Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2019 11:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hypeeeee
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2019 12:08 
 
Hardtraxxer

Fucking veel zin in, te herkennen aan alles meezingen en shirt met bloemen erop
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2019 12:11 
 
Hardtraxx Veteran

Te herkennen aan m'n geweldige uiterlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2019 12:55 
 
Hardtraxx Addict

Op het laatste moment een kaartje gehaald! Sinds tijden weer eens alleen een feestje pakken!

Te herkennen aan een bos krullen en socially akward gedrag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2019 22:27 
 
Hardtraxx Veteran

Compliment en respect naar de lichttechniek van de raw classic.
Rond 2u al gevraagd of ze blauw rode stroboscoop wilde beperken of vermijden. En vrijwel geen moment daarna meer opgemerkt dan wel last van gehad.

Zo kan het ook!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2019 22:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Top feestje. Nondeju wat een fijne setjes.
Alleen dat barpersoneel... Nondepie wat traag
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2019 22:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Super dik feest! Alleen je merkte echt dat het niet uitverkocht was. Wat een rust aan de zijkanten zeg. Wel jammer dat iedereen dood was bij tatanka, sfeer zat er totaal niet meer in en voor m'n gevoel stond iedereen stil..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2019 00:30 
 
Artiest
Avatar gebruiker

roy_ schreef:
Wel jammer dat iedereen dood was bij tatanka, sfeer zat er totaal niet meer in en voor m'n gevoel stond iedereen stil..

Verkeerde zaal geweest hoor ik? :P
Totaal geen last van gehad tijdens onze set! Was vet!!! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2019 00:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Prima feestje op zich!

Set van High Voltage was de vetste act van de dag. Jezus wat vet! Set van Zany in de eerste zaal was ook echt goud. Met wat (onzin) anekdotes tussendoor. Gewoon lekker je ding doen en overal schijt aan hebben. Mooi man!
Donkey Rollers ook vet, draaiden voor mijn gevoel wat minder standaard platen zeg maar.
Vond B-Front niet zo heel denderend eigenlijk. Geen idee waarom! Tijd bij zijn set ging wel snel voorbij zeg. Nou ja eigenlijk over de hele dag... Luna en Chain Reaction had ik wel hoge verwachtingen van want ouder Minus is More spul is echt heel fijn, maar het werd een andere set dan ik had verwacht. Wel vet dat Anger voorbij kwam, minder vet vond ik die mashups van Chain Reaction. Set van Noisecontrollers had ik misschien wel het meeste naar uit gekeken. Gewoon platen van E=NC2 punt. Maar hij draaide twee keer Attack Again én twee keer The Theme (Noisecontrollers Remix)?!?! En ook nog We Are The Champions van Queen?! Beetje vreemde set hoor!

Vond het wel leuk dat sommige dj’s gewoon in het publiek bleven om een praatje te maken en zo! Was niet uitverkocht en dus niet te druk. Daardoor ook geen wachttijden bij de toiletten! Qua eten was de keuze wat beperkt, maar ach als je honger hebt dan eet je alles. :P Qua publiek was het wel prima. Een hoop glimlachende mensen gezien en onbekenden die een praatje komen maken.

Was mijn eerste dagfeest dus ik voel me fitter dan normaal na een feest. Maar ook extra rustig aan gedaan omdat ik een oude lul begin te worden. Hopelijk volgend jaar weer! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2019 01:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
roy_ schreef:
Wel jammer dat iedereen dood was bij tatanka, sfeer zat er totaal niet meer in en voor m'n gevoel stond iedereen stil..

Verkeerde zaal geweest hoor ik? :P
Totaal geen last van gehad tijdens onze set! Was vet!!! :woot:


Haha ja sorry, ik vind je een toffe gozer maar ben niet echt fan van je muziek!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2019 01:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Adaro - The haunter of the dark (kick edit) :cry:
Vervolgens bij Chain reaction en Luna ook al een verneukte kick edit van Get hit, toen maar weggelopen. :mad:
Setje van de dag Thera vs Chris One, Can't get you back en Complete destruction :worship:
Frontliner en Noisecontrollers blijven ook erg vet, wat hebben die toch een arsenaal aan kicks en melodies gemaakt :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2019 10:11 
 
Hardtraxxer

Wat een dik feest zeg :worship: Enorm fijn die meerdere zalen en overal genoeg ruimte.
Main was alles perfect. Dikke show en prima geluid! :love: Bij de andere 2 zalen kon dat wel iets beter. Als het uitverkocht was had b2s dat vast gedaan.
Jammer dat dit feest niet uitverkocht raakt dat verdienen ze wel. Enorm tof die langere sets. 90 minuten frontliner was voor mij het hoogtepunt. Volgend jaar sowieso weer. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2019 10:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fijn feestje, geluid was op sommige plekken niet goed, beetje overkill aan bass soms)
Bar personeel ontiegelijk traag en frikadellen waren om 19u al op...lekker dan.

Verder goede sets gehoord, genoten van Donkey Rollers, Deetox, Tatanka, BFront en Jack of sound.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2019 10:23 
 
Hardtraxx Newbie

Prima vermaakt over all.

Geluid op revolution was wel echt om te janken. Nummers kwamen totaal niet door, zelfs de rammers niet. Jammer want had hier het meest naar uitgekeken. Mag op zijn minst goed geluid verwachten van een van de grootste organisatoren van hardstyle feesten/ B2S.

The rise geluid was goed, setjes/nummers wat minder. Had Alpha Twins laten afsluiten en uberhaupt geprogrammeerd.

Vond de sfeer overall niet goed vergeleken met andere early feestjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2019 10:44 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Overgrote deel van de dag in de early zaal gestaan en me daar meer dan prima vermaakt. Geluid was prima en sfeer zat er bij vlagen aardig in. Alleen jammer dat het niet heel druk was in de zaal, want dat verdienden de artiesten wel. Heb niemand meegemaakt die echt buiten het concept ging. Uitstapjes gemaakt naar Donkey Rollers en B-Front die allebei redelijk buiten de gangbare platen keken (Symphonic Sound :loving: ), maar waar het geluid toch een stukje minder was (zeker zaal 3). Verder van trage barren of personeel niks gemerkt in ieder geval, wat dat betreft niks te klagen. Volgende keer ben ik er weer bij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2019 11:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vorig jaar niet bij Genesis kunnen zijn dus dit was voor mij de eerste keer. Heb me zeker goed vermaakt!

Binnen gekomen tijdens High Voltage, had verwacht het grootste gedeelte van de dag op stage 3 door te brengen gezien de artiesten, maar het geluid stond hier niet lekker afgesteld en het was net te rustig wat de sfeer niet echt ten goede kwam. Toen besloten naar de tweede stage te gaan waar The Prophet me leuk verraste met een aantal platen die ik echt al lang niet meer heb gehoord. Mixwerk was niet super maar de platenkeuze maakte dat weer goed.

Hierna toch weer naar The Evolution voor Ran-D en Adaro ipv Josh & Wesz en Donkey Rollers. Die draaiden weer een lekker setje, mixwerk was ook leuk met tussendoor teases van platen die ze pas een kwartier later draaien. Hierna wilden we blijven voor B-Front maar merkte dat het publiek weer niet echt mee werkte en de sfeer op The Rise toch beter was, dus nog een stukje Max Enforcer meegepakt en daarna Frontliner. Man man man :loving: die oude Frontliner platen klappen me er toch goed op. Hierna begon hij wat nieuwer werk te draaien waar ik dan iets minder mee heb.

Voor Deetox weer geprobeerd naar The Rise te gaan maar was nog steeds hetzelfde verhaal. Wel een halfuurtje goed vermaakt en een leuke platenkeuze. Toen stukje Noisecontrollers meegepakt waar The Anthem werd gedraaid die was wel tof. Hierna Queen - We Are The Champions? Die snapte ik even niet. Hierna nog een klein stukje Psyko Punkz meegepakt maar vond het na Frontliner allemaal wat softer geworden op die stage. Ineens werden overal witte maskers uitgedeeld dus heb er ook maar één aangenomen. Na 2 minuten wist ik al niet meer wat ik er mee aan moest maar heb hem maar op m'n hoofd laten staan voor de rest van de avond.

Laatste uurtje Chris One en Thera meegepakt. Besloten om pal vooraan voor de DJ booth te staan, daar ging het nog het meest los. Heb hier nog een uur lang flink uit m'n plaat kunnen gaan, wat een klappers werden daar weer gedraaid zeg!

Al met al een prima classics feestje alleen jammer van de derde zaal.

+ Set van Frontliner en Chris One vs. Thera
+ Sfeer op The Rise
- Geluid en sfeer in The Evolution
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2019 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De early artiesten (die ik bezocht heb iig) hielden zich prima aan de jaartallen. Deepack, Zany, Derb, stukje Balistic, Haze & Abyss, allemaal vet :) Bij de classics alleen The Prophet en Frontliner bezocht. FL gooide nog even Blackout BH remix :drool: Geluid was niet overal even hard, kon bij de early soms zelfs zonder doppen staan had ik het idee. Even een eervolle vermelding voor die set van Thera en C1, zeker wat onverwachte vette platen gehoord in combinatie met de platen die je verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2019 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LucG schreef:
Setje van de dag Thera vs Chris One, Can't get you back en Complete destruction :worship:

Vet :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2019 12:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
LucG schreef:
Setje van de dag Thera vs Chris One, Can't get you back en Complete destruction :worship:

Vet :thumbsup:

Ook nog LMPSJNK, Violence, Annihilating en vgm Psychedelic Drops. Oja en Nacho remix :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2019 13:08 
 
Hardtraxxer

Frontliner :worship: NC ook dikke prima, wel beetje vaag inderdaad dat je platen krijgt van Queen en een Just Attack As Easy Again, maar heb bijvoorbeeld Universe was Born en de vocal edit van Unite niet gehoord? Of heb ik ze net net gemist? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2019 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo wat een heerlijk feestje gehad zeg :loving:
Vrij snel na 1 uur binnen, beetje bij alle 3 de stages wezen kijken maar het meeste gezien van Geck-o, die buiten wat eigen platen er erg veel Phrantic platen opgooide en platen als Come Wake Up en BRNFNK, en die Eat Sleep Rave Repeat bootleg :P, prima binnenkomer iig. Daarna naar de Early stage gelopen en daar bijna niet meer weggegaan. Derb had een heerlijk setje met aardig wat Hardtrance erdoorheen en alles lekker op 142 bpm, wat ik toch een heel stuk relaxter vind dan dat 155+ van tegenwoordig. The Second Trip remix was genieten en vond alleen The Bottle remix van Showtek wat misplaatst, wat ook de enige plaat is van na 2007 die ik gehoord heb op de Early gisteren. Haze & Abyss was ook dikke prima, voornamelijk de Early hitjes (Pure, Shizzle My Dizzle, Hardventure, Strike Again 2004 e.d.) maar zeker niet verkeerd. Na 2 nummers Deepack wat gaan eten.
Mijn enige andere uitstapje de rest van de dag was naar B-Front, en ook meteen eentje voor in de boeken. Wat draaide hij divers zeg. Van Donkey Rollers Innocent, We Are One en The Million Gods gehoord. Verder Bass Mechanics, In Darkess, Hard Driver - In The Dark, en natuurlijk nog wat eigen platen met als hoogtepunt Symphonic Sound :surrender: Nooit verwacht dat die die zou draaien.
Terug naar de Early waar Dana echt oud spul erop gooide van 2001/2002, waaronder I'm Your Deejay en K-Traxx - Noise Tool (Technoboy Remix) ( (L) ). Isaac had ik beetje hard hoofd van tevoren in maar was ook heerlijk. Housenation Remix is de nieuwste plaat die ik gehoord heb. Verder tegen het einde aan nog Keep It Coming, Revival X en Get Up gehoord die eigenlijk wel nog in de jaartallen vallen maar net buiten het concept vallen imo. Maar heb me er absoluut niet aan gestoord.
Zany had voor mij setje van de dag. Hij draaide gewoon 2 uur lang alleen maar zn oude platen van 2006 en ouder. Briljant. Originele Pounding Senses en Thugs weer eens kunnen horen :love: alleen jammer dat ik geen Pwoap gehoord heb, die had ik nog wel graag voorbij zien komen. 2 minuten voor het einde van zn set naar mn trein gerend, aftertje gehad en rond 3 uur voldaan in bed.

Op muzikaal gebied belandt dit feest wel in mijn top 5 denk ik. Wat werd er geweldig gedraaid op de Early, geluid was daar vanaf halverwege Derb ook dik in orde! Heb het idee dat wanneer er, zoals op dit feest, nog voldoende aanbod is aan classics de DJ's er wel meer zin in hebben om fatsoenlijk op de Early te draaien. Op bijvoorbeeld Defqon zaterdag is verder geen classics aanbod, waardoor ze (denk ik) meer geneigd zijn om nieuwer te draaien. Ik denk dat dit wel een reden is. Maar er zijn altijd mensen die het alsnog zouden verneuken, met een Luna als voorbeeld.
Geluid vond ik bij The Evolution erg matig helaas. Bij The Rise amper geweest dus daar kan ik niet over oordelen en Early was dikke prima. Verder was het totaal niet druk, wat ook soms de sfeer niet ten goede kwam bij The Evolution. Bij de Early was het bij vlagen nog aardig gevuld (maar zeker niet druk) gelukkig, daar hing ook een hele gezellige en gemoedelijke sfeer.

Heerlijk feestje gehad in ieder geval. Volgend jaar weer! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2019 15:36 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Erg goed vermaakt en was super om met Chris One af te sluiten!

Dit zijn de tracks die ik heb gedraaid tijdens onze set:
01. Dj Thera - Doggystyle
02. Kidd Kaos - Satisfaction
03. Gerardo Roschini - Alright (Kat & Zatox Remix)
04. Rephex & ABW - Nuclear (Rephex's Radioactive Mix)
05. Dj Thera & Frequencerz - Incoming
06. Phrantic - Road Warrior
07. The Outside Agency - The Strangers
08. Sasha F - Artificial Reality
09. Hardstyle Mafia - Can't Get You Back
10. Dj Thera & Phrantic - Violence
11. Nutty T - Nacho (Delete Remix)
12. Catatonic Overload - Futile
13. Moridin - Unleash Hell
14. Wavolizer vs Dj Thera - Done With My Stash (Theracords Live Mix)
15. Dj Thera vs Geck-o - Do The Happy Face
16. Tymon - Gucci
17. Dj Thera & Delete - Welcome (Thera Live Mix)
18. Vazard - Complete Destruction
19. Lenny Dee - Forgotten Moments (Ophidian Remix)
20. Unexist - Attack
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2019 17:38 
 
Hardtraxx Veteran

Geweldig feest gehad en ter plekke voor setjes gekozen die ik van te voren op papier eigenlijk niet zou meepakken.

Ik hoop dat ze dit feest ook gewoon laten terug keren . Dan wel in kleinere opzet want ondanks dat het op sommige momenten vooral tot 18:00 uur rustig was heb ik mij echt super vermaakt. Hing een goede sfeer ook.


Sets van de dag voor mij Frontliner & Thera vs C1. Ieder op zijn eigen manier.
Het geweld van Thera en C1 vervelen nooit en Frontliner weet wat er van hem verwacht wordt.
Vond alleen Indestructable , Halo's en Melodyman wat minder bij zijn set passen maar desondanks zeer positief verrast.

+++ beveiliging. Erg chille houding en geen zure gezichten gezien
+++ geluid (op B-front na, daar leek het zachter dan tijdens andere setjes.)
++ WC's bij de ingang. Gelukkig weet volgens mij niemand dat daar een toiletgroep zit. Schoon en rustig.
++ Sfeer
++ setjes

- muntprijs. Als je dan €3 per munt vraagt, laat de bezoeker dan op z'n minst een losse munt kunnen kopen.
Ik vind het abnormaal dat als ik om half 10 door mijn munten heen ben dat ik dan perse 5 stuks a €15 moet kopen voor 1 biertje dat ik nog van plan was te drinken. Organisaties, fix deze shit. Alstublieft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2019 18:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hele leuke dag gehad. Je kon wel goed merken dat het niet uitverkocht was en op sommige momenten/plekken was het wel erg rustig, maar beter dat dan hutje-mutje tegen elkaar aanschuren in de warmte natuurlijk.

Binnen gekomen bij A-Lusion. Na het horen van Don't Wanna Know en Start Living zat bij mij de stemming er goed in. Dag kon eigenlijk nu al niet meer stuk. Grootste tegenvaller was denk ik Chain Reaction vs. Luna die allemaal kick edits en mash ups draaiden waardoor ik er bij hun set niet lekker in kwam. Daarom naar Frontliner gegaan en dat was uiteindelijk zeer vermakelijk. Behalve dan die sit-down bij Magic. Grootste positieve verrassingen waren Psycho Punkz en The Prophet. Verder maximaal staan genieten bij Donkey Rollers, Tatanka en Josh & Wesz.

Verder op veel plekken een hele goede sfeer, met veel onbekenden staan stampen en high fives gekregen haha, mooi. Zoveel blije gezichtjes en lachende mensen. Voor mijn gevoel zelf ook het merendeel van de dag met een dikke grijns op m'n smoel gestaan want wat blijft die classic sound toch heerlijk.

De hamburgers waren overigens niet te vreten, met veel te veel van die gore barbecuesaus erop om te verbloemen dat die broodjes gortdroog waren. Jammer dat er maar zo weinig keuze aan eten was.

Hoop dat het volgend jaar weer terugkomt, want zou zonde zijn als het door tegenvallende verkoop dit jaar volgend jaar er niet meer is. Classic feestje met meerdere area's is wel uniek namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2019 18:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vraag me dan toch altijd af waarom die verschillen zo groot zijn he. VWAB IS 2 maanden vantevoren uitverkocht terwijl Genesis het moet doen met half gevulde zalen. Dit ondanks meer muzikale aanbod en georganiseerd door een gerenommeerde organisatie als B2S.
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten