd en plaats afspreken? ik ken helemaal geen HT'er namelijk en wil graag wel eens kennismaken en lekker hard stampen met z'n alle :D

wil jou ook wel is ontmoeten

sarcasme ofwat? xd


xd :lol:

vind die meetings maar niets.. iedereen spreekt me aan ik ken niemand volgende dag ben ik alles vergeten nou joepie..

:cry: :cry:
Bericht Geplaatst op 18 mei 2011 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kzou wel,vet vinden om wat gezichten te zien hier van HT :P
Bericht Geplaatst op 18 mei 2011 15:49 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Wij gaan er ook heen.


Maar niet zo maar, nee wij draaien er in de Raw Hardstyle area. :thumbsup: :yay:
Yes yesssss.
Bericht Geplaatst op 18 mei 2011 16:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Prefix schreef:
Wij gaan er ook heen.


Maar niet zo maar, nee wij draaien er in de Raw Hardstyle area. :thumbsup: :yay:
Yes yesssss.


YEEESSSSS :D. Hoopte echt dat jullie het zouden worden, gefeliciteerd!
Bericht Geplaatst op 18 mei 2011 16:20 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Gefeliciteerd Prefix & Density! Terechte winnaars al was t toch wel een lastige beslissing vonden wij hier at Theracords HQ :P
Bericht Geplaatst op 18 mei 2011 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben benieuwd naar de TT..
Bericht Geplaatst op 18 mei 2011 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wil hier ook wel graag heen maar dat gaat helaas niet helemaal uitkomen met de financiƫn :(
Bericht Geplaatst op 18 mei 2011 16:52 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Feli Prefix & Density!

Was een lekker setje!
Bericht Geplaatst op 18 mei 2011 17:09 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Bedankt. :)

Ah die wordt op Ground Zero zelf natuurlijk flink overtroffen! :D
Bult nieuw eigen werk op komst wat we tegen die tijd graag willen draaien.
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten